vlak trčil v osebni avto

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Nejc

vlak trčil v osebni avto

OdgovorNapisal/-a Nejc » 12.02.2009, 14:36

Po uradnih podatkih je danes potniški vlak (3508) med Šmartnim ob Paki in Paško vasjo trčil v osebni avto, pri čemer bi naj ena oseba izgubila življenje. :cry:

Zamude preostalih vlakov so neizbežne. :?

Novico izvedel od sprevodnika.
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1772
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

OdgovorNapisal/-a Signal » 12.02.2009, 15:34

Kako pa je zavarovan NPr, na katerem se je zgodil ID?

Lp Signal
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 919
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a SIMY » 12.02.2009, 15:49

Nejc

OdgovorNapisal/-a Nejc » 12.02.2009, 15:53

Signal napisal/-a:Kako pa je zavarovan NPr, na katerem se je zgodil ID?

Lp Signal


Andrejev križ, pregleden pa tako, da bolj ne mora bit. :?

Sožalje, svojcem. :(
Nejc

OdgovorNapisal/-a Nejc » 12.02.2009, 17:31

SIMY napisal/-a:Predvidevam da se je to zgodilo na temlem prehodu ki je ZELO pregleden.

http://zemljevid.najdi.si/search_maps.j ... &zoom=2343

http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 3&t=h&z=16


Tako je @SIMY, to je prvi prehod iz postaje Šmartno ob Paki proti Velenju.

Kot bi vedel, da se bo nekaj zgodilo, sem danes zjutraj poslikal v smeri Velenja. Prehoda se ne vidi lepo, vidi pa se kakšna je ravnina na tistem delu. Je pa prehod tam, kjer je malo prej prvi progovni opozorilnik.
Slika


Takole izgleda sam prehod, slikan pred nekaj tedni. Gledano v smeri proti Celju
Slika
Naj še kakšen novinar reče, da je prehod nezavarovan :jezn

Takšne so pa posledice na Fiatu 813-124 (slikano na hitro v slabih pogojih)
Slika
Nejc

OdgovorNapisal/-a Nejc » 12.02.2009, 17:40

Slika

Več na 24kur

==============================================

Iz video posnetka (RTV SLO)

Slika

Slika

Slika


Na žalost ni bilo nobene možnosti za preživetje. :cry:
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 845
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

OdgovorNapisal/-a Cepi » 13.02.2009, 9:40

Tukaj bom povzel komentar, ki ga je uporabnik portala RTV napisal pod poročilom omenjenega dogodka. Napisal ga je uporabnik falco.

Ok, da ne bom govorila nekaj na pamet, sem vprašala prijatelja, ki je prometni tehnik in se poklicno ukvarja s prometno signalizacijo.

Njegov mejl:
V Republiki Sloveniji ni nobenega NEZAVAROVANEGA cestnega prehoda čez železniško progo. RTV bi se morala javno opravičiti, ker širijo neresnico. Nezavarovani so le pešni prehodi preko železniške proge, ki so narejeni "na črno" in jih NI naredila železnica. Vsi ostali prehodi so varovani. Nekateri so varovani z zapornicami, polzapornicami, semaforjem ali andrejevim križem. V vsakem primeru je potrebno upoštevati cestno-prometno signalizacijo in pravilno reagirati v skladu s cestno-prometnimi predpisi, ki jih določa Zakon o varnosti cestnega prometa. Tako je potrebno pred spuščenimi zapornicami ali polzapornicami ter aktivnim semaforjem brezpogojno ustaviti, pred Andrejevim križem pa ustrezno zmanjšati hitrost in po potrebi ustaviti ter se prepričati, če se lahko varno nadaljuje pot. V vsakem primeru in ne glede na okoliščine in situacijo ima vlak prednost.
Tudi na cesti ni prometnega znaka za VSAK ovinek. Pa vozniki vseeno zavijejo in nadaljujejo po cesti. In če kdo leti s ceste, je pač "pripeljal z neprilagojeno hitrostjo". Če torej tam veljajo cestno-prometni predpisi, zakaj jih potem tajijo pri prehodu ceste čez železniško progo, ki je varovan z Andrejevim križem?
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

OdgovorNapisal/-a grikos » 13.02.2009, 11:39

Narod rad govori in piše nekaj na pamet!
Takole pravi pravilnik o nivojskih prehodih (UL 85/2008):

27. člen

(razmejitev zavarovanih in nezavarovanih NPr)

(1) NPr so lahko zavarovani ali nezavarovani.
(2) Zavarovani NPr so prehodi:
1. ki so opremljeni s tehnični sredstvi, ki napovedujejo prihod vlaka in prepovedujejo udeležencem v cestnem prometu prečkanje železniške proge (cestni signal);
2. ki so opremljeni s tehničnimi sredstvi, ki napovedujejo prihod vlaka, prepovedujejo in preprečujejo udeležencem v cestnem prometu prečkanje železniške proge (cestni signal in (pol)zapornice);
3. ki so opremljeni s tehničnimi sredstvi, ki preprečujejo udeležencem v cestnem prometu prečkanje železniške proge (zaporno bruno) in
4. pred katerimi železniški delavec zaustavlja cestni promet s predpisanim znakom.
(3) Na nivojskem prehodu, ki je zavarovan s (pol)zapornicami ali deljenimi zapornicami mora biti z obeh strani vgrajen najmanj en cestni signal.
(4) Nezavarovani NPr so prehodi, označeni samo s prometnimi znaki »Andrejev križ«.

Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 845
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

OdgovorNapisal/-a Cepi » 13.02.2009, 12:32

No pa vem nekaj novega. Da če je samo Andrejev križ ni zavarovan ampak samo označen, ampak je pa vsaj označen, medtem ko marsikatero križišče ni. Še vedno pa Andrejev križ opozarja na previdnost.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6495
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 13.02.2009, 13:10

Grikos, mogoče je do uvedbe tega pravilnika (UL 85, leto 2008) nivojski prehod s progo, na katerem je le Andrejev križ še sodil med zavarovane prehode, po novem pa ne več? Poglej še, kaj pravi zakon o varnosti v cestnem prometu (ZVCP) na to temo, če lahko...?
Goran
363.007

OdgovorNapisal/-a 363.007 » 13.02.2009, 13:15

uuuu,slabo in ne pazi od avto :(
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

OdgovorNapisal/-a grikos » 13.02.2009, 13:28

Izraz zavarovan je mišljen kot fizično varovanje udeležencev v prometu (najsi bo to tehnično ali z čuvajem).
Izraz nezavarovan pa nikakor ne pomeni, da je to divji prehod saj takih niti ne sme biti.
Tudi taki nivojski prehodi, kjer je samo pešpot morajo biti evidentirani in označeni z andrejevim križem.

V ZVCP pa piše o nivojskih prehodih tole:
Prehod ceste čez železniško progo

50. člen

(1) Na prehodu ceste čez železniško progo ima vlak ali drugo prevozno sredstvo, ki se premika po železniških tirih (v nadaljnjem besedilu: vlak), prednost pred vsemi udeleženci cestnega prometa.
(2) Voznik, ki se približuje prehodu preko železniške proge, mora voziti s potrebno previdnostjo in s takšno hitrostjo, da lahko varno ustavi pred prehodom.
(3) Udeleženec cestnega prometa se mora ustaviti pred prehodom čez železniško progo:
– ko svetlobni znaki naznanjajo prihod vlaka oziroma da se bodo zapornice ali polzapornice začele spuščati;
– ko se zapornice ali polzapornice spuščajo ali so že spuščene;
– ko ustavlja promet pooblaščeni železniški delavec s predpisanim znakom;
– na nezavarovanem prehodu pa tudi, ko se prehodu približuje vlak, čeprav udeleženec cestnega prometa na to ni posebej opozorjen.
Na prehodu pešpoti ali kolesarske poti čez železniško progo se lahko namesto svetlobnega znaka iz prve alinee tega odstavka uporabi enakomerno ponavljajoč zvočni znak, ki ima v tem primeru enak pomen, kot svetlobni znak.
(4) Prehod in približevanje prehodu ceste čez železniško progo mora biti označen s predpisano prometno signalizacijo.
(5) Z globo 20.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z drugim odstavkom tega člena.
(6) Z globo 60.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju s tretjim odstavkom tega člena, drug udeleženec cestnega prometa pa z globo 30.000 tolarjev.
(7) Z globo najmanj 1,000.000 tolarjev se kaznuje za prekršek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki ravna v nasprotju s četrtim odstavkom tega člena, odgovorna oseba pa z globo najmanj 100.000 tolarjev.


Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov