Redne zamude vlaka EC 210

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
barko1
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 22
Pridružen: 30.01.2009, 11:15

Redne zamude vlaka EC 210

Odgovor Napisal/-a barko1 »

Ta EC vlak iz Beograda proti Munchnu bi sicer po voznem redu moral pripeljati v Ljubljano ob 15.18, pot pa nadaljevati ob 15.25. Žal pa se to ne zgodi prav pogosto, morda največ 3 - 5 krat mesečno.

Ampak, zamuda, ki nastaja do prihoda vlaka v Slovenijo ter ves potek vožnje od Dobove do Ljubljane je vsaj evidentirana, zato lahko tisti potniki, ki svoje potovanje s tem vlakom začenjajo v Ljubljani v smeri Gorenjske (moram priznati, da je ta vlak zelo privlačen za vse potnike, ki v popoldanskem času potujejo iz Ljubljane proti večjim gorenjskim postajam), je zamudo možno spremljati tudi po internetu ter se temu ustrezno prilagoditi.

Večji problem pa predstavljajo v zadnjem času že kar redne dodatne zamude, ki nastajajo v Ljubljani pod izgovorom, da je potrebna zamenjava pokvarjenega vagona. To se seveda lahko zgodi, je pa res zelo čudno, da se to redno dogaja ravno na tem vlaku in to kar (v zadnjem času) najmanj 3 krat tedensko. To izredno "preklapljanje" vagonov ter "sprehajanje" preostanka vlaka po ljubljanski postaji povzroči običajno še ca. 15- 20 minut dodatne zamude, o kateri pa potniki, ki na tem vlaku medtem že sedimo ter čakamo na odhod, ne zvemo niti besedice, čeprav so zvočniki za obvestila postavljeni po celotni postaji, slišni tudi v vlak, zato bi nas o temu lahko obveščali. Tudi sprevodniki vlaka, katere bi potniki želeli povprašati o vzrokih teh zamud, se medtem "skrivajo nekje po vlaku".

Tole redno "norčevanje" SŽ na račun potnikov je doseglo vrhunec dne 2.9.2009 :arrow: EC 210 je v Ljubljano pripeljal ob ca. 15.50 (z vnaprej napovedano 40 minutno zamudo), postajo pa je končno zapustil ob 16.50 (tik pred odhodom vlaka IC 312) skupaj z besnimi, razočaranimi, neobveščenimi... potniki vred. V Kranj sem tako namesto ob 15.48 pripotoval ob 17.15. Mislim, da ni potrebno omenjati, da sprevodnikov med vožnjo ni bilo na spregled.

PS:
Med tisto uro, ko se je ta vlak "šetal" po ljubljanski postaji sem ter tja, ni uspelo nobenemu potniku dobiti prav nobenega podatka o vzroku, niti od prav v te namene zaposlenega uslužbenca, ki naj bi po telefonu "dajal" informacije. Če bi bili o temu obveščeni pravočasno, bi se lahko potniki presedli na kateregakoli od lokalnih vlakov (3), ki so v tem času iz Ljubljane odpeljali proti Gorenski. Mislim, da dodatni komentar ni potreben.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Redne zamude vlaka EC 210

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

barko1 napisal/-a: Mislim, da dodatni komentar ni potreben.
Je potreben, je. :wink:
Praviloma so v defektu srbski, oz. tuji vagoni. In če je vagon v okvari, ga je potrebno odstaviti. Če tega ne bi storili v Ljubljani, bi to storili Avstrijci in zaračunali SŽ-ju stroške. Tako pa SŽ zaračuna stroške hrvaškim železnicam, ker so ga pač poslali takega naprej. Že od nekdaj je bilo tako, da z öBB ni bilo šale. :lol:

Kratko pa itak potegne potnik, v vsakem primeru. :?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Redne zamude vlaka EC 210

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Čeprav mi je milo potom epošte rečeno naj se brigam le za taljanske vlake, ne morem brez da kaj zbleknem!

Dolfe ti je razložil zakaj do teh zastojev sploh pride, vedi da izločitev enega vagona ni kar tako enostavno in da je 15-20 minut malo, narediti je treba premik (razen če ni pokvarjen vagon na sklepu vlaka), kateri zahteva nekaj prostega prostora čez kretnice, prosti tir za vagon in za vlak in džurico za premik. Nazadnje še zavorni preiskus.

In še en par vprašanj zate.
A si se registriral samo zaradi tega dogodka?
Če se si, sedaj, ki si spoznal nekaj več, boš se zaklenil za vrata SŽ in zahteval glave odgovornih za dizinformacijo na postaji?
Se boš registriral tudi na hrvaškem forumu in tudi tam se jezil zakaj pošiljajo pokvarjene vagone v Slovenijo?
Boš isto kot na SŽ storil na HŽ?
Si pripravljen za romanje v Beograd za protest?

Na drugi temi sem že napisal, da se mi zdi čudno to zgražanje za 40' zamude na mednarodnih dolgorazdaljnih vlakih.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
kondukter
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 931
Pridružen: 15.11.2005, 0:04
Kraj: Celje

Re: Redne zamude vlaka EC 210

Odgovor Napisal/-a kondukter »

ZBOWE, se podpišem pod tvoj post =D> =D> =D> !
A karte so?!? Pa tačke s sedežev......prosim!
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Redne zamude vlaka EC 210

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Najbol zanimivo pri vsem tem je to, da dva od tistih treh vlakov, ki si jih sam omenil odpeljeta pred prihodom na 2.9 zamujenaga 210 z najavleno 40 minutno zamudo. Ob 15.33 in ob 15.48. Se pravi, bi se lahko peljal kamorkoli na gorenjsko še pred prihodom zamujenega 210. No da ne omenim da ima tisti tretji vlak odhod ob 16.23. In glede da mednarodni vlaki, niso ravno namenjeni opravljanju lokalnega potniškega prometa, v kolikor se nisi odločil za katerega od prej omenjenih lokalnih potniških vlakov, sklepam ob tem, da nisi bil potnik v mednarodnem prometu, si lahko jezen kvečemu nase, neglede kakšne so bile oz. nebile informacije iz strani SŽ.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Redne zamude vlaka EC 210

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

S tehnične strani so vsi odgovori BP. Ostaja edino neodgovorjeno vprašanje, zakaj se potnikov na postaji ne obvesti, da bo vlak še malo "šetal amo tamo" po postaji vsled ne vem kakšnih razlogov in še nekaj časa ne bo odpeljal. Je že tak, če vidiš IC/EC vlak na postaji greš raje na njega, kot na potniškega, po možnosti kakšno ropotajočo gomulko brez klime. Torej sledi logičen sklep, da je potrebno potnike ustrezno obveščati, pa ne bo zamer.

LPL
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Redne zamude vlaka EC 210

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Še nekaj besed bi dodal, ki so v zvezi z obveščanjem potnikov.

Kadar gre pri kakršni koli izrednosti pri vlaku na neki postaji - še posebej p. Ljubljana, živ bog ne ve, koliko časa bo tak postanek trajal. Povsem iz preprostega razloga. Ker pač nihče ne more vedeti, kdaj bo delo pri vlaku končano in bo le-ta pripravljen za nadaljni promet. Stvar je precej kompleksna. Najprej se poskuša odpraviti okvara kar na mestu samem, nato je potrebno električno visokonapetostno razpetje, ki vzame svoj čas. Nato se dela loti premikalna skupina, ki ima precej dela, saj rezervni vagoni ne visijo na hakeljcu. Vmes se, menda je to jasno, redno odvija ostali promet. In tako je potrebno kar nekaj čakanja na postavitev premikalnih poti. Zatem vse skupaj sestavijo, zopet električno spnejo in opravijo zavorni preizkus. Šele nato se lahko sporoči, da je vlak pripravljen za odhod, seveda če je vse OK.
Takrat pa seveda zopet nastane težava, ker se zamujeni vlak časovno vriva v ostale, ki sicer vozijo redno. In spet je potrebno čakanje in odločanje po rangu vlaka, kateri gre naprej. In često se zastavi vprašanje dispečerju, kaj je bolje: zamudniku dati prednost in imeti zamujena dva mednarodna vlaka, ali zamudniku dodati še nekaj minut in vsaj enega voziti redno.

Tako po vsem tem opisanem, ni junaka do zadnjega trenutka odhoda vlaka, ki bi se upal napovedati razplet. V železniškem prometu pač ne trpimo daniyevih zvezd, metemalusovanja, niti nostradamusovih bukev. Kvečjemu kašen zasušen zoc v kofe šalci si upamo pogledati. :lol:

MMG, ena resnična iz privatnega življenja. Soseda me je pred kratkim kar na dvorišču "napadla", češ kaj se železničarji gremo. "Ali sploh veš, koliko stane karta za Ljubljano?", me je ozmerjala.
"Draga soseda", ji odvrnem, "pojdi enkrat peš, pa boš že v Hrastniku pripravljena dati trikrat več za njo," ji rečem.
"No ja, saj to je pa tudi res ......."Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Redne zamude vlaka EC 210

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Železniške karte (v primerjavi z avtobusi) pa res niso drage.
Razen za ICS je predrago ker je prepočasen.
...
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Redne zamude vlaka EC 210

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Ljubitelj napisal/-a:S tehnične strani so vsi odgovori BP. Ostaja edino neodgovorjeno vprašanje, zakaj se potnikov na postaji ne obvesti, da bo vlak še malo "šetal amo tamo" po postaji vsled ne vem kakšnih razlogov in še nekaj časa ne bo odpeljal. Je že tak, če vidiš IC/EC vlak na postaji greš raje na njega, kot na potniškega, po možnosti kakšno ropotajočo gomulko brez klime. Torej sledi logičen sklep, da je potrebno potnike ustrezno obveščati, pa ne bo zamer.

LPL
Delno se strinjam, obvestiti potnike za zamudo bi bilo obvezno.

Delno ne, mislim, da če imaš karto za lokalnega ne moraš se voziti z IC/EC (kjer je tudi obvezna rezervacija sedeža), vsaj pri nas je tako, samo v zadnjih časih se lahko voziš s karto regionalca z IC/EC, v 2.razredu in verjetno pokonci.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Redne zamude vlaka EC 210

Odgovor Napisal/-a grega »

Rekli ste, da so v okvari predvsem srbski vagoni pa me zanima kaj se naredi s temi vagoni, a se jih pošlje dol na jug pa jih pol vrli Srbi dajo na naslednji vlak ......... ali jih slučajno popravijo pa pol na poti do Slovenije spet crknejo??
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: Redne zamude vlaka EC 210

Odgovor Napisal/-a Cepi »

V Slovenij je možna rezervacija na IC, MV, EN, EC možna rezervacija, na ICS pa je obvezna.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Redne zamude vlaka EC 210

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

grega napisal/-a:Rekli ste, da so v okvari predvsem srbski vagoni pa me zanima kaj se naredi s temi vagoni, a se jih pošlje dol na jug pa jih pol vrli Srbi dajo na naslednji vlak ........
Natančno tako. To je izprobana praksa še iz Titove Juge.
V 90. letih, ko niso imeli izhoda na zahod, je bil ljubi mir in neverjetno točni vlaki, ..... le kje so tisti cajti. press [-o<

Odstavljen vagon se nato prilepi na sklep prvemu ustreznemu brzovlaku, ki gre na jug. Seveda, je takšen vagon izven službe ...... do Dobove.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Redne zamude vlaka EC 210

Odgovor Napisal/-a Signal »

Dolfe napisal/-a: ...
Odstavljen vagon se nato prilepi na sklep prvemu ustreznemu brzovlaku, ki gre na jug. Seveda, je takšen vagon izven službe ...... do Dobove.
Ali se v teh primerih zniža Vmax vlakom, ki vlečejo "invalida" :?:
Prijeten preostanek dneva
Signal
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Redne zamude vlaka EC 210

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ne. Zakaj bi se?
Saj to ni potekač. Vagon je le neprimeren za prevoz potnikov. Največkrat je vzrok el. gretje, klima, razsvetljava ali pa okvara vrat, naprimer.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
barko1
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 22
Pridružen: 30.01.2009, 11:15

Re: Redne zamude vlaka EC 210

Odgovor Napisal/-a barko1 »

Svaka čast redkim izjemam, vendar sem v primeru vprašanja, katerega sem danes zjutraj zastavil na vaš forum kar nekako pričakoval množični skupinski protinapad proti meni (mojemu postu). Ja, natančno taka pojasnila oziroma strupene odgovore (prevladovalo je sicer ignoriranje s strani delavcem SŽ) so dobivali tudi potniki tisti dan, če se je kdo drznil povprašati ali klicati za ustrezno pojasnilo. Morda ste posamezne današnje odgovore napisali ravno nekateri med tistimi, ki ste nas predvčerajšnjim popoldne celo uro "držali v nevednosti".

Škoda, jaz sem pa upal, da bom vsaj tukaj dobil kakšen bolj strpen in verodostojen odgovor, če že na uradni ravni s strani SŽ (kljub neštetim vašim anketam, itd ...) nikoli ne moremo doseči ničesar zase , ne glede na to da smo mnogi med nami vsakodnevni (konkretno jaz že 16 let nepretrgoma) potniki, torej vam omogočamo (kakršenkoli že je) zaslužek ter obstoj nasploh. Bodi dovolj o tem, le še nekaj pojasnil na direktne nizke udarce (Zbowe npr):

- Na ta forum (in tudi na hrvaškega, srbskega, ko ju že omenjate ...) se nisem priključil danes (administratorji seveda lahko to preverijo po IP naslovu; to piše tudi pri mojem profilu) in ne zaradi omenjenega "incidenta", temveč izključno zato, ker sem že od zgodnjega otroštva velik zaljubljenec v vse, kar je v zvezi z vlaki nasploh, vedno sem spremljal vse o njih nasploh, spoznaval kopico podatkov, zgodovino, vozne rede, se izredno rad (po celotni bivši YU) vozil z njimi; skratka, vse kar je bilo v kakršnikoli zvezi z vlaki, ne glede na to, da se profesionalno s tem sedaj sploh ne ukvarjam. Torej, član omenjenih forumov sem le zato, da lahko tudi tukaj prebiram zanimivosti, novice ter si ogledujem fotoreportaže o vlakih ter železnicah nasploh. Enako to velja tudi za srbski in hrvaški forum. (Kot gostu foruma mi ti podatki ne bi bili dostopni.)

- Glede vagonov, katere omenjate kot "praviloma pokvarjeni" pa le toliko: Vagona ŽS(rbije) (jedilni in še en potniški - tak rumen, "starinski"), ki sta običajno v sestavi tega vlaka, sta dokaj redko izločena (ko izstopim v Kranju, ju še vedno lahko vidim). Največkrat (recimo v 80% primerov) pa izklopijo prav "klimatiziran in udoben" slovenski vagon 1.razreda, katerega nadomestijo s podobnim ali slabšim.

Tako, jaz sem svoje povedal, vi pa lahko nadaljujete z napadi name, lahko pa celo zahtevate od administratorjev, da me "vržejo" iz foruma. :wink:

PS:
Mojster_Strojevodja napisal/-a:... dva od tistih treh vlakov, ki si jih sam omenil odpeljeta pred prihodom na 2.9 zamujenaga 210 z najavleno 40 minutno zamudo. Ob 15.33 in ob 15.48...
Ha, ha, ha... :hang Priporočam vam, da se kot potnik vsaj 2 tedna redno vozite z vlakom, ki iz Ljubljane odpelje ob 15.48 v Kranj in naprej proti Jesenicam. Zagotavljam vam, da boste vsaj 20 (po voznem redu sicer le 10) minut uživali v ogledovanju pročelja škofjeloške postaje. :twisted: :wink:
Odgovori