Slaba kvaliteta švasanja , al pa sabotaža MadžarovJembah napisal/-a:Ko so v Hodosu zlozli stuc je bla hitrost 7km/h pa poglejte kaj je ostalo od njega...Nic!
http://i76.photobucket.com/albums/j35/V ... 1261475738
Iztirjenje na Hrvaškem
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Je pa opravil " svoje delo " , kajne ? In to je pomembno:Jembah napisal/-a:Ko so v Hodosu zlozli stuc je bla hitrost 7km/h pa poglejte kaj je ostalo od njega...Nic!
http://i76.photobucket.com/albums/j35/V ... 1261475738
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
cokla napisal/-a:Je pa opravil " svoje delo " , kajne ? In to je pomembno:Jembah napisal/-a:Ko so v Hodosu zlozli stuc je bla hitrost 7km/h pa poglejte kaj je ostalo od njega...Nic!
http://i76.photobucket.com/albums/j35/V ... 1261475738
Sedaj ga lahko uporabijo za drugi namen- protitankovsko oviro.
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Malo pomislite (izračunajte), kakšna masa pritisne nanj, če je vlak težak npr. 100 ton in ima hitrost 5 km/h. (1,38m/s)
Res pa je, da običajno ostane štuc cel, pretrga pa tračnice pred mestom prtrditve.
Res pa je, da običajno ostane štuc cel, pretrga pa tračnice pred mestom prtrditve.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
K Dolfetovi razlagi bi dodal samo to, da do zmrzovanja vlage prihaja najraje na mestih, kjer se zrak razpenjanje in posledično ohlaja. Vsaj tako uči termodinamika in praktične izkušnje. je pa res, da se potem ta jedra ledu najraje ustavijo na ozkih grlih.Dolfe:
Pri zavornem sistemu je najbolj izpostavljen vsekakor razporednik. Oziroma, tista mesta, kjer je "ozko grlo" v pneumatskem sistemu. Naredi se namreč ledeni čep, ki zapre prepustnost kompromiranega zraka. Krivda za to pa je kondenzirana vlaga v cevovodih.
LPL
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Da novinarji natipkajo svojo zgodbo, nam je že poznano.Dolfe napisal/-a:Spet ena čudna novinarska, ali pa se to le meni zdi.
Pišejo, da je omenjeni vlak najprej "iztiril" nato pa se zaletel v štuc. Na slikah ni opaziti iztirjenja. Če pa bi predhodno iztirjenje že bilo, bi se pa vsekakor ustavil nepostredno po samem iztirjenju. Tudi zato, ker je hitrost na postaji bila ustrezno nizka.
Na tej sliki se lepo vidi, da je lokomotiva iztirila, ampak iztirila ni pred trkom v štuc, ampak je iztirila po trku v štuc.
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Pa še vsaki dan imajo ali povoženje ali nalet na nivojskem prehodu,hm res se jih drži smola.
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Ne bi rekel, da je to ravno smola, tem več le končni rezultat. Je le odraz dejanskega stanja na HŽ, na vseh nivojih.SIMY napisal/-a:Pa še vsaki dan imajo ali povoženje ali nalet na nivojskem prehodu,hm res se jih drži smola.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Se popolnoma strinjam z tim.[Je le odraz dejanskega stanja na HŽ, na vseh nivojih.
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Dolfe imaš prav, da je na HŽ hudo narobe.
http://www.net.hr/vijesti/hrvatska/page ... 55006.html
http://www.index.hr/vijesti/clanak/vlak ... 66098.aspx
Res je, da je Liška proga v neugodnih vremenskih razmerah (veter in sneg) zelo zahtevna proga. Tudi v preteklosti se je dogajalo, da so vlaki obstali v snežnih zametih. Na HŽ je borba proti zimi odpovedala. Verjetno tudi Rolba RR 6ooo ni opravljala svojega dela. Pri nas smo v preteklosti ob močnih snežnih padavinah vpeljali križarke in dodajali priprege Gomulkam kljub temu, da so bile ispravne.
http://www.net.hr/vijesti/hrvatska/page ... 55006.html
http://www.index.hr/vijesti/clanak/vlak ... 66098.aspx
Res je, da je Liška proga v neugodnih vremenskih razmerah (veter in sneg) zelo zahtevna proga. Tudi v preteklosti se je dogajalo, da so vlaki obstali v snežnih zametih. Na HŽ je borba proti zimi odpovedala. Verjetno tudi Rolba RR 6ooo ni opravljala svojega dela. Pri nas smo v preteklosti ob močnih snežnih padavinah vpeljali križarke in dodajali priprege Gomulkam kljub temu, da so bile ispravne.
Zadnjič spremenil Florjan, dne 22.12.2009, 15:37, skupaj popravljeno 1 krat.
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Zanimiv je tudi današnji članek v Delu, kjer pravi:
Se pravi pri njih to počne druga oseba kot pri nas.V sindikatu strojevodij so prepričani, da je vzrok za nesrečo premajhna količina alkohola, ki preprečuje
zmrzovanje v zaviralnem sistemu – Premierka napovedala menjavo prometnega ministra Kalmete
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Zakaj pa premierka ne posluša sindikaliste. V opomin tudi naši vladi.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/sind ... 43784.aspx
http://www.index.hr/vijesti/clanak/sind ... 43784.aspx
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Kam pa se nalije ta 98% špirit (MMG, za 98%-nega še nisem slišal. 96%-ni špirit pa obstaja.)Dolfe napisal/-a: ...
Pri zavornem sistemu je najbolj izpostavljen vsekakor razporednik. Oziroma, tista mesta, kjer je "ozko grlo" v pneumatskem sistemu. Naredi se namreč ledeni čep, ki zapre prepustnost kompromiranega zraka. Krivda za to pa je kondenzirana vlaga v cevovodih.
Za preprečitev proti tovrstni zmrzali se uporablja 98% špirit...
Imajo tako sušilno napravo Fiati 100Dolfe napisal/-a:...
Novejši pneumatski sistemi pa imajo sušilne naprave, ki osuši stisnjen zrak neposredo za kompresorjem.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Kolikšna je dejanska čistost tega špirita, ne ve nihče. Teh 98% sem enkrat prebra na etiketi kanistra, ko smo še v "stari" ljubljanski kurilnici sami skrbeli za opremo lokomotiv.Signal napisal/-a: Kam pa se nalije ta 98% špirit (MMG, za 98%-nega še nisem slišal. 96%-ni špirit pa obstaja.)
Naliva pa se ga v posebne posodice, na glavnem pneumatsekm vodu. (ne GZV).
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Evo, konkretno. Tu se nahaja coklina slika dozirne posode, ki jo ima rajnki Mehec.Dolfe napisal/-a: Naliva pa se ga v posebne posodice, na glavnem pneumatsekm vodu. (ne GZV).
Dozirne posode za alkohol se sicer med posameznimi serijami lokomotiv razlikujejo, princip pa je enak.cokla napisal/-a: http://i296.photobucket.com/albums/mm19 ... CF7712.jpg
dozirna posoda za alkohol pozimi
http://i296.photobucket.com/albums/mm19 ... CF7714.jpg
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!