Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Nesreče v železniškem prometu - vlak povozil ljudi
Ob 16.48 je v Rogaški Slatini vlak povozil osebo. Gasilci PGD Steklarna Rogaška Slatina so izvlekli osebo izpod vlaka, ji nudili prvo pomoč do prihoda reševalcev in jo prenesli do reševalnega vozila. Oseba je bila z reševalnim vozilom prepeljana v nadaljnjo oskrbo v celjsko bolnišnico.
Včeraj očitno ni bil dan (v torek je bila polna luna...). Zvečer je prišlo do ID še na kamniški progi.
SPIN
Okoli 20.48 sta sta v Jaršah, občina Domžale, na nezavarovanem prehodu ceste čez železniško progo trčila vlak in osebno vozilo. Poleg reševalcev ZD Domžale so posredovali tudi poklicni gasilci CPV Domžale, ki so zavarovakli kraj do prihoda policistov, pomagali reševalcem pri oskrbi poškodovanega voznika in odklopili akumulator na vozilu.
da je vlak avtomobil po progi potiskal še od 300 do 400 metrov
Tole: ali strojevodja ni videl vozila na progi, da bi zaviral? Ker meni se to bere, da je na poln šus zapeljal v avto.
Odgovor, kdo je kriv, bo verjetno kombinacija obojega. Strojevodja bo pa nastradal v vsakem primeru, ker je tista dolžina vseeno predolga.
Žal ker so nekateri ljudje retardirani/umsko zaostali je spet umrl nedolžen otrok. To je takšen tip ljudi ko jih vidiš na cesti ko grejo peš s svojim otrokom in to po desni strani ceste, otroka pa ma na svoji levi strani; jim mali otroci neprivezani skačejo po zadnjem delu avtomobila; se jim mali otroci igrajo zraven glavne ceste, oni pa stojijo 20m proč in jih sploh ne pogledajo itd.
Tragično! Na ttx TV Slovenija piše, da je bil v tem času močan naliv. Malo nepazljivosti, nepoznan teren, slaba vidljivost in nesreča je tu. Žal napaka pred katero noben človek ni imun. Potrebno je imeti SREČO! Novinarjem, bi prav prišel kakšen zemljevid, da ne bi prišlo do napačnega obveščanja. Omenjeni kraj leži na dobre pol poti med Mb in Šentiljem. V poročilu pa piše, da je vozil vlak med Šentiljem in avstrijsko mejo. Zaradi površnega informiranja sem imel pred časom ostro polemiko z operaterko na Prometnih informacijah za ceste. Objavljena je bila popolna zapora ceste G5 med Zidanim mostom in Krškim. Dejanska zapora je bila nekaj kilometrov naprej v Drnovem. Vendar je ona vztrajala, da je informacija popolnoma točna. Pogovor sva končala tako, da sem ji obljubil zemljevid. Dobila pa ga ni.
filipinho napisal/-a:Ne morem verjeti, da se za tovrstne nesreče krivi strojevodje, ko vendar z ničemer (razen trobljenjem) ne morejo preprečiti nesreče.
Prvič slišim da se da nesrečo preprečiti s trobljenjem
S trobljenjem prej udeležence cestnega prometa opozoriš nase!
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ob 16.08 sta na nezavarovanem železniškem prehodu v kraju Ranca v občini Pesnica trčila tovorni vlak in osebno vozilo. Dve osebi v osebnem vozilu sta pri tem na kraju nesreče umrli. Gasilci JZZPR so iz zvite pločevine odstranil mrtvi osebi osebi. Preventivno so pregledali del proge od mesta trčenja na železniškem prehodu, do mesta zaustavitve vlaka, odklopili so akumulator, izvedli požarno varovanje in z vpojnim sredstvom posuli razlite tekočine.
filipinho napisal/-a:Ne morem verjeti, da se za tovrstne nesreče krivi strojevodje, ko vendar z ničemer (razen trobljenjem) ne morejo preprečiti nesreče.
Prvič slišim da se da nesrečo preprečiti s trobljenjem
S trobljenjem prej udeležence cestnega prometa opozoriš nase!
Jaz bi pa rekel, da trobljenje vseeno prepreči kakšno nevšečnost. Še posebej na progah, kjer ni ravno veliko vlakov in ljudje niti nimajo za mar cestnih prehodov. Včasih ravno pisk vlaka odloči o tem, ali bo voznik počakal pred (nezavarovanim) prehodom ali ne (čeprav obstaja preveč izjem, ki niti tega ne upoštevajo ).
V zadnjih dneh sem malo opazoval nezavarovan cestni prehod čez kočevsko progo pri Grosupljem (cesta proti pokopališču). Tovorni vlak je večkrat trobil, saj gre kar nekaj avtomobilov tu čez. Moram reči, da je bilo več voznikov precej presenečenih, ko so videli, da se vlak približuje prehodu (en avto se je celo za trenutek ustavil sredi prehoda, ko je videl, da se v daljavi (dolga ravnina) približuje tovorc). Nekateri so se za njim ozirali še dolgo po tem, ko je že šel čez prehod in je uvažal na postajo Grosuplje.
Ob rob nesreči v Jelenčah: na sorazmerno kratki razdalji nekaj 100 m so kar trije prehodi lokalnih cest čez železniško progo. Lokalne ceste se sicer navezujejo na glavno cesto Maribor - Šentilj. Kljub temu, da proga poteka skoraj v premi, so z andrejevim križem zavarovani prehodi dokaj slabo pregledni, saj je ob progi grmovje in posevki. Trenutek nepazljivosti, in katastrofa je tu.
filipinho napisal/-a:Ne morem verjeti, da se za tovrstne nesreče krivi strojevodje, ko vendar z ničemer (razen trobljenjem) ne morejo preprečiti nesreče.
Prvič slišim da se da nesrečo preprečiti s trobljenjem
S trobljenjem prej udeležence cestnega prometa opozoriš nase!
Jaz bi pa rekel, da trobljenje vseeno prepreči kakšno nevšečnost. Še posebej na progah, kjer ni ravno veliko vlakov in ljudje niti nimajo za mar cestnih prehodov. Včasih ravno pisk vlaka odloči o tem, ali bo voznik počakal pred (nezavarovanim) prehodom ali ne (čeprav obstaja preveč izjem, ki niti tega ne upoštevajo ).
V zadnjih dneh sem malo opazoval nezavarovan cestni prehod čez kočevsko progo pri Grosupljem (cesta proti pokopališču). Tovorni vlak je večkrat trobil, saj gre kar nekaj avtomobilov tu čez. Moram reči, da je bilo več voznikov precej presenečenih, ko so videli, da se vlak približuje prehodu (en avto se je celo za trenutek ustavil sredi prehoda, ko je videl, da se v daljavi (dolga ravnina) približuje tovorc). Nekateri so se za njim ozirali še dolgo po tem, ko je že šel čez prehod in je uvažal na postajo Grosuplje.
Aljaž se strinjam s tabo, en tak tipičen primer je tudi radgonska proga, tam si več ali manj skoz obešen na sireno.