IztokZ napisal/-a:Meritve hitrosti na oseh? Pa smo spet pri tehnologiji iz časov Franca Jožefa ...
Če bi imele lokomotive in garniture vgrajen GPS tracker kakršnega ima danes že marsikateri tovornjak, pa čeprav je vreden manj kot 10k€, bi bil nadzor prometa in analiziranje nesreč dosti boljši. Kaj bi to z ekonomskega in varnostnega stališča pomenilo kakšnemu mašin-majstru kot monitor na katerem bi vsako sekundo videl kje je kakšen vlak pa najbrž ni treba posebej opisovat ... avtomatski alarmi operaterju ob prekoračitvi hitrosti na določenem odseku v nekaj sekundah bi bili nekaj normalnega.
Vendar je vse to odvisno od vodstva in ne vas upravljavcev teh strojev. Na žalost
Za tiste, ki boste takoj skočili z argumenti cene ipd. ... tak sistem stane cca. 300€ s CE certifikatom. Vem, ker imam vgrajenega v navadnem avtu in lahko preko neta pogledam svojo hitrost in trenutno lokacijo za mesece nazaj s preciznostjo podatka na vsakih 10 sekund ... pa ne samo to. Preko e-maila ali SMS sporočila mi nekaj sekundah javi kakršnokoli drugo nepravilnost (požar, nepooblaščen zagon, pregrevanje motorja, itd. - kar pač želim) ... črna skrinjica, ki jo ob nesreči ni treba niti iskat, ker vse do zadnje sekunde meri in oddaja signal, ki se lahko preveri tudi če je popolnoma uničena, ker se podatki shranjujejo na serverju izven vozila. In to takoj brez iskanja po terenu.
Kdo pravi, da tega nimamo na SŽ ?
Nekaj več o tem tudi v Novi progi, stran 5 in 6.
Nova proga, stran 5 in 6: http://podjetje.slo-zeleznice.si/upload ... 7_2006.pdf
Vendar takšno sledenje ni temu namen in je vprašljivo, koliko bi bil podatek o hitrosti v ključnem momentu realen. Ne nazadnje je bil ta ID edinstven primer.