Tudi to se zgodi-motornik brez strojevodje

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 641
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Tudi to se zgodi-motornik brez strojevodje

OdgovorNapisal/-a Florjan » 09.12.2008, 21:24

Pri nemških poročilih na ttx preberem naslednjo novico.

http://www.naumburger-tageblatt.de/ntb/ ... 4342720546
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1285
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

OdgovorNapisal/-a bart » 09.12.2008, 23:20

Malo prevoda.

Skoraj 40km se je garnitura peljala sama brez potnikov ali strojevodje v ponedeljek zutraj. Se ji je pa zelo mudilo. :wink: :lol:

S postaje pa naj bi odpeljala sama od sebe. Na svojem potovanju je kompozicija prečkala več prehodov, ki so zaščiteni z zapornicami. Na srečo je avtomatika delovala in po podatkih policije, na prehodih nihče ni bil resno ogrožen. (Po srečnem koncu so lahko pametni.)
Sama se je ustavila in to na eni izmed postajališč.

Preiskava je v teku, tehnična ali človeška napaka. (polna luna) :oops: Lahko kakšen kratek stik?

Konec dober vse dobro.
Zadnjič spremenil bart, dne 10.12.2008, 17:33, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9223
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 09.12.2008, 23:25

...in tudi brez potnikov.Vse se je srečno končalo.

Skoraj 40 km dolg "pobeg" pa so naslovili časopisi z naslovom hita Christiana Andersa iz leta 1972: "Vlak pelje nikamor" (prost prevod brez slovarja - fraj hend :wink:
original naslov hita: "Es fährt ein Zug nach Nirgendvo"
oz.: "Train to Nowhere Land"

Takle motornik 23 ton "žive vage" se je peljal sam po tirih...

Slika
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 10.12.2008, 2:04

bart napisal/-a:
Preiskava je v teku, tehnična ali človeška napaka. (polna luna) :oops: Lahko kakšen kratek stik?

Konec dober vse dobro.



Bo kar človeški faktor moral požreti to srečo v nesreči. Hvala bogu se je vse srečno končalo. Tale je imela malo več smole.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1772
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

OdgovorNapisal/-a Signal » 10.12.2008, 7:12

Se nobeden od potnikov (če so bili v motorniku) ni spomnil na zasilno zavoro :?: :!:


Lp Signal
Nejc

OdgovorNapisal/-a Nejc » 10.12.2008, 7:18

Signal napisal/-a:Se nobeden od potnikov (če so bili v motorniku) ni spomnil na zasilno zavoro :?: :!:


Lp Signal


Preberi @bartov post, v drugi vrsti imaš odgovor! :wink:

lp Nejc
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 10.12.2008, 7:28

Po mojem je bil motornik prazen in nepravilno zapuščen. Le tako si je možno razlagati, da sistemi za prisilno zaviranje niso delovali.

Zgolj domneva:

1. domneva: Postajni tir in proga v padcu, motornik dalj časa zapuščen, izklopljena krmilna napetost in brez aktivirane ročne (vzmetne) zavore. Ko so se s časoma zračni valji izzračili pa je vzel pot pod noge.

2. domneva: Možnost, da so pri njemu kaj servisirali, in napravili kakšno neumnost. MMG, Nekaj podobnega so pred leti v Ljubljani naredili Siemensovi (nemški) tehniki, pri preizkušanju Desiroja in ga spustili v 100 m oddaljen štuc. #-o
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
kamerad
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 356
Pridružen: 27.03.2008, 19:16
Kraj: dežela cvička

OdgovorNapisal/-a kamerad » 10.12.2008, 10:23

Važn,da je minibus ostal cel!!! Dobra šola za naprej :wink:




LP
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11420
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

OdgovorNapisal/-a cokla » 10.12.2008, 12:53

Dolfe napisal/-a:Po mojem je bil motornik prazen in nepravilno zapuščen. Le tako si je možno razlagati, da sistemi za prisilno zaviranje niso delovali.

Zgolj domneva:

1. domneva: Postajni tir in proga v padcu, motornik dalj časa zapuščen, izklopljena krmilna napetost in brez aktivirane ročne (vzmetne) zavore. Ko so se s časoma zračni valji izzračili pa je vzel pot pod noge.

2. domneva: Možnost, da so pri njemu kaj servisirali, in napravili kakšno neumnost. MMG, Nekaj podobnega so pred leti v Ljubljani naredili Siemensovi (nemški) tehniki, pri preizkušanju Desiroja in ga spustili v 100 m oddaljen štuc. #-o


Po moje bo kar druga domneva . Ker ; ali ni tako , da se po izklopu krmilne napetosti izprazne GZV ( glavni zavorni vod ) in se tudi aktivira vzmetna akumulacijska zavora ? Pri 541 je tako . Le v primeru napolnitve GZV pri izklopljenih baterijeh je možen premik kot vagon.

Torej so morali nekaj "čarati" pri elektroniki... :-k
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 10.12.2008, 13:09

Kaj veš, kako imajo uštimano tisto "privat" gajbo. Če je utekel v ponedeljek zjutraj, je imel čez vikend dovolj časa, da se izlufta v nulo.

Lahko pa tudi kakšna Al kaida. Le da je akter moral dobro poznati zavorni sistem tega motornika. :-k
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 641
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

OdgovorNapisal/-a Florjan » 10.12.2008, 14:14

Kot sem jaz zastopil, je po prihodu v končno postajo, strojevodja odpel zadnjo garnituro, katera se je začela (verjetno zaradi padca), sama pomikati nazaj, lahko rečemo pobegnila. Strojevodja je pred tem izklopil varnostno napravo, zato ni prišlo do prisilnega zaviranja. Uprava je nekaj ur po nesreči apelirala na dosledno spoštovanje tehničnih predpisov. Motornik so odpeljali v delavnico v Leipzigu na temeljit pregled.

http://www.naumburger-tageblatt.de/ntb/ ... 8881578312

http://www.burgenlandbahn.de/site/burge ... zeuge.html
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 10.12.2008, 14:28

Zanimivo. Potem se je ponovila tale zgodba.

Še dobro, da niso imeli gužve na progi in da so uspeli zagotavljati prost prevoz tej pobegli, .... Neu-Goschi. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 641
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

OdgovorNapisal/-a Florjan » 10.12.2008, 14:45

Kot sem jaz zastopil, je po prihodu v končno postajo, strojevodja odpel zadnjo garnituro, katera se je začela sama pomikati nazaj, lahko rečemo pobegnila. Strojevodja je pred tem izklopil varnostno napravo, zato ni prišlo do prisilnega zaviranja. Uprava je nekaj ur po nesreči apelirala na dosledno spoštovanje tehničnih predpisov. Motornik so odpeljali v delavnico v Leipzigu na temeljit pregled.

http://www.naumburger-tageblatt.de/ntb/ ... 8881578312

http://www.burgenlandbahn.de/site/burge ... zeuge.html
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9223
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 11.12.2008, 16:59

Človeška napaka izključena...
Vzrok "pobega" je tehnična napaka (verjetno povezovalna sklopka med motorniki), je izjava zastopnice Zveznega urada za železnice.

Link: http://www.spiegel.de/reise/aktuell/0,1 ... 73,00.html
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9223
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 11.12.2008, 23:03



železocestnik napisal/-a:
Takle motornik 23 ton "žive vage" se je peljal sam po tirih...

Slika



@Florjan, imava isti vir... :lol: :lol: :lol:

...lastna teža (= nem.: Eigengewicht: 23 t) :wink:

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov