Jarše-Mengeš...holding napisal/-a:...nisem prepričan, njega dni je bilo nekaj takega v Beli krajini..... ....sem pa popolnoma siguren, da na SŽ obstaja celo postaja BREZ uvoznih in izvoznih signalov in tam prav gotovo ni odvisnosti z vozno potjo... ...Signal napisal/-a: MMG, ali so še na SŽ vgrajeni signali (uvozni, kritni), ki niso v odvisnosti z vozno potjo?
Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
Prva stran, zadnji prispevek na dnu._Borsig_ napisal/-a:Tega posnetka mislim da še nismo videli:
http://www.mojvideo.com/video-iztirjen- ... 9f75244c97
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
@Nejc - prva stran zadnji prispevek je tale link s slikami
http://www.zurnal24.si/Iztiril-vlak-s-5 ... ika/120739
Omenjajo sicer posnetek, ki ga pa ne najdem, al' pa ga meni ne odpre!?!
Nič zato, boljše enkrat preveč, kot enkrat premalo.
Vseeno hvala @Nejc za opozorilo
http://www.zurnal24.si/Iztiril-vlak-s-5 ... ika/120739
Omenjajo sicer posnetek, ki ga pa ne najdem, al' pa ga meni ne odpre!?!
Nič zato, boljše enkrat preveč, kot enkrat premalo.
Vseeno hvala @Nejc za opozorilo
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
Postavil bom vprašanje, vezano na ID v Mostu in na ID iz preteklosti, ki ga opisujem.
Doživel sem iztirjenje kot potnik v prikolici na Fiatu (motornik je bil spredaj) ob uvozu v Mb-Studenci iz Ruš. Bilo je v času YU, vzrok iztirjenja podoben kot v Mostu na Soči.
Kljub nizki hitrosti (ca 40km/h) je iztirjena prikolica (iztiril je zadnji podstavek) "vozila" precej trdo, kot da je brez vzmetenja. Večina potnikov nas je vstala in se oprijela ročajev na sedežih zaradi nevarnosti prevrnjenja. Za potnike se je končalo vse dobro, razen zamude seveda.
Nekje sem prečital, da je najvarneje, če se vležeš z nogami naprej na tla.
Zanima me, če to drži, oz. kako je najbolje ukrepati v takšnem primeru.
Doživel sem iztirjenje kot potnik v prikolici na Fiatu (motornik je bil spredaj) ob uvozu v Mb-Studenci iz Ruš. Bilo je v času YU, vzrok iztirjenja podoben kot v Mostu na Soči.
Kljub nizki hitrosti (ca 40km/h) je iztirjena prikolica (iztiril je zadnji podstavek) "vozila" precej trdo, kot da je brez vzmetenja. Večina potnikov nas je vstala in se oprijela ročajev na sedežih zaradi nevarnosti prevrnjenja. Za potnike se je končalo vse dobro, razen zamude seveda.
Nekje sem prečital, da je najvarneje, če se vležeš z nogami naprej na tla.
Zanima me, če to drži, oz. kako je najbolje ukrepati v takšnem primeru.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
Najboljši ukrep je ,da sploh nisi na tem vlaku,če si pa že, je vprašanje kako se zadeva odvije,nikjer nisi varen.Najslabše je če se prepustiš toku in ničesar ne narediš.
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
Ne verjamem, da ima človek v tistih nekaj sekundah kaj dosti časa za razmišljanje, kaj in kako bi bilo najbolje storiti za lastno varnost. Tudi za to ne, ker niti ne ve kakšna nevarnost mu grozi, niti iz katere smeri. Zato se najbrž vsak zavaruje povsem instiktivno in čaka, kar bo pa bo.Signal napisal/-a:
Nekje sem prečital, da je najvarneje, če se vležeš z nogami naprej na tla.
Zanima me, če to drži, oz. kako je najbolje ukrepati v takšnem primeru.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!