Iztirjenje na Hrvaškem

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
mmatja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1613
Pridružen: 16.05.2009, 19:41
Kraj: Lendava

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a mmatja »

Jembah napisal/-a:Ko so v Hodosu zlozli stuc je bla hitrost 7km/h pa poglejte kaj je ostalo od njega...Nic!

http://i76.photobucket.com/albums/j35/V ... 1261475738
Slaba kvaliteta švasanja :D, al pa sabotaža Madžarov :hmm
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a cokla »

Jembah napisal/-a:Ko so v Hodosu zlozli stuc je bla hitrost 7km/h pa poglejte kaj je ostalo od njega...Nic!

http://i76.photobucket.com/albums/j35/V ... 1261475738
Je pa opravil " svoje delo " , kajne ? In to je pomembno:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Florjan »

cokla napisal/-a:
Jembah napisal/-a:Ko so v Hodosu zlozli stuc je bla hitrost 7km/h pa poglejte kaj je ostalo od njega...Nic!

http://i76.photobucket.com/albums/j35/V ... 1261475738
Je pa opravil " svoje delo " , kajne ? In to je pomembno:


Sedaj ga lahko uporabijo za drugi namen- protitankovsko oviro. :D
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Malo pomislite (izračunajte), kakšna masa pritisne nanj, če je vlak težak npr. 100 ton in ima hitrost 5 km/h. (1,38m/s) :wink:

Res pa je, da običajno ostane štuc cel, pretrga pa tračnice pred mestom prtrditve.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Dolfe:
Pri zavornem sistemu je najbolj izpostavljen vsekakor razporednik. Oziroma, tista mesta, kjer je "ozko grlo" v pneumatskem sistemu. Naredi se namreč ledeni čep, ki zapre prepustnost kompromiranega zraka. Krivda za to pa je kondenzirana vlaga v cevovodih.
K Dolfetovi razlagi bi dodal samo to, da do zmrzovanja vlage prihaja najraje na mestih, kjer se zrak razpenjanje in posledično ohlaja. Vsaj tako uči termodinamika in praktične izkušnje. je pa res, da se potem ta jedra ledu najraje ustavijo na ozkih grlih.

LPL
Nejc

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Dolfe napisal/-a:Spet ena čudna novinarska, ali pa se to le meni zdi. Slika


Pišejo, da je omenjeni vlak najprej "iztiril" nato pa se zaletel v štuc. Na slikah ni opaziti iztirjenja. Če pa bi predhodno iztirjenje že bilo, bi se pa vsekakor ustavil nepostredno po samem iztirjenju. Tudi zato, ker je hitrost na postaji bila ustrezno nizka.
Da novinarji natipkajo svojo zgodbo, nam je že poznano.
Na tej sliki se lepo vidi, da je lokomotiva iztirila, ampak iztirila ni pred trkom v štuc, ampak je iztirila po trku v štuc.
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Pa še vsaki dan imajo ali povoženje ali nalet na nivojskem prehodu,hm res se jih drži smola.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

SIMY napisal/-a:Pa še vsaki dan imajo ali povoženje ali nalet na nivojskem prehodu,hm res se jih drži smola.
Ne bi rekel, da je to ravno smola, tem več le končni rezultat. Je le odraz dejanskega stanja na HŽ, na vseh nivojih.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
darko06
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 116
Pridružen: 03.12.2008, 16:20

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a darko06 »

[Je le odraz dejanskega stanja na HŽ, na vseh nivojih.
Se popolnoma strinjam z tim. :(
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Dolfe imaš prav, da je na HŽ hudo narobe.
http://www.net.hr/vijesti/hrvatska/page ... 55006.html
http://www.index.hr/vijesti/clanak/vlak ... 66098.aspx
Res je, da je Liška proga v neugodnih vremenskih razmerah (veter in sneg) zelo zahtevna proga. Tudi v preteklosti se je dogajalo, da so vlaki obstali v snežnih zametih. Na HŽ je borba proti zimi odpovedala. Verjetno tudi Rolba RR 6ooo ni opravljala svojega dela. Pri nas smo v preteklosti ob močnih snežnih padavinah vpeljali križarke in dodajali priprege Gomulkam kljub temu, da so bile ispravne.
Zadnjič spremenil Florjan, dne 22.12.2009, 15:37, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Zanimiv je tudi današnji članek v Delu, kjer pravi:
V sindikatu strojevodij so prepričani, da je vzrok za nesrečo premajhna količina alkohola, ki preprečuje
zmrzovanje v zaviralnem sistemu – Premierka napovedala menjavo prometnega ministra Kalmete
Se pravi pri njih to počne druga oseba kot pri nas.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Zakaj pa premierka ne posluša sindikaliste. V opomin tudi naši vladi.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/sind ... 43784.aspx
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Signal »

Dolfe napisal/-a: ...
Pri zavornem sistemu je najbolj izpostavljen vsekakor razporednik. Oziroma, tista mesta, kjer je "ozko grlo" v pneumatskem sistemu. Naredi se namreč ledeni čep, ki zapre prepustnost kompromiranega zraka. Krivda za to pa je kondenzirana vlaga v cevovodih.

Za preprečitev proti tovrstni zmrzali se uporablja 98% špirit...
Kam pa se nalije ta 98% špirit :?: (MMG, za 98%-nega še nisem slišal. 96%-ni špirit pa obstaja.)
Dolfe napisal/-a:...
Novejši pneumatski sistemi pa imajo sušilne naprave, ki osuši stisnjen zrak neposredo za kompresorjem.
Imajo tako sušilno napravo Fiati 100 :?:
Prijeten preostanek dneva
Signal
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Signal napisal/-a: Kam pa se nalije ta 98% špirit :?: (MMG, za 98%-nega še nisem slišal. 96%-ni špirit pa obstaja.)
Kolikšna je dejanska čistost tega špirita, ne ve nihče. Teh 98% sem enkrat prebra na etiketi kanistra, ko smo še v "stari" ljubljanski kurilnici sami skrbeli za opremo lokomotiv.

Naliva pa se ga v posebne posodice, na glavnem pneumatsekm vodu. (ne GZV).
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Dolfe napisal/-a: Naliva pa se ga v posebne posodice, na glavnem pneumatsekm vodu. (ne GZV).
Evo, konkretno. Tu se nahaja coklina slika dozirne posode, ki jo ima rajnki Mehec.
Dozirne posode za alkohol se sicer med posameznimi serijami lokomotiv razlikujejo, princip pa je enak.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori