Kaj pomeni pobeg motorja?Dolfe napisal/-a:prisotna možnost pobega vlečnih motorjev.Dirigent napisal/-a:Lepa hvala za odgovor!
Zanima me še nekaj v zvezi s hrupom. Zdi se mi, da so vsi eloki v kabini hrupni in utrujajoči. Katera elok je najbolj utrudljiva?
Strojevodja poškodovan.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Meh
Do današnjega časa so konstruktorji lokomotiv namenoma zanemarjali vsakršno notranjo udobje za lažje pogoje strojnega osebja, ki naj bi upravljalo lokomotivo. Še več. Miselnost je bila, da je potrebno strojevodji preprečiti kakršno koli udobje, da bi bil ta tako vedno 100% psiho-fizično prisoten pri opravljanju vožnje. Takšne direktive so dobivali predvsem iz železniških uprav, katere so naročale lokomotive.
Konstruktorjem je seveda to bilo dobrodošlo, saj so si na ta način prihranili kar precej dela. Tako so nametali po kabini vse potrebne elemente, ki služijo pri upravljanju, kjer se je trenutno našlo najprimernejše mesto.
Italjani so do predkratkim še vztrajali na tej miselnosti. Tako je Brižita bila prva lokomotiva, ki je imela nekaj minimalnega udobja in sicer na veliko negodovanje takratne ŽTO Ljubljana. No, v nečem so le uspeli. Strojevodji so dodelili stol, kateri sedaj služi kot pomožno sedalo za drugo osebo. Zaradi tega stola je bilo ogromno poškodb hrbtenice. Zaradi teh velikih zdravstvenih težav so le popustili in nabavili malo boljše sedeže.
Da vse tole drži, priča zgodovina in bežen pogled po kabini vseh elokov in dizlov. Če je kdo bral Švajgarjevo "Parno vleko na slovenskem" ali spremljal kako podobno literaturo, je lahko videl, da prvotno osebje na začetku parnih lokomotiv ni imelo niti strehe nad glavo. Šele mnogo pozneje, ko se je uprava Avstrijskih železnic začela zavedati velikih zdravstvenih težav strojnega osebja, je popustila in dovolila narediti mali nadstrešek. Razvoj je potem le šel zelo počasi naprej, iz česar je nastalo to, kar imamo v sedanjem času.
Spomnim se zgodbe iz podlistka v Novi progi, kjer je so bile opisane delovne razmere strojevodje, kurjača in zaviračev na železnici takratne Cesarske Nemčije. Ponoči, v snegu pri -25°C, kjer so jih spremljali volkovi, niso smeli imeti niti lesene dešcice, da bi se vsedli nanjo. V primeru, da so prekršili ta predpis, so bile sankcije hude.
Alora, če pustimo parne lokomotive svojemu času in se ozremo samo po kabini Brede in Meha, dobimo povsem jasno sliko. Za strojno osebje pri načrtovanu ni bilo narejenega nič. In to kar je napisal Hulk, vse drži. Še več. Nad kabino "A" je ozemljilni nož z VN napetostjo, ki je na dotik roke. Samo tu so se v sedanjem času Italijani ustrašili in zahtevali varovalno mrežico pri tistih parih interperabilnih lokomotivah, ki vozijo v Červiniano.
Naše tega nimajo, saj ima uprava lepo mnenje o naših psiho-fizični stabilnosti. Tako so tudi nekaj prišparali na naš račun.
lp
P.S.
O, hudirja! Koliko je tega ratalo!
Ne vem če bo vse tole strežnik požrl. press
Konstruktorjem je seveda to bilo dobrodošlo, saj so si na ta način prihranili kar precej dela. Tako so nametali po kabini vse potrebne elemente, ki služijo pri upravljanju, kjer se je trenutno našlo najprimernejše mesto.
Italjani so do predkratkim še vztrajali na tej miselnosti. Tako je Brižita bila prva lokomotiva, ki je imela nekaj minimalnega udobja in sicer na veliko negodovanje takratne ŽTO Ljubljana. No, v nečem so le uspeli. Strojevodji so dodelili stol, kateri sedaj služi kot pomožno sedalo za drugo osebo. Zaradi tega stola je bilo ogromno poškodb hrbtenice. Zaradi teh velikih zdravstvenih težav so le popustili in nabavili malo boljše sedeže.
Da vse tole drži, priča zgodovina in bežen pogled po kabini vseh elokov in dizlov. Če je kdo bral Švajgarjevo "Parno vleko na slovenskem" ali spremljal kako podobno literaturo, je lahko videl, da prvotno osebje na začetku parnih lokomotiv ni imelo niti strehe nad glavo. Šele mnogo pozneje, ko se je uprava Avstrijskih železnic začela zavedati velikih zdravstvenih težav strojnega osebja, je popustila in dovolila narediti mali nadstrešek. Razvoj je potem le šel zelo počasi naprej, iz česar je nastalo to, kar imamo v sedanjem času.
Spomnim se zgodbe iz podlistka v Novi progi, kjer je so bile opisane delovne razmere strojevodje, kurjača in zaviračev na železnici takratne Cesarske Nemčije. Ponoči, v snegu pri -25°C, kjer so jih spremljali volkovi, niso smeli imeti niti lesene dešcice, da bi se vsedli nanjo. V primeru, da so prekršili ta predpis, so bile sankcije hude.
Alora, če pustimo parne lokomotive svojemu času in se ozremo samo po kabini Brede in Meha, dobimo povsem jasno sliko. Za strojno osebje pri načrtovanu ni bilo narejenega nič. In to kar je napisal Hulk, vse drži. Še več. Nad kabino "A" je ozemljilni nož z VN napetostjo, ki je na dotik roke. Samo tu so se v sedanjem času Italijani ustrašili in zahtevali varovalno mrežico pri tistih parih interperabilnih lokomotivah, ki vozijo v Červiniano.
Naše tega nimajo, saj ima uprava lepo mnenje o naših psiho-fizični stabilnosti. Tako so tudi nekaj prišparali na naš račun.
lp
P.S.
O, hudirja! Koliko je tega ratalo!
Ne vem če bo vse tole strežnik požrl. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
@Florjan: Kaj pomeni, da je bila lokomotiva dodeljena za križarko? Ali to pomeni, da je vozila samo zaradi odstranjevanja snega s proge? Na Štajerskem za to uporabijo ponavadi kar Regana.
@Dolfe: Saj še sedaj delajo določene neumnosti, npr. pri Pendolinu ročna klimatska naprava za strojevodjo (cel vlak ima avtomatsko klimo), ogrevanje kabine tudi ni najboljše (se uporabljajo kaloriferji), pri Dezirojih imajo strojevodje pogosto odprta vrata v prostor s potniki ravno zaradi znosnejših temperatur v kabini.
Kakšno klimo ima v strojevodski kabini Živa?
@Dolfe: Saj še sedaj delajo določene neumnosti, npr. pri Pendolinu ročna klimatska naprava za strojevodjo (cel vlak ima avtomatsko klimo), ogrevanje kabine tudi ni najboljše (se uporabljajo kaloriferji), pri Dezirojih imajo strojevodje pogosto odprta vrata v prostor s potniki ravno zaradi znosnejših temperatur v kabini.
Kakšno klimo ima v strojevodski kabini Živa?
Saj o tem govorim. Cena ene garniture Pendolina je takrat dosegala 1/2 cene AirBusa A-320. Strojevodja pa sedi za železnim pultom na traktorskem sedežu.
Na siemensu 312 smo v začetku pozimi sedeli v bundah. Nikakor niso hoteli dvignit nivo termostata. Po velikih pregovarjanjih so le deloma popustili, tako da je sedaj malo znosnejše.
No, vsaj krmiljenje je malo bolj domiselno.
lp
nekdo nas ima rad. press
Na siemensu 312 smo v začetku pozimi sedeli v bundah. Nikakor niso hoteli dvignit nivo termostata. Po velikih pregovarjanjih so le deloma popustili, tako da je sedaj malo znosnejše.
No, vsaj krmiljenje je malo bolj domiselno.
lp
nekdo nas ima rad. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Meh bodo popravili.Zamenjali bodo kabino in sicer od meha 23, ki je pred kratkim zgorel v Pivki in ne bo več dočakal popravila.Tako da nam sedaj ostaja samo še en interoperabilni mehur.Ali to pomeni konec vožnje interoperabilnih vlakov??Regan 664 napisal/-a:O madona, je pa drevo kar fino zdelalo tega meha. ma kdo informacijo, ali to škodo sploh nameravajo popraviti? Ali pa čaka meh žalostna usoda - razrez oz. shramba rezervnih delov?
Lahko pa bi dočakal tudi zaslužen pokoj.
LEP DAN
Igor
Igor
Vozen interoperabilni Meh je danes vozil tovorni vlak iz Dobove proti Zalogu nato pa spet nazaj proti Dobovi. Očitno ni neke velike potrebe po vožnji teh Mehov v Italijo. Sicer pa bi za takšne vožnje lahko uporabili 541-101 - čeprav jaz je italijanskim strojevodjme ne bi zaupal.igorl72 napisal/-a:Meh bodo popravili.Zamenjali bodo kabino in sicer od meha 23, ki je pred kratkim zgorel v Pivki in ne bo več dočakal popravila.Tako da nam sedaj ostaja samo še en interoperabilni mehur.Ali to pomeni konec vožnje interoperabilnih vlakov??Regan 664 napisal/-a:O madona, je pa drevo kar fino zdelalo tega meha. ma kdo informacijo, ali to škodo sploh nameravajo popraviti? Ali pa čaka meh žalostna usoda - razrez oz. shramba rezervnih delov?
Lahko pa bi dočakal tudi zaslužen pokoj.
Se popolnoma strinjam, pa še dva Italijana bi morala biti na Živi.541 napisal/-a:Vozen interoperabilni Meh je danes vozil tovorni vlak iz Dobove proti Zalogu nato pa spet nazaj proti Dobovi. Očitno ni neke velike potrebe po vožnji teh Mehov v Italijo. Sicer pa bi za takšne vožnje lahko uporabili 541-101 - čeprav jaz je italijanskim strojevodjme ne bi zaupal.
Tine
Ampak na žalost se vse dogaja v tej smeri da bo interoperabilna postala stoenka.Dobila naj bi le začasno dovoljenje za vožnjo v Italiji saj Italijani baje pospešeno vgrajujejo nov varnostni sistem.541 napisal/-a:. Sicer pa bi za takšne vožnje lahko uporabili 541-101 - čeprav jaz je italijanskim strojevodjme ne bi zaupal.
LEP DAN
Igor
Igor
Točno tako, lahko pa tudi ob nabiranju žledu na kontaktnih vodih. Takrat je dobila posebno jekleno drsalko na odjemniku toka, da je odstranjevala led z kontaktne površine.541 napisal/-a:@Florjan: Kaj pomeni, da je bila lokomotiva dodeljena za križarko? Ali to pomeni, da je vozila samo zaradi odstranjevanja snega s proge? Na Štajerskem za to uporabijo ponavadi kar Regana.