Vsi naši DMG in EMG imajo direktno zavoro. Hm, za Fiata 813 nisem čisto ziher, ampak mislim da jo tudi mora imeti.
MMG, Siemensov Desiro 312 ima direktno zavoro malce drugače rešeno, ampak nič bistveno drugačnega.
Peskanje vsekakor pomaga. In kot je
videti na tej sliki, ima možnost peskanja. Vprašanje pa je, če je bilo kaj peska v peskovnikih.
V primeru zamaščenih tirnic bi prišla do zelo zadovoljivega učinka elektro magnetna zavora.
Če še malce ugibamo o vzroku iztirjenja, se pojavljata dva ključna faktorja, ki napeljujeta na deformacijo tira.
1. Četudi je strojevodja iz kakršnega koli vzroka prehitro zapeljal v tisti del proge, kjer se začno krivine, DMG vseeno ne bi smel kar tako iztiriti. Naš Desiro npr. ima lastno maso le 78 ton, pa se drži tira kot klop. Hrvaški Bombardier jih naj bi imel kar 116.
2. Pri gledanju filmčka o naletu drezine je videti, da je pridrvela do snemalca že iztrjena. Torej je verjetno iztirila na istem mestu.