Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Zadeti keson (razen manjkajoče stranice) sploh ni niti malo deformiran
Varnost v primeru trkov nič ne korelira z nezmečkljivostjo. Če ne verjameš si "sposodi" tank in se zaleti v nekaj zelo, zelo, zelo čvrstega, ali pa kar v drug tank. Ne bo kaj dosti deformiran, garantirano pa bodo pri hitrosti nad kakšnih 30 km/h vsi v njem mrtvi. Varnost pri trku daje cona deformacije, kjer se porabi čim več kinetične energije. In vsi sodobni vlaki so grajeni na tem principu. Če so pa omenjeni DMU tudi, je pa za bolje informirane
LPL.
Glede zmečkljivosti imaš samo na splošno prav. V tem primeru pa bi ta zmečkljivost strojevodjo pokončala, če bi obsedel na svojem sedežu, kljub temu da je bil "nasprotnik" nekajkrat lažji od FIATa.
Aluminij v A8? Samo prestiž in nič drugega! Kaj so z njim profitirali? Nič! Tistih nekaj kilogramov prihranka na teži in posledičnem prihranku goriva se lastniku ekonomsko izniči z višjo nabavno ceno (dražja izdelava in dražji materijali). Varnost zato ni nič večja od železne varijante! Dokazano pri testnih trkih in v prometu.
Povečanega ega lastnika, ker njegova aluminijasta škatla za pol sekunde prej doseže stotko od železne varijante, pa tukaj ne bi niti omenjal ...
Lep pozdrav vsem skupaj!
Malo z zamudo: na tem vlaku je bila tudi moja mama. Povedala mi je, da je bil trk kar močan (vrglo te je iz sedeža). Zemlja, katero je prevažal tovornjak, pa je prineslo vse do nje (sedela je v drugi vrsti sedežev od kabine strojevodje).
No, k sreči se ni nobeden huje poškodoval!
MMG, imam vprašanje, ki pa se ne nanaša na to temo.
Na fotki je označen signal, izgleda kot 3-lučni, ki je, tako vsaj izgleda, opremljen s "senčnikom". (autor fotke: @Tin€). Zanima me, čemu je namenjeno to "senčenje".
Na kratko in poenostavljeno. Na sliki je predsignal p.Zalog na progi 3 (tovorna proga za v Zalog) iz smeri LB in ,da bi čim manj z svojo svetlobo motil vlake se pravi strojevodje vozeče po glavni progi, progi1in2 ima zato tako zasenčenje.
Tin€ napisal/-a:Razveseljivo je to da bo garnitura obnovljena.
Da bi bil še kakšen od tistih mercedesov par 10 metrov poleg. Vprašanje je, kdaj bomo dobili nove garniture, morebiti bi bilo ceneje oni dve ali tri garniture usposobit, vsaj za en čas...