Stran 1 od 1
Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj
Objavljeno: 07.05.2009, 13:20
Napisal/-a Mojster_Strojevodja
Danes okoli 11.30 je hotu it Siemens na dva tira naenkrat
Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj
Objavljeno: 07.05.2009, 13:39
Napisal/-a Nejc
In tako sem js bil lepo obveščen...
Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj
Objavljeno: 07.05.2009, 14:18
Napisal/-a Signal
Defektna kretnica
Se je zgodilo pri premiku
Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj
Objavljeno: 08.05.2009, 6:13
Napisal/-a Cepi
A, če je avtomatska (elektronska) kretnica, jo vzdržujejo tudi štromarji, poleg onih, ki jo mažejo?
Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj
Objavljeno: 08.05.2009, 7:48
Napisal/-a Dolfe
Tudi to je železnica.
1.
2.
3.
4.
lp
Dolfe
Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj
Objavljeno: 08.05.2009, 8:10
Napisal/-a Dirigent
Kako je uspelo strojevodji tako hitro ustaviti garnituro, da ni bilo še večje škode?
Videti je bilo, kot da je šlo za preklic premikalne vozne poti še preden je bila v celoti realizirana.Ne razumem, kako to, da izolacija kretnic ne preprečuje premaknitev kretnice pod vozilom, če so v uporabi predpisani načini upravljanja postavljalne mize...
Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj
Objavljeno: 08.05.2009, 8:26
Napisal/-a _Borsig_
Zgleda, kot da je prvi del šel na zaseden tir!?!
Je mogoče, da je kdo prepozno prestavil kretnico??
Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj
Objavljeno: 08.05.2009, 11:13
Napisal/-a Dolfe
_Borsig_ napisal/-a:Zgleda, kot da je prvi del šel na zaseden tir!?!
Je mogoče, da je kdo prepozno prestavil kretnico??
Premikalne vožnje so v 80% na zaseden tir. Med iztirjenjem in slikanjem je bilo cca 3 ure. V tem času se je promet na peronskih tirih pač odvijal dalje.
Ni govora o prepozni prestavitvi, temveč o prehitri.
Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj
Objavljeno: 08.05.2009, 14:42
Napisal/-a 664-111
Dolfe napisal/-a:Ni govora o prepozni prestavitvi, temveč o prehitri.
Meni ni najbolj jasno
kako o prehitri?
Se pravi ko je simens šel čez kretnico se je postavila premikalna pot in s tem tudi premik kretnice pod simensom?
Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj
Objavljeno: 08.05.2009, 15:38
Napisal/-a bart
Samo, da se je "dobro" končalo.
Kaj bi bilo, če...
Rajši tako mal po mal, če že mora biti, kot pa prava mora.
Sem takoj mislil, da je vaja. Prve slike.
Potem pa
Dolfetove. Opa.
Bo že.
Jernej
Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj
Objavljeno: 08.05.2009, 15:55
Napisal/-a Regan 664
664-111 napisal/-a:Dolfe napisal/-a:Ni govora o prepozni prestavitvi, temveč o prehitri.
Meni ni najbolj jasno
kako o prehitri?
Se pravi ko je simens šel čez kretnico se je postavila premikalna pot in s tem tudi premik kretnice pod simensom?
Kretnica se je prestavila v tistem trenutku, ko je po njej peljal 312. Kretnica je spremenila lego menda zaradi bočne zaščite, ker je bila po sosednjem tiru postavljena vozna pot.
Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj
Objavljeno: 08.05.2009, 18:10
Napisal/-a cokla
Regan 664 napisal/-a:
Kretnica se je prestavila v tistem trenutku, ko je po njej peljal 312. Kretnica je spremenila lego menda zaradi bočne zaščite, ker je bila po sosednjem tiru postavljena vozna pot.
Kretnica se , Klemen , ne more sama prestavit. In , če je po sosednjem tiru postavljena vozna pot se ne more opravljati premik in obratno. Razen , če se zavestno ubira bližnjice-in takrat se dogajajo tudi takšne stvari. ...se mi zdi.
In , da ne bo hude krvi-dogaja se vsem.
Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj
Objavljeno: 08.05.2009, 20:05
Napisal/-a holding
...kretnica se prestavi samo na "ukaz" (ustrezno manipulacijo) prometnika na komandni mizi......se pa kretnice za vsako "vozno pot" po "ukazu" postavljajo ena za drugo avtomatsko, dokler vozna pot ni postavljena....
...
...večkrat se zgodi, da premikalna vožnja kljub postavitvi zaradi različnih razlogov ni izvedena (izpeljana), zato jo mora prometnik "podreti", saj drugi (vlaki, lokomotive, itd.) čakajo na postavitev njihove vožnje...
...vendar pa kljub predpisanimi postopki pride do "kratkega stika" med udeleženci....
...
...@Dirigent, takole je: od komande z mize do začetka prestavljanja kretnice na terenu poteče cca 1-1,5 sekunde, ko se kretnica začne prestavljati, jo kasnejša "zasedba" izolirke ne zaustavi, ampak se prestavi do konca....
...da ne dlakocepim preveč:Za takšnole varianto iztirjenja moraš "imeti srečo", saj je skoraj nemogoče zadeti tistih nekaj desetink sekunde, ki to omogočajo...
...
...sicer cinično, pa vseeno:tud če bi hotu, bi težko takole zadel.....
...
Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj
Objavljeno: 09.05.2009, 5:49
Napisal/-a Dirigent
Ja, se mi je zdelo, da je v vsem tem nekakšna past za posluževalca. V CP pa moraš res biti "namazan z vsemi žavbami", da jo v vsakodnevni gužvi srečno odneseš...
Re: Ljubljana 7.5.2009 - vožnja v razdvoj
Objavljeno: 09.05.2009, 20:04
Napisal/-a Dolfe
Še dve slikci "pobiranja", tokrat iz druge plati.
5.
6.
lp
Dolfe