imela sta srečo...
Re: imela sta srečo...
Jest bi tale cestn prehod sploh zaprl ... bi bilo najbolj varno pa prestavit vse skupaj na en prehod nižje ali višje, kjer bi bil prehod bolj varen ...
o raznem sekanju moje gmajne pa itak ne pride v poštev ... pač slovenska mentaliteta ...
o raznem sekanju moje gmajne pa itak ne pride v poštev ... pač slovenska mentaliteta ...
Rajš kot bencin Košir ma pač vin ...
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: imela sta srečo...
Oprosti @Regan 664, verjetno sem se pomotil, ker pri nas sta lastnik (upravljalec) omrežja in prevozniki (uporabnik) ločeni osebi. Al ni tudi v Sloveniji tako? Kdo je AŽP?Regan 664 napisal/-a:Ne mešat prevoznika in upravljavca.zbowe napisal/-a:In ne vidim zakaj bi morale SŽ postavljat zapornice in skrbet za vrnost cestnih prehodov. Če je tako, potem bi morala tudi RCA skrbet za isto.
Infrastruktura se dogovarja z občinami, kje bo in kje ne bo cestni prehod....
Pri nas je za infrastukturo odgovorna RFI (Rete Ferroviaria Italiana), ki skrbi za vse (ali naj bi), od tolčenca do SVN, NPR itd.. Prevozniki (Trenitalia, Linea, Le Nord, NTV ....) kupujejo vlakovne poti od RFI-ja, in imajo le dolžnost upoštevat varnostne predpise, ki jih RFI predpiše in ne skrbet za infrastrukturo.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: imela sta srečo...
AŽP je varnostni organ ki daje spričevala za vožnjo licence ipd in NI upravljavec. DŽI pa je direkcija za vodenje investicij v javno železniško infrastrukturo.zbowe napisal/-a:Oprosti @Regan 664, verjetno sem se pomotil, ker pri nas sta lastnik (upravljalec) omrežja in prevozniki (uporabnik) ločeni osebi. Al ni tudi v Sloveniji tako? Kdo je AŽP?
Pri nas je za infrastukturo odgovorna RFI (Rete Ferroviaria Italiana), ki skrbi za vse (ali naj bi), od tolčenca do SVN, NPR itd.. Prevozniki (Trenitalia, Linea, Le Nord, NTV ....) kupujejo vlakovne poti od RFI-ja, in imajo le dolžnost upoštevat varnostne predpise, ki jih RFI predpiše in ne skrbet za infrastrukturo.
Upravljavec so SŽ (infrastruktura-vodenje prometa)
SŽ Tovorni promet (in potniški tudi) pa so prevozniki.
na papirju naj bi to bilo ločeno, kako je pa v praksi pa sam bog ve.....
Re: imela sta srečo...
.... ... ....nekoč, v daljni prihodnosti, bo tudi (le kratice bodo drugačne) v Sloveniji tako.....zbowe napisal/-a:
Pri nas je za infrastukturo odgovorna RFI (Rete Ferroviaria Italiana), ki skrbi za vse (ali naj bi), od tolčenca do SVN, NPR itd.. Prevozniki (Trenitalia, Linea, Le Nord, NTV ....) kupujejo vlakovne poti od RFI-ja, in imajo le dolžnost upoštevat varnostne predpise, ki jih RFI predpiše in ne skrbet za infrastrukturo.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: imela sta srečo...
Ja, ko smo bili mi pokovci, so bile zapornice takšneželezocestnik napisal/-a: Pokazalo pa se je, da ljudje v SLO še niso prilagojeni polzapornicam in da bo potrebno začeti graditi polne zapornice na obeh straneh ceste, zaprtih z mrežo, tako kot včasih, pa verjetno še povišane, da jih ne bodo mogli preskakovati...
vir: Mali tir št.2/71
Po celi širini ceste
Danes pa vozijo mimo polzapornic mularija, frajerji, adrenalinci...in ja, tudi penzijonerji
Policaji pa nič: hop Cefizelj, pa te imam...
Minister Gregor pa nič
ali pa takšne, kot imajo v Angliji...
http://de.wikipedia.org/wiki/Datei:Grea ... ey_330.jpg
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: imela sta srečo...
Tudi pri nas, v sami beli Ljubljani.železocestnik napisal/-a:
ali pa takšne, kot imajo v Angliji...
http://de.wikipedia.org/wiki/Datei:Grea ... ey_330.jpg
Takšne so napravili na industrijskem tiru za v bivšo "Močna Krmila" ali kako se že imenujejo. Novi lastniki bivše Izolirke v Mostah, so enostavno kar preko tira napravili rampo in s tem zavarovali svojo cestno pot.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: imela sta srečo...
Ko si že navrgel policaje... S policijo je žal tako, da so ji bila vzeta vsa pametna pooblastila in še ta so napisana tako, da bi morali policaji delati z zlikovci v belih rokavičkah. Zdej eni delajo bolj grobo, marsikdo pa skorajda tako "lepo". Slišano nedolgo tega od nekega policista-inštruktorja za policijska pooblastila
Sicer pa se takih zapornic spomnim v Tivoliju, čez Vodovodno cesto in če me spomin ne vara (kar je lahko zelo res!) tudi nekje iz Celja, dobrih 25-30 let nazaj...
Sicer pa se takih zapornic spomnim v Tivoliju, čez Vodovodno cesto in če me spomin ne vara (kar je lahko zelo res!) tudi nekje iz Celja, dobrih 25-30 let nazaj...
Goran
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: imela sta srečo...
Sedaj imamo na forumu novo oznako: "železocestnikova" zapornica, tako kot smo že "pred leti" odkrili "Gorchijevo" kretnicoGorchi napisal/-a:
Sicer pa se takih zapornic spomnim v Tivoliju, čez Vodovodno cesto in če me spomin ne vara (kar je lahko zelo res!) tudi nekje iz Celja, dobrih 25-30 let nazaj...
Torej takšnih zapornic bi se moral spomniti še kakšen starejši član foruma, recimo Dolfe
Za dokaz, da Gorchijeve sive še odlično delujejo, lepim fotko, sposojeno od @Marlo-ta
torej "železocestnikova" zapornica na Celovški (pri Tivoliju)...
Gorchi, tudi za Celje ti podpišem (na Mariborski cesti)!
Če pa ima kdo kakšno boljšo fotko, jo le naj prilepi...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: imela sta srečo...
V Celju smo imeli omenjene zapornice vse do izgradnje podvoza na Mariborski cesti; le ta se je zgradil nekje v začetku novega tisočletja, če se ne motim.železocestnik napisal/-a:Gorchi, tudi za Celje ti podpišem (na Mariborski cesti)!Gorchi napisal/-a:
Sicer pa se takih zapornic spomnim v Tivoliju, čez Vodovodno cesto in če me spomin ne vara (kar je lahko zelo res!) tudi nekje iz Celja, dobrih 25-30 let nazaj...
---
Evo sem našel podatek; podvoz je bil zgrajen, oz. predan v uporabo; citat:
"III. etapa: magistrala Jug - poteka od križišča Kidričeve ulice z Mariborsko c., do križišča Levstikove ulice z Aškerčevo v dolžini 568 m; začetek del 24. februarja 2003; odsek predan v prometu 4. septembra 2004."
KLIK
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: imela sta srečo...
Evo še fotka...
http://www.gradis.si/index.php?module=c ... uct&pid=65
http://www.gradis.si/index.php?module=c ... uct&pid=65
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: imela sta srečo...
Točno te zapornice sem imel v mislih. Ker sva se z mamo velikokrat sprehajala po Tivoliju, sva se dostikrat ustavila tudi pri tem zaporničarju, ki je seveda videl moje oči in veselje do vlakov in enkrat mi je celo pod njegovim nadzorstvom dovolil dvigniti (ali spustiti, kaj pa vem) zapornice. Dogodka se medlo, medlo spominjam, saj sem bil takrat fantiček star 5-7 let (torej še pred letom 1980)...karbidovka napisal/-a:Nimam sicer slikce, ampak se mi zdi, da je zelo dolgo vztrajala taka zapornica v Tivoliju.
Tam naprej od bazena na Iliriji, na koncu teniškega igrišča.
Se kdo kaj spomni?
Goran
Re: imela sta srečo...
Eh takrat še nisem vedel, kaj je to biti važen Bil je pa krasen občutek, se strinjam
Goran
Re: imela sta srečo...
Če želiš si lahko mutno specifikacijo in rekapitulacijo cen sklopov za en majhen železničarski NPr prehod ogledaš tukaj:zbowe napisal/-a:Oprosti, ne utegnem dobiti v železocestikovem postu kje piše ceno zapornic.IztokZ napisal/-a:Dokler boste železničarji trdili, da ene zapornice ali polzapornice stanejo 750.000€ vam vsaj malce EU razgledani ne bomo verjeli pa če se mečete na ne vem kaj! Le malce več znese namreč Nobelova nagrada za katero je potrebno dosti več študija in sredstev, kot pa prideta dva motorčka ramp, 4 luči in nekaj kablovja s stikali ter tista barakica za releje na zemlji po 10€ za kvadrat. Za ta denar dobiš že vilo z 2000 kvadrati zemlje, ki ima vse - veliko več motorčkov in z nekaj desetinami lučk in kopico računalnikov za ogrevanje/hlajenje, alarme, ipd. ..... ali pa luxuzen avtobus s 100x več elektronike!železocestnik napisal/-a:..... Pokazalo pa se je, da ljudje v SLO še niso prilagojeni polzapornicam in da bo potrebno začeti graditi polne zapornice na obeh straneh ceste, zaprtih z mrežo, tako kot včasih, pa verjetno še povišane, da jih ne bodo mogli preskakovati... ...
Še malo uživajte, dokler vas iz državne firme ne prestavijo v resno ekonomsko in privatno firmo .....
...
http://www.shrani.si/f/1X/L5/1NsJOyt/mirna0001.jpg
http://www.shrani.si/f/U/gu/1rZdgOCd/mirna0002.jpg
http://www.shrani.si/f/2A/yz/2QZdMafo/mirna0003.jpg
http://www.shrani.si/f/2v/4Y/2TVoilBY/mirna0004.jpg
http://www.shrani.si/f/m/NI/2K5eYomc/mirna0005.jpg
http://www.shrani.si/f/3L/Fo/329QRXL5/mirna0006.jpg
http://www.shrani.si/f/3p/wi/4wp9Ry7e/mirna0007.jpg
http://www.shrani.si/f/M/8a/2RuhCPZH/mirna0008.jpg
Mutno in nejasno pa zato, ker kode del ter elementov najde celo Google samo na straneh SŽ in "edino pooblaščenega" izvajalca.
Se potem ne čudim, da SŽ tone v mio€€€ izgubah. Osebno poznam nekaj ljudi iz vrha SŽ (in to v negativnem smislu) in se ne čudim izgubam, ki jih imajo. Če ne drugega ... čemu jim služi kar nekaj "svetovalcev" za katere se niti ne ve kaj sploh delajo v firmi, ki za njih plačuje preko 20mio €€€ letno in uživajo ugodnosti v obliki službenih stanovanj, avtov, ipd.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: imela sta srečo...
Tole je vprašanje, ki bi ga moral nasloviti na lastnika SŽ, našo vrlo vlado oz. njenega vrlega ministra...IztokZ napisal/-a:
Se potem ne čudim, da SŽ tone v mio€€€ izgubah. Osebno poznam nekaj ljudi iz vrha SŽ (in to v negativnem smislu) in se ne čudim izgubam, ki jih imajo. Če ne drugega ... čemu jim služi kar nekaj "svetovalcev" za katere se niti ne ve kaj sploh delajo v firmi, ki za njih plačuje preko 20mio €€€ letno in uživajo ugodnosti v obliki službenih stanovanj, avtov, ipd.
Povej mi, kateri forumaš je do sedaj zagovarjal "svetovalce", ki so si jih "nasrali" v trimesečnem mandatu zadnjega nadobudneža
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: imela sta srečo...
SŽ zagovarjajo na tem forumu vsi zaposleni na SŽ tako ali drugače.železocestnik napisal/-a:Tole je vprašanje, ki bi ga moral nasloviti na lastnika SŽ, našo vrlo vlado oz. njenega vrlega ministra...
Povej mi, kateri forumaš je do sedaj zagovarjal "svetovalce", ki so si jih "nasrali" v trimesečnem mandatu zadnjega nadobudneža
Vemo, da je lastnik SŽ država. Na tega lastnika pa bi se morali obrniti in ukrepati najprej sami zaposleni v takšni firmi. Zakaj pa imajo sindikate? Samo zato, da jim plačujejo članarino in sejnine?
Konec koncev ravno njim take negospodarne investicije zmanjšujejo efektivnost in plačo! Seveda so s tem delno obremenjeni tudi ostali davkoplačevalci, zaposleni v takih firmah pa še najbolj.