Kako preko železniškega prehoda
Kako preko železniškega prehoda
Verjamem, da nas ima večina uporabnikov tega foruma izpit za kakšno cestno vozilo. Nekateri so (smo) ga naredili že davno nazaj. Za obnovitev znanja, bo morda prišlo prav ogled kako preko zavarovanega prehoda in nezavarovanega prehoda in še neaj teorije.
Verjamem, da to vsi obvladamo, vendar je osvežitev spomina kljub temu včasih dobrodošla. Morda to prebere tudi kakšen novinar in bo potem znal bolj realno poročati o ID-ju kateri se v prihodnje upam ne bo nikoli več zgodil.
Tu najdete še nekaj koristnih povezav na temo varna vožja.
Verjamem, da to vsi obvladamo, vendar je osvežitev spomina kljub temu včasih dobrodošla. Morda to prebere tudi kakšen novinar in bo potem znal bolj realno poročati o ID-ju kateri se v prihodnje upam ne bo nikoli več zgodil.
Tu najdete še nekaj koristnih povezav na temo varna vožja.
Tine
Re: Kako preko železniškega prehoda
Iz linka kako preko 'nezavarovanega prehoda':
"Kdor ne zna zanesljivo speljevati, ta naj se pred nezavarovanim prehodom rajši obrne nazaj..."
"Kdor ne zna zanesljivo speljevati, ta naj se pred nezavarovanim prehodom rajši obrne nazaj..."
Re: Kako preko železniškega prehoda
Tin€ poučne povezave.
Prav zato, ker sem imetnik izpita že glih toliko časa, da mislim, da vse vem. Malo za šalo, pa veliko zares.
Marlo Lahko bi tako rekli.
Vsekakor pa se čez prehod ne vozi takole!
Samo vpračanje časa.
Jernej
Prav zato, ker sem imetnik izpita že glih toliko časa, da mislim, da vse vem. Malo za šalo, pa veliko zares.
Marlo Lahko bi tako rekli.
Vsekakor pa se čez prehod ne vozi takole!
Samo vpračanje časa.
Jernej
Re: Kako preko železniškega prehoda
Vse je to lepo in prav,kaj pa ko so naprave "zavarovanega prehoda" v okvari,polzapornice z kljuko odprte i zavarovane,signalizacija zvočna in svetlobna aktivna,dežurni SV-delavec(i) pa ponavadi v tem času odpravljajo napake na glavni progi,saj se take reči rade zgodijo v poletni nevihti. Na popravilo se čaka več ur,da ne omenjam gostote cestnega prometa....Za železniška vozila ni dvoma,kaj pa cestna - naj čakajo da ugasne rdeča luč?Zakaj se potemtakem čudimo takšnim dogodkom,kako naj ljudje vejo ali je"zavarovani prehod" res zavarovan ali samo pokvarjen
Re: Kako preko železniškega prehoda
Polzapornice nekaterim res ne predstavljajo kakšne posebne ovire:
Re: Kako preko železniškega prehoda
Danes je v Gronjem brezovem prišlo d trčenja med vlakom in drugim prometnim sredstvom.
...
Re: Kako preko železniškega prehoda
Dino S napisal/-a:Danes je v Gronjem brezovem prišlo d trčenja med vlakom in drugim prometnim sredstvom.
http://24ur.com/novice/crna-kronika/dva ... vnici.html
zopet dva tujca ,jejeje
Re: Kako preko železniškega prehoda
Danes se je voznik avtomobila za las izognil trku vlaka 3506 pri Žalcu.
Re: Kako preko železniškega prehoda
Karbidovka, traktorist ju je "slalomsko" obvozil!
Ni edini, zato se sploh ne bom čudil, ko bo spet počilo.
Jernej
Ni edini, zato se sploh ne bom čudil, ko bo spet počilo.
Jernej
Re: Kako preko železniškega prehoda
...v sredo bo polna luna, če se ne motim.... ....bo najbrž še kje poč'l'....
Re: Kako preko železniškega prehoda
Kako prečkati progo nad urejenim podhodom? Takole:
Ja podhod je tamle, kjer je betonska ograja in na drugi strani proge je nivo terena enak podhodu. Ne vem zakaj se sploh trudijo z ograjo, prejšnjo so povsem razsuli, tale pa je bila postavljena približno en mesec nazaj.
Ja podhod je tamle, kjer je betonska ograja in na drugi strani proge je nivo terena enak podhodu. Ne vem zakaj se sploh trudijo z ograjo, prejšnjo so povsem razsuli, tale pa je bila postavljena približno en mesec nazaj.
Re: Kako preko železniškega prehoda
.. zakaj pa ne kar preprosto preko tirov .... ?
v Dobovi 24.05.2010 ob 19:16
v Dobovi 24.05.2010 ob 19:16
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Kako preko železniškega prehoda
Ja, v dvomu po navadi počakaš ali zbereš drugo cesto. Ne verjamem, da je posel na katerega si namenjen "življensko" važen.stjepan napisal/-a:Vse je to lepo in prav,kaj pa ko so naprave "zavarovanega prehoda" v okvari,polzapornice z kljuko odprte i zavarovane,signalizacija zvočna in svetlobna aktivna,dežurni SV-delavec(i) pa ponavadi v tem času odpravljajo napake na glavni progi,saj se take reči rade zgodijo v poletni nevihti. Na popravilo se čaka več ur,da ne omenjam gostote cestnega prometa....Za železniška vozila ni dvoma,kaj pa cestna - naj čakajo da ugasne rdeča luč?Zakaj se potemtakem čudimo takšnim dogodkom,kako naj ljudje vejo ali je"zavarovani prehod" res zavarovan ali samo pokvarjen
Mislim pa, da je v Sloveniji urejeno približno tako kot pri nas, v primeru okvare na prehodu prometnik obvesti javne sile (po navadi so to orožniki - karabinjerji ali občinska policija), ki poskrbijo za urejanje prometa na prehodu, vlaki pa se morajo pred prehodom ustaviti, popiskati in nato nadaljevati z vožnjo.
Posebneži so pa vzdrževalci, ki se kljub izključitvi SVN, kar na Vmax (40 kmh) peljejo z drezinami tudi preko prehodov, take bi bilo za dati v zapor.
Aja, pri nas so polzapornice redke, prav zarati izredne "zvitosti" italijanskih državljanov.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Kako preko železniškega prehoda
Opažam, da so ljudje iz dneva v dan bolj zmešani. Predvsem bi tu izpostavil mularijo 14-19 let. Prepričani, da delajo prav in da "Že znajo skrbeti zase", hodijo po mimo spuščenih zapornic, čez "črne" prehode, nekateri celo hodijo ali POZIRAJO na tirih (videl na progi pri Tivoliju in pri Medvodah ). Hude traparije se dogajajo tudi na dvotirnih progah, kjer pelje mimo težki in hrupni tovorni vlak in glupi osebek se bo kljub še vedno spuščenim zapornicam zagnal čez, zgazil pa ga bo tih potniški vlak, ki bo pripeljal z druge smeri.
Vsi se grejo neke akcije "varna pot v prometu" in podobno in vedno se omenja samo cestni promet; nikoli pa železniškega. Po mojem mnenju bi morali že forcom v osnovni šoli pripeljati na obisk policijo, reševalce, mrliške oglednike ipd. in nenazadnje tudi strojevodjo, ki je koga povozil. Vsak bi jim povedal svojo zgodbo, predvsem strojevodja bi moral povedati kaj o zavornih sistemih vlaka in kakšne so zavorne poti ter kakšne posledice nosijo oni zaradi takih nesreč. Ne bi škodila niti predstavitev slik s kraja nesreče, četudi še tako ogabnih in krutih. Pa še za to dvomim, da bo pomagalo, ker se ljudem nič ne da dopovedat; mogoče pa bo le kak osebek manj storil neumnost in že vsako življenje je vredno truda.
In potem, ko nazijaš take osebke (če jih zalotiš pri početju) začnejo nesramno vpit "Beed ti je v lajfuuu", "Spizdiii", "Ko te jebeeee", "Zase se brigi"... potem pa naj ne jamrajo, ko bo koga spet razrezalo.
Vsi se grejo neke akcije "varna pot v prometu" in podobno in vedno se omenja samo cestni promet; nikoli pa železniškega. Po mojem mnenju bi morali že forcom v osnovni šoli pripeljati na obisk policijo, reševalce, mrliške oglednike ipd. in nenazadnje tudi strojevodjo, ki je koga povozil. Vsak bi jim povedal svojo zgodbo, predvsem strojevodja bi moral povedati kaj o zavornih sistemih vlaka in kakšne so zavorne poti ter kakšne posledice nosijo oni zaradi takih nesreč. Ne bi škodila niti predstavitev slik s kraja nesreče, četudi še tako ogabnih in krutih. Pa še za to dvomim, da bo pomagalo, ker se ljudem nič ne da dopovedat; mogoče pa bo le kak osebek manj storil neumnost in že vsako življenje je vredno truda.
In potem, ko nazijaš take osebke (če jih zalotiš pri početju) začnejo nesramno vpit "Beed ti je v lajfuuu", "Spizdiii", "Ko te jebeeee", "Zase se brigi"... potem pa naj ne jamrajo, ko bo koga spet razrezalo.