Črnuče 12.12.2008

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Črnuče 12.12.2008

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Kako to da še noben ni nič omenil?
http://24ur.com/novice/crna-kronika/hud ... nucah.html
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Eh, tega je enostavno preveč. Sploh pa je danes en čuden dan. V borih 5. km, sem naletel kar na tri cestne karambole. :?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Problem v Sloveniji je, da je ostal sistem preckanja zeleznice le tak kot je bil pred 100 leti. Ko se srecata cesta in zeleznica se je vtaknilo par svelerjev med tire in je bil prehod narejen, enostavno in poceni. Med tem casom pa se je veliko spremenilo, vlaki niso veliko hitrejsi a prometa je ogromno vec od izgradnje zeleznice, vozniki pa se vsi mislijo Schumacherji.

Potrebno bi bilo vse te "domace" cestne prehode ukinit in speljat cesto ob zeleznici do enega zavarovanega prehoda.

Za primer, od Opcin do Trsta sta samo se dva cestna prehoda (moj, med Sempolajem in Nabrezino, stoji tam ze 150 let), novih nadvozov (nove mislim tiste, ki niso bili zgrajeni od izgradnji proge) tri in en podvoz.

Ce je "moj" prehod zaprt dolgo casa (v zadnjem letu se je zgodilo trikrat da je vlak obtical z zadnjim vagonom na cestiscu) moras zdaljsati cesto do Nabrezine za dobrih 8 km.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

@zbowe, vse lepo in prav, vendar (pol)zapornice niso nobena ovira za junaške "slovenclne".
Rešitev so izvennivojska križanja. Tu pa se pojavi problem denarja.
Posledica tega je, da bomo še dolgo imeli NPr-e in žrtve.

Lep dan Signal
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Dolfe napisal/-a:Eh, tega je enostavno preveč. Sploh pa je danes en čuden dan. V borih 5. km, sem naletel kar na tri cestne karambole. :?


Eh fantje, polna luna. Tudi jaz sem včeraj opazoval voznike, tudi poklicne, kateri so imeli čudna obnašanja. Zares čuden dan.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

zbowe napisal/-a:........

Potrebno bi bilo vse te "domace" cestne prehode ukinit in speljat cesto ob zeleznici do enega zavarovanega prehoda.
..........
V Sloveniji je to bil vedno hud problem. Če si drznejo zapreti navaden nivojski prehod z gozdno - kolovozno potjo, kjer po cel teden nihče ne pelje, se nemudoma dvigne krajevna "civilna iniciativa". In ta hoče na vsak način parkirati svoje traktorje na glajzih. :?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
SandiP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1572
Pridružen: 11.11.2007, 9:39
Kraj: Ljubljana Moste
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SandiP »

Tudi nadvozi za avtomobile niso rešitev. Še vedno bi se našel kdo,
ki bi se preko ograje na progo prekucnil. Še na podvozu bi kdo
mimo ceste po nasipu na tire pripeljal...
Voznikom, ki silijo pred vlak, bi morali odvzeti vozniško doovoljenje
za vedno, vozilo (če je kaj ostalo od njega) pa zapleniti in prodati na
dražbi. Hitro bi bilo dovolj denarja za zapornice...

:berr
Odgovori