Moj video.com - Zalog

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Nejc

OdgovorNapisal/-a Nejc » 15.01.2009, 7:04

Včeraj sem govoril z enim izmed prometnikom na naši postaji (po novem nič več z vlakovnim odpravnikom, mar ne? :wink:), in prvo kot prvo, ko je prebiral tole temo, mu nekaj enostavno ni bilo jasno: @Dolfe in @Florjan, o kakšni legi kretnice govorita?

v nobenem PPR ali Navodilu za ravnanje s postajno SVN, kjer so reljene SVN, še ni videl, da bi bilo določeno, kakšna je redna lega kretnic.

Zato je bil kolega dovolj dobrosrčen, in mi poiskal citat iz Prometnega pravilnika, natančneje kar se zadeve tukaj tiče, člen 21:

kretnice in lege kretnic)

(1) Kretnice so naprave, ki omogočajo prehod vozil oziroma vlakov z enega tira na drugega brez zaustavitve.
(2) Kretnice se prestavljajo s centralnega mesta ali ročno na kraju samem.
(3) Kretnice so lahko v redni, pravilni in natančni legi. Kretnica je:
1. v redni legi, kadar se prek nje ne vozi ali premika; za kretnice, ki se prestavljajo ročno na kraju samem ali na daljavo s pomočjo žicevoda, se v postajnem poslovnem redu določi redna lega tako, da glede na tirno situacijo zagotavlja večjo varnost;
2. v pravilni legi, kadar je postavljena za nameravano vožnjo (v premo ali odklon);
3. v natančni legi, kadar se ostrica tesno prilega pripadajoči osnovni tirnici in je končana zadnja faza prestavljanja kretnice.


Torej, kdo je že videl P-1 za postajo Ljubljana Zalog?

lp Nejc & kolega prometnik


MMG, 541 (Marko) bi lahko o tem povedal mnogo več.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

OdgovorNapisal/-a holding » 15.01.2009, 7:11

Dolfe napisal/-a:
Florjan napisal/-a:
Zanima me, kakšna je redna lega kretnice iz izvozne skupine proti ZM, katera vodi na glavni prevozni tir?



Kakor hitro pa postavljalec v CP1/2 postavi prevoz po progi 1, se kretnica samodejno poravna nazaj v štuc, saj gre za bočno zaščito.


Junak je pigmejc pod mizo SEL. press Slika


....to, da se obrne v bočno zaščito za vožnjo po progi 1 mimo izvozne skupine, je jasno.......kaj pa če vožnje po progi 1 NI......in v konkretnem primeru sta bila dva izvoza zaporedoma iz IS proti Zidanem.....nakar je prometnik posumil, da nekaj ne štima........... (zasedba tira v IS, iz katerega je odpeljal prvi vlak).....


...ne vem od kod ti ideja, da se kretnica sama obrne v štuc po končani vožnji. iz IS-a.........ali pa veš več, kot prometniki v Zalogu.......

.....redne lege kretnic ERSVN NE POZNA IN NISO DOLOČENE...(stran 67 PPR Zalog)......
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 15.01.2009, 7:21

Nejc napisal/-a:Včeraj sem govoril z enim izmed prometnikom na naši postaji (po novem nič več z vlakovnim odpravnikom, mar ne? :wink:), in prvo kot prvo, ko je prebiral tole temo, mu nekaj enostavno ni bilo jasno: @Dolfe in @Florjan, o kakšni legi kretnice govorita?

v nobenem PPR ali Navodilu za ravnanje s postajno SVN, kjer so reljene SVN, še ni videl, da bi bilo določeno, kakšna je redna lega kretnic.

Zato je bil kolega dovolj dobrosrčen, in mi poiskal citat iz Prometnega pravilnika, natančneje kar se zadeve tukaj tiče, člen 21:

kretnice in lege kretnic)

(1) Kretnice so naprave, ki omogočajo prehod vozil oziroma vlakov z enega tira na drugega brez zaustavitve.
(2) Kretnice se prestavljajo s centralnega mesta ali ročno na kraju samem.
(3) Kretnice so lahko v redni, pravilni in natančni legi. Kretnica je:
1. v redni legi, kadar se prek nje ne vozi ali premika; za kretnice, ki se prestavljajo ročno na kraju samem ali na daljavo s pomočjo žicevoda, se v postajnem poslovnem redu določi redna lega tako, da glede na tirno situacijo zagotavlja večjo varnost;
2. v pravilni legi, kadar je postavljena za nameravano vožnjo (v premo ali odklon);
3. v natančni legi, kadar se ostrica tesno prilega pripadajoči osnovni tirnici in je končana zadnja faza prestavljanja kretnice.


Torej, kdo je že videl P-1 za postajo Ljubljana Zalog?

lp Nejc & kolega prometnik


MMG, 541 (Marko) bi lahko o tem povedal mnogo več.



Obstaja tudi predpis, ki se mu je še pred nedavnim reklo "postajni poslovni red" in ............, da o službi za pravilno delovanje in vzdrževanje SV naprav niti ne govorimo. :roll:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 15.01.2009, 7:41

holding napisal/-a:...ne vem od kod ti ideja, da se kretnica sama obrne v štuc po končani vožnji. iz IS-a.........ali pa veš več, kot prometniki v Zalogu.......
......


Nikoli nisem trdil, da se kretnica sama avtomatično vrne v "premo lego", po končani vožnji. Če si tako razumel, si pač narobe.
Kretnica se vedno poravna bodisi s pomočjo postavljalca, kateri v resnici to tudi nemudoma (izkušnje iz preteklosti) opravi, čim vlak sprosti izolirko ali pa s prvo postavitvijo vozne poti po progi 1.

Holding, reciva bobu - bob. Vseskozi debatirava o enakih stvareh in jih enako tolmačiva. Gre le za nianso. Ti trdiš, da je bil nekdo "junak", ker je v nekem trenutku nekaj preprečil. Jaz pa to, da 99% tisti trenutek poleg ni bilo človeškega faktorja, naj bo v plusu ali minusu. Minus je bil storjen najbrž že kar nekaj ur prej.
In prepričan bodi, o postaji Zalog in še o kateri drugi, vem kar precej. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11420
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

OdgovorNapisal/-a cokla » 15.01.2009, 10:04

Nejc napisal/-a:Včeraj sem govoril z enim izmed prometnikom na naši postaji (po novem nič več z vlakovnim odpravnikom, mar ne? :wink:)


Če smo že natančni si govoril s postajnim prometnikom.... :wink:


Dolfe napisal/-a:In prepričan bodi, o postaji Zalog in še o kateri drugi, vem kar precej. :wink:


Sedaj gre pa tukaj zares že za isto stvar od dveh "profilov"... :D

MMG- Dolfe , ali nisi ti naredil "nekaj" premikalnih dni v Zalogu... :D
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 15.01.2009, 10:48

cokla napisal/-a:
MMG- Dolfe , ali nisi ti naredil "nekaj" premikalnih dni v Zalogu... :D


Pa tudi prehodil precej stopnic do vrha CP-ja ...... :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11420
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

OdgovorNapisal/-a cokla » 15.01.2009, 12:33

Dolfe napisal/-a:
cokla napisal/-a:
MMG- Dolfe , ali nisi ti naredil "nekaj" premikalnih dni v Zalogu... :D


Pa tudi prehodil precej stopnic do vrha CP-ja ...... :wink:


Ja , ja . Včasih te kdo še na Slika povabu...

Kje so tiste stezice , ki so....Slika


MMG- se tudi še zdaj najde kakšna izjema.Slika
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

OdgovorNapisal/-a holding » 17.01.2009, 21:48

Dolfe napisal/-a:
holding napisal/-a:.....trije so bili, trije ubežniki..... :cry: .....ta spodnji jo je nasrkal, druga dva precej manj....... :wink: ......pobegniti so hoteli, pa je prometnik spregledal njihov namen in...... :evil: ....švrk v ŠTUC.........



Ti kar povem, da prometnik ni imel pojma kaj se dogaja, dokler že ni bilo vse prepozno. Redna lega kretnice je vedno v štuc, saj gre za izvozno kretnico, iz postajnega dela na progo.


.....@dolfe, čist podobn` misl`va, a ne...!?.. :lol:....jaz namreč vztrajam pri svoji zgoraj navedeni trditvi..... :lol: ...

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov