Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1937
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj

OdgovorNapisal/-a Mojster_Strojevodja » 07.05.2009, 13:20

Danes okoli 11.30 je hotu it Siemens na dva tira naenkrat
Slika

Slika
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Nejc

Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj

OdgovorNapisal/-a Nejc » 07.05.2009, 13:39

In tako sem js bil lepo obveščen... :oops:
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1772
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj

OdgovorNapisal/-a Signal » 07.05.2009, 14:18

Defektna kretnica :?:
Se je zgodilo pri premiku :?:
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 845
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj

OdgovorNapisal/-a Cepi » 08.05.2009, 6:13

A, če je avtomatska (elektronska) kretnica, jo vzdržujejo tudi štromarji, poleg onih, ki jo mažejo?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 08.05.2009, 7:48

Tudi to je železnica.


1.Slika

2.Slika

3.Slika

4.Slika

lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 956
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 08.05.2009, 8:10

Kako je uspelo strojevodji tako hitro ustaviti garnituro, da ni bilo še večje škode?
Videti je bilo, kot da je šlo za preklic premikalne vozne poti še preden je bila v celoti realizirana.Ne razumem, kako to, da izolacija kretnic ne preprečuje premaknitev kretnice pod vozilom, če so v uporabi predpisani načini upravljanja postavljalne mize...
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3092
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj

OdgovorNapisal/-a _Borsig_ » 08.05.2009, 8:26

Zgleda, kot da je prvi del šel na zaseden tir!?!

Je mogoče, da je kdo prepozno prestavil kretnico??
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 08.05.2009, 11:13

_Borsig_ napisal/-a:Zgleda, kot da je prvi del šel na zaseden tir!?!

Je mogoče, da je kdo prepozno prestavil kretnico??


Premikalne vožnje so v 80% na zaseden tir. Med iztirjenjem in slikanjem je bilo cca 3 ure. V tem času se je promet na peronskih tirih pač odvijal dalje. :wink:

Ni govora o prepozni prestavitvi, temveč o prehitri. :?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj

OdgovorNapisal/-a 664-111 » 08.05.2009, 14:42

Dolfe napisal/-a:Ni govora o prepozni prestavitvi, temveč o prehitri. :?


Meni ni najbolj jasno :oops: kako o prehitri?

Se pravi ko je simens šel čez kretnico se je postavila premikalna pot in s tem tudi premik kretnice pod simensom? :oops:
LP
Matic
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1285
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj

OdgovorNapisal/-a bart » 08.05.2009, 15:38

Samo, da se je "dobro" končalo.

Kaj bi bilo, če...


Rajši tako mal po mal, če že mora biti, kot pa prava mora.

Sem takoj mislil, da je vaja. Prve slike.

Potem pa :shock: Dolfetove. Opa.

Bo že.

Jernej :roll:
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3392
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 08.05.2009, 15:55

664-111 napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:Ni govora o prepozni prestavitvi, temveč o prehitri. :?


Meni ni najbolj jasno :oops: kako o prehitri?

Se pravi ko je simens šel čez kretnico se je postavila premikalna pot in s tem tudi premik kretnice pod simensom? :oops:

Kretnica se je prestavila v tistem trenutku, ko je po njej peljal 312. Kretnica je spremenila lego menda zaradi bočne zaščite, ker je bila po sosednjem tiru postavljena vozna pot. :roll:
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11420
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj

OdgovorNapisal/-a cokla » 08.05.2009, 18:10

Regan 664 napisal/-a:Kretnica se je prestavila v tistem trenutku, ko je po njej peljal 312. Kretnica je spremenila lego menda zaradi bočne zaščite, ker je bila po sosednjem tiru postavljena vozna pot. :roll:


Kretnica se , Klemen , ne more sama prestavit. In , če je po sosednjem tiru postavljena vozna pot se ne more opravljati premik in obratno. Razen , če se zavestno ubira bližnjice-in takrat se dogajajo tudi takšne stvari. ...se mi zdi. :-k

In , da ne bo hude krvi-dogaja se vsem. :(
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj

OdgovorNapisal/-a holding » 08.05.2009, 20:05

...kretnica se prestavi samo na "ukaz" (ustrezno manipulacijo) prometnika na komandni mizi......se pa kretnice za vsako "vozno pot" po "ukazu" postavljajo ena za drugo avtomatsko, dokler vozna pot ni postavljena.... :lol: ...

...večkrat se zgodi, da premikalna vožnja kljub postavitvi zaradi različnih razlogov ni izvedena (izpeljana), zato jo mora prometnik "podreti", saj drugi (vlaki, lokomotive, itd.) čakajo na postavitev njihove vožnje... #-o ...vendar pa kljub predpisanimi postopki pride do "kratkega stika" med udeleženci.... #-o ...

...@Dirigent, takole je: od komande z mize do začetka prestavljanja kretnice na terenu poteče cca 1-1,5 sekunde, ko se kretnica začne prestavljati, jo kasnejša "zasedba" izolirke ne zaustavi, ampak se prestavi do konca.... :roll: ...da ne dlakocepim preveč:Za takšnole varianto iztirjenja moraš "imeti srečo", saj je skoraj nemogoče zadeti tistih nekaj desetink sekunde, ki to omogočajo... :shock: ...

...sicer cinično, pa vseeno:tud če bi hotu, bi težko takole zadel..... :shock: ...
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 956
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 09.05.2009, 5:49

Ja, se mi je zdelo, da je v vsem tem nekakšna past za posluževalca. V CP pa moraš res biti "namazan z vsemi žavbami", da jo v vsakodnevni gužvi srečno odneseš...
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 09.05.2009, 20:04

Še dve slikci "pobiranja", tokrat iz druge plati.

5.Slika

6.Slika

lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov