Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Očitno res drži, da na FDV lahko padeš samo po stopnicah. V prejšnjih tednih propagirajo akcijo "Stop! Prednost ima življenje", danes pa po temu dobesedno ser...
Normalnemu človeku sta tisti rdeči lučki in zvonec več kot dovolj, manj normalnim pa še španski jezdeci pred prehodom ne bi pomagali. Moderna evolucija...
Očitno je bil ta vikend črn tudi na drugem koncu države.
Zanima me koliko je na tem odseku omejitev hitrosti in ali Fiat to hitrost do NPr že doseže?
"Mojstri novinarji" so povedali da sta vlak in avtoi drsela po tirih še 160 m.
Pa še ena novinarska "cvetka" , kdor si je ogledal prispevek 24 (k)ur je lahko videl za posredovalce najbolj stresno dejanje takih dogodkov (upam, da boste to ugotovili sami, ker tega ne bom in mislim pisati po forumu ).
Stara pesem o "sožitju" med cesto in železnico....
Ponovno trdim, da se vozniki ne zavedajo, kako nevarno je voziti preko NPR , predvsem čez take, ki niso tehnično varovani. Mene osebno je tega vedno strah, čeprav lahko peš zdržim na tirih ves dan v najtežjih pogojih.
Informacija ob nedeljski tragični nesreči v Solkanu
Na Slovenskih železnicah obžalujemo tragično nesrečo, ki se je pripetila v nedeljo zjutraj v Solkanu ob prečkanju avtomobila čez železniško progo, in iskreno sočustvujemo s svojci obeh žrtev.
Slovenske železnice si skupaj z državo, ki je lastnik javne železniške infrastrukture, nenehno prizadevamo za zmanjšanje števila nivojskih križanj ceste čez železnico ter za nadgradnjo zavarovanja prehodov, ki so zavarovani z Andrejevim križem. Za letos je tako načrtovano zavarovanje osmih križanj z zapornicami, preureditev treh nivojskih križanj v zunajnivojske prehode, kar je najvarnejši način križanja, ter nadgradnjo varnosti na sedmih prehodih z ureditvijo cestišča in namestitvijo dodatnih signalov.
Slovenske železnice tudi z drugimi aktivnimi ukrepi vsak dan skrbimo za varnost na križanjih ceste in železniške proge. Zato vsi vlaki 24 ur na dan vozijo s prižganimi žarometi, njihova hitrost na prehodih brez zapornic pa je omejena. Poleg tega strojevodje pred takšnimi prehodi in pred nepreglednimi odseki na prihod vlaka dodatno opozarjajo z večkratnimi zvočnimi signali.
Slovenske železnice udeležence v cestnem prometu tudi stalno opozarjamo na varno prečkanje železniške proge. Sodelujemo tudi v akciji Stop! Prednost ima življenje, ki je namenjena povečanju varnosti cestnega prometa.
Vožnja z avtomobilom preko zavarovanega oz. nezavarovanega Npr-a je prav toliko nevarna, kot vožnja skozi križišče (pravilo desnega ali semoforji), vendar nam manjka prometne kulture in strpnosti. Kdaj pa kdaj pa se ti tudi zgodi da z mislimi nisi na svojem mestu in žal se ti zgodi tisto kar si ne želimo. Če se ozremo k sosedom avstrijcem, ugotovimo da imajo tudi oni veliko število nezavarovanih Npr-ov (samo rumena nato pa rdeča utipajoča luč), pa ne vzganjajo takšnega cirkua kot mi.
038 napisal/-a:Vožnja z avtomobilom preko zavarovanega oz. nezavarovanega Npr-a je prav toliko nevarna, kot vožnja skozi križišče (pravilo desnega ali semoforji), vendar nam manjka prometne kulture in strpnosti. Kdaj pa kdaj pa se ti tudi zgodi da z mislimi nisi na svojem mestu in žal se ti zgodi tisto kar si ne želimo. Če se ozremo k sosedom avstrijcem, ugotovimo da imajo tudi oni veliko število nezavarovanih Npr-ov (samo rumena nato pa rdeča utipajoča luč), pa ne vzganjajo takšnega cirkua kot mi.
Popolnoma se strinjam s teboj... Narod pač misli, da lahko počne vse kar jim zagotavlja ta naša preljuba demokracija. Ampak Bog ne daj, da bi pomislili na odgovornost... Včasih na črno gledam iz strojevodske kabine kako z velikim veseljem nekateri obvozijo že spuščene polzapornice...Pred davnimi leti sem sam bil priča izrednemu dogodku in verjemite, da nikoli ne bom pozabil imena in priimka pokojnega, ki je na enak način izzival to usodo...Še manj pa njegovega pogleda... Če temu sploh lahko rečemo pogled...
kondukter napisal/-a:Včasih na črno gledam iz strojevodske kabine kako z velikim veseljem nekateri obvozijo že spuščene polzapornice...Pred davnimi leti sem sam bil priča izrednemu dogodku in verjemite, da nikoli ne bom pozabil imena in priimka pokojnega, ki je na enak način izzival to usodo...Še manj pa njegovega pogleda...
Kaj mu pa moreš?? Če bo imel srečo, kar je v 90% neizbežno, bo zadnji moment smuknil čez, če ne, bo pa itak pristal pod vlakom.
Nekaj pred 8. uro zjutraj je v Solkanu pri mostu za Goriška Brda potniški vlak, ki je vozil na relaciji Nova Gorica - Jesenice, do smrti povozil moškega. V postopku identifikacije je bilo ugotovljeno, da gre za 43-letnika iz Solkana. Tuja krivda je izključena, so sporočili s Policijske uprave Nova Gorica.