Zaprta proga
Strinjam se, da je neprimerno bolje, da na takšen plaz naleti tovorni vlak, kot pa potniški.
Res pa je tudi, da tovorni vlak hitreje iztiri, kot potniška klasika. Galvno delo "prebijanja" opravi lokomotiva, ki se s svojim 20 tonskim osnim pritiskom odlično obdrži. Seveda, če nanešenega materijala le ni preveč. Pri poniškem vlaku, sestavljen iz klasičnih vagonov, se sile enakomerno porazdelijo, ker so pač vsi vagoni 4 osni in približno enake teže.
Pri tovornem pa je drugače. Po teži so vagoni precej različni, poleg tega so vmes tudi dvoosni. In ravno takšen "lahek" dvoosni vagon najhitreje izkoči iz tira.
Res pa je tudi, da tovorni vlak hitreje iztiri, kot potniška klasika. Galvno delo "prebijanja" opravi lokomotiva, ki se s svojim 20 tonskim osnim pritiskom odlično obdrži. Seveda, če nanešenega materijala le ni preveč. Pri poniškem vlaku, sestavljen iz klasičnih vagonov, se sile enakomerno porazdelijo, ker so pač vsi vagoni 4 osni in približno enake teže.
Pri tovornem pa je drugače. Po teži so vagoni precej različni, poleg tega so vmes tudi dvoosni. In ravno takšen "lahek" dvoosni vagon najhitreje izkoči iz tira.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Koroška proga
Včeraj je 3901 čakal na MB_Studenci debelih 20min. na križanje s 4005.
Slednji je zamujal zaradi odstranitve na progo padlega drevesa (informacija sprevodnika).
Zanima me, zakaj se križanje ni izvedlo v Rušah.
MMG, v Bistrici so na NPr-u utripale rdeče luči, zapornici pa sta ostali dvignjeni; v Rušah je stal Fiat s pripreženim Reganom.
Jo je "zakuhal" novozapadli sneg?
Lp Signal
Slednji je zamujal zaradi odstranitve na progo padlega drevesa (informacija sprevodnika).
Zanima me, zakaj se križanje ni izvedlo v Rušah.
MMG, v Bistrici so na NPr-u utripale rdeče luči, zapornici pa sta ostali dvignjeni; v Rušah je stal Fiat s pripreženim Reganom.
Jo je "zakuhal" novozapadli sneg?
Lp Signal