Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
Nekaj mi jasno: ali imajo kretnice v Mostu na Soči elektromehanski pogon, ali so čisto mehanske?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
mehanske z daljinskim upravljalcem (ki se vozi od ene do druge postojanke na biciklu )
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
milchy napisal/-a:mehanske z daljinskim upravljalcem (ki se vozi od ene do druge postojanke na biciklu )
Ob tej priložnosti:
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 3&start=75
sem takega daljinca videl na postaji Bled.
Kretnik mi pa ni hotel zaupati, ali je bicikel njegov al' služben!
SŽ oznak ni imel, al' se pa niso več videle - glede na starost kolesa ni čudno!
Zdaj pa zares: ali je SŽ ali še prej JŽ imela službena kolesa?
Na marsikateri postaji se vozijo s kolesi - ampak verjeto s svojimi!?
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
Sem si misli. Torej si lahko ID razlagam le tako, da je biciklist prevrgel kretnico pod vlakom. Drugače po mojem to ne gre. Kaj pa če je bila kretnica defektna?milchy napisal/-a:mehanske z daljinskim upravljalcem (ki se vozi od ene do druge postojanke na biciklu )
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
holding napisal/-a:
...kretnice v Ms (Most na Soči) se postavljajo ročno na daljavo (vzvod - žični prenos - iz kretniške postojanke), pred postavitvijo pa se je treba osebno (lastno-vidno) prepričati, da je prejšnja vožnja čez kretnico opravljena in da je kretnica prosta za postavitev naslednje vožnje.... ...(nobenih indikatorjev zasedenosti, ipd.... ...strogo "bio"...
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
Ok, kapiš, žicevodi, brez bicikla, samo dobre oči. Eh, se zgodi. Fiata so itak verjetno takoj vrgli na tire, šoder bodo poglihali, biciklist pa je verjetno bil kregan.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
Biciklista čaka še kaj več od kreganja
LP
LP
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
Da bi/je bil biciklist kregan, da bi dočakal še kaj več kot le to, da bi bil kregan? Zakaj že?
(Dvom velja v primeru, da je bila signalno varnostna naprava v funkciji.)
(Dvom velja v primeru, da je bila signalno varnostna naprava v funkciji.)
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
Dobro preberi, kaj je napisal @holding o SVN stari 100 let. Po sodišču bosta pa s prometnikom hodila zaradi ogrožanja posebnih vrst javnega prometa iz malomarnosti (neupoštevanje predpisov). Edina sreča, ki jo imata, je to, da ni tekla kri .... Kar se pa železnice tiče, ju pa po mojem čaka najmanj izredni periodični izpit.Planet 1830 napisal/-a:Da bi/je bil biciklist kregan, da bi dočakal še kaj več kot le to, da bi bil kregan? Zakaj že?
(Dvom velja v primeru, da je bila signalno varnostna naprava v funkciji.)
Za lažjo predstavo razreševanje vozne poti pri elektromehanski SVN:
1 vlak zasede uvozno izolirko
2 vlak sprosti uvozno izolirko, ki je pri uvozu vlaka pred kretnicami
3 kretnik postavi predsignal na "pričakuj stoj" in Us na "stoj"
4 kretnik blokira signal in predsignal ter preko SVN sporoči prometniku, da je Us na "stoj"
5 prometnik dokončno razreši vozno pot in s tem kretniku sprosti kretnice, da jih le-ta lahko sploh prestavlja
Potem pa v primeru križanja prometnik preko SVN nakaže kretniku postavitev izvoza iz določenega tira. To vse, če si dovolj hiter, je mogoče delati, ko prvi vlak še vozi čez kretnice. Edino, kar ti to prepoveduje, so predpisi. Torej mogoče je, ni pa dovljeno.
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
Najprej pojasnilo:
Kot ljubitelj sem se šele v zadnjem času začel podrobneje zanimati za "delanje prometa". Tematika je zelo zanimiva. Nimam (še) pravih informacij o podrobnostih. Zato prosim za takšne informacije. To in samo to je namen mojega prispevka v tej temi.
Tukaj me podrobno zanima delo kretnika v kritičnem času, ko lahko nastane takšen ID. To je čas od trenutka, ko je vlak prevozil uvozni signal (UsA), do trenutka, ko je prometnik razrešil potno zaporo. Poudarek je na ugotavljanu kot je omenil holding: "osebno (lastno-vidno) prepričati, da je prejšnja vožnja čez kretnico opravljena in da je kretnica prosta za postavitev naslednje vožnje....", ali kot se je menda tudi reklo, o prostosti ločnice.
Torej: ali se zahteva vpis ugotovitve v kakšen dokument? Ali se zahteva in če se, na kakšen način, da kretnik javi "prostost ločnice" in kako se to dokumentira?
Ali še velja, da mora biti kretnik z zastavico prisoten (biti viden) na oknu kretniške postavljalnice, ko vlak vozi mimo?
Se že vnaprej zahvaljujem za moebitna pojasnila.
Kot ljubitelj sem se šele v zadnjem času začel podrobneje zanimati za "delanje prometa". Tematika je zelo zanimiva. Nimam (še) pravih informacij o podrobnostih. Zato prosim za takšne informacije. To in samo to je namen mojega prispevka v tej temi.
Tukaj me podrobno zanima delo kretnika v kritičnem času, ko lahko nastane takšen ID. To je čas od trenutka, ko je vlak prevozil uvozni signal (UsA), do trenutka, ko je prometnik razrešil potno zaporo. Poudarek je na ugotavljanu kot je omenil holding: "osebno (lastno-vidno) prepričati, da je prejšnja vožnja čez kretnico opravljena in da je kretnica prosta za postavitev naslednje vožnje....", ali kot se je menda tudi reklo, o prostosti ločnice.
Torej: ali se zahteva vpis ugotovitve v kakšen dokument? Ali se zahteva in če se, na kakšen način, da kretnik javi "prostost ločnice" in kako se to dokumentira?
Ali še velja, da mora biti kretnik z zastavico prisoten (biti viden) na oknu kretniške postavljalnice, ko vlak vozi mimo?
Se že vnaprej zahvaljujem za moebitna pojasnila.
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
@541 je kratko in jedrnato razsvetlil delovanje EMSVN, vsem pa ne bi škodilo, če bi odprli katero od dveh Jontesovih knjižic o SVN...
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
Planet1830: V prometnem pravilniku je določeno za signale, ki se ne spremenijo na "stoj" samodejno po prevozu določenega dela vlaka, da jih lahko delavec, ki ravna s signalom (v tem primeru kretnik), postavi na stoj:
1. za signale, ki niso v odvisnosti z vozno potjo (torej s kretnicami) takoj, ko sklep vlaka zapelje mimo signala;
2. za signale, ki so v odvisnosti z vozno potjo (npr. Most na Soči), ko sklep vlaka prepelje vse kretnice, ki so v odvisnosti z vozno potjo.
1. za signale, ki niso v odvisnosti z vozno potjo (torej s kretnicami) takoj, ko sklep vlaka zapelje mimo signala;
2. za signale, ki so v odvisnosti z vozno potjo (npr. Most na Soči), ko sklep vlaka prepelje vse kretnice, ki so v odvisnosti z vozno potjo.
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
Škoda, da fantje niso Fiata kratko-malo na horuk dvignili na tire, potnikov pa povabili na en pir, pa mirna Bosna. Ne bi bilo nič kreganja, nič sodnije in nič izrednih izpitov. Tako pa celi hudič. A je to res tako haklik na železnici?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
MMG, ali so še na SŽ vgrajeni signali (uvozni, kritni), ki niso v odvisnosti z vozno potjo?541 napisal/-a:Planet1830: V prometnem pravilniku je določeno za signale, ki se ne spremenijo na "stoj" samodejno po prevozu določenega dela vlaka, da jih lahko delavec, ki ravna s signalom (v tem primeru kretnik), postavi na stoj:
1. za signale, ki niso v odvisnosti z vozno potjo (torej s kretnicami) (podčrtal @Signal) takoj, ko sklep vlaka zapelje mimo signala;
2. ...
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Iztirjenje vlaka v Mostu na Soči
...nisem prepričan, njega dni je bilo nekaj takega v Beli krajini..... ....sem pa popolnoma siguren, da na SŽ obstaja celo postaja BREZ uvoznih in izvoznih signalov in tam prav gotovo ni odvisnosti z vozno potjo... ...Signal napisal/-a: MMG, ali so še na SŽ vgrajeni signali (uvozni, kritni), ki niso v odvisnosti z vozno potjo?