Zaprta proga

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

OdgovorNapisal/-a Anzee » 12.12.2008, 17:50

Po radiu sem slisal da je bil nekje nek plaz preko zelezniske proge. Morda je to to..
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1578
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a grega » 12.12.2008, 20:10

Med Ilirsko Bisrico in Pivko je del proge zasul plaz na katerega je ob 5.00 zjutraj naletu tovorni vlak, ki pa ni iztiril.

Nekaj takega so povedal po dnevniku.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3596
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 13.12.2008, 8:19

Na televiziji so pokazali, da se je plaz usul takoj ob izhodu iz predora. Plaz na srečo ni bil iz čvrstega materiala, tako da ni bilo hujše ogroženosti tovornega vlaka. Seveda pa bi lahko bilo v primeru potniškega tudi kaj drugače.
Tine
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 13.12.2008, 8:50

Strinjam se, da je neprimerno bolje, da na takšen plaz naleti tovorni vlak, kot pa potniški.
Res pa je tudi, da tovorni vlak hitreje iztiri, kot potniška klasika. Galvno delo "prebijanja" opravi lokomotiva, ki se s svojim 20 tonskim osnim pritiskom odlično obdrži. Seveda, če nanešenega materijala le ni preveč. Pri poniškem vlaku, sestavljen iz klasičnih vagonov, se sile enakomerno porazdelijo, ker so pač vsi vagoni 4 osni in približno enake teže.
Pri tovornem pa je drugače. Po teži so vagoni precej različni, poleg tega so vmes tudi dvoosni. In ravno takšen "lahek" dvoosni vagon najhitreje izkoči iz tira.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3596
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 13.12.2008, 12:36

Dolfe, se vsekakor strinjam s tvojimi navedki. V primeru potniškega (Simens 312/317) bi pa lahko bilo zelo kritično.
Tine
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 13.12.2008, 12:56

Tin€ napisal/-a:Dolfe, se vsekakor strinjam s tvojimi navedki. V primeru potniškega (Simens 312/317) bi pa lahko bilo zelo kritično.


Drži. Zato sem tudi napisal, da to velja za potniške vlake s klasiko (Pullmani).
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1772
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Koroška proga

OdgovorNapisal/-a Signal » 29.01.2009, 23:10

Včeraj je 3901 čakal na MB_Studenci debelih 20min. na križanje s 4005.
Slednji je zamujal zaradi odstranitve na progo padlega drevesa (informacija sprevodnika).
Zanima me, zakaj se križanje ni izvedlo v Rušah.

MMG, v Bistrici so na NPr-u utripale rdeče luči, zapornici pa sta ostali dvignjeni; v Rušah je stal Fiat s pripreženim Reganom.
Jo je "zakuhal" novozapadli sneg?



Lp Signal

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov