Tukaj sploh ni potrebe po nekem uradnem ali neuradnem strokovnjaku za poštevanko, kajti pri takih izrednih dogodkih ne moreš takoj iz prve roke natančno izračunati kako dolgo bo proga zaprta.
Če bi se proga sedaj po tem iztirjenju vsaj v predoru uredila v skladu najsodobnejših standardov in normativov, potem bi to zagotovo trajalo najmanj en mesec.
Če se pa brez kakršne koli garancije na hitro nekaj skup sklanfa in se po takem na novo sklanfanem odseku proge vozi 20km/h potem se to da narediti v nekaj dneh.
Vprašanje zate. Imaš tovarno in ključen stroj se pokvari.
1) ali boš stroj zasilno popravil v 4 dnevih in v miro poskrbel za temeljito popravilo, seveda ko bodo za to najustreznejši pogoji.
2) ali boš za 1 mesec zaprl tovarno, da izvedeš temeljito popravilo.
Pri točki 2) moraš seveda upoštevati, da boš po 1 mesecu popravljanja pravzaprav prisiljen močno zmanjšati proizvodnjo v svoji tovarni, kupci so se namreč preusmerili in bi bilo mogoče celo bolje, da sploh ne bi popravljal, pobral zavarovalnino in odšel na Deviške otoke
PS.. pri našem neuradno spoznanem strokovnjaku za poštevanko me moto predvsem to, da zadeve v zvezi s Koprsko progo napihuje do onemoglosti in v skladu z navodili miz Trstenjakove, in to ne samo tukaj, tudi drugje sem ga že zasledil. In pri tem se ne potrudi niti toliko, da bi znal zmnožiti 50.000l/vagonx18 vagononov in mirne duše piše, da je to 1.5 miljona litrov.