ID Lavrica

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Pravkar je bilo na POP TV in RTV SLO. Kamijon je prevrnilo :!: :!: :!: Velika sreča je bila, da garnitura ni iztirila.
Tine
Uporabniški avatar
Urban
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 28.01.2006, 8:46
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a Urban »

Tole je bil vlak Grosuplje - Ljubljana, že na postaji so napovedali da ima ta vlak 30 minut zamude, kar me ni (preveč) presenetilo.

Šel sem z vlakom, ki ima odhod iz Ljubljane proti Novemu mestu ob 14.10, na posatji Ljubljana Rakovnik se glasi povelje sprevodnika: "Vsi z vlaka in na avtobus!"

Na postaji LJ rakovnik je takrat že stal tudi vlak, ki ima odhod iz Ljubljane ob 13.22 in pa "trola" na katero smo se strpali potniki iz dveh vlakov. K sreči ima Ljubljana počitnice. Takrat se je že nekaj šušljalo o nesreči vlaka in tovornjaka...

Pričakoval sem da se je nesreča zgodila na nivojskem prehodu pri Viator Vektorju, kjer se je pred leti že zgodila nesreča med potniškim vlakom in tovornjakom (tovor Jägermeister).

Vendar je bila nesreča na nivojskem prehodu, ki je zavarovan z andrejevim križem. Vlak poškodovan podobno, ko je bil v Podborštu pred dobrim letom dni, pri prehodu leži na boku 3 osni tovornjak kiper (modri MAN TGA od "gradbenega tajkuna"), tovor na tovornjaku je bila zemlja, zadet pa je bil v keson.

Sreča v nesreči je bila ta , da je bil motornik spet obrnjen z motornim delom naprej (kar je rešilo življenja v Podborštu), pa tudi tovornjak je bil zadet v tovorni del.

Potnike so nas dostavili na postajo v Škofljico, kamor je nato pripeljal vlak iz smeri Grosupljega, potniki so izstopili in se naložili na "trolo" za Lj-Rakovnik, medtem ko je omenjeni motornik odšel proti Ljubljani in čez cca 20 minut privlekel na 1.tir postaje Škofljica ponesrečeno garnituro.

Uspelo mi je narediti nekaj slik z GSMjem, vendar so slike, ki jih je objavil mario boljše in praktično enake, tako da svojih ne bom objavil.

5 minut za tem je iz Ljubljane prišla dvojna garnitura, tako da sem v Trebnje prišel z zamudo 1 ure in 15 minut.

Komaj so v Mostah približno sestavili eno kabino 713, že jih čaka naslednja :? (so vsaj s kabino 112 dobili potrebne izkušnje...)

Lep pozdrav in srečno

Urban
Zadnjič spremenil Urban, dne 25.02.2009, 20:12, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
Urban
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 28.01.2006, 8:46
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a Urban »

Še to, zaporedne številke se ne vidi, ker je pod svežimi grafiti, žal nisem bil pozoren na števlike, ki so drugje.

Očitno je kombinacija:

- DMV 713
- 3 osni tovronjak MAN TGA
- februar
- čas med 13. in 14. uro
- dolenjska proga
- prehod zavarovan z andrejevim križem

kombinacija a hudo nesrečo :( :( :(

To, da garnitura ni iztirila, gre zahvala samo temu, da je bil spredaj motorni del, ki je težji.

LP
Zadnjič spremenil Urban, dne 25.02.2009, 20:16, skupaj popravljeno 3 krat.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Urban napisal/-a:Še to, zaporedne številke se ne vidi, ker je pod svežimi grafiti, žal nisem bil pozoren na števlike, ki so drugje.
LP
Baje je šlo za 105-ko.
Tine
Uporabniški avatar
kamerad
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 27.03.2008, 19:16
Kraj: dežela cvička

Odgovor Napisal/-a kamerad »

[-o< [-o< brez komentarja!!

Kot pravi 664-111 važno,da so vsi živi!!!





LP
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Lavrica

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Mnogokrat se na tej relaciji vozim in vselej imam slab občutek prav na tem delu proge.Ironija je, da je hitrost od prehoda pri Viatorju najvišja na dolenjski progi nasploh..85 km/h. Bolj se vlak bliža Ljubljani, hitreje gre. Strojevodje res dosledno uporabljajo zvočne signale, a včasih tudi to ne pomaga....
Sinu, ki se vozi s tem vlakom v šolo sem vedno priporočal, naj nikdar ne bo čisto spredaj.....
Res , edina svetla točka je ta, da ni nihče umrl. Vse drugo je prav moreče....prava srhljivka.
Oprostite, ob vsem tem me popade bes. Koliko truda je potrebno za osnovno varnost, da se spravi garnitura Kanarčka v red (oglejte si to v Centralnih delavnicah), pa vse delo prometnega in progovnega osebja, dalje, delo strojevodje, ki si prizadeva držati vozne čase....in na koncu se vse konča v nekakšnem nagravžnem tovornjaku naloženem z zemljo....
IztokZ
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 59
Pridružen: 23.02.2008, 22:54
Kraj: Biška vas

Odgovor Napisal/-a IztokZ »

Urban napisal/-a:... Vlak poškodovan ...
Če bi kiperja "dobila" italijanska Breda iz tvojega avatarja ...

Slika

... se ji na prednji havbi z 2x 30 mm pločevino v kateri ima še velik kompresor ne bi niti poznalo ... :twisted:

Še bočni pogled = Slika


Važno, da je cela koža vseh vpletenih. Pločevina se bo že poravnala.
IztokZ
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 59
Pridružen: 23.02.2008, 22:54
Kraj: Biška vas

Odgovor Napisal/-a IztokZ »

Pa še to ...

Slika

... očitno je MAN precej manj zmečkljiv od FIATa. :twisted:

Zadeti keson (razen manjkajoče stranice) sploh ni niti malo deformiran :!:
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Takole pa sta o ID-ju poročala RTVSLO:
http://www.rtvslo.si/play/dnevnik/ava2.29158171/
glejte od 25.25 do 25.53
in POP TV:
http://poptv.si/multimedia/novice-176.html
glejte od 30.15 do 30.38
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

IztokZ
... očitno je MAN precej manj zmečkljiv od FIATa.

Zadeti keson (razen manjkajoče stranice) sploh ni niti malo deformiran
Varnost v primeru trkov nič ne korelira z nezmečkljivostjo. Če ne verjameš si "sposodi" tank in se zaleti v nekaj zelo, zelo, zelo čvrstega, ali pa kar v drug tank. Ne bo kaj dosti deformiran, garantirano pa bodo pri hitrosti nad kakšnih 30 km/h vsi v njem mrtvi. Varnost pri trku daje cona deformacije, kjer se porabi čim več kinetične energije. In vsi sodobni vlaki so grajeni na tem principu. Če so pa omenjeni DMU tudi, je pa :?: za bolje informirane

LPL.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Potrebno je vzeti v obzir tudi dejstvo, da je bil kamion napolnjen z zemljo. Ta je kompenzirala trk, kot z zrakom napolnjena žoga. Zato je keson tovornjaka ostal tudi malodane cel. Če bi na njem bilo kaj trdega, bi zadeva zgledala precej drugače.

Kolega je pred leti v Ponikvi, z Brižito nabasal traktor, s polno prikolico sena. Od traktorja ni ostalo nič. Prikolica (samonakladalka) pa je ostala dokaj cela in vozna. Kljub temu, da jo je dobesedno odbilo nazaj na travnik.

MMG, za Kanarčka pa itak vemo, da je narejen iz aluminijastih škatlastih profilov.
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Dolfe napisal/-a: MMG, za Kanarčka pa itak vemo, da je narejen iz aluminijastih škatlastih profilov.
Tukaj bi nekaj vprašal. Iz kakšnega materiala je zgrajena kabina Fiata pod serije 100, ki so bili predelani iz podserije 000? Ker je struktura kabine podobna Kanarčkovi, so verjetno iz istega materiala, ali iz kakšnega drugega?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Nejc napisal/-a:
Dolfe napisal/-a: MMG, za Kanarčka pa itak vemo, da je narejen iz aluminijastih škatlastih profilov.
Tukaj bi nekaj vprašal. Iz kakšnega materiala je zgrajena kabina Fiata pod serije 100, ki so bili predelani iz podserije 000? Ker je struktura kabine podobna Kanarčkovi, so verjetno iz istega materiala, ali iz kakšnega drugega?

Železo in aluminij ne pašeta glih skupaj, kaj praviš?
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Dolfe napisal/-a:

MMG, za Kanarčka pa itak vemo, da je narejen iz aluminijastih škatlastih profilov.
Ja, aluminij je prava stvar...sicer drago, ampak učinkovito.

Ste se vprašali, zakaj je A8 narejen iz aluminija? :idea:
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

železocestnik napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:

MMG, za Kanarčka pa itak vemo, da je narejen iz aluminijastih škatlastih profilov.
Ja, aluminij je prava stvar...sicer drago, ampak učinkovito.

Ste se vprašali, zakaj je A8 narejen iz aluminija? :idea:
- aluminij ne rjavi; prevleče se z aluminijevim oksidom in basta. Dural je ravno tako dokaj odporen na rjavenje kar pa ne morem reči za aluminijevo zlitino z magnezijem. No v vsakem primeru A8 ima bore malo čistega aluminija, verjetno je večina iz durala.
- lažji avtomobil pri enaki trdnosti; enako trdna aluminijeva zlitina je za cca 1/3 lažja od jeklene
A8 ni grajen iz aluminijastih zlitin zato da bi imel deformabilne cone ;) Slednje se da brez problema narest tudi iz jekla kar dokazuje kup avtomobilov nižjih cenovnih razredov.
Goran
Odgovori