Moj video.com - Zalog
Ta štuc v Zalogu je bil že tolikokrat "poglihan",da tudi trava nima časa zrasti . Je pa izvozna skupina toliko v padcu ,da se odvrt vlak takoj premakne. To se je kar veliko let nazaj tudi zgodilo pri zavornem preizkusu ,ker je bila lokomotivska zavora odvrta.In spet je nasrkal bogi štuc. Ampak to samo kot dodatek za nepoznavalce terenskih razmer .Tisti ,ki so dnevnoredno tam to tako vejo.
Zdravo majstri,
malo sem pošpijuniral iz zraka in označil mesto,
http://www.geopedia.si/#T105_b2_x471044 ... 31.379_s18
ki ustreza slikam in diskusiji. Na desnem tiru stoji nekakšen intervencijski voz rumeno bele barve, na levem pa se Španka (pardon: Kenedi ) igra z vagonom.
Če sem zgrešil, me prosim popravite.
Šele zdaj vidim, kako gigantska je tovorna postaja v Zalogu! Meeeeega!
Lp,
Tono
malo sem pošpijuniral iz zraka in označil mesto,
http://www.geopedia.si/#T105_b2_x471044 ... 31.379_s18
ki ustreza slikam in diskusiji. Na desnem tiru stoji nekakšen intervencijski voz rumeno bele barve, na levem pa se Španka (pardon: Kenedi ) igra z vagonom.
Če sem zgrešil, me prosim popravite.
Šele zdaj vidim, kako gigantska je tovorna postaja v Zalogu! Meeeeega!
Lp,
Tono
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
To se pravi, da poznavalci razmer, ki so ribiči, poleti ne lovijo tukaj na tem bregu Ljubljanice.1216-001 napisal/-a:
Ampak to samo kot dodatek za nepoznavalce terenskih razmer .Tisti ,ki so dnevnoredno tam to tako vejo.
Vagon je skoraj postal
Vse čestitke projektantu tega "softobrana" , da je tako točno zračunal, kje se bo vagon ustavil in je tako maksimalno izkoristil prostor za manevriranje na ranžirni postaji.
Hja, holding, ..... že res. Jeseniška žel. postaja je začetek ali pa konec enega kraka železnice. Iz katere strani pač vzameš. Ni pa edina. Postaj je po drugod še veliko in kakšnih 90% takšnih, kot si jih navajen ti. Se pravi, integriranih v glavno progo.
Nekaj postaj: Ljubljana-Moste Tovorna, Ljubljana-Zalog Ranžirna, Celje-Tovorna (Čret), Pragersko, Maribor-Tezno Tovorna, ..... pa so postaje, ki so ob glavni progi, torej vzporedno in neodvisne z glavnimi prevoznimi tiri.
Torej, te naštete postaje delujejo kot samostojna službena mesta - enote ob progi in imajo izhod na njo šele z določenimi pogoji. Sam dobro veš, kako deluje varnostna naprava. In kretnica, okrog katere se sučeva, je bočna zaščita Proge 1. (MMG, na drugi strani pred mostom se namreč začne obojestranski promet. "Obojestrani Saobračaj")
Torej, utekli vagoni so na svoji poti najbrž prerezali kar nekaj kretnic ali pa nobene, pač odvisno od njihovih leg v tistem trenutku in naleteli na zadnjo-proti ostrici, ki je redno v premi legi in naciljana v štuc. Tudi zato ker je bočna zaščita, da ne bi slučajno kdaj kaj ušlo na progo, če že pride do česa izrednega.
Štromarji bi rekli, rele z mirovnim kontaktom. press
Nekaj postaj: Ljubljana-Moste Tovorna, Ljubljana-Zalog Ranžirna, Celje-Tovorna (Čret), Pragersko, Maribor-Tezno Tovorna, ..... pa so postaje, ki so ob glavni progi, torej vzporedno in neodvisne z glavnimi prevoznimi tiri.
Torej, te naštete postaje delujejo kot samostojna službena mesta - enote ob progi in imajo izhod na njo šele z določenimi pogoji. Sam dobro veš, kako deluje varnostna naprava. In kretnica, okrog katere se sučeva, je bočna zaščita Proge 1. (MMG, na drugi strani pred mostom se namreč začne obojestranski promet. "Obojestrani Saobračaj")
Torej, utekli vagoni so na svoji poti najbrž prerezali kar nekaj kretnic ali pa nobene, pač odvisno od njihovih leg v tistem trenutku in naleteli na zadnjo-proti ostrici, ki je redno v premi legi in naciljana v štuc. Tudi zato ker je bočna zaščita, da ne bi slučajno kdaj kaj ušlo na progo, če že pride do česa izrednega.
Štromarji bi rekli, rele z mirovnim kontaktom. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
....že, že, @Dolfe, ampak V ŠTUC jo nacilja PROMETNIK.......neben rele in nobena avtomatika......!!!!!
.....po opravljeni vožnji iz ali v IS kretnica ostane "na progo"..... .... v ŠTUC jo obrne PROMETNIK bodisi posamično......ali pa s postavitvijo "voženj" po Levem tiru (takrat je avtomatsko v funkciji bočne zaščite za TO VOŽNJO)......."vožnje" iz tirov 1, 2 in 3 na Desni tir pa ne zahtevajo te kretnice v bočni zaščiti...... ..
...varnostna naprava ščiti "vozne poti", prometnik pa še kaj več.....
..... ....zaradi zgodovinskih dejstev jo fantje v CP izvoz kar veselo "ciljajo v štuc",(najbrž je to celo predpisano v PPR)......... ......sicer pa, pojdi si zadevo ogledat v živo, če ........
.....po opravljeni vožnji iz ali v IS kretnica ostane "na progo"..... .... v ŠTUC jo obrne PROMETNIK bodisi posamično......ali pa s postavitvijo "voženj" po Levem tiru (takrat je avtomatsko v funkciji bočne zaščite za TO VOŽNJO)......."vožnje" iz tirov 1, 2 in 3 na Desni tir pa ne zahtevajo te kretnice v bočni zaščiti...... ..
...varnostna naprava ščiti "vozne poti", prometnik pa še kaj več.....
..... ....zaradi zgodovinskih dejstev jo fantje v CP izvoz kar veselo "ciljajo v štuc",(najbrž je to celo predpisano v PPR)......... ......sicer pa, pojdi si zadevo ogledat v živo, če ........
Zanima me, kakšna je redna lega kretnice iz izvozne skupine proti ZM, katera vodi na glavni prevozni tir?holding napisal/-a:....ne morem, da ne bi.... ...kje pa omenjam strojevodje.... ..hulk napisal/-a:Če potegnemo črto pod tale vajin dialog ugotovimo, da so prometniki pridni, strojevodje pa niso pridni. Itak jim vse napake popravlja avtomatika.
Saj to holdingu ves čas dopovedujem. Redna lega tiste kretnice je v premo - v štuc. Na progo se "namerno" obrne le tistih parkrat v izmeni, pač za izvoz vlaka iz "I" skupine, proti Zidanemu Mostu. In pa seveda, za potrebe premika, če je potrebno.Florjan napisal/-a:
Zanima me, kakšna je redna lega kretnice iz izvozne skupine proti ZM, katera vodi na glavni prevozni tir?
Kakor hitro pa postavljalec v CP1/2 postavi prevoz po progi 1, se kretnica samodejno poravna nazaj v štuc, saj gre za bočno zaščito.
Junak je pigmejc pod mizo SEL. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!