Voznik kombija obstal ujet med zapornicami,Celje 20.10.09

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Nejc

Re: Voznik kombija obstal ujet med zapornicami,Celje 20.10.09

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Ljubitelj napisal/-a: Ni čuda, da se jim ne da čakat 5 ali pa 20 min. Pa kakšne zapornice imate na Štajerskem?. Pri nas v mestu (Zaloška, Ob Ljubljanici, Povšetova) se zaprejo cca 20-30 s pred prihodom vlaka, še prej pa malo zvončkljajo in utripajo lučke in opozorilni napisi (ti še malo prej), tako da nimaš kaj motat. Natančno pa je napisano v pravilniku o nivojskih prehodih. Minimalni dovoljeni čas je 31s (15s svetlobnega označevanja na zapiranje, 10s zapiranje, 6s rezerve + 8s na dvotirnih progah...)

Ampak investitor (Direkcija...) sigurno ve, da so Celjani najbolj "crazy driverjy" v SVN.

LPL

Veš Ljubitelj, ni vsak prehod takšen, kot po tvoje na Zaloški, ob Ljubljanici in še kje.
Konkretno ta, o katerem teče debata, je sredi enega najprometnejših križišč v Celju (ob konicah). Ko zapelje vlak mimo, traja sigurno 5 minut, preden pride zelena luč do "zadnjih", ki prevozijo križišče.
Tako da lahko pozabiš na tisto zvončkanje. Tistih cca. 31 sekund je pa samo v smeri Celja, proti Velenju se čas podaljša, zaradi postajališča pred prehodom.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Voznik kombija obstal ujet med zapornicami,Celje 20.10.09

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Nejc, da ne bi mislil, da je Zaloška zakotna ulica, ocenjen dnevni promet je preko 35 k avtomobilov na dan. Tik ob prehodu je tudi križišče z Grablovičevo ulico in žel. postajališče Ljubljana-Vodmat, kakšni 100-200m naprej je pa tudi uvozni signal. Poleg tega pa poteka po njej dobršen del prometa urgentnih vozil v UKC iz smeri Vzhodne obvoznice. Seveda, so časi o katerih govorim le v primeru, ko pripelje vlak brez postanka na postajališču, v nasprotnem pa kakih 45 s več. Seveda pa prometnega zamaška na cesti ne smeš povezovati z železniškim prometom. Stalo bi se pa kje drugje, kjer je ozko grlo.
Da se pa na Grobelnem stoji tudi 20 min je pa posledica povezave med signali na postaji in cestnim prehodom. Iz stališča cestnega prometa je to zelo slaba rešitev, je pa najcenejša s stališča Direkcije....Če bi bilo tako narejeno na Zaloški, bi ob frekvenci prometa kakršen je v konicah (8+3 vlaki od 5:30 do 9:30 zjutraj) promet na cesti povsem obstal.

LPL
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Voznik kombija obstal ujet med zapornicami,Celje 20.10.09

Odgovor Napisal/-a cokla »

Ljubitelj napisal/-a:Če bi bilo tako narejeno na Zaloški, bi ob frekvenci prometa kakršen je v konicah (8+3 vlaki od 5:30 do 9:30 zjutraj) promet na cesti povsem obstal.

LPL
Saj je tako tudi bilo do nedavnega...ko je zapornice zapiral zaporničar.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Voznik kombija obstal ujet med zapornicami,Celje 20.10.09

Odgovor Napisal/-a Signal »

Učinkovita rešitev v varnostnem in tehnološkem pogledu, ki seveda ni poceni, je le izvennivojsko križanje železnice in ceste.
Če pogledamo NPr v Grobelnem, je čudno, da ni kakšna civilna iniciativa že zelo povzdignila glasu.

Zanima pa me kolikšen delež investicije nadomestitve (ukinitve) NPr-a z nad(pod)vozom odpade na železnico :?:
Prijeten preostanek dneva
Signal
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Voznik kombija obstal ujet med zapornicami,Celje 20.10.09

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Mislim, da je sedaj na voljo kar nekaj denarja s strani EU-ja za ukinitev NPr-ja in izgraditev nadvoza/podvoza. V Trebnjem se sedaj gradijo kar trije nadvozi, dva nad Sevniško progo, tu bosta ukinjena dva NPr-ja in nov priključek na magistralko nad Novomeško progo. Pri enem nadvozu nad Sevniško progo se prav lepo bohotita tabli na obeh straneh, da ga sofinancira tudi EU. Pa tudi zloženko so nam na domove poslali, da bomo vedeli kaj in s kom se gradi.

Druga dva nadvoza pa sta šele v začetku gradnje in teh tabel tam nisem še videl, se pa gradita v sklopu gradnje avtoceste, tako da za tukaj ne vem kakšno je finančno pokritje, verjetno pa bo tudi tu kakšen delež od zunaj, saj sofinancirajo tudi izgradnjo avtocest.

Ob prvi priliki si vzamem nekaj časa in zadevo poškljocam.
Tine
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Voznik kombija obstal ujet med zapornicami,Celje 20.10.09

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ljubitelj, iz prve roke ti lahko povem, da je vaša Zaloška prava kurja steza, proti omenjenim celjskim križiščem. Štiri pasovno križišče so pametnjakoviči zgradili na sami progi in ga opremili s semaforji, kateri zgubijo svoj ritem, kadar pripelje vlak. Na tistem križišču se sicer kar pošteno čaka, če tudi so rampe pokonci. Hvala bogu da so vlaki in s tem posledično spuščene zapornice, dokaj redki.
In še to. Proga na tistem mestu stoji že od pamtiveka. Križišče pa je sorazmerno "mlado" in v času njegovega nastanka narejeno dobesedno na gmajni. Torej, imeli so neomejeno prostorsko možnost, da ga postavijo na ustreznejše mesto. Ampak, urbanisti pač težijo k sami progi, enako kot v Ljubljani ter ostalih krajih, kjer teče "magnetna" železna cesta.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Voznik kombija obstal ujet med zapornicami,Celje 20.10.09

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Ljubitelj napisal/-a:
Dino S:
....in se jim ne da še 5 min čakat, drgač pa včasih popoldan ko je gužva v Grobelnem tudi 20 minut izgubiš.
...
LPL
Sej niso zapornice spuščene 20min, tam do 5 minut so maksimalno ko dva vlaka peljeta, samo se pa naredi kolona, da dokler prideš do prehoda že pride nasljednji vlak...
Drugače pa že ne vem koliko let govorijo o nadvozu v Grobelnem katerega gradnja bi se že naj začela lani, potem so prestavli na drugo polovico letos vendar zgleda, da še vedno nič ne bo, saj za te konce državo nič ne briga.
...
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Voznik kombija obstal ujet med zapornicami,Celje 20.10.09

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Dino S napisal/-a:Drugače pa že ne vem koliko let govorijo o nadvozu v Grobelnem katerega gradnja bi se že naj začela lani, potem so prestavli na drugo polovico letos vendar zgleda, da še vedno nič ne bo, saj za te konce državo nič ne briga.
Prometni ministri so bili kar nekaj časa s Štajerske. Sedaj pa, ko imajo Primorci ta resor je pa vprašanje, kdaj bo, če sploh bo.... :lol:
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Voznik kombija obstal ujet med zapornicami,Celje 20.10.09

Odgovor Napisal/-a desiro »

Ljubitelj napisal/-a:
Dino S:
....in se jim ne da še 5 min čakat, drgač pa včasih popoldan ko je gužva v Grobelnem tudi 20 minut izgubiš.
Ni čuda, da se jim ne da čakat 5 ali pa 20 min. Pa kakšne zapornice imate na Štajerskem?. Pri nas v mestu (Zaloška, Ob Ljubljanici, Povšetova) se zaprejo cca 20-30 s pred prihodom vlaka, še prej pa malo zvončkljajo in utripajo lučke in opozorilni napisi (ti še malo prej), tako da nimaš kaj motat. Natančno pa je napisano v pravilniku o nivojskih prehodih. Minimalni dovoljeni čas je 31s (15s svetlobnega označevanja na zapiranje, 10s zapiranje, 6s rezerve + 8s na dvotirnih progah...)

Ampak investitor (Direkcija...) sigurno ve, da so Celjani najbolj "crazy driverjy" v SVN.

LPL
Zakaj pa NPR-ja na letališki ne omeniš ? Tam se promet ustavi tud za 10 minut posledica tega pa je po mojem mnenju redna hitrost 10km/h, rampe se mi zdi da morjo biti spuščene še preden vlak dobi odhod iz postaje Ljubljana Moste ali iz BTC-ja. Tir pa bi po mojem mnenju enih 25km/h sigurno zdržal. :roll:

Lp Nejc
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Voznik kombija obstal ujet med zapornicami,Celje 20.10.09

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Zakaj pa NPR-ja na letališki ne omeniš ? Tam se promet ustavi tud za 10 minut
Ja zato, ker grem čez progo Lj-ZM peš in se smejim onim v avtu, ki čakajo ko nori =P~ . Pa ne vzami za res.

Primer prehodov v Mostah in Kodeljevem sem podal, ker sem pred 10 leti sam trpel na zapornicah na Zaloški. Ko pa so prehode uredili tako kot se šika, je izguba časa primerljiva z intervalom semaforjev na križišču cest. Seveda pa je še vedno problem promet na Zaloški, to pa je druga pesem, ki nima zveze z JŽI.

LP in čim manj čakanja

Ljubitelj

PS.: Zelo pa pomaga če se voziš po mestu s kolesom tako kot jaz, pa nikoli ne čakaš in prideš prej kot z avtom, pa še 13 km rekreacije vsak dan.
Nejc

Re: Voznik kombija obstal ujet med zapornicami,Celje 20.10.09

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Ljubitelj napisal/-a: PS.: Zelo pa pomaga če se voziš po mestu s kolesom tako kot jaz, pa nikoli ne čakaš in prideš prej kot z avtom, pa še 13 km rekreacije vsak dan.
Toliko le glej, da te ne zasledimo kdaj v črni kroniki! [-X Pamet v glavo, ne v roke in noge. [-o<
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

Re: Voznik kombija obstal ujet med zapornicami,Celje 20.10.09

Odgovor Napisal/-a RisPo »

Ta prehod je v osnovi že zelo butast, ker je del križišča; kaj hitro se lahko zgodi, da ostaneš "notri" saj sta pas za vožnjo naravnost in zavijanje desno skupaj in če imaš kakšno mamiko, ki gre čez prehod za pešce (vozila, ki zavijajo desno morajo ustaviti) nastane kolona in kakšno vozilo počaka tudi na tirih in če se ravno tisti trenutek začnejo zapirati zapornice...
Nejc

Re: Voznik kombija obstal ujet med zapornicami,Celje 20.10.09

Odgovor Napisal/-a Nejc »

RisPo napisal/-a:.....in če imaš kakšno mamiko, ki gre čez prehod za pešce (vozila, ki zavijajo desno morajo ustaviti) nastane kolona in kakšno vozilo počaka tudi na tirih in če se ravno tisti trenutek začnejo zapirati zapornice...
Vsak, ki je opravil CPP, občinske teste in izpitno vožnjo (itak je prvo dvoje pogoj za zadnje), MORA ustaviti pred tiri in ne na tirih. To je vse seveda teoretično, praksa in izkušnje pa so pokazale, kako izgleda v resnici.
Sam sem mnenja, da se je kultura voznikov tako drastično poslabšala, da te "srat pritisne" (oprostite izrazu). #-o
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

Re: Voznik kombija obstal ujet med zapornicami,Celje 20.10.09

Odgovor Napisal/-a RisPo »

Nejc napisal/-a:
RisPo napisal/-a:.....in če imaš kakšno mamiko, ki gre čez prehod za pešce (vozila, ki zavijajo desno morajo ustaviti) nastane kolona in kakšno vozilo počaka tudi na tirih in če se ravno tisti trenutek začnejo zapirati zapornice...
Vsak, ki je opravil CPP, občinske teste in izpitno vožnjo (itak je prvo dvoje pogoj za zadnje), MORA ustaviti pred tiri in ne na tirih. To je vse seveda teoretično, praksa in izkušnje pa so pokazale, kako izgleda v resnici.
Sam sem mnenja, da se je kultura voznikov tako drastično poslabšala, da te "srat pritisne" (oprostite izrazu). #-o
Dopovej to kakšnemu ateku, ki je naredil izpit 70 let nazaj, vidi pa toko ne dlje kot do nosa avtomobila, izpit pa še vedno ima,....

Kar se kulture voznikov tiče, se strinjam; slabše skoraj ne more biti :)
Nejc

Re: Voznik kombija obstal ujet med zapornicami,Celje 20.10.09

Odgovor Napisal/-a Nejc »

RisPo napisal/-a: Dopovej to kakšnemu ateku, ki je naredil izpit 70 let nazaj, vidi pa toko ne dlje kot do nosa avtomobila, izpit pa še vedno ima,....

Kar se kulture voznikov tiče, se strinjam; slabše skoraj ne more biti :)

Ne bom mu dopovedoval, odstranil bi ga s ceste, vozniško pa razveljavil. Drugače pa mislim, da niso "stari ateki" tisti, ki ostanejo na tirih, ampak kakšni "zamudniki", ki se jim venomer mudi, pa še za rit se ti prilepijo kot kakšen klop.
Odgovori