Tudi to se zgodi-motornik brez strojevodje
Tudi to se zgodi-motornik brez strojevodje
Pri nemških poročilih na ttx preberem naslednjo novico.
http://www.naumburger-tageblatt.de/ntb/ ... 4342720546
http://www.naumburger-tageblatt.de/ntb/ ... 4342720546
Malo prevoda.
Skoraj 40km se je garnitura peljala sama brez potnikov ali strojevodje v ponedeljek zutraj. Se ji je pa zelo mudilo.
S postaje pa naj bi odpeljala sama od sebe. Na svojem potovanju je kompozicija prečkala več prehodov, ki so zaščiteni z zapornicami. Na srečo je avtomatika delovala in po podatkih policije, na prehodih nihče ni bil resno ogrožen. (Po srečnem koncu so lahko pametni.)
Sama se je ustavila in to na eni izmed postajališč.
Preiskava je v teku, tehnična ali človeška napaka. (polna luna) Lahko kakšen kratek stik?
Konec dober vse dobro.
Skoraj 40km se je garnitura peljala sama brez potnikov ali strojevodje v ponedeljek zutraj. Se ji je pa zelo mudilo.
S postaje pa naj bi odpeljala sama od sebe. Na svojem potovanju je kompozicija prečkala več prehodov, ki so zaščiteni z zapornicami. Na srečo je avtomatika delovala in po podatkih policije, na prehodih nihče ni bil resno ogrožen. (Po srečnem koncu so lahko pametni.)
Sama se je ustavila in to na eni izmed postajališč.
Preiskava je v teku, tehnična ali človeška napaka. (polna luna) Lahko kakšen kratek stik?
Konec dober vse dobro.
Zadnjič spremenil bart, dne 10.12.2008, 17:33, skupaj popravljeno 1 krat.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
...in tudi brez potnikov.Vse se je srečno končalo.
Skoraj 40 km dolg "pobeg" pa so naslovili časopisi z naslovom hita Christiana Andersa iz leta 1972: "Vlak pelje nikamor" (prost prevod brez slovarja - fraj hend
original naslov hita: "Es fährt ein Zug nach Nirgendvo"
oz.: "Train to Nowhere Land"
Takle motornik 23 ton "žive vage" se je peljal sam po tirih...
Skoraj 40 km dolg "pobeg" pa so naslovili časopisi z naslovom hita Christiana Andersa iz leta 1972: "Vlak pelje nikamor" (prost prevod brez slovarja - fraj hend
original naslov hita: "Es fährt ein Zug nach Nirgendvo"
oz.: "Train to Nowhere Land"
Takle motornik 23 ton "žive vage" se je peljal sam po tirih...
bart napisal/-a:
Preiskava je v teku, tehnična ali človeška napaka. (polna luna) Lahko kakšen kratek stik?
Konec dober vse dobro.
Bo kar človeški faktor moral požreti to srečo v nesreči. Hvala bogu se je vse srečno končalo. Tale je imela malo več smole.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Po mojem je bil motornik prazen in nepravilno zapuščen. Le tako si je možno razlagati, da sistemi za prisilno zaviranje niso delovali.
Zgolj domneva:
1. domneva: Postajni tir in proga v padcu, motornik dalj časa zapuščen, izklopljena krmilna napetost in brez aktivirane ročne (vzmetne) zavore. Ko so se s časoma zračni valji izzračili pa je vzel pot pod noge.
2. domneva: Možnost, da so pri njemu kaj servisirali, in napravili kakšno neumnost. MMG, Nekaj podobnega so pred leti v Ljubljani naredili Siemensovi (nemški) tehniki, pri preizkušanju Desiroja in ga spustili v 100 m oddaljen štuc.
Zgolj domneva:
1. domneva: Postajni tir in proga v padcu, motornik dalj časa zapuščen, izklopljena krmilna napetost in brez aktivirane ročne (vzmetne) zavore. Ko so se s časoma zračni valji izzračili pa je vzel pot pod noge.
2. domneva: Možnost, da so pri njemu kaj servisirali, in napravili kakšno neumnost. MMG, Nekaj podobnega so pred leti v Ljubljani naredili Siemensovi (nemški) tehniki, pri preizkušanju Desiroja in ga spustili v 100 m oddaljen štuc.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Po moje bo kar druga domneva . Ker ; ali ni tako , da se po izklopu krmilne napetosti izprazne GZV ( glavni zavorni vod ) in se tudi aktivira vzmetna akumulacijska zavora ? Pri 541 je tako . Le v primeru napolnitve GZV pri izklopljenih baterijeh je možen premik kot vagon.Dolfe napisal/-a:Po mojem je bil motornik prazen in nepravilno zapuščen. Le tako si je možno razlagati, da sistemi za prisilno zaviranje niso delovali.
Zgolj domneva:
1. domneva: Postajni tir in proga v padcu, motornik dalj časa zapuščen, izklopljena krmilna napetost in brez aktivirane ročne (vzmetne) zavore. Ko so se s časoma zračni valji izzračili pa je vzel pot pod noge.
2. domneva: Možnost, da so pri njemu kaj servisirali, in napravili kakšno neumnost. MMG, Nekaj podobnega so pred leti v Ljubljani naredili Siemensovi (nemški) tehniki, pri preizkušanju Desiroja in ga spustili v 100 m oddaljen štuc.
Torej so morali nekaj "čarati" pri elektroniki...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Kot sem jaz zastopil, je po prihodu v končno postajo, strojevodja odpel zadnjo garnituro, katera se je začela (verjetno zaradi padca), sama pomikati nazaj, lahko rečemo pobegnila. Strojevodja je pred tem izklopil varnostno napravo, zato ni prišlo do prisilnega zaviranja. Uprava je nekaj ur po nesreči apelirala na dosledno spoštovanje tehničnih predpisov. Motornik so odpeljali v delavnico v Leipzigu na temeljit pregled.
http://www.naumburger-tageblatt.de/ntb/ ... 8881578312
http://www.burgenlandbahn.de/site/burge ... zeuge.html
http://www.naumburger-tageblatt.de/ntb/ ... 8881578312
http://www.burgenlandbahn.de/site/burge ... zeuge.html
Zanimivo. Potem se je ponovila tale zgodba.
Še dobro, da niso imeli gužve na progi in da so uspeli zagotavljati prost prevoz tej pobegli, .... Neu-Goschi.
Še dobro, da niso imeli gužve na progi in da so uspeli zagotavljati prost prevoz tej pobegli, .... Neu-Goschi.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Kot sem jaz zastopil, je po prihodu v končno postajo, strojevodja odpel zadnjo garnituro, katera se je začela sama pomikati nazaj, lahko rečemo pobegnila. Strojevodja je pred tem izklopil varnostno napravo, zato ni prišlo do prisilnega zaviranja. Uprava je nekaj ur po nesreči apelirala na dosledno spoštovanje tehničnih predpisov. Motornik so odpeljali v delavnico v Leipzigu na temeljit pregled.
http://www.naumburger-tageblatt.de/ntb/ ... 8881578312
http://www.burgenlandbahn.de/site/burge ... zeuge.html
http://www.naumburger-tageblatt.de/ntb/ ... 8881578312
http://www.burgenlandbahn.de/site/burge ... zeuge.html
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Človeška napaka izključena...
Vzrok "pobega" je tehnična napaka (verjetno povezovalna sklopka med motorniki), je izjava zastopnice Zveznega urada za železnice.
Link: http://www.spiegel.de/reise/aktuell/0,1 ... 73,00.html
Vzrok "pobega" je tehnična napaka (verjetno povezovalna sklopka med motorniki), je izjava zastopnice Zveznega urada za železnice.
Link: http://www.spiegel.de/reise/aktuell/0,1 ... 73,00.html
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Florjan napisal/-a:
http://www.burgenlandbahn.de/site/burge ... zeuge.html
železocestnik napisal/-a:
Takle motornik 23 ton "žive vage" se je peljal sam po tirih...
@Florjan, imava isti vir...
...lastna teža (= nem.: Eigengewicht: 23 t)