Strojevodja poškodovan.
036
Zanimivo bi bilo vedeti, kje in kako je drevo zašlo v "svetli profil", saj zadnje čase ni bilo tako izrazitega neurja.
Kar mi je še posebno padlo v oči je poškodba kabine.....dobil sem vtis, da je grajena slabo in da strojevodja ni dovolj zaščiten v takih primerih....
Kar mi je še posebno padlo v oči je poškodba kabine.....dobil sem vtis, da je grajena slabo in da strojevodja ni dovolj zaščiten v takih primerih....
Mislim in upam, da ga ne bodo popravljali. Meh je že sam po sebi nevaren brez izrednih dogodkov. Italijani pred 40-imi leti očitno še niso poznali besede ergonomija.Regan 664 napisal/-a:O madona, je pa drevo kar fino zdelalo tega meha. ma kdo informacijo, ali to škodo sploh nameravajo popraviti? Ali pa čaka meh žalostna usoda - razrez oz. shramba rezervnih delov?
Lahko pa bi dočakal tudi zaslužen pokoj.
Meh
Hulk, lep pozdrav!
Zelo bi si želel, če bi lahko podrobneje utemeljili vaše mnenje, da je meh "nevarna lokomotiva". Verjetno ste mislili na šibko konstrukcijo kabine in sprednjega dela ( tistega, ki povzroča smejanje...) Je morda še kaj v zvezi s tekalnimi lastnostmi, zasnovo sklopov, ali kaj drugega? Kot laik se vam zahvaljujem za odgovor!
Zelo bi si želel, če bi lahko podrobneje utemeljili vaše mnenje, da je meh "nevarna lokomotiva". Verjetno ste mislili na šibko konstrukcijo kabine in sprednjega dela ( tistega, ki povzroča smejanje...) Je morda še kaj v zvezi s tekalnimi lastnostmi, zasnovo sklopov, ali kaj drugega? Kot laik se vam zahvaljujem za odgovor!
Re: Meh
PozdravljeniDirigent napisal/-a:Hulk, lep pozdrav!
Zelo bi si želel, če bi lahko podrobneje utemeljili vaše mnenje, da je meh "nevarna lokomotiva". Verjetno ste mislili na šibko konstrukcijo kabine in sprednjega dela ( tistega, ki povzroča smejanje...) Je morda še kaj v zvezi s tekalnimi lastnostmi, zasnovo sklopov, ali kaj drugega? Kot laik se vam zahvaljujem za odgovor!
Moje mnenje, da je Meh nevarna lokomotiva tudi brez trka sloni na večletnih izkušnjah z njim. Po vsakem druženju z njim se vrnem domov potolčen, strgan, umazan......Elementi za upravljanje so razmetani po celi kabini, polno je štrlečih in ostrih vogalov.....
Če Dolfe začne seznam ga bom z veseljem dopolnil.
Meh
Lepa hvala za odgovor!
Zanima me še nekaj v zvezi s hrupom. Zdi se mi, da so vsi eloki v kabini hrupni in utrujajoči. Katera elok je najbolj utrudljiva?
Zanima me še nekaj v zvezi s hrupom. Zdi se mi, da so vsi eloki v kabini hrupni in utrujajoči. Katera elok je najbolj utrudljiva?
Re: Meh
Dobro vprašanje.Dirigent napisal/-a:Lepa hvala za odgovor!
Zanima me še nekaj v zvezi s hrupom. Zdi se mi, da so vsi eloki v kabini hrupni in utrujajoči. Katera elok je najbolj utrudljiva?
Zame vsekakor Meh. Je kot mula. Skozi ga moraš imeti na očeh, ker nikoli ne veš kaj ti bo naslednji hip zakuhal. Pri vožnji je potreba stalna koncentracija, ker je večno prisotna možnost pobega vlečnih motorjev. Še posebej v slabih adhezijskih pogojih in pri težkem vlaku. Poleg tega gre zraven še vse tisto, kar je Hulk zapisal.
Brižitini reduktorji, kadar so v tovorni prestavi so zares glasni. Še posebej, ko ima lokomotiva narejenih veliko kilometrov.
Po treh urah vožnje poznaš zvok vsakega zobnika posebej.
Glede na to, da so Francozi vse ostalo naredili zelo robustno in domiselno, bi lahko uporabili hipoidno ozobljenje zobnikov.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Mehe so gradili že pred več kot 45-imi leti. zato o ergonomiji se ne moremo pogovarjati. Kabina ni bila spremenjena, ker bi morali spremeniti tudi sistem krmiljenja. Večina elementov je bila pod VN blokado in v ozkih hodnikih. Hrup v kabini na strani MG je bil precejšen. Spodrsavanje koles v slabih adhezijskih pogojih je kontroliral strojevodja in z pravilnim rokovanjem uspel vlak prepeljati brez pobeglih motorjev. Moped že ima vgrajeno pritipodrsovalno napravo, vendar je še potrebna previdnost strojevodje. Brižita pa ima boljšo zaščito, pa tudi tri vezane osi težje spodrsnejo, tako da je vpliv strojevodje mimimalen. V suhem in velikem snegu se je meh odlično izkazal, ravno tako moped. Ravno meh je bil odrejen v času obilnega in močnega sneženja za križarko na Notranjskem. Brižite pa so zaradi prebojev izolacije umaknili iz prometa. Za nalet pa meh res ni bil, saj se je pri malo večji hitrosti prednji del od tal kabine zvil navzdol. Glavni nosilec ni bil narejen za take primere. Nad mehom nisem bil nikoli razočaran, čeprav sem prevozil precej kilometrov. Od več vrst lokomotiv sem najraje takoj za mopedom vozil meh. Novih lokomotiv pa nisem vozil saj sem že nekaj let upokojen.