Ja, brez posledic na vlaku z odbijači. Kaj pa Kanarček, kinder jajček ali pa Pendolino?cokla napisal/-a: Verjemi , da je res. Zadrži vlak brez posledic s 5 km / h ( in po videnem tudi več ).
MMg- videle moje oči...nisem pa sodeloval.
Iztirjenje na Hrvaškem
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Mislim , da se spenjača prej nasloni na zaključek slepega tira kot garnitura na odbojnike ( razen pri 310 ) tako , da prevelike škode ne bi smelo biti-razen zvitih pokrovov. Sicer pa-tirni zaključek ni tam zaradi zaustavljanja vlakov. Za to poskrbi zavora. Tam je zato , da omili ali prepreči posledice odpovedi zavore... Škoda na vozilih je potem , v primerjavi z možnimi posledicami , zanemarljiva.Nejc napisal/-a:Ja, brez posledic na vlaku z odbijači. Kaj pa Kanarček, kinder jajček ali pa Pendolino?cokla napisal/-a: Verjemi , da je res. Zadrži vlak brez posledic s 5 km / h ( in po videnem tudi več ).
MMg- videle moje oči...nisem pa sodeloval.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Glede na to,da je zvilo šasijo lokomotive in da je bil vlak zanemarljivo lahek je mogla biti kar konkretna brzina.Mašine sicer niso narejene za treskanje,ampak če bi se to dogajalo pri 5km-10km-15km/h bi bile prav vse železnice brez mašin.
Škoda,da ni bila meharca,bi blo več za videt.
Škoda,da ni bila meharca,bi blo več za videt.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Izredni dogodek, Zagreb, 21.12.
http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.p ... 77&start=0
pozdrav
toma
Sem vrgel @cokla-naj bo vse na enem mestu.
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
...že pri 10 km/h je "fejst rukar", če tista ta druga stvar (vagoni pod zrakom ali takle betonski temelj za odbojnike) stoji in ni nobene absorbcije..... ...poleg tega je večina potnikov stala, se drenjala k vratom, saj so že vsi pričakovali postanek...... ...pol pa bum in štop v pol metra.....
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
.... če si sreče ti prileti kaka lepa v naročje
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Včeraj je bilo na Dnevniku Dežele (Koperski program) povedano, da v Italiji ni vozilo kar tretina vlakov zaradi posledic mraza. Največ preglavic jim je delala težava z odpiranjem vrat.Nejc napisal/-a:A bojo Italijani "reskirali" svoje vagone za današnji vlak 241, ali bojo kar tega obrnili in kar bo, bo?541 napisal/-a:Venezia (240) je zamujena več kot 12 ur, zato jo ISSŽP računa kot predčasno. Dejansko je pa zamujena cca. 13 ur.
MMG tudi danes 240-ka zamuja dobri štiri ure.
Tine
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Zaradi tega bi se pa res splačalo zaletet.Nurmi napisal/-a:.... če si sreče ti prileti kaka lepa v naročje
PS: da je skrivilo nosilec pa tudi ni nič čudnega. Lokomotive te vrste so že kar lepo v letih (25+) in glede vzdrževanja pa itak nima smisla pisat. Odbojniki se podajo slabih 10 cm in teža vlaka je bila odločilna. Je pa res, potniki so čakali, da izstopijo in če te tako dobi nepripravljenegaa na sunek, je udarec v oprijemalni ročaj lahko zelo boleč.
lp, b
Stoj vzravnano, veselo se nasmehni in pusti, da razmišljajo, zakaj si vedno dobre volje!
(¨`·.·´¨) Always
`·.¸(¨`·.·´¨) Keep
(¨`·.·´¨)¸.·´ Smiling!
`·.¸.·´
Stoj vzravnano, veselo se nasmehni in pusti, da razmišljajo, zakaj si vedno dobre volje!
(¨`·.·´¨) Always
`·.¸(¨`·.·´¨) Keep
(¨`·.·´¨)¸.·´ Smiling!
`·.¸.·´
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Zanimiv članek je tudi v Dnevnik-u , kjer trdijo (Tekst pod sliko: Pri Slovenskih železnicah so nam pojasnili, da se slovenskim
potnikom vlakov tega ni treba bati, saj pri nas v hladnih dneh tire na železniških postajah ogrevajo.) , da se nam ni treba bati , ker so naši tiri v mrazu -ogrevani.
MMG-pričakujemo lahko invazijo brezdomcev.
potnikom vlakov tega ni treba bati, saj pri nas v hladnih dneh tire na železniških postajah ogrevajo.) , da se nam ni treba bati , ker so naši tiri v mrazu -ogrevani.
MMG-pričakujemo lahko invazijo brezdomcev.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Verjetno je nekdo od novinarjev slišal za ogrevanje kretnic, pa je zadevo zamešal.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
MMG, kateri del zavornega sistema je najbolj občutljiv na zamrznitev?cokla napisal/-a:Verjetno zamrznitev zavornega sistema zaradi kondenza in nizkih temperatur....
...
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Spet ena čudna novinarska, ali pa se to le meni zdi.
Pišejo, da je omenjeni vlak najprej "iztiril" nato pa se zaletel v štuc. Na slikah ni opaziti iztirjenja. Če pa bi predhodno iztirjenje že bilo, bi se pa vsekakor ustavil nepostredno po samem iztirjenju. Tudi zato, ker je hitrost na postaji bila ustrezno nizka.
Pišejo, da je omenjeni vlak najprej "iztiril" nato pa se zaletel v štuc. Na slikah ni opaziti iztirjenja. Če pa bi predhodno iztirjenje že bilo, bi se pa vsekakor ustavil nepostredno po samem iztirjenju. Tudi zato, ker je hitrost na postaji bila ustrezno nizka.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Razna tesnila , ki se nahajajo v razporednikih ter zaviralnikih , preklopni ventili in tudi vsi zračni vodi. In če ni špirita v sistemu ( kjer ni sušilnih naprav , seveda delujočih ) pred zmrzovanjem je vse nadaljnje nalivanje neuspešno....Signal napisal/-a:MMG, kateri del zavornega sistema je najbolj občutljiv na zamrznitev?cokla napisal/-a:Verjetno zamrznitev zavornega sistema zaradi kondenza in nizkih temperatur....
...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Pri zavornem sistemu je najbolj izpostavljen vsekakor razporednik. Oziroma, tista mesta, kjer je "ozko grlo" v pneumatskem sistemu. Naredi se namreč ledeni čep, ki zapre prepustnost kompromiranega zraka. Krivda za to pa je kondenzirana vlaga v cevovodih.Signal napisal/-a:
MMG, kateri del zavornega sistema je najbolj občutljiv na zamrznitev?
Za preprečitev proti tovrstni zmrzali se uporablja 98% špirit. Novejši pneumatski sistemi pa imajo sušilne naprave, ki osuši stisnjen zrak neposredo za kompresorjem.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Iztirjenje na Hrvaškem
Ko so v Hodosu zlozli stuc je bla hitrost 7km/h pa poglejte kaj je ostalo od njega...Nic!