Iztirjenje v Italiji

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Iztirjenje v Italiji

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 05.07.2009, 18:53

Ljubitelj napisal/-a:Ali niso po iztirjenju v Laškem, nekaj let nazaj spremenili proceduro kontrolo dvojic? Dolfe ti sigurno kaj veš o tem?.

LPL

PS.: Dobro, da ti isti vagoni v Sloveniji ne morejo voziti več kot 75 km/h. Pa je tudi zaostalost dobra za nekaj.


Poostrena kontrola kolesnih dvojic se dogaja le pri naših vagonih, pri kontrolnih pregledih, oz. pri revizijah. UIC sicer natančno predpisuje časovne termine in obseg kontrolnih pregledov. Vendar, očitno je to vseeno premalo strogo. Tržni sistem pa povsod prinaša kopico slabosti. Čim manjše obratovalne stroške in čim večji dohodek. Nekaj časa že gre, potem pa ...... nihče nič kriv.
Sicer mi niso znane podrobnosti te hude nesreče. Ampak, če zgolj ugibam, ni nujno da je šlo za direkten zlom osi. To se v resnici dogaja precej poredko. Največkrat gre za "zariban" ležaj, katerega nihče ne opazi. Dve tri leta nazaj so se zgodile Trbovlje in Laze, s takšnim vzrokom. In zamalo je bil podoben ID preprečen na postaji Hrpelje Kozina.
Morda, ugibanje pač, ker je to bolj verjetno, se je podoben primer zgodil tudi sedaj, v Italiji.

Ljubitelj, ne drži trditev, da te cisterne pri nas na progah SŽ, ne morejo voziti hitreje od 75km/h. S 100km/h lahko vozijo povsem normalno. Edini pogoj je, da jih prevaža tuj prevoznik, RCA npr.

Hja, zdej smo pej tam ...... bi rekel Mlakarjev Iztok. press :roll:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3994
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Iztirjenje v Italiji

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 05.07.2009, 19:38

Dolfe:
Ljubitelj, ne drži trditev, da te cisterne pri nas na progah SŽ, ne morejo voziti hitreje od 75km/h. S 100km/h lahko vozijo povsem normalno. Edini pogoj je, da jih prevaža tuj prevoznik, RCA npr.


Ampak stalno berem na forumu, da je hitrost tovornih vlakov na SŽ 75 km/h, kar je sicer malenkost počasneje od kritične hitrosti lok. 541. Ali je to povezano z potniško/tovorno prestavo serije 363?

LPL
cokla
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 11221
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Iztirjenje v Italiji

OdgovorNapisal/-a cokla » 05.07.2009, 20:19

Ljubitelj napisal/-a:
Ampak stalno berem na forumu, da je hitrost tovornih vlakov na SŽ 75 km/h, kar je sicer malenkost počasneje od kritične hitrosti lok. 541. Ali je to povezano z potniško/tovorno prestavo serije 363?

LPL


Ja , skoraj 100 %....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6480
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Iztirjenje v Italiji

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 05.07.2009, 20:28

Menda je pri tem iztirjenju počila os, pa ne med kolesoma ampak tisti del, ki gre v ležaj. Tako kot je Dolfe malo više napovedal.
Goran
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1565
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Iztirjenje v Italiji

OdgovorNapisal/-a grega » 05.07.2009, 21:07

Ljubitelj napisal/-a:
Dolfe:
Ljubitelj, ne drži trditev, da te cisterne pri nas na progah SŽ, ne morejo voziti hitreje od 75km/h. S 100km/h lahko vozijo povsem normalno. Edini pogoj je, da jih prevaža tuj prevoznik, RCA npr.


Ampak stalno berem na forumu, da je hitrost tovornih vlakov na SŽ 75 km/h, kar je sicer malenkost počasneje od kritične hitrosti lok. 541. Ali je to povezano z potniško/tovorno prestavo serije 363?

LPL



Iz ene druge teme:

holding napisal/-a:
igor72 napisal/-a:
holding napisal/-a:
........ RCA tovorni 100, SŽ tovorni pa 70 km/h.... :roll: :roll: :roll: ...


...ampak še vedno ne vem zakaj je temu tako :?: :?:

Lokomotive so enake, vagoni so enaki, vozijo po isti progi, za vse veljajo enaki predpisi,.....TOREJ :?:


... :idea: ...razlaga je popolnoma enostavna: že vrsto let vozijo SŽ strojni vlaki po elementih TOVORNIH vlakov, ker tudi prej, ko so vozili kot "deljeni brzi" strojno osebje večkrat ni "prekuplalo" iz tovorne v "potniško"...???... in je strojni lepo daljšal vozne čase... :lol: :lol: :lol: ...(o tem smo se že pred leti pričkali na tem forumu)....

.... :!: ...za 100 km/h je treba VEDNO zagotoviti lok., ki to hitrost zmore.... #-o ....o turnusih lokomotiv in stroki, ki naj bi to zmogla pa tukaj nočem pisati v pra........ :oops: ....

.... :^o ....da ne bo pomote in udrihanja čez promet, kot je to bila še nedavna praksa:TRASO vlaka NAROČI PREVOZNIK !!!!.... :!: :!: :!: ....izvaja pa jo promet...... :shock: ...pa še pri "strojnih" nismo prišli do "A"... :^o ...
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8525
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Iztirjenje v Italiji

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 06.07.2009, 1:57

Gorchi napisal/-a:Menda je pri tem iztirjenju počila os, pa ne med kolesoma ampak tisti del, ki gre v ležaj. Tako kot je Dolfe malo više napovedal.


Gorchi, lepim fotke zlomljene osi...

http://www.repubblica.it/2006/05/galler ... gio/1.html

Predno pa se bo lahko reklo, da je to vzrok nesreče ali pa ne, bo poteklo kar nekaj časa (najmanj pol leta).
Narediti bo potrebno kar nekaj raziskav in preizkusov materiala.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Iztirjenje v Italiji

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 06.07.2009, 4:47

Ljubitelj napisal/-a:
Ampak stalno berem na forumu, da je hitrost tovornih vlakov na SŽ 75 km/h, kar je sicer malenkost počasneje od kritične hitrosti lok. 541. .........
LPL


541 praktično nima kritične hitrosti, saj lahko vleče na polno že iz 0,01km/h naprej. Lokomotiva, ki pa bi imela svojo kritično hitrost pri denimo 80 km/h, pa bi bila popolnoma neuporabna.

MMG, kritična hitrost lokomotive je sekanje krivulj njene polne moči in adhezijskega oprijema, med kolesom in tirnico.

Res je. Da tovorni vlaki vozijo s 75km na uro, so v veliki meri krive Brižite 363, pa tudi Mopedi 342. Namreč, polno obremenjen Moped pač ne zmore dosegati višjih hitrosti. Izjema je bil Meh 362, ampak teh pa je bilo premalo število v prometu.
En lep primer je, da med Pragerskim in Hodošem tovorci šibajo z 80 km/h na uro. Regani 664 pač razturajo do nebes. =D>
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3994
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Iztirjenje v Italiji

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 06.07.2009, 7:41

Dolfe:
541 praktično nima kritične hitrosti, saj lahko vleče na polno že iz 0,01km/h naprej. Lokomotiva, ki pa bi imela svojo kritično hitrost pri denimo 80 km/h, pa bi bila popolnoma neuporabna.

MMG, kritična hitrost lokomotive je sekanje krivulj njene polne moči in adhezijskega oprijema, med kolesom in tirnico.


Kot me je poučila ena prastara knjiga g. Farmakovskega je kritična hitrost nekaj takega, kot si povedal v zadnjem stavku. Pod njo lokomotiva ne more/sme razviti maksimalne moči, ker pride do zdrsevanja koles. In 541 lokomotiva ima to hitrost pri približno 80 km/h, odvisno od električne napeljave. Glej:

B. Cene, Strojniški vestnik - Journal of Mechanical Engineering 51(2005)5, 260-266
UDK - UDC 629.4.01:629.423
Strokovni èlanek - Speciality paper (1.04)

Lokomotiva doseže pri speljavi najveèjo
vleèno silo na obodu pogonskih koles 300 kN. Pri
pospeševanju do hitrosti 80 km/h vleèna sila upade
na 270 kN v enosmernem naèinu delovanja, pri
izmeniènem naèinu delovanja pa pri 83 km/h na 265
kN. Vrednosti 80 km/h in 83 km/h pomenita kritièno
hitrost lokomotive pri najveèji vleèni sili. To pomeni,
da bi trajna vožnja s polno vleèno silo s to hitrostjo
povzroèila pregretje elektriènih vleènih motorjev.


me je pa v tem članku zmotil tale navedek v zvezi s kritično hitrostjo:
To pomeni,
da bi trajna vožnja s polno vleèno silo s to hitrostjo
povzroèila pregretje elektriènih vleènih motorjev.


LPL
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8525
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Iztirjenje v Italiji

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 06.07.2009, 11:36

Zgornji članek B. Ceneta sem podal v celoti ( link v temi 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!)

http://www.shrani.si/f/1q/hW/4D0X1KkI/u ... xn0kxg.pdf
36-048
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 92
Pridružen: 21.11.2007, 18:09

Re: Iztirjenje v Italiji

OdgovorNapisal/-a 36-048 » 09.07.2009, 17:25

zbowe napisal/-a:Prišlo je iztirjenja štirih vagonov, ki so prevažali plin (GPL), prvi, kateremu zgleda, da je odpovedal podstavni voziček, je začel po prevrjenju puščati in je prišlo do eksplozije, ki je porušila eno stavbo.

Na žalost do sedaj štejemo 13 mrtvih, med katerimi so tudi otroci.

Kdo ve če se bo sedaj nekdo začel zanimati za nivoj vzdrževanja na italijanskih železnicah.


trenutno se berlusconi zanima takole:

Slika

milano, porta genova
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 618
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Iztirjenje v Italiji

OdgovorNapisal/-a Florjan » 10.07.2009, 13:30

Berlusconi hoče pri naslednjih volitvah v stranko Zelenih (avanti verde), že zbira propagandni material! :mrgreen:
Uporabniški avatar
OMICRON
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 60
Pridružen: 07.07.2009, 6:35
Kraj: Jesenice
Kontakt:

Re: Iztirjenje v Italiji

OdgovorNapisal/-a OMICRON » 10.07.2009, 13:36

še bivša planiška proga na osekih kjer je še kak tir ni toliko zaraščena ...
Rajš kot bencin Košir ma pač vin ...
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 618
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Iztirjenje v Italiji

OdgovorNapisal/-a Florjan » 12.11.2013, 21:10

Jutri se bo v Italiji pričelo sojenje 33-im obtoženim zaradi železniške nesreče pred štirimi leti v Viareggiu, kjer je iztiril vlak z cisternami plina. V nesreči je umrlo 32 ljudi. Obtoženi so vodilni delavci Italijanskih železnic in drugi izvajalci del pri vzdrževanju in tehničnem pregledu vozil. Očitajo jim neupoštevanje (opuščanje) varnostnih standardov.
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 618
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Iztirjenje v Italiji

OdgovorNapisal/-a Florjan » 17.01.2014, 20:46

Danes popoldne so v Italiji imeli zopet iztirjenje. IC vlak na relaciji Milano -Ventimiglia je pri kraju Cervo iztiril zaradi plazu, kateri se je vsul na progo. Lažje ranjene sta oba strojevodja in trije potniki. Sreča je, da je na tem odseku levi ovinek, saj bi v nasprotnem primeru lahko lokomotiva in vlak s cca 200 potniki zgrmeli v Ligurnijsko morje. Zemljišče nad progo in objekt je v privatni lasti.
http://www.riviera24.it/articoli/2014/0 ... to-e-video
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1169
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Iztirjenje v Italiji

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 20.01.2014, 13:35

video ; http://video.gelocal.it/iltirreno/crona ... 4892/25403 poglej in zanimivo... E444r022
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov