Kaj se dogaja?
Re: Kaj se dogaja?
Tako je, vozilo je ob nesreči v semoforiziranem križišču odneslo na peron in v profil tira.
Strojevodja je uspel pravočasno ustaviti, potem pa s pomočjo policistov in vlakospremnega osebja avto prestavil vsaj toliko da je bil prost profil tira...
Strojevodja je uspel pravočasno ustaviti, potem pa s pomočjo policistov in vlakospremnega osebja avto prestavil vsaj toliko da je bil prost profil tira...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Kaj se dogaja?
Kaj se dogaja danes med Postojno in Rakekom? Baje je bilo popoldne neko obležanje, ampak se še vedno vse po polžje premika.
Re: Kaj se dogaja?
jaz sem imelv v smeri primorske in nazaj nalog za uvozni/izvozni signal in Npr... za dol je bil celo odprt, za nazaj so bili že Svtk-jevci zraven.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Kaj se dogaja?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Kaj se dogaja?
https://www.facebook.com/gdsevnica/post ... 3114198889Iztirjenja vlakov
19.07.2021 4:57
SEVNICA
Ob 4.57 je pri kraju Jelovec, občina Sevnica, zaradi skale na železniški progi iztiril potniški vlak. V nesreči se ni nihče poškodoval. Gasilci PGD Sevnica so zavarovali kraj nesreče, preprečili iztekanje pogonskega goriva in motornega olja ter preventivno postavili vodno zaveso na reki Mirni.
Aljaž
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Kaj se dogaja?
813/814-110 in požar na agregatu klimatske naprave:
https://www.celje.info/kronika/zagorel- ... rse92SU_KAPožari na sredstvih železniškega prometa
30.07.2021 16:55
ŠTORE
Ob 16.55 je v Štorah pri železniški postaji zagorel agregat klimatske naprave na potniškem vlaku. Požar je začel gasiti strojevodja, sprevodnica pa je iz vlaka umaknila 8 potnikov. Gasilci PGD Štore, Prožinska vas, Svetina in PGE Celje so zavarovali kraj, pogasili požar, pregledali okolico s termovizijsko kamero, odstranili uničene dele in ohlajali okolico agregata. Gasilci PGE Celje so spremljali vlak do Celja in še enkrat pregledali okolico. Potnikom so preskrbeli nadomestni prevoz.
Aljaž
Re: Kaj se dogaja?
Kaj se je to dogajalo danes če ravno nisem bil na tem vlaku me čudi da ni kdo potegnil ali vklopil zasilne zavore in zahteval pojasnilo vožnje vlaka v napačno smer,rad bi slilal če so se sploh opravičili tem potnikom.Zakaj tskega je negdo odgovoren kaj bi tekli?
Da je vožnja z vlakom v Sloveniji lahko prvovrsten preizkus potrpežljivosti, ve marsikdo, ki dnevno uporablja železniški prevoz. A kar je preveč, je preveč. Oglasil se nam je bralec Vojko z zgodbo, ki bi jo lahko uvrstili v rubriko Saj ni res, pa je.
»Že kar nekaj let koristim prevoz z vlakom na relaciji Brezovica-Ljubljana in nazaj. Glede na situacijo in sloves SŽ, glede zamud nisem niti presenečen. Zelo pa je moteča njihova ignoranca. Res je, da so končno zamenjali zgodovinske vlake, ki sodijo samo še v muzej, ampak z načinom dela si delajo sami sebi antipropagando, da ljudje uporabljajo javni prevoz.«
»Vem, da obnavljajo progo na zgoraj omenjeni relaciji, da vlaki vozijo po enem tiru, da so zamude, ampak danes zjutraj pa je zadeva eskalirala do vrelišča. Zjutraj sem z drugimi potniki čakal vlak, ki naj bi pripeljal ob 6:18 uri. Vlaka ni bilo, seveda zamuda, potniki nismo niti toliko vredni, da bi bili obveščeni o zamudi,« je nadaljeval.
»Nato pripelje vlak in ustavi, na njem piše Ljubljana. Končno, sem si mislil. Ko smo se vkrcali, smo še nekaj časa čakali, nato pa se vlak odpelje - v nasprotno smer! Na začudenje vseh potnikov in nemalo slabe volje (z vlakom se vozimo na delo in ne na panoramsko vožnjo), zahtevamo od sprevodnika da vlak zaustavi. To se ni zgodilo, po telefonu je klical dispečerja ter nam razložil, da naj izstopimo čez nekaj postaj v Preserju, češ, da se bomo vkrcali na vlak, ki gre iz smeri Borovnice proti Ljubljani in bomo tam ravno pravi čas. Na srečo smo izstopili na prvi postaji v Notranjih Goricah. Še na večje presenečenje smo ugotovili, da smo ravno pravi čas, ker se je bližal vlak iz nasprotne smeri, da smo končno odšli v smeri Ljubljane.«
Bralec se tudi sprašuje, ali se pri Slovenskih železnicah delajo norca ali so zares tako nesposobni. »Vse kar dobiš iz SŽ je: za nevšečnosti se opravičujemo. Zadeva je totalno neposlovna in zato lahko mirno rečem, potniki najdite si drugo alternativo, saj se na SŽ
Da je vožnja z vlakom v Sloveniji lahko prvovrsten preizkus potrpežljivosti, ve marsikdo, ki dnevno uporablja železniški prevoz. A kar je preveč, je preveč. Oglasil se nam je bralec Vojko z zgodbo, ki bi jo lahko uvrstili v rubriko Saj ni res, pa je.
»Že kar nekaj let koristim prevoz z vlakom na relaciji Brezovica-Ljubljana in nazaj. Glede na situacijo in sloves SŽ, glede zamud nisem niti presenečen. Zelo pa je moteča njihova ignoranca. Res je, da so končno zamenjali zgodovinske vlake, ki sodijo samo še v muzej, ampak z načinom dela si delajo sami sebi antipropagando, da ljudje uporabljajo javni prevoz.«
»Vem, da obnavljajo progo na zgoraj omenjeni relaciji, da vlaki vozijo po enem tiru, da so zamude, ampak danes zjutraj pa je zadeva eskalirala do vrelišča. Zjutraj sem z drugimi potniki čakal vlak, ki naj bi pripeljal ob 6:18 uri. Vlaka ni bilo, seveda zamuda, potniki nismo niti toliko vredni, da bi bili obveščeni o zamudi,« je nadaljeval.
»Nato pripelje vlak in ustavi, na njem piše Ljubljana. Končno, sem si mislil. Ko smo se vkrcali, smo še nekaj časa čakali, nato pa se vlak odpelje - v nasprotno smer! Na začudenje vseh potnikov in nemalo slabe volje (z vlakom se vozimo na delo in ne na panoramsko vožnjo), zahtevamo od sprevodnika da vlak zaustavi. To se ni zgodilo, po telefonu je klical dispečerja ter nam razložil, da naj izstopimo čez nekaj postaj v Preserju, češ, da se bomo vkrcali na vlak, ki gre iz smeri Borovnice proti Ljubljani in bomo tam ravno pravi čas. Na srečo smo izstopili na prvi postaji v Notranjih Goricah. Še na večje presenečenje smo ugotovili, da smo ravno pravi čas, ker se je bližal vlak iz nasprotne smeri, da smo končno odšli v smeri Ljubljane.«
Bralec se tudi sprašuje, ali se pri Slovenskih železnicah delajo norca ali so zares tako nesposobni. »Vse kar dobiš iz SŽ je: za nevšečnosti se opravičujemo. Zadeva je totalno neposlovna in zato lahko mirno rečem, potniki najdite si drugo alternativo, saj se na SŽ
Re: Kaj se dogaja?
Zudi jaz nisem bil na tem vlaku, tako da bom samo ugibal. Zelo dvomim, da bi vlak pripeljal iz smeri Borovnice na postajališče Brezovica in tam zamenjal smer vožnje ter po postanku odpeljal nazaj proti Borovnici. Če vlak torej ni menjal smeri vožnje, je očitno pripeljal iz Ljubljane. Je pa, kot kaže, imel na napisni tabli kot smer vožnje zapisano Ljubljana. In to seveda je problem za potnike, ki na tem postajališču niso redni potniki in torej nimajo občutka v katero smer vozijo vlaki proti Ljubljani. Mislim pa si, da marsikateri potnik, ki je vstopil na ta vlak, pozna smer vožnje proti Ljubljani. Vključno s potnikom, ki je dogodek opisal. Kar pomeni, da so šli na vlak kot trop ovc, ne da bi razmišljali o diskrepanci med napisom na smerni tabli in dejansko smerjo vožnje vlaka ob prihodu na postajališče. Ali pa so morda naivno pričakovali, da so dobili posebni vlak na relaciji Brezovica-Ljubljana???
Vsekakor pa ni nobenega opravičila za zavajajoč napis smeri potovanja na napisni tabli.
LP, Metod
Re: Kaj se dogaja?
Ničkolikokrat se je že zgodilo da se je na Dolenjski progi pripeljal vlak z napačno smerno tablo, pa se nisem oziral na to in zganjal paniko ker sem vedel od kod je prišel in kam gre... Res pa je da v tem primeru je sprevodnik pač pozabil zamenjati tablo, ampak vsak greši... Še se bo to dogajalo, saj smo samo ljudje...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Kaj se dogaja?
Metod, povsod je omenjeno da je odpeljal v nasprotno smer.
@sikos, na EMU ni več smernih tabel, temveč le elektronski displeji, s katerimi pa če prav vem upravlja strojevodja.
Uporaba zasilne zavore pa bi bila povsem nesmiselna, saj bi se garnitura ustavila na odprti progi in zaustavitev tam ne bi koristila prav nobenemu potniku, a bi "pravi" vlak potem tudi tam zaustavljali. Smer vožnje pa strojevodja ne sme samovoljno menjati!
V kolikor so navedbe potnika resnične, naj se pritoži na SŽ-PP in tam naj raziščejo zadevo do konca. Ne vem pa ali obstajajo kakšni fizični dokazi o napačni označitvi smeri vožnje vlaka, verjetno samo priče in teh po zapisu sodeč ni bilo malo.
Povsem realno je (zaradi zapore in posledično avtobusnega nadomestnega prevoza), da bi vlak strojno pripeljal do Brezovice, ali pa celo potnike in bi le ti vsi izstopili v Brezovici oz. bi bil prazen v kolikor je bil strojni. Kaj je dejansko bilo, ne vem. Bilo pa bi fer s strani SŽ-PP da zadevo pojasni. Kolikor vem, imajo na SŽ zaposlenega za spremljanje medijev. Bi pa znalo biti nekaj resnice v tem, saj piše, da so potem še nekaj časa čakali, to bi lahko bila posledica strojevodjeve menjave kabine.»Nato pripelje vlak in ustavi, na njem piše Ljubljana. Končno, sem si mislil. Ko smo se vkrcali, smo še nekaj časa čakali, nato pa se vlak odpelje - v nasprotno smer!
@sikos, na EMU ni več smernih tabel, temveč le elektronski displeji, s katerimi pa če prav vem upravlja strojevodja.
Uporaba zasilne zavore pa bi bila povsem nesmiselna, saj bi se garnitura ustavila na odprti progi in zaustavitev tam ne bi koristila prav nobenemu potniku, a bi "pravi" vlak potem tudi tam zaustavljali. Smer vožnje pa strojevodja ne sme samovoljno menjati!
V kolikor so navedbe potnika resnične, naj se pritoži na SŽ-PP in tam naj raziščejo zadevo do konca. Ne vem pa ali obstajajo kakšni fizični dokazi o napačni označitvi smeri vožnje vlaka, verjetno samo priče in teh po zapisu sodeč ni bilo malo.
Tine
Re: Kaj se dogaja?
@Tine, ne poznam kako poteka zadeva z nadomestnimi prevozi na relaciji Lj-Brezovica.
Vendar bi lahko bila ena možnos takšna; na relaciji Lj-Brezovica bus prevoz, naprej proti Notranjski prestop na vlak in enako v obratni smeri.
Če izhajaš iz tega, vlak pripelje iz smeri Borovnice v smeri Ljubljane (zato na vlaku napis smer Lj), v Brezovici potniki prestopijo na bus za Lj, garnitura pa se vrača nazaj kot potniški vlak v smeri Borovnice.
Strojevodja zamenja napis na vlaku šele ko se vlak ustavi, potniki vstopijo, strojevodja zamenja napis in kabino, medtem časom pa potniki ne opazujejo več notranjih napisov kam vlak v resnici bo odpeljal. Sprevodnik obvešča samo potnike na vlaki, na peronu pa vemo da samo preko ozvočenj. To je zame edina možna razlaga glede na info.
Vendar bi lahko bila ena možnos takšna; na relaciji Lj-Brezovica bus prevoz, naprej proti Notranjski prestop na vlak in enako v obratni smeri.
Če izhajaš iz tega, vlak pripelje iz smeri Borovnice v smeri Ljubljane (zato na vlaku napis smer Lj), v Brezovici potniki prestopijo na bus za Lj, garnitura pa se vrača nazaj kot potniški vlak v smeri Borovnice.
Strojevodja zamenja napis na vlaku šele ko se vlak ustavi, potniki vstopijo, strojevodja zamenja napis in kabino, medtem časom pa potniki ne opazujejo več notranjih napisov kam vlak v resnici bo odpeljal. Sprevodnik obvešča samo potnike na vlaki, na peronu pa vemo da samo preko ozvočenj. To je zame edina možna razlaga glede na info.
Re: Kaj se dogaja?
Ampak pri strojni vožnji ni napisa smeri vožnje, ali pač. Da je šlo verjetno v tem primeru za strojno vožnjo, pa nakazuje dejstvo, da so potem v Notranjih Goricah prestopili na vlak kateri pa je peljal v Ljubljano.
Tine
Re: Kaj se dogaja?
Ne vemo če je šlo za strojno vožnjo. Lahko je bil samo toliko zamujen. Trase rednega potniškega vlaka ni dovoljeno odpovedati pa četudi bo peljal prazen za drugim rednim vlakom kateri bo pobral vse potnike.
Pri strojnih vožnjah ne uporabljamo smeri voženj.
Vendar PIS sistem na garnituri zmeraj ne deluje optimalno, celo pokvari se in napisa ne moreš odstranit...včasih celo strojevodja pozabi nastaviti ustrezno smer, ker se ob menjavi kabine predvsem na 312 srećuješ s številnimi izivi. Ovirajo te potniki ker nimaš možnosti drugje kot ćez potniški prostor, vnos podatkov, opravljanje c zavore katera nagaja kadar si prehiter, spremne listine, spremljanje vlakospremnega osebja, da o kakšni fiziološki potrebi niti ne govorim in to vse v pičlih 6 minutah...
Prestop potnikov v N. Goricah ne izkazuje ničesar.
Smo imeli podobne primere na štajerskem koncu ob zaporah.
Pri strojnih vožnjah ne uporabljamo smeri voženj.
Vendar PIS sistem na garnituri zmeraj ne deluje optimalno, celo pokvari se in napisa ne moreš odstranit...včasih celo strojevodja pozabi nastaviti ustrezno smer, ker se ob menjavi kabine predvsem na 312 srećuješ s številnimi izivi. Ovirajo te potniki ker nimaš možnosti drugje kot ćez potniški prostor, vnos podatkov, opravljanje c zavore katera nagaja kadar si prehiter, spremne listine, spremljanje vlakospremnega osebja, da o kakšni fiziološki potrebi niti ne govorim in to vse v pičlih 6 minutah...
Prestop potnikov v N. Goricah ne izkazuje ničesar.
Smo imeli podobne primere na štajerskem koncu ob zaporah.
Re: Kaj se dogaja?
Če bi bila strojna vožnja bi sigurno bil napis ne vstopaj.Zanima pa me ali je vlakospremno osebje prisotno pri strojni vožnji, pri drugih garniturah pa ni smernih tablic.
Re: Kaj se dogaja?
V posameznih primerih je, ali pa tudi ne. Odvisno od kje pride vlakospremno osebje oz. kje začne z delom.