imela sta srečo...
Re: imela sta srečo...
Iztok, pri meni si ti od sedaj dalje baniran, tvojih umotvornih prispevkov na tem forumu sploh ne mislim več prebirati in posledično s tem tudi komentirati. K moji boljši prebavi pa lahko pripomoreš tudi ti, za kar ti bom hvaležen, pa še k zdravniku mi ne bo treba.
Da ti še enkrat naravnost v obraz povem, po tistem kar si dosedaj napisal na tem forumu si navaden zdrahar Sedaj pa hitro shrani tole v svoj zloglasni fail in teci to nekomu povedat, kateri me bo kasneje "ne samo opomnil"
Dost je
Da ti še enkrat naravnost v obraz povem, po tistem kar si dosedaj napisal na tem forumu si navaden zdrahar Sedaj pa hitro shrani tole v svoj zloglasni fail in teci to nekomu povedat, kateri me bo kasneje "ne samo opomnil"
Dost je
Tine
Re: imela sta srečo...
Nesreči katero navajaš in sprašuješ ne bom komentiral. Minilo je že blizu 30 let in zato nima smisla.
O mojih sposobnostih v prometu pa ti lahko dvomiš. Povem ti pa to, da v svoji karieri na tirih nimam najmanjšega madeža. Preprečil sem kar nekaj ID z manjšimi in tudi hudimi (1X zelo hudimi) posledicami. Koliko piskanja pred nezavarovanimi prehodi je bilo brezvezno saj šoferji niso upoštevali in nadaljevali vožnjo - celo se izživljali. O moji vožnji "na pamet" pa ne piši, ker jo ne poznam. Tvoje pisanje pa je včasih prava "nespamet". Debato s tem zaključujem!
O mojih sposobnostih v prometu pa ti lahko dvomiš. Povem ti pa to, da v svoji karieri na tirih nimam najmanjšega madeža. Preprečil sem kar nekaj ID z manjšimi in tudi hudimi (1X zelo hudimi) posledicami. Koliko piskanja pred nezavarovanimi prehodi je bilo brezvezno saj šoferji niso upoštevali in nadaljevali vožnjo - celo se izživljali. O moji vožnji "na pamet" pa ne piši, ker jo ne poznam. Tvoje pisanje pa je včasih prava "nespamet". Debato s tem zaključujem!
Re: imela sta srečo...
Glede tistega slabo obarvanega andrejevega križa ...
avto ima v povprečju 1 tono in pol, ter se s trkom v steno pri 50 km/h razbije (v mnogih primerih) v ekonomsko totalko ...
samo lokomotiva na tirih ima nekaj 10x večjo tonažo kot avto .... povprečna hitrost na tirih (prosim čeme popravite) je po mojem mnenju nekje 60 km/h ...
Do the math ... se boš raje ustavil pred prehodom ali kar nadaljeval?
Roko na srce ... o problematičnih prehodih ceste preko železniške proge so vozniki (vsaj "domačini") dobro seznanjeni ... Če vedo da je problem, zakaj se ne poslužujejo preventivnih ukrepov pred prehodom? ... Jaz še pri zapornicah zmanjšam hitrost na 30 km/h (z avtom) in se prepričam če je pot prosta ... tudi zapornice niso 100% "ziher" ...
Drži pa tudi dejstvo, ki ga je nekdo izpostavil, da so vsi prehodi, ki nimajo nobenih vsaj svetlobinh signalov opremljeni s stop znakom, ki pa itak vemo, da ni sam sebi namen ...
avto ima v povprečju 1 tono in pol, ter se s trkom v steno pri 50 km/h razbije (v mnogih primerih) v ekonomsko totalko ...
samo lokomotiva na tirih ima nekaj 10x večjo tonažo kot avto .... povprečna hitrost na tirih (prosim čeme popravite) je po mojem mnenju nekje 60 km/h ...
Do the math ... se boš raje ustavil pred prehodom ali kar nadaljeval?
Roko na srce ... o problematičnih prehodih ceste preko železniške proge so vozniki (vsaj "domačini") dobro seznanjeni ... Če vedo da je problem, zakaj se ne poslužujejo preventivnih ukrepov pred prehodom? ... Jaz še pri zapornicah zmanjšam hitrost na 30 km/h (z avtom) in se prepričam če je pot prosta ... tudi zapornice niso 100% "ziher" ...
Drži pa tudi dejstvo, ki ga je nekdo izpostavil, da so vsi prehodi, ki nimajo nobenih vsaj svetlobinh signalov opremljeni s stop znakom, ki pa itak vemo, da ni sam sebi namen ...
Rajš kot bencin Košir ma pač vin ...
Re: imela sta srečo...
@Florjan, me veseli, da vsaj nekdo ve o čem sem pisal čeprav je NO COMMENT
Upam, da ti bo tako v karieri šlo še naprej .... in seveda tudi ostalim v vaši branži.
@OMICRON, nisem pisal o osebnih avtih temveč o delovnih strojih kot so traktorji s hlodovino ipd. ki so tam najpogosteje.
Pred leti so na enem od tistih prehodov umrli trije gasilci v gasilskem kamionu (kamnita plošča ob prehodu z imeni vseh treh in svečo zraven tam najbrž ni brez veze ???) .... če še nisi videl filmčka o situaciji in preglednosti tam ti ga še enkrat pripenjam - *klik*
Ljudje si na teh prehodih ob traktorjih pomagajo z ugašanjem motorja in s peš spremljevalci, ki pa dosti ne pomagajo, če vlak ne odda zvočnega signala. V sedmih sekundah je pač težko zagnati motor in skoraj 10 tonskim vozilom dolžine nad 10m, moči krepko pod 100kW prečkati profil proge .....
Tukaj ne govorimo o nekih panonskih Cirkovcih kjer se vlak vidi na kilometer daleč in več!
@Tin€, magični zadevi, ki pomagajo ob tvojih težavah sta PERSEN kasneje pa ULTOP. Če še to ne pomaga pa ti lahko iz prve roke povem (medicinska fakulteta), da zdravniki vedno najdejo vzrok preminitve .... če ne prej pa na obdukciji!
P.S. Odgovori so na nivoju sogovornikov .....
Upam, da ti bo tako v karieri šlo še naprej .... in seveda tudi ostalim v vaši branži.
@OMICRON, nisem pisal o osebnih avtih temveč o delovnih strojih kot so traktorji s hlodovino ipd. ki so tam najpogosteje.
Pred leti so na enem od tistih prehodov umrli trije gasilci v gasilskem kamionu (kamnita plošča ob prehodu z imeni vseh treh in svečo zraven tam najbrž ni brez veze ???) .... če še nisi videl filmčka o situaciji in preglednosti tam ti ga še enkrat pripenjam - *klik*
Ljudje si na teh prehodih ob traktorjih pomagajo z ugašanjem motorja in s peš spremljevalci, ki pa dosti ne pomagajo, če vlak ne odda zvočnega signala. V sedmih sekundah je pač težko zagnati motor in skoraj 10 tonskim vozilom dolžine nad 10m, moči krepko pod 100kW prečkati profil proge .....
Tukaj ne govorimo o nekih panonskih Cirkovcih kjer se vlak vidi na kilometer daleč in več!
@Tin€, magični zadevi, ki pomagajo ob tvojih težavah sta PERSEN kasneje pa ULTOP. Če še to ne pomaga pa ti lahko iz prve roke povem (medicinska fakulteta), da zdravniki vedno najdejo vzrok preminitve .... če ne prej pa na obdukciji!
P.S. Odgovori so na nivoju sogovornikov .....
Re: imela sta srečo...
IztokZ napisal/-a:... če še nisi videl filmčka o situaciji in preglednosti tam ti ga še enkrat pripenjam - *klik*
Ljudje si na teh prehodih ob traktorjih pomagajo z ugašanjem motorja in s peš spremljevalci, ki pa dosti ne pomagajo, če vlak ne odda zvočnega signala. V sedmih sekundah je pač težko zagnati motor in skoraj 10 tonskim vozilom dolžine nad 10m, moči krepko pod 100kW prečkati profil proge .....
@IztokZ, zakaj pa "tvoji" domačini ne posekajo grmovja, da bi imeli boljšo preglednost? Šparajo svojo hosto, kajne?
Železnica ima svoj del progovnega koridorja očiščen in lepo pregleden.
Treba je vzeti žago in sekirico v roke, pa boste tudi vi imeli dolenjske Cirkovce in panonski pregled.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: imela sta srečo...
Reši se lahko na več načinov.
- Počistiti je treba vse grmovje okrog prehodov, tako da je lahko vlak viden od daleč
- Zapreti vse prehode in pustiti samo enega na najbolj pregledni točki, podaljšaš pot a tudi življenje
- Ukiniti vlak, potniki na avtobus in konec
- Počistiti je treba vse grmovje okrog prehodov, tako da je lahko vlak viden od daleč
- Zapreti vse prehode in pustiti samo enega na najbolj pregledni točki, podaljšaš pot a tudi življenje
- Ukiniti vlak, potniki na avtobus in konec
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: imela sta srečo...
- andrejev križ, stop znak in polzapornice obrniti za 90° - pred vlak.zbowe napisal/-a:Reši se lahko na več načinov.
- Počistiti je treba vse grmovje okrog prehodov, tako da je lahko vlak viden od daleč
- Zapreti vse prehode in pustiti samo enega na najbolj pregledni točki, podaljšaš pot a tudi življenje
- Ukiniti vlak, potniki na avtobus in konec
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: imela sta srečo...
No nekaj na to temo.
Predvčerajšnim sem si šel malo ogledat progo od Ptuja proti Moškanjcem.
In tam se ljudje pritužujejo, da so potni prehodi nevarni.
In čeprav je tam na progi velika ravnina pa so res nepregledni.
In zakaj so nepregledni?
Ker kmetje zasadijo koruzo čisto do proge , tako , da res nič ne vidiš dokler nisi na prehodu.
Jz sm bil na kolesu in sem slišal lokomotivo, da se pripelje, videl pa je nisem dokler ni bila 50m proč.
Malo v okvir lepega vedenja spravil @cokla.
Predvčerajšnim sem si šel malo ogledat progo od Ptuja proti Moškanjcem.
In tam se ljudje pritužujejo, da so potni prehodi nevarni.
In čeprav je tam na progi velika ravnina pa so res nepregledni.
In zakaj so nepregledni?
Ker kmetje zasadijo koruzo čisto do proge , tako , da res nič ne vidiš dokler nisi na prehodu.
Jz sm bil na kolesu in sem slišal lokomotivo, da se pripelje, videl pa je nisem dokler ni bila 50m proč.
Malo v okvir lepega vedenja spravil @cokla.
...
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: imela sta srečo...
Marija Terezija je predpisala za tisti čas pač za ceste, koliko od ceste se lahko zgradi n.pr. zgradba. To je veljalo verjetno tudi za gozd, saj so se v njih skrivali rokovnjači...Dino S napisal/-a: Ker kmetje zasadijo koruzo čisto do proge , tako , da res nič ne vidiš dokler nisi na prehodu.
Jz sm bil na kolesu in sem slišal lokomotivo, da se pripelje, videl pa je nisem dokler ni bila 50m proč.
Za vsako stvar pač morajo veljati neki predpisi...če ni možno postaviti preglednega prehoda, mora ta pač biti zavarovan z zapornicami.
Pokazalo pa se je, da ljudje v SLO še niso prilagojeni polzapornicam in da bo potrebno začeti graditi polne zapornice na obeh straneh ceste, zaprtih z mrežo, tako kot včasih, pa verjetno še povišane, da jih ne bodo mogli preskakovati...
Aja, še odkod denar za takšne zapornice....ja iz proračuna, saj so pri kršenju pravil v igri avtomobilisti, avtobusarji, traktoristi, tovarnjakarji, pešci, upokojenci in pač kdor nima časa...ali pa si želi malo adrenalina...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: imela sta srečo...
Zdaj pa res ne vem več kdo je slep? Na filmu se lepo vidi, da je grmovja očiščen profil proge (začetni del posnetka) in še malo čez, kar je zasluga tudi s strani domačinov ne samo železničarjev! Vidi pa se tudi, da gre proga in cesta v useku! Naj sedaj odkopljejo še pol hriba, da vlakom ne bo treba trobit??? Jaka idejaDolfe napisal/-a:IztokZ napisal/-a:... če še nisi videl filmčka o situaciji in preglednosti tam ti ga še enkrat pripenjam - *klik* .....
@IztokZ, zakaj pa "tvoji" domačini ne posekajo grmovja, da bi imeli boljšo preglednost? Šparajo svojo hosto, kajne?
Železnica ima svoj del progovnega koridorja očiščen in lepo pregleden.
Treba je vzeti žago in sekirico v roke, pa boste tudi vi imeli dolenjske Cirkovce in panonski pregled.
Počakajmo še nekaj let, ko bo na lokomotivah in vagonih pred SŽ pisalo DB&SŽ ..... če bodo še padale takšne ideje .....
Tudi sam sem 10 let delal v exYU firmi in od "pametnih" sodelavcev poslušal podobne "ideje". Zadnjih 20 let pa delam v DE in EN firmah in bivši sodelavci s podobnimi idejami so kar naenkrat nekam "izginili" ..... nekaj jih je na borzi, druge pa sem videl pobirat parkirnino, ko sem parkiral svojega pošteno zasluženega, čeprav samo srednje velikega MBa .....
Re: imela sta srečo...
Kako nam bo lepo, cedilo se bo med in mleko........dajte nas že osvobodit....IztokZ napisal/-a:
Počakajmo še nekaj let, ko bo na lokomotivah in vagonih pred SŽ pisalo DB&SŽ ..... če bodo še padale takšne ideje .....
Tudi sam sem 10 let delal v exYU firmi in od "pametnih" sodelavcev poslušal podobne "ideje". Zadnjih 20 let pa delam v DE in EN firmah in bivši sodelavci s podobnimi idejami so kar naenkrat nekam "izginili" ..... nekaj jih je na borzi, druge pa sem videl pobirat parkirnino, ko sem parkiral svojega pošteno zasluženega, čeprav samo srednje velikega MBa .....
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: imela sta srečo...
Dokler boste železničarji trdili, da ene zapornice ali polzapornice stanejo 750.000€ vam vsaj malce EU razgledani ne bomo verjeli pa če se mečete na ne vem kaj! Le malce več znese namreč Nobelova nagrada za katero je potrebno dosti več študija in sredstev, kot pa prideta dva motorčka ramp, 4 luči in nekaj kablovja s stikali ter tista barakica za releje na zemlji po 10€ za kvadrat. Za ta denar dobiš že vilo z 2000 kvadrati zemlje, ki ima vse - veliko več motorčkov in z nekaj desetinami lučk in kopico računalnikov za ogrevanje/hlajenje, alarme, ipd. ..... ali pa luxuzen avtobus s 100x več elektronike!železocestnik napisal/-a:..... Pokazalo pa se je, da ljudje v SLO še niso prilagojeni polzapornicam in da bo potrebno začeti graditi polne zapornice na obeh straneh ceste, zaprtih z mrežo, tako kot včasih, pa verjetno še povišane, da jih ne bodo mogli preskakovati... ...
Še malo uživajte, dokler vas iz državne firme ne prestavijo v resno ekonomsko in privatno firmo .....
Re: imela sta srečo...
Prideš na vrsto! Ne se bat, da bo kdo izpuščen!bronz napisal/-a:Kako nam bo lepo, cedilo se bo med in mleko........dajte nas že osvobodit....IztokZ napisal/-a:
Počakajmo še nekaj let, ko bo na lokomotivah in vagonih pred SŽ pisalo DB&SŽ ..... če bodo še padale takšne ideje .....
Tudi sam sem 10 let delal v exYU firmi in od "pametnih" sodelavcev poslušal podobne "ideje". Zadnjih 20 let pa delam v DE in EN firmah in bivši sodelavci s podobnimi idejami so kar naenkrat nekam "izginili" ..... nekaj jih je na borzi, druge pa sem videl pobirat parkirnino, ko sem parkiral svojega pošteno zasluženega, čeprav samo srednje velikega MBa .....
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: imela sta srečo...
Oprosti, ne utegnem dobiti v železocestikovem postu kje piše ceno zapornic.IztokZ napisal/-a:Dokler boste železničarji trdili, da ene zapornice ali polzapornice stanejo 750.000€ vam vsaj malce EU razgledani ne bomo verjeli pa če se mečete na ne vem kaj! Le malce več znese namreč Nobelova nagrada za katero je potrebno dosti več študija in sredstev, kot pa prideta dva motorčka ramp, 4 luči in nekaj kablovja s stikali ter tista barakica za releje na zemlji po 10€ za kvadrat. Za ta denar dobiš že vilo z 2000 kvadrati zemlje, ki ima vse - veliko več motorčkov in z nekaj desetinami lučk in kopico računalnikov za ogrevanje/hlajenje, alarme, ipd. ..... ali pa luxuzen avtobus s 100x več elektronike!železocestnik napisal/-a:..... Pokazalo pa se je, da ljudje v SLO še niso prilagojeni polzapornicam in da bo potrebno začeti graditi polne zapornice na obeh straneh ceste, zaprtih z mrežo, tako kot včasih, pa verjetno še povišane, da jih ne bodo mogli preskakovati... ...
Še malo uživajte, dokler vas iz državne firme ne prestavijo v resno ekonomsko in privatno firmo .....
In ne vidim zakaj bi morale SŽ postavljat zapornice in skrbet za vrnost cestnih prehodov. Če je tako, potem bi morala tudi RCA skrbet za isto.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: imela sta srečo...
Ne mešat prevoznika in upravljavca.zbowe napisal/-a:In ne vidim zakaj bi morale SŽ postavljat zapornice in skrbet za vrnost cestnih prehodov. Če je tako, potem bi morala tudi RCA skrbet za isto.
Infrastruktura se dogovarja z občinami, kje bo in kje ne bo cestni prehod....