9. 8. 2006 med Divačo in Hrpeljami Kozino

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

9. 8. 2006 med Divačo in Hrpeljami Kozino

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

Včeraj zvečer sem se z nočnim vlakom 1458 vračal iz Kopra v Ljubljano in na postaji Hrpelje-Kozina me je čakalo prav nanavadno in zanimivo presenečenje. Na začetek vlaka so nam pripeli dizla, regana, ki nas je odvlekel do Divače. Na noben način ni šlo za priprego, saj je imela brižita spuščena oba pantografa. V Divači sem sprevodnika vprašal, kaj se pravzaprav dogaja, in mi je odvrnil, da je zmanjkalo štroma. Morda kdo ve kaj več o vsem skupaj?

Je bil pa zanimiv občutek, ko je regan 664-120 vlekel brižito 363-020 in 3 ÖBB vagone ... :D
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Mogoče je v Divači vrglo napajalno s sistema.
Koliko zamude ste pridelali?

In je bilo kaj avtomobilov na tem avtovlaku za Dunaj?
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Regan_664 - če izpade ena napajalna postaja odsek pač napajajo ostale, saj so ENP na 3kV istosmerne napetosti vezane vzporedno, tako da v tem primeru ne "zmanjka štroma", le nekoliko manj ga je. V tem primeru se lahko uvedejo omejitve vleke tovornih vlakov - npr. pred dvema letoma je bila kakšnega pol leta izven delovanja ENP Rače, pa so kljub temu elektro vlaki vozili, saj sta odsek napajali ENP Šentilj in ENP Poljčane. Omejitev je bila le, da je lahko bil na odseku se mi zdi Poljčane - Tezno le en tovorni vlak hkrati. Čeprav dejansko so malo goljufali.

Prav tisti dan, ko sem na praksi bil na ENP Poljčane, so pa zaradi nekega nujnega popravila izklopili za cca. eno uro še ENP Celje Čret in je torej celoten odsek Zidani Most - Špilje bil napjana le iz ENP Zidani Most, ENP Poljčane in ENP Šentilj. Je bilo zanimivo, kakšni tokovi so tekli skozi ENP Poljčane. :lol:
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Brez štroma je bila proga 15h, baje zaradi preboja izolatorja/jev.Zanimivo da je bilo to že drugič na istem odseku v enem tednu.Zakaj se to dogaja bi mogoče vedel kdo od napajalcev če je tukaj?
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

Do Ljubljane smo pridelali dobrih 20 minut zamude, vendar ni vsa nastala v Hrpeljah Kozini in Divači. V Kozini nas je regan že čakal, tako da smo kar hitro rohneli naprej proti Divači :D
DDm vagon je bil pa povsem prazen.

Kaj pa pravzaprav pomeni preboj izolatorjev?
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

gomulka014 napisal/-a:Kaj pa pravzaprav pomeni preboj izolatorjev?
Električni tok preide iz izoliranega dela, v tem primeru iz voznega voda, na nosilni steber. S tem pride do kratkega stika, ter posledično do izpada napetosti v voznem vodu.
Tine
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Repliciram 541, na štajerskem koncu lahko napajajo druge postaje, saj imate minimalne vzpone. Zakaj pa toliko mehov in mopedov vozi tovorne vlake iz Zaloga in Dobove na Šentilj???

Na koprši pa tako ne gre zaradi prevelikega vzpona. Če trojnik iz Kopra (še posebno Helge) zaradi prevelikega odjema toka vržjeo napajalno v Rižani s sistema, gre lahko strojevodja samo še na kavico. No sicer se hitro stvar poštima, vendar je napajalna v Divači (in Črnotičah) predaleč oz prešvoh, da bi lahko vlak speljal v hrastovljah.

Kot veste so kakšno leto nazaj (mi boste skoraj zagotovo povedali točen datum) odprli napajalno v črnotičah. S tem so se hitrosti tovornih vlakov iz kopraproti divači povečale za okoli 10 km/h.

Strojevodja Igor72 vozi po koprški progi vsak dan, on bolje obvlada te stvari.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Saj sem rekel, da se po potrebi uvedejo omejitve vleke. In ne moreš primerjati speljave 1800 tonskega vlaka na vzponu z vožnjo potniškega vlaka s tremi vagoni. :roll: Hočem povedati to, da če izpade ena napajalna postaja, ne zmajka elektrike ...
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

541 napisal/-a:Saj sem rekel, da se po potrebi uvedejo omejitve vleke. In ne moreš primerjati speljave 1800 tonskega vlaka na vzponu z vožnjo potniškega vlaka s tremi vagoni. :roll: Hočem povedati to, da če izpade ena napajalna postaja, ne zmajka elektrike ...
541, res je. Če Helga zabriše ven, potem obe napajalni pokleneta.
Ampak, to traja le kratek čas, potem pa po pameti naprej.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori