Moj video.com - Zalog

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Jasno. Tako kot gre gor, mora tudi dol. Druge ni. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Ta štuc v Zalogu je bil že tolikokrat "poglihan",da tudi trava nima časa zrasti . Je pa izvozna skupina toliko v padcu ,da se odvrt vlak takoj premakne. To se je kar veliko let nazaj tudi zgodilo pri zavornem preizkusu ,ker je bila lokomotivska zavora odvrta.In spet je nasrkal bogi štuc. Ampak to samo kot dodatek za nepoznavalce terenskih razmer .Tisti ,ki so dnevnoredno tam to tako vejo.
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a Tono »

Zdravo majstri,

malo sem pošpijuniral iz zraka in označil mesto,

http://www.geopedia.si/#T105_b2_x471044 ... 31.379_s18

ki ustreza slikam in diskusiji. Na desnem tiru stoji nekakšen intervencijski voz rumeno bele barve, na levem pa se Španka (pardon: Kenedi :)) igra z vagonom.

Če sem zgrešil, me prosim popravite.

Šele zdaj vidim, kako gigantska je tovorna postaja v Zalogu! Meeeeega!

Lp,

Tono
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

1216-001 napisal/-a:
Ampak to samo kot dodatek za nepoznavalce terenskih razmer .Tisti ,ki so dnevnoredno tam to tako vejo.
To se pravi, da poznavalci razmer, ki so ribiči, poleti ne lovijo tukaj na tem bregu Ljubljanice. :lol:

Vagon je skoraj postal :titanic

Vse čestitke projektantu tega "softobrana" :lol: :lol: :lol: , da je tako točno zračunal, kje se bo vagon ustavil in je tako maksimalno izkoristil prostor za manevriranje na ranžirni postaji.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Tono napisal/-a:Zdravo majstri, .............

........ Če sem zgrešil, me prosim popravite.

Tono
Zadel v nulo! Slika

lp
:wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

Dolfe napisal/-a:
Ti kar povem, da prometnik ni imel pojma kaj se dogaja, dokler že ni bilo vse prepozno. Redna lega kretnice je vedno v štuc, saj gre za izvozno kretnico, iz postajnega dela na progo.
....le KDO za hudiča pa jo obrne v štuc :?: :?: :?: ....
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

holding napisal/-a:
....le KDO za hudiča pa jo obrne v štuc :?: :?: :?: ....
Varnostna naprava, ...... ali pa pigmejc pod mizo? :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

Dolfe napisal/-a:
holding napisal/-a:
....le KDO za hudiča pa jo obrne v štuc :?: :?: :?: ....
Varnostna naprava, ...... ali pa pigmejc pod mizo? :lol:
... :lol: :lol: ...MALO MORGEN..... :lol: :lol: ......
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Hja, holding, ..... že res. Jeseniška žel. postaja je začetek ali pa konec enega kraka železnice. Iz katere strani pač vzameš. Ni pa edina. Postaj je po drugod še veliko in kakšnih 90% takšnih, kot si jih navajen ti. Se pravi, integriranih v glavno progo.
Nekaj postaj: Ljubljana-Moste Tovorna, Ljubljana-Zalog Ranžirna, Celje-Tovorna (Čret), Pragersko, Maribor-Tezno Tovorna, ..... pa so postaje, ki so ob glavni progi, torej vzporedno in neodvisne z glavnimi prevoznimi tiri.
Torej, te naštete postaje delujejo kot samostojna službena mesta - enote ob progi in imajo izhod na njo šele z določenimi pogoji. Sam dobro veš, kako deluje varnostna naprava. In kretnica, okrog katere se sučeva, je bočna zaščita Proge 1. (MMG, na drugi strani pred mostom se namreč začne obojestranski promet. "Obojestrani Saobračaj") :wink:
Torej, utekli vagoni so na svoji poti najbrž prerezali kar nekaj kretnic ali pa nobene, pač odvisno od njihovih leg v tistem trenutku in naleteli na zadnjo-proti ostrici, ki je redno v premi legi in naciljana v štuc. Tudi zato ker je bočna zaščita, da ne bi slučajno kdaj kaj ušlo na progo, če že pride do česa izrednega.

Štromarji bi rekli, rele z mirovnim kontaktom. press :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

....že, že, @Dolfe, ampak V ŠTUC jo nacilja PROMETNIK.......neben rele in nobena avtomatika......!!!!!

.....po opravljeni vožnji iz ali v IS kretnica ostane "na progo"..... :!: :!: :!: .... v ŠTUC jo obrne PROMETNIK bodisi posamično......ali pa s postavitvijo "voženj" po Levem tiru (takrat je avtomatsko v funkciji bočne zaščite za TO VOŽNJO)......."vožnje" iz tirov 1, 2 in 3 na Desni tir pa ne zahtevajo te kretnice v bočni zaščiti...... :!: :!: :!: ..

...varnostna naprava ščiti "vozne poti", prometnik pa še kaj več.....

..... :idea: ....zaradi zgodovinskih dejstev jo fantje v CP izvoz kar veselo "ciljajo v štuc",(najbrž je to celo predpisano v PPR)......... :lol: ......sicer pa, pojdi si zadevo ogledat v živo, če ........
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a hulk »

Če potegnemo črto pod tale vajin dialog ugotovimo, da so prometniki pridni, strojevodje pa niso pridni. Itak jim vse napake popravlja avtomatika. :twisted:
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

hulk napisal/-a:Če potegnemo črto pod tale vajin dialog ugotovimo, da so prometniki pridni, strojevodje pa niso pridni. Itak jim vse napake popravlja avtomatika. :twisted:
....ne morem, da ne bi.... :?: ...kje pa omenjam strojevodje.... :?: :?: ..
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Odgovor Napisal/-a Florjan »

holding napisal/-a:
hulk napisal/-a:Če potegnemo črto pod tale vajin dialog ugotovimo, da so prometniki pridni, strojevodje pa niso pridni. Itak jim vse napake popravlja avtomatika. :twisted:
....ne morem, da ne bi.... :?: ...kje pa omenjam strojevodje.... :?: :?: ..
Zanima me, kakšna je redna lega kretnice iz izvozne skupine proti ZM, katera vodi na glavni prevozni tir?
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a hulk »

holding napisal/-a:
hulk napisal/-a:Če potegnemo črto pod tale vajin dialog ugotovimo, da so prometniki pridni, strojevodje pa niso pridni. Itak jim vse napake popravlja avtomatika. :twisted:
....ne morem, da ne bi.... :?: ...kje pa omenjam strojevodje.... :?: :?: ..
Omenjaš jih ne ampak ti vseeno berem misli. :D
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Florjan napisal/-a:
Zanima me, kakšna je redna lega kretnice iz izvozne skupine proti ZM, katera vodi na glavni prevozni tir?
Saj to holdingu ves čas dopovedujem. Redna lega tiste kretnice je v premo - v štuc. Na progo se "namerno" obrne le tistih parkrat v izmeni, pač za izvoz vlaka iz "I" skupine, proti Zidanemu Mostu. In pa seveda, za potrebe premika, če je potrebno.
Kakor hitro pa postavljalec v CP1/2 postavi prevoz po progi 1, se kretnica samodejno poravna nazaj v štuc, saj gre za bočno zaščito.


Junak je pigmejc pod mizo SEL. press Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori