Smrt 23-letnice na železniških tirih 03.08.2006

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Smrt 23-letnice na železniških tirih 03.08.2006

Odgovor Napisal/-a SIMY »

03.08.2006
Včeraj zjutraj se je v zaprtem območju premogovnika v Velenju zgodila tragična nesreča. Na nezavarovanem prehodu čez železniško progo je potniški vlak trčil v osebno vozilo 23-letne Velenjčanke. Kasnejša preiskava je pokazala, da je mlada voznica prečkala železniško progo Velenje - Celje in spregledala potniški vlak, ki je ravno takrat pripeljal iz smeri Šoštanja. V trčenju je vlak zadel osebno vozilo in ga po tirih potiskal še 72 metrov. Kot smo neuradno izvedeli, naj bi 23-letnica na delo pripeljala svojega partnerja, pri tem pa zapeljala torej v območje, ki ni namenjeno javnemu prometu. Pri reševanju so posredovali tudi prostovoljni gasilci iz Velenja.

VIR :
http://www.novitednik.com/novica.php?id ... =08&l=2006
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Pa kakšno hitros je imel potniški vlak, če jo je potiskal še 72 metrov?
To je zagotovo nad 70 km/h.

kaj pa dela na zaprtem območju premogovnika potniški vlak?
prej bi misli, da se je zgodila nesreča ob premiku tovornega vlaka z đurico.
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Odgovor Napisal/-a SIMY »

na tistem delu je hitrost 50 km/h.
Na obeh straneh proge pa je premogovnik (tovarna itd.).
Kaj je pa punca delala tam pa nimam pojma (glede na to da je to tovarniški prehod),ampak stalo jo je življenja.
in še to:prehod je zavarovan z andrejevim križem in ni nezavarovan kot so napisali vsesplošno (ne)razgledani novinarji.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

SIMY, o tem smo že imeli debato. 38. člen Pravilnika o nivojskih prehodih ceste preko železniške proge:

38. člen

(Razmejitev zavarovanih in nezavarovanih NPr)

(1) NPr so lahko zavarovani ali nezavarovani.
(2) Nezavarovani NPr so prehodi, označeni samo s prometnimi znaki “Andrejev križ“
(3) Zavarovani NPr so prehodi, opremljeni s tehničnimi sredstvi, ki preprečujejo udeležencem v cestnem prometu prečkanje železniške proge (bruna) oziroma ki napovedujejo prihod vlaka in/ali prepovedujejo udeležencem v cestnem prometu prečkanje železniške proge (cestni signali (pol)zapornice), kadar se vlak približuje NPr ali vozi preko NPr.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Sem mislil, da se fiat kaj prej ustavi, ko trči v avto, še posebno pri relativno majhni hitrosti 50 km/h. Gleden na to, da je lahek, bi se moral hitro ustaviti, par metrov, še posebno, če šred saboi potiska avto in s tem ustvarja veliko trenje.

odbojniki so verjetno avto zadeli z voznikove strani, direktno v punco,saj bi po moji presoju drugače morala preživeti.
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

Par metrov???? Pri hitrosti 25km/h (recimo, da se zaustavlja enakomerno, in je tako povprečna hitrost med začetkom zaviranja in zaustavitvijo enaka polovici začetne hitrosti) za pot, dolgo 2 metra (par=2), vozilo potrebuje 0,2889 sekunde ...
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Par metrov sem mislil tja od 20-30m
Odgovori