Strojevodja poškodovan.

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Aleš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 26.08.2006, 21:05

Strojevodja poškodovan.

Odgovor Napisal/-a Aleš »

milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

...lokomotiva - meh (mislim da 036 stoji v Dobovi), slikce pa jutri .....
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

O madona, je pa drevo kar fino zdelalo tega meha. ma kdo informacijo, ali to škodo sploh nameravajo popraviti? Ali pa čaka meh žalostna usoda - razrez oz. shramba rezervnih delov?
Lahko pa bi dočakal tudi zaslužen pokoj.
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

036

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Zanimivo bi bilo vedeti, kje in kako je drevo zašlo v "svetli profil", saj zadnje čase ni bilo tako izrazitega neurja.
Kar mi je še posebno padlo v oči je poškodba kabine.....dobil sem vtis, da je grajena slabo in da strojevodja ni dovolj zaščiten v takih primerih....
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Po fotki sodeč je moral biti udarec kar močan, tako da je sreča, da jo je strojevodja odnesel z lažjimi poškodbami. Je pa res da so lokomotive stare cca. 40 let.
LP
Izidor
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a hulk »

Regan 664 napisal/-a:O madona, je pa drevo kar fino zdelalo tega meha. ma kdo informacijo, ali to škodo sploh nameravajo popraviti? Ali pa čaka meh žalostna usoda - razrez oz. shramba rezervnih delov?
Lahko pa bi dočakal tudi zaslužen pokoj.
Mislim in upam, da ga ne bodo popravljali. Meh je že sam po sebi nevaren brez izrednih dogodkov. Italijani pred 40-imi leti očitno še niso poznali besede ergonomija.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Kolikor sem slišal, meh je zaključil kariero. Vsaj na SŽ.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Meh

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Hulk, lep pozdrav!
Zelo bi si želel, če bi lahko podrobneje utemeljili vaše mnenje, da je meh "nevarna lokomotiva". Verjetno ste mislili na šibko konstrukcijo kabine in sprednjega dela ( tistega, ki povzroča smejanje...) Je morda še kaj v zvezi s tekalnimi lastnostmi, zasnovo sklopov, ali kaj drugega? Kot laik se vam zahvaljujem za odgovor!
vlakoljub
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 83
Pridružen: 12.02.2006, 23:28
Kraj: Brežice

Odgovor Napisal/-a vlakoljub »

Jst sem ta poškodovan meh videl v živo. Živim 6 km od Dobove.
In z balkona sem lahko videl, kako je 541 vlekla tovorni vlak v Dobovo.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Marko, če ne bo Hulk napisal seznama, potem ga bom jaz.

Samo, spisek bo dooooooooooooooolg.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

Re: Meh

Odgovor Napisal/-a hulk »

Dirigent napisal/-a:Hulk, lep pozdrav!
Zelo bi si želel, če bi lahko podrobneje utemeljili vaše mnenje, da je meh "nevarna lokomotiva". Verjetno ste mislili na šibko konstrukcijo kabine in sprednjega dela ( tistega, ki povzroča smejanje...) Je morda še kaj v zvezi s tekalnimi lastnostmi, zasnovo sklopov, ali kaj drugega? Kot laik se vam zahvaljujem za odgovor!
Pozdravljeni

Moje mnenje, da je Meh nevarna lokomotiva tudi brez trka sloni na večletnih izkušnjah z njim. Po vsakem druženju z njim se vrnem domov potolčen, strgan, umazan......Elementi za upravljanje so razmetani po celi kabini, polno je štrlečih in ostrih vogalov.....
Če Dolfe začne seznam ga bom z veseljem dopolnil.
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Meh

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Lepa hvala za odgovor!
Zanima me še nekaj v zvezi s hrupom. Zdi se mi, da so vsi eloki v kabini hrupni in utrujajoči. Katera elok je najbolj utrudljiva?
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Kolikor sem se vozil z njimi se mi zdi, da ravno brižita, še posebno takrat, ko iz Kopra vleče na meji njene obremenitve. :lol:
Živa je pravi angeljšek proti njej.
To je nekako tako, kot bi primerjali vožnjo v traktorju in "high class" mercedesu. :lol:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Meh

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Dirigent napisal/-a:Lepa hvala za odgovor!
Zanima me še nekaj v zvezi s hrupom. Zdi se mi, da so vsi eloki v kabini hrupni in utrujajoči. Katera elok je najbolj utrudljiva?
Dobro vprašanje. :wink:

Zame vsekakor Meh. Je kot mula. Skozi ga moraš imeti na očeh, ker nikoli ne veš kaj ti bo naslednji hip zakuhal. Pri vožnji je potreba stalna koncentracija, ker je večno prisotna možnost pobega vlečnih motorjev. Še posebej v slabih adhezijskih pogojih in pri težkem vlaku. Poleg tega gre zraven še vse tisto, kar je Hulk zapisal.

Brižitini reduktorji, kadar so v tovorni prestavi so zares glasni. Še posebej, ko ima lokomotiva narejenih veliko kilometrov.
Po treh urah vožnje poznaš zvok vsakega zobnika posebej. :twisted:

Glede na to, da so Francozi vse ostalo naredili zelo robustno in domiselno, bi lahko uporabili hipoidno ozobljenje zobnikov.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Mehe so gradili že pred več kot 45-imi leti. zato o ergonomiji se ne moremo pogovarjati. Kabina ni bila spremenjena, ker bi morali spremeniti tudi sistem krmiljenja. Večina elementov je bila pod VN blokado in v ozkih hodnikih. Hrup v kabini na strani MG je bil precejšen. Spodrsavanje koles v slabih adhezijskih pogojih je kontroliral strojevodja in z pravilnim rokovanjem uspel vlak prepeljati brez pobeglih motorjev. Moped že ima vgrajeno pritipodrsovalno napravo, vendar je še potrebna previdnost strojevodje. Brižita pa ima boljšo zaščito, pa tudi tri vezane osi težje spodrsnejo, tako da je vpliv strojevodje mimimalen. V suhem in velikem snegu se je meh odlično izkazal, ravno tako moped. Ravno meh je bil odrejen v času obilnega in močnega sneženja za križarko na Notranjskem. Brižite pa so zaradi prebojev izolacije umaknili iz prometa. Za nalet pa meh res ni bil, saj se je pri malo večji hitrosti prednji del od tal kabine zvil navzdol. Glavni nosilec ni bil narejen za take primere. Nad mehom nisem bil nikoli razočaran, čeprav sem prevozil precej kilometrov. Od več vrst lokomotiv sem najraje takoj za mopedom vozil meh. Novih lokomotiv pa nisem vozil saj sem že nekaj let upokojen.
Odgovori