Iztirjenje na Hrvaškem

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
Nejc

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Nejc »

cokla napisal/-a: Verjemi , da je res. Zadrži vlak brez posledic s 5 km / h ( in po videnem tudi več ).

MMg- videle moje oči...nisem pa sodeloval. [-X
Ja, brez posledic na vlaku z odbijači. Kaj pa Kanarček, kinder jajček ali pa Pendolino? :-k
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a cokla »

Nejc napisal/-a:
cokla napisal/-a: Verjemi , da je res. Zadrži vlak brez posledic s 5 km / h ( in po videnem tudi več ).

MMg- videle moje oči...nisem pa sodeloval. [-X
Ja, brez posledic na vlaku z odbijači. Kaj pa Kanarček, kinder jajček ali pa Pendolino? :-k
Mislim , da se spenjača prej nasloni na zaključek slepega tira kot garnitura na odbojnike ( razen pri 310 ) tako , da prevelike škode ne bi smelo biti-razen zvitih pokrovov. Sicer pa-tirni zaključek ni tam zaradi zaustavljanja vlakov. Za to poskrbi zavora. Tam je zato , da omili ali prepreči posledice odpovedi zavore... :D Škoda na vozilih je potem , v primerjavi z možnimi posledicami , zanemarljiva.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Glede na to,da je zvilo šasijo lokomotive in da je bil vlak zanemarljivo lahek je mogla biti kar konkretna brzina.Mašine sicer niso narejene za treskanje,ampak če bi se to dogajalo pri 5km-10km-15km/h bi bile prav vse železnice brez mašin.
Škoda,da ni bila meharca,bi blo več za videt.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Toma
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 93
Pridružen: 23.09.2005, 18:51
Kraj: Zagreb

Izredni dogodek, Zagreb, 21.12.

Odgovor Napisal/-a Toma »

Slika

Slika

Slika

http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.p ... 77&start=0

pozdrav
toma

Sem vrgel @cokla-naj bo vse na enem mestu.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a holding »

...že pri 10 km/h je "fejst rukar", če tista ta druga stvar (vagoni pod zrakom ali takle betonski temelj za odbojnike) stoji in ni nobene absorbcije..... :D ...poleg tega je večina potnikov stala, se drenjala k vratom, saj so že vsi pričakovali postanek...... :cry1...pol pa bum in štop v pol metra.....
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

.... če si sreče ti prileti kaka lepa v naročje :pomezik
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Nejc napisal/-a:
A bojo Italijani "reskirali" svoje vagone za današnji vlak 241, ali bojo kar tega obrnili in kar bo, bo?
Včeraj je bilo na Dnevniku Dežele (Koperski program) povedano, da v Italiji ni vozilo kar tretina vlakov zaradi posledic mraza. Največ preglavic jim je delala težava z odpiranjem vrat.

MMG tudi danes 240-ka zamuja dobri štiri ure.
Tine
grlica71
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 27.03.2008, 15:56

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a grlica71 »

Nurmi napisal/-a:.... če si sreče ti prileti kaka lepa v naročje :pomezik
Zaradi tega bi se pa res splačalo zaletet.

PS: da je skrivilo nosilec pa tudi ni nič čudnega. Lokomotive te vrste so že kar lepo v letih (25+) in glede vzdrževanja pa itak nima smisla pisat. Odbojniki se podajo slabih 10 cm in teža vlaka je bila odločilna. Je pa res, potniki so čakali, da izstopijo in če te tako dobi nepripravljenegaa na sunek, je udarec v oprijemalni ročaj lahko zelo boleč. :(
lp, b
Stoj vzravnano, veselo se nasmehni in pusti, da razmišljajo, zakaj si vedno dobre volje!


(¨`·.·´¨) Always
`·.¸(¨`·.·´¨) Keep
(¨`·.·´¨)¸.·´ Smiling!
`·.¸.·´
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a cokla »

Zanimiv članek je tudi v Dnevnik-u , kjer trdijo (Tekst pod sliko: Pri Slovenskih železnicah so nam pojasnili, da se slovenskim

potnikom vlakov tega ni treba bati, saj pri nas v hladnih dneh tire na železniških postajah ogrevajo.
) , da se nam ni treba bati , ker so naši tiri v mrazu -ogrevani. #-o


MMG-pričakujemo lahko invazijo brezdomcev. :^o
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Signal »

Verjetno je nekdo od novinarjev slišal za ogrevanje kretnic, pa je zadevo zamešal.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Signal »

cokla napisal/-a:Verjetno zamrznitev zavornega sistema zaradi kondenza in nizkih temperatur....
...
MMG, kateri del zavornega sistema je najbolj občutljiv na zamrznitev?
Prijeten preostanek dneva
Signal
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Spet ena čudna novinarska, ali pa se to le meni zdi. Slika


Pišejo, da je omenjeni vlak najprej "iztiril" nato pa se zaletel v štuc. Na slikah ni opaziti iztirjenja. Če pa bi predhodno iztirjenje že bilo, bi se pa vsekakor ustavil nepostredno po samem iztirjenju. Tudi zato, ker je hitrost na postaji bila ustrezno nizka.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a cokla »

Signal napisal/-a:
cokla napisal/-a:Verjetno zamrznitev zavornega sistema zaradi kondenza in nizkih temperatur....
...
MMG, kateri del zavornega sistema je najbolj občutljiv na zamrznitev?
Razna tesnila , ki se nahajajo v razporednikih ter zaviralnikih , preklopni ventili in tudi vsi zračni vodi. In če ni špirita v sistemu ( kjer ni sušilnih naprav , seveda delujočih ) pred zmrzovanjem je vse nadaljnje nalivanje neuspešno....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Signal napisal/-a:
MMG, kateri del zavornega sistema je najbolj občutljiv na zamrznitev?
Pri zavornem sistemu je najbolj izpostavljen vsekakor razporednik. Oziroma, tista mesta, kjer je "ozko grlo" v pneumatskem sistemu. Naredi se namreč ledeni čep, ki zapre prepustnost kompromiranega zraka. Krivda za to pa je kondenzirana vlaga v cevovodih.

Za preprečitev proti tovrstni zmrzali se uporablja 98% špirit. Novejši pneumatski sistemi pa imajo sušilne naprave, ki osuši stisnjen zrak neposredo za kompresorjem.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Iztirjenje na Hrvaškem

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Ko so v Hodosu zlozli stuc je bla hitrost 7km/h pa poglejte kaj je ostalo od njega...Nic!

Slika
Odgovori