Povoženja .....

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 673
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Povoženja .....

OdgovorNapisal/-a 038 » 17.11.2019, 8:18

Niti najmanj ni sporno, da se dodatno opremi prehod z labirint ograjo, ali zapornicami. A kljub labirint ograji je mlada skuterista pred krompirjevimi počitnicami ostala brez roke.
Je pa sporno zame da mi nekdo očita, da uživam v tem kadar v Mb peremo možgane iz lokomotive.
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 147
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Povoženja .....

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 17.11.2019, 11:38

Ljubitelj napisal/-a:
Ne morem verjeti, kako ste eni brez občutka. Boste enako rekli družini pokojnega? Se s tem tolažite tudi, ko nekoga povozite kot strojevodja? Ali tisto noč mirno spite?
Če ljudje umirajo zaradi prečkanja železniških prehodov, je smiselno uvesti ukrepe, da se to prepreči. Posameznika v neumnost lahko spravijo tudi okoliščine. Npr. če je podhod predaleč (Tivoli), bodo ljudje skakali čez tire. Pa se vi lahko tolažite s čimer koli hočete, ko s špohtlom ribate nesrečnika dol z vlaka.


Smiselno je uvesti ukrepe, recimo v Litiji na postaji je že mnoga leta podhod, in pomislite kakšen dan za nereče v Šiški je vlak povozil nič hudega slutečega državljana v podhodu.... Ops, ni bilo v podhodu, raje je šel po bližnjici čez tire pod vlak.
V Tivoliju in progi proti Dolgemu mostu je pa urejen prehod, večinoma podhodi na okoli 250 m. Če je 100m ovinek do podhoda predaleč, potem pač naj skačejo pod vlak. Bo že naravna selekcija poskrebela (seveda če bodo dovolj mladi), da ne bodo več širili napačnih genov. Sicer pa Urban, kolikšna bi naj bila razdalja med železniškimi podhodi v mestu, za orientacijo, na mestnih vpadnicah, recimo Zaloški od Kajuhove proti Polju je razdalja med križišči približno 500 m?


Hahaha, in kaj podhod pomaga? Postavi se eno popoldne v Litijo na postajo in štej koliko ljudi dejansko uporablja podhod. Če nisi ravno mizar boš število ljudi, ki pridejo iz enega vlaka in uporabijo podhod lahko preštel na prste ene roke. Ne vem koliko ti je sicer poznana situacija v litiji, ampak rekel bi da povprečno z vsakega popoldanskega vlaka izstopi vsaj 50 ljudi tako da podgoh ni ravno v uporabi.

Sam se večkrat sprašujem kako, da vlak ne povozi več ljudi na tej postaji čez tire skačejo brez, da bi sploh pogledali levo desno, pa tudi če pogledajo ne vidijo ravno veliko saj je postaja v ovinku, poleg tega pa še streha podhoda omejuje pogled.

Sam se povsem strinjam z Desirom, ko pravi, da še zid ne bi bil dovolj, človeška neumnost ne pozna meja. Je pa res, da bi v Litiji veliko naredili z ograjo med prvim tirom (torej tistim na strani postaje) in peronom za drugi tir. Nekaj ljudi bi sicer še vedno šlo čez tire na koncu perona :lol:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4412
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Povoženja .....

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 17.11.2019, 12:46

V Litiji vem, da ljudje masovno korakajo čez tire, stara navada železna srajca. Lani sem bil pa prijetno presenečen v Laškem, niti niso bila še dvigala v uporabi, in čudno, vsi potniki so šli skozi podvoz.

Sicer pa čakam na našega pisca Urbana 120, ki je zapisal
Če ljudje umirajo zaradi prečkanja železniških prehodov, je smiselno uvesti ukrepe, da se to prepreči. Posameznika v neumnost lahko spravijo tudi okoliščine. Npr. če je podhod predaleč (Tivoli), bodo ljudje skakali čez tire.

da definira kolikšna bi naj bila najmanjša razdalja med podhodi. Očevidno smatra 250 m razdaljo (2x manj kot na Zaloški cesti med križišči/prehodi) preveliko, torej ponovno vprašanje koliko bi naj bilo dopustno. Vemo namreč, da v Litiji vsi hodijo čez tire (recimo maksimalno 150m razdalje skozi podhod) in koliko stopnic sme biti na podhodu. Mogoče bi bilo pa bolje če bi vlak peljal čez nadvoz? Čakam!
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3495
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Povoženja .....

OdgovorNapisal/-a mkx » 17.11.2019, 14:52

urban120 napisal/-a:Ne morem verjeti, kako ste eni brez občutka. Boste enako rekli družini pokojnega?
....
Če ljudje umirajo zaradi prečkanja železniških prehodov, je smiselno uvesti ukrepe, da se to prepreči. Posameznika v neumnost lahko spravijo tudi okoliščine.


Na koncu gre ta razmejitev odgovornosti posameznika (za lastno zdravje in življenje) od odgovornosti družbe (za zdravje in življenje vsakega posameznika). Dejstvo je, da družbena odgovornost (gradnja labirinta in utripajočih luči in zvonca) na koncu ne more nadomestiti individualne odgovornosti (zaustavitev, pogled levo in desno ter čakanje v primeru potrebe). Družba je svoje v konkretnem primeru dokaj dobro opravila (če luči in zvonec ne bi delovala, bi bila stopnja opravljenosti manjša), precej verjetno pa je individuum pri sebi sklenil, da je bila družba preveč previdna (prečkanje proge ob vklopljenih lučeh in zvoncu) ... ampak previdnost je najbrž imela kakšne strokovne podlage.

In ne vem, zakaj bi "okoliščine" opravičevale premik odgovornosti od posameznika proti družbi.

Pa še ena ideja (utopična kajpada): kaj če bi namesto izgradnje šikane ob prehodu čez progo raje z zakonom prepovedali kakršnokoli uporabo slušalk na prostem in znotraj prometnih sredstev? Potem bi morda kdo slišal zvonec ...
LP, Metod
SouthernPacific
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 72
Pridružen: 26.09.2011, 17:13

Re: Povoženja .....

OdgovorNapisal/-a SouthernPacific » 17.11.2019, 15:44

Avstralski pristop k problemu. Takšna rešitev pa res ustavi vse razen kengurujev in tekačev čez ovire.

Povezava na video

Povezava na video

Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3333
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Povoženja .....

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 17.11.2019, 15:50

SouthernPacific napisal/-a:Ampak to še ne pomeni, da ni smiselno uvesti dodatnih ukrepov, saj to ni bila prva nesreča na tem prehodu. Prehod ima aktivno zavarovanje, ampak če se na njem dogajajo nesreče, je očitno nevaren..


Dodatni ukrepi se vedno napišejo v zaključnih poročila, ki jih izda organ za železniške nesreče. In veš, kaj piše v teh poročilih? Dostop do proge, ki ga ustvarjajo občani z namenom prečkanja prog je potrebno ukiniti. E , kdo ga pa lahko ali sme oziroma zmore ukiniti?
In drugo poročilo iz druge nesreče lansko leto: obstoječe varovanje nivojskega prehoda nadgraditi z dodatnima polzapornicama. Kolesar ni ustavil pred nivojskim prehodom, kljub zvonenju in utripanju svetlobnih luči na prometnem znaku Ok kul, Dolga Gora, Rače in Hoče dokazujejo da niti to ne pomaga. Kaj pa sedaj? E varnost v prometu je odvisna samo od udeležencev.
SouthernPacific
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 72
Pridružen: 26.09.2011, 17:13

Re: Povoženja .....

OdgovorNapisal/-a SouthernPacific » 17.11.2019, 16:47

Re 4/4 napisal/-a:Dostop do proge, ki ga ustvarjajo občani z namenom prečkanja prog je potrebno ukiniti. E , kdo ga pa lahko ali sme oziroma zmore ukiniti?

To velja za divje prehode, ki jih ljudje ustvarjajo tako, da hodijo čez progo na neoznačenem mestu. Sčasoma nastane potka in spodbuja nepravilno prečkanje. Dostop do proge se lahko ukine s postavitvijo ograje ali drugih ovir.

Re 4/4 napisal/-a:In drugo poročilo iz druge nesreče lansko leto: obstoječe varovanje nivojskega prehoda nadgraditi z dodatnima polzapornicama. Kolesar ni ustavil pred nivojskim prehodom, kljub zvonenju in utripanju svetlobnih luči na prometnem znaku Ok kul, Dolga Gora, Rače in Hoče dokazujejo da niti to ne pomaga. Kaj pa sedaj?
Res ne razumem te logike, ki gre nekako takole: ker nekateri udeleženci obvozijo oz. obhodijo zapornice, jih NE SMEMO več vgrajevati oz. jih je potrebno odstraniti iz obstoječih prehodov. :? Nadaljevanje: ker nekateri ljudje prečkajo progo na neoznačenih mestih, NE SMEMO graditi novih podhodov. #-o Torej avtor poročila samo lobira, da bi kakšno podjetje dobilo posel za vgradnjo zapornic, ker učinka itak ne bo? Zgornja videa sta dokaz, da je mogoče na nivojskem prehodu tudi pešcem preprečiti dostop do proge.

Re 4/4 napisal/-a:E varnost v prometu je odvisna samo od udeležencev.

Torej bi lahko ceste bile goli asfalt, brez vseh talnih označb, pločnikov, semaforjev, krožišč, znakov, varnostnih ograj, zapornic itd., in bi bila prometna varnost enaka kot je sedaj??? Daj no, kje je tu logika.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3333
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Povoženja .....

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 17.11.2019, 17:33

SouthernPacific napisal/-a:Res ne razumem te logike, ki gre nekako takole:?

Ja očitno ti je res logika tuja stvar, "če čaj soliš, namesto sladkaš", ker nihče ni omenjal, da se NE SME graditi, ampak da ti ukrepi danes ne zaležejo. Litija pa to. Ograja pa tudi ni problem. Celje pa to. Pred obnovo (leta ~2012 se je upokojenka spravila prečkat pri "prehodu za invalide". Sama in ji je spodrsnalo, tovorni vlak pa na vidiku. In samo prisebnost potnikov, ki so čakali zamujen vlak :!: gre zahvala, da ne bi šla na kose. Sama vstati tako ali tako ni mogla na splozkih tirih.
SouthernPacific napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:E varnost v prometu je odvisna samo od udeležencev.

Torej bi lahko ceste bile goli asfalt, brez vseh talnih označb, pločnikov, semaforjev, krožišč, znakov, varnostnih ograj, zapornic itd., in bi bila prometna varnost enaka kot je sedaj??? Daj no, kje je tu logika.


Da :!: Vsak posameznik mora v takem primeru prilagoditi svoja dejanja, dejanskemu stanju na terenu. Če zapornic ni, je potrebno upoštevati osnovna pravila obnašanja v takem primeru. Se ustavi, poglej levo-desno-levo in šele potem spelji, če je andrejev križ. Če ni ograje voziš počasneje... Če je znak, pa tako ali tako cinglja. Vsa ta pomagala, ki si jih omenjal velikokrat dajo lažen občutek varnosti v podzavesti. Včasih pa tudi občutek omejevanja in nelogičnega razmišljanja. Češ vlak je že šel mimo zapornic. To pomeni, da gredo gor. Ej zakaj ne gredo gor? Grem jaz mimo. No v Račah je na takšen način pred očmi prijateljev umrla punca, ker je nasproti pripeljal drugi. Ali pa v Dolgi Gori, ko je hčerka umrla pred očetovimi očmi, ker je letela na vlak.

Želiš še praktični primer? Na ovinku so v enem popoldnevu štirje avtomobili zleteli iz ceste na istrm mestu. Policistu so vse štiri oglobili zaradi tega, ker vožnje niso prilagodili stanju na cesti. Pa čeprav je bil asfalt pregladek za normalno speljavo ovinka. In drugi primer. Pred mojo bajto 99 % ljudi ne upošteva stop znak, sej je stranska ulica.
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 758
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Povoženja .....

OdgovorNapisal/-a trackpan » 17.11.2019, 18:19

Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Pisano je bilo, da bodo ob gradnji novega atletskega stadiona zgradili tudi podvoz. Gradnja se stadiona se odmika in podvoz tudi. Npr. v taki obliki:

Slika

Vir: http://cycling.today/watch-the-netherlands-built-a-highway-just-for-bikes/

Nekaj takega bi rabili tudi na Parmovi, samo za kolesarje in pešce.


LP Igor
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3591
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Povoženja .....

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 17.11.2019, 18:33

Bom podal še primer iz mojega kraja. Veliko truda je bilo vloženega v to, da se je zavarovalo prehod. Občina je ureditev prehoda financirala v celoti, pa se je kljub temu vleklo in odlašalo z modernizacijo. Na tem prehodu so bile pred postavitvijo polzapornic tri smrtne žrtve. Sam prehod leži v smeri sever - jug, proga pa poteka v smeri vzhod - zahod, tako da je jutranje oz. popoldansko sonce zelo moteč faktor in zna zaradi difuzne svetlobe in mestoma osenčene proge, plus bujne vegetacije v obliki grmovja povzročati slabšo preglednost.

No skratka prehod je bil zavarovan z polzapornicami in vsi smo si oddahnili misleč sedaj tu ne bo več žrtev, pa smo se ušteli. Ker je med vklopno točko in prehodom vmes še postajališče, se čas zaprtega prehoda podaljša zaradi postanka vlaka na postajališču. Tip je svojo ženo vozil v službo in prav vsak dan obpeljal polzapornice. Verjetno zato, ker je izpit dobesedno kupil na jugu, v Sloveniji je padel ne izpitu več kot desetkat. Absurd je še toliko večji, da je ta tip prej stanoval cca 100 metrov stran od tega prehoda, potem pa se je preselil, njegova žena pa je službo še vedno imela v našem kraju.

Ker zgledi vlečejo, je mladenič, kateri še ni napolnil 30 let posnemal njegovo početje. Vlak je ravno tako pripeljal iz smeri Ljubljane, vendar ni imel postanka na postajališču ampak prevoz. Domnevam da je ta mladenič mislil, da bo vlak ustavil na postajališču in bo imel še dovolj časa za obvoziti spuščene zapornice. Žal se ni izšlo in v statistiki je on vpisan kot četrta smrtna žrtev tega prehoda.

Tisti tip kateri je redno obvažal spuščene zapornice je svoje početje seveda nadaljeval tudi po tem tragičnem dogodku. Hvala bogu, je njegova žena šla v penzion, on pa se preko tega prehoda ne vozi več.

Ko se je vgrajevalo polzapornice sem "posvečene" vprašal ali se da morda vgraditi popolne zapornice, pa sem dobil odgovor, da se v tem primeru ne sme, saj je proga v loku in zaradi zmanjšane hitrosti vožnje cestnih vozil preko te "grbine" mora obstajati opcija "pobega" v primeru začetka spuščanja zapornic.
Tine
SouthernPacific
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 72
Pridružen: 26.09.2011, 17:13

Re: Povoženja .....

OdgovorNapisal/-a SouthernPacific » 17.11.2019, 19:58

Re 4/4 napisal/-a:Ja očitno ti je res logika tuja stvar, "če čaj soliš, namesto sladkaš", ker nihče ni omenjal, da se NE SME graditi, ampak da ti ukrepi danes ne zaležejo.
Pač ni bilo mišljeno dobesedno, ampak kot da ni potrebno, ker ne bo preprečilo vseh tovrstnih nesreč.

Ne zaležejo? Glej, po mojem mnenju se labirint ograja, zapornice, podhod izplačajo, tudi če preprečijo eno smrt ali invalidnost. Vseh nesreč pa se ne da preprečiti, tudi če se naredi podhod in ogradi progo. Ampak to ne pomeni, da je potrebno zato ohranjati status quo.

Re 4/4 napisal/-a:Včasih pa tudi občutek omejevanja in nelogičnega razmišljanja. Češ vlak je že šel mimo zapornic. To pomeni, da gredo gor. Ej zakaj ne gredo gor? Grem jaz mimo. No v Račah je na takšen način pred očmi prijateljev umrla punca, ker je nasproti pripeljal drugi. Ali pa v Dolgi Gori, ko je hčerka umrla pred očetovimi očmi, ker je letela na vlak.
Ja no saj zato pa se vgrajujejo deljene zapornice ali pa se gradijo izvennivojska križanja.

Re 4/4 napisal/-a:Želiš še praktični primer? Na ovinku so v enem popoldnevu štirje avtomobili zleteli iz ceste na istrm mestu. Policistu so vse štiri oglobili zaradi tega, ker vožnje niso prilagodili stanju na cesti. Pa čeprav je bil asfalt pregladek za normalno speljavo ovinka.
In kaj je nauk tega primera? Da mora voznik pred vožnjo v ovinek ustaviti in preveriti stanje asfalta? Da ni upravljalec infrastrukture nikoli kriv?

To, da je človek sam kriv za nesrečo, ne pomeni, da ni potrebno POSKUSITI preprečiti podobnih nesreč. Glede na to, da je po takih dogodkih proga več ur zaprta, je že samo s tega vidika smiselno vlagati v izboljšave.

Glej, imava pač drugačno razmišljanje. Moje mnenje je, da tehnični pripomočki povečujejo varnost, seveda pa ne morejo pa preprečit vseh nesreč.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3333
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Povoženja .....

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 17.11.2019, 20:35

SouthernPacific napisal/-a:To, da je človek sam kriv za nesrečo, ne pomeni, da ni potrebno POSKUSITI preprečiti podobnih nesreč.


Glej, imava pač drugačno razmišljanje. Moje mnenje je, da tehnični pripomočki povečujejo varnost, seveda pa ne morejo pa preprečit vseh nesreč.


Pa kdo kjerkoli piše, da ne smeš POISKUSITI, da smo vsi proti? Vsi zadnji posti so se rodili izključno iz posta @urban120. Preberi si ga še enkrat. Enkrat pa bo treba reči bobu bob v tej državi, da zavijane vsega v folijo z mehkurčki ne pelje nikamor in, da se vrne vsaj en majhen del represivne vzgoje. Je @desiro povedal, kako prijazni so tam gor. Dodam še samo, da se prekrški in kazenske pike na vozniški dodajajo tudi, če prekrška nisi naredil v avtomobilu. Pa poiskusi to pri nam. Obilo sreče... O gradnji podhodov na vsakih nekaj metrov pa tudi ne bomo prišli nikamor, če se jim ne da 100 metrov okoli. Saj bi citiral izjavo priče iz povoženja v Zalogu pa se mi ne da več. Šla sta na lastno pest, ne zato, ker ni podhoda. Tam gredo vsi, pejmo še mi. Enemu je ospelo, drugemu ne.

Danes pripomočki vse preveč dajejo lažni občutek varnosti in odpoveduje zdrava kmečka pamet. To pa je vsa poanta asfalta in vsega, kar pišem. Poiskusi uničiti pametni telefon neznancu na ulici. Veliko jih bo izgubljeno v prostoru, še na blagajno ne bodo počasi več znali iti.
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 284
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Povoženja .....

OdgovorNapisal/-a anzovc » 17.11.2019, 21:15

To je tako kot zakaj je na cesti več povoženih mačk, (včasih tudi kokoši) in ježev kot psov. Počasi se zmanjšuje število nivojskih prehodov, ampak še vedno se dogajajo primeri, da nekateri gredo čez, če so polzapornice spuščene, ali utripajo luči, ali pa na nezavarovanem prehodu, nekdo še skoči čez, čeprav je vlak še dokaj daleč. Tudi hitrost vlakov se povečuje, še bolj pa tempo življenja, vsi hitijo, vse je živčno če mora 2 min počakat... Poleg tehnike ki preprečuje prehod, bi vsekakor bilo potrebno več vzgoje, ozaveščanja ali pa kar nazornih prikazov kako zgleda, če te vlak prehiti (kot na cigaretnih škatlicah). Pa kak policaj bi lahko koga oglobil...ampak kaj ko bomo po komercialni radijski postaji slišali: pri tem in tem prehodu dobro skrit policaj preži v grmovju. Previdno. #-o In nekateri bodo bentili, ker hočejo spet kasirat...
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1496
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Povoženja .....

OdgovorNapisal/-a Dino S » 17.11.2019, 21:18

Najboljše, da kar ukinemo železnice in tako ne bo več nobeden najhujše duševno nerazvit človek pristal pod vlakom...
...
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 368
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Povoženja .....

OdgovorNapisal/-a andre85 » 17.11.2019, 21:50

Kot sem že povedal marsikje v Münchenu so se postavljale ovire zapornice itd. Učinka ni bilo dejansko edino kazen zaleže. Prvič je 60e če pa je policaj ali pa Bahnsicherheit slabe volje pa ti bo dal kazen za nakleo,ki je krat2. To velja za prečkanje prosto in prešerno kjer ni prehoda. Pri četrtem takšnem prečkanju dobiš vabilo na sodišče. E takrat pa je kazen od 500 naprej, če pa je sodnik slabe volje pa celo zapor. Zdaj pa kazen za prečkanje tam kjer so zapornice, semafor itd. Tu pa je 60 plus vsaj 90 za neupoštevanje signalizacije in 1 točka tudi, če si peš ali pa z kolesoma in pri 8 točkah gre vozniška papa. Spet pa velja naklep in pri 4x obisk sodišča.Aja pa če imaš bikokatero vizo za Nemčijo boš če bo sodnik slabe volje dobil izgon iz Nemčije velja tudi za vožnjo brez karte.
Pa še nekaj v svojem času na slovenski policiji in potem na DB( dve leti sem bil na Notfallmanagement,ki je ravno ta povoženja) enostavno preveč grdih stvari sem videl in pobiral. Mogoče bi morali kršitelji tudi videti par takšnih stvari
Zadnjič spremenil andre85, dne 18.11.2019, 11:50, skupaj popravljeno 1 krat.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov