Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči

Odgovor Napisal/-a Tono »

Nekaj mi jasno: ali imajo kretnice v Mostu na Soči elektromehanski pogon, ali so čisto mehanske?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči

Odgovor Napisal/-a milchy »

mehanske z daljinskim upravljalcem (ki se vozi od ene do druge postojanke na biciklu ;) )
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

milchy napisal/-a:mehanske z daljinskim upravljalcem (ki se vozi od ene do druge postojanke na biciklu ;) )

Ob tej priložnosti:
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 3&start=75
sem takega daljinca videl na postaji Bled.

Kretnik mi pa ni hotel zaupati, ali je bicikel njegov al' služben!
SŽ oznak ni imel, al' se pa niso več videle - glede na starost kolesa ni čudno! :mrgreen:

Zdaj pa zares: ali je SŽ ali še prej JŽ imela službena kolesa?
:?:

Na marsikateri postaji se vozijo s kolesi - ampak verjeto s svojimi!?
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči

Odgovor Napisal/-a Tono »

milchy napisal/-a:mehanske z daljinskim upravljalcem (ki se vozi od ene do druge postojanke na biciklu ;) )
Sem si misli. Torej si lahko ID razlagam le tako, da je biciklist prevrgel kretnico pod vlakom. Drugače po mojem to ne gre. Kaj pa če je bila kretnica defektna?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči

Odgovor Napisal/-a holding »

holding napisal/-a:
...kretnice v Ms (Most na Soči) se postavljajo ročno na daljavo (vzvod - žični prenos - iz kretniške postojanke), pred postavitvijo pa se je treba osebno (lastno-vidno) prepričati, da je prejšnja vožnja čez kretnico opravljena in da je kretnica prosta za postavitev naslednje vožnje.... :idea: ...(nobenih indikatorjev zasedenosti, ipd.... [-X ...strogo "bio"...
:mad1 :zzz
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči

Odgovor Napisal/-a Tono »

Ok, kapiš, žicevodi, brez bicikla, samo dobre oči. Eh, se zgodi. Fiata so itak verjetno takoj vrgli na tire, šoder bodo poglihali, biciklist pa je verjetno bil kregan.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
kamerad
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 27.03.2008, 19:16
Kraj: dežela cvička

Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči

Odgovor Napisal/-a kamerad »

Biciklista čaka še kaj več od kreganja #-o






LP
Uporabniški avatar
Planet 1830
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 972
Pridružen: 08.10.2007, 21:25

Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči

Odgovor Napisal/-a Planet 1830 »

Da bi/je bil biciklist kregan, da bi dočakal še kaj več kot le to, da bi bil kregan? Zakaj že? :hmm
(Dvom velja v primeru, da je bila signalno varnostna naprava v funkciji.)
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči

Odgovor Napisal/-a 541 »

Planet 1830 napisal/-a:Da bi/je bil biciklist kregan, da bi dočakal še kaj več kot le to, da bi bil kregan? Zakaj že? :hmm
(Dvom velja v primeru, da je bila signalno varnostna naprava v funkciji.)
Dobro preberi, kaj je napisal @holding o SVN stari 100 let. Po sodišču bosta pa s prometnikom hodila zaradi ogrožanja posebnih vrst javnega prometa iz malomarnosti (neupoštevanje predpisov). Edina sreča, ki jo imata, je to, da ni tekla kri .... Kar se pa železnice tiče, ju pa po mojem čaka najmanj izredni periodični izpit.

Za lažjo predstavo razreševanje vozne poti pri elektromehanski SVN:
1 vlak zasede uvozno izolirko
2 vlak sprosti uvozno izolirko, ki je pri uvozu vlaka pred kretnicami
3 kretnik postavi predsignal na "pričakuj stoj" in Us na "stoj"
4 kretnik blokira signal in predsignal ter preko SVN sporoči prometniku, da je Us na "stoj"
5 prometnik dokončno razreši vozno pot in s tem kretniku sprosti kretnice, da jih le-ta lahko sploh prestavlja

Potem pa v primeru križanja prometnik preko SVN nakaže kretniku postavitev izvoza iz določenega tira. To vse, če si dovolj hiter, je mogoče delati, ko prvi vlak še vozi čez kretnice. Edino, kar ti to prepoveduje, so predpisi. Torej mogoče je, ni pa dovljeno.
Uporabniški avatar
Planet 1830
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 972
Pridružen: 08.10.2007, 21:25

Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči

Odgovor Napisal/-a Planet 1830 »

Najprej pojasnilo:
Kot ljubitelj sem se šele v zadnjem času začel podrobneje zanimati za "delanje prometa". Tematika je zelo zanimiva. Nimam (še) pravih informacij o podrobnostih. Zato prosim za takšne informacije. To in samo to je namen mojega prispevka v tej temi.

Tukaj me podrobno zanima delo kretnika v kritičnem času, ko lahko nastane takšen ID. To je čas od trenutka, ko je vlak prevozil uvozni signal (UsA), do trenutka, ko je prometnik razrešil potno zaporo. Poudarek je na ugotavljanu kot je omenil holding: "osebno (lastno-vidno) prepričati, da je prejšnja vožnja čez kretnico opravljena in da je kretnica prosta za postavitev naslednje vožnje....", ali kot se je menda tudi reklo, o prostosti ločnice.

Torej: ali se zahteva vpis ugotovitve v kakšen dokument? Ali se zahteva in če se, na kakšen način, da kretnik javi "prostost ločnice" in kako se to dokumentira?
Ali še velja, da mora biti kretnik z zastavico prisoten (biti viden) na oknu kretniške postavljalnice, ko vlak vozi mimo?

Se že vnaprej zahvaljujem za moebitna pojasnila.
Uporabniški avatar
Volkec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 82
Pridružen: 30.10.2007, 15:31
Kraj: Kobarid

Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči

Odgovor Napisal/-a Volkec »

@541 je kratko in jedrnato razsvetlil delovanje EMSVN, vsem pa ne bi škodilo, če bi odprli katero od dveh Jontesovih knjižic o SVN...
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči

Odgovor Napisal/-a 541 »

Planet1830: V prometnem pravilniku je določeno za signale, ki se ne spremenijo na "stoj" samodejno po prevozu določenega dela vlaka, da jih lahko delavec, ki ravna s signalom (v tem primeru kretnik), postavi na stoj:
1. za signale, ki niso v odvisnosti z vozno potjo (torej s kretnicami) takoj, ko sklep vlaka zapelje mimo signala;
2. za signale, ki so v odvisnosti z vozno potjo (npr. Most na Soči), ko sklep vlaka prepelje vse kretnice, ki so v odvisnosti z vozno potjo.
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči

Odgovor Napisal/-a Tono »

Škoda, da fantje niso Fiata kratko-malo na horuk dvignili na tire, potnikov pa povabili na en pir, pa mirna Bosna. Ne bi bilo nič kreganja, nič sodnije in nič izrednih izpitov. Tako pa celi hudič. A je to res tako haklik na železnici?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči

Odgovor Napisal/-a Signal »

541 napisal/-a:Planet1830: V prometnem pravilniku je določeno za signale, ki se ne spremenijo na "stoj" samodejno po prevozu določenega dela vlaka, da jih lahko delavec, ki ravna s signalom (v tem primeru kretnik), postavi na stoj:
1. za signale, ki niso v odvisnosti z vozno potjo (torej s kretnicami) (podčrtal @Signal) takoj, ko sklep vlaka zapelje mimo signala;
2. ...
MMG, ali so še na SŽ vgrajeni signali (uvozni, kritni), ki niso v odvisnosti z vozno potjo?
Prijeten preostanek dneva
Signal
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči

Odgovor Napisal/-a holding »

Signal napisal/-a: MMG, ali so še na SŽ vgrajeni signali (uvozni, kritni), ki niso v odvisnosti z vozno potjo?
...nisem prepričan, njega dni je bilo nekaj takega v Beli krajini..... :? ....sem pa popolnoma siguren, da na SŽ obstaja celo postaja BREZ uvoznih in izvoznih signalov in tam prav gotovo ni odvisnosti z vozno potjo... :roll: ...
Odgovori