Skorajšnji nalet vlakov na hrvaskem
Ne vem ali ima hrvaški ICN postanek na omenjeni postaji al ne, sicer pa če bi ga imel, bi tako moral zmanjšati hitrost. ustavil se je pa 50 metrov pred vlakom. kakor vzameš to je veliko, lahko pa tudi malo. Tudi mediji včasih pretiravajo, vendar če je nekdo od zaposlenih na HŽ v tem dogodku napravil napako, ki bi se sicer lahko končala precej huje, je pa tudi nedopustno. Jaz bi ga takoj suspendiral.
Koliko garnitur ICN pa sploh imajo hrvati?
Koliko garnitur ICN pa sploh imajo hrvati?
Kako ukrepajo proti takšnim (celo proti prometniku z 1,8 promili alkohola):
http://www.zeljeznice.net/forum/viewtop ... 14&start=0
http://www.zeljeznice.net/forum/viewtop ... 14&start=0
Regan 664 napisal/-a:Ne vem ali ima hrvaški ICN postanek na omenjeni postaji al ne, sicer pa če bi ga imel, bi tako moral zmanjšati hitrost. ustavil se je pa 50 metrov pred vlakom.
Na omenjeni postaji vlak ICN nima postanka. Okoliščine so zelo slabo jasne, bomo videli kaj bodo napisali drugi časopisi. (Časopis 24 sata je bolj tračarski časopis, podobno Slovenskim novicam).
Drugače pa razprava o tej temi poteka na hrvaškem železniškem forumu.
LP
Izidor
Izidor
Če je ICN pripeljal na zaseden tir, ni druge kot , da je strojevodja prevozil signal v legi "STOJ" in je bilo zaviranje posledica aktiviranja AS naprave (upam da jo imajo)
Če pa je strojevodja dobil dovoljenje za vožnjo mimo signala v legi "STOJ" s strani prometnika, pa se ve kakšna je hitrost v tem primeru in bi lahko vlak takoj ustavil.
Če pa je strojevodja dobil dovoljenje za vožnjo mimo signala v legi "STOJ" s strani prometnika, pa se ve kakšna je hitrost v tem primeru in bi lahko vlak takoj ustavil.
Možna je tudi varianta, da je signal prosto, prometnik postavil v stoj, kar je tudi izvedljivo! Res je, če bi ibl signal previdna vožnja, hitrost nebi smela preseči 10 km/h.WORMS napisal/-a:Če je ICN pripeljal na zaseden tir, ni druge kot , da je strojevodja prevozil signal v legi "STOJ" in je bilo zaviranje posledica aktiviranja AS naprave (upam da jo imajo)
Če pa je strojevodja dobil dovoljenje za vožnjo mimo signala v legi "STOJ" s strani prometnika, pa se ve kakšna je hitrost v tem primeru in bi lahko vlak takoj ustavil.
Ja če je uvozni signal dajal kakeršen koli signalni znak, ki je vlaku dovoljeval vožnjo mimo njega je bila vozna pot postavljena na prost tir, saj varnostne naprave tako delujejo. Da bi pa prometnik po tem ko je vlak prevozil signal razrešil vozno pot in obrnil kretnico na zaseden tir, ne vem, potem ga je potrebno takoj...... :!:sicer pa bodo že njihovi preiskovalci pogruntali kaj je bilo