Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Verjetno se še spomnite, da je ista firma leta 2010 prepeljala v Divačo štiri take transporte, s to razliko, da so bili transformatorji takrat težji za 100 ton, se pravi 400 tonski. Ta firma ima več kot samo 5 uspešnih referenc v Sloveniji.
1216-001 napisal/-a: ↑22.01.2023, 18:05
Če me spomin ne vara,ali niso prevrnili leta nazaj tudi uparjalnik ali nekaj podobnega za jedrsko.Samo bil je pa prevoz po cesti.
Ja, so ga, ampak na Hrvaškem, ker je prišel v Reko in nato pocesti proti Zagrebu in Krškem. To se je zgodilo leta 1977 ali pa 1978.
Govorice so da naj bi trafo normaloma potoval po tiru 2, na tiru 3 naj bi bil tir malenkost nestabilen saj naj bi tirnica ki je prva proti savi imela pod seboj manjšo posedanje zgornjega ustroja....dovolj da se prekucne težišče že tako navzven pomaknjenega trafota...
ampak še nekrat poudarjam da so to samo govorice iun ne izsledki neke uradne preiskave...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
desiro napisal/-a: ↑22.01.2023, 21:43
Govorice so da naj bi trafo normaloma potoval po tiru 2, na tiru 3 naj bi bil tir malenkost nestabilen saj naj bi tirnica ki je prva proti savi imela pod seboj manjšo posedanje zgornjega ustroja....dovolj da se prekucne težišče že tako navzven pomaknjenega trafota..
Zanima me kdo tu odloča po katerem tiru bo potoval izredni tovor kot je naprimer ta, ali je to prevoznik,prometnik na postaji ali dispečerji za vodenje prometa.
casio napisal/-a: ↑23.01.2023, 21:35
Zanima me kdo tu odloča po katerem tiru bo potoval izredni tovor kot je naprimer ta, ali je to prevoznik,prometnik na postaji ali dispečerji za vodenje prometa.
Služba za načrtovanje na SŽ-Infra s simulacijskim orodjem in to že nekaj mesecev vnaprej.
Vse takšne pošiljke gredo v Zidanem Mostu vedno po tiru št. 3 zaradi ovir na drugih tirih oz. preko mostu čez Savinjo je obvezno potrebno po desnem tiru.
To kretniško območje na sredini ZM je izredno neugodno z vidika geometrije proge/tira in ovir.
Ja, Ghego so silili politiki v to traso zaradi rudnika premoga ob trasi...
Čeprav je točno vedel, kaj ga vse čaka na tej trasi.
Že v začetku je moral namreč graditi enotirno progo z elementi dvotirne.
Treba a je reči, da je premagal vse zagate. Tisto, kar ni mogel rešiti takoj, je pustil, da se "omedi" in je reševal pozneje.
Genijalec...
Verjetno pa si ni nikoli predstavljal, da bodo še vedno čez toliko časa Slovenci vlekli po njegovih tirih takšne 300 tonske transformatorje
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Regan 664 napisal/-a: ↑24.01.2023, 8:19
Služba za načrtovanje na SŽ-Infra s simulacijskim orodjem in to že nekaj mesecev vnaprej.
Vse takšne pošiljke gredo v Zidanem Mostu vedno po tiru št. 3 zaradi ovir na drugih tirih oz. preko mostu čez Savinjo je obvezno potrebno po desnem tiru.
To kretniško območje na sredini ZM je izredno neugodno z vidika geometrije proge/tira in ovir.
Leta 2010 so vse štiri prevoze "obračali" na tovorni v ZM, ter nato naprej po tiru 3. Zakaj so jih obračali pa ne vem/pozabil. Video o tem pa je v drugem in tretjem delu https://youtu.be/tFeizHdYeRw?list=PL-8t ... ipw23x0N_7
038 napisal/-a: ↑24.01.2023, 14:39
Desni tirna na postaji Zidani most je dejansko kateri tir?
Tole je pa trik vprašanje Ker se stacionaža (še vedno) šteje od Beograda gorvodno, je torej desni tir tir 1. Amoak most čez Savinjo je pa že del proge ZM-MB in je desni tir torej jugovzhodni.
Regan 664 napisal/-a: ↑24.01.2023, 8:19
Služba za načrtovanje na SŽ-Infra s simulacijskim orodjem in to že nekaj mesecev vnaprej.
Vse takšne pošiljke gredo v Zidanem Mostu vedno po tiru št. 3 zaradi ovir na drugih tirih oz. preko mostu čez Savinjo je obvezno potrebno po desnem tiru.
To kretniško območje na sredini ZM je izredno neugodno z vidika geometrije proge/tira in ovir.
Hvala za odgovor, že nekaj let opažam da tudi drugi pevozi potekajo po tiru št. 3
038 napisal/-a: ↑24.01.2023, 17:58
Vprašanje je povsem enostavno, kaj je dejansko tir 2 na postaji Zidani Most? Levi ali desni?
Po moje je to desni tir ... ker gre za progo Dobova-Ljubljana (smer stacionaže). Če bi bil tir 2 v ZM del proge Ljubljana-Maribor, bi bil prav tako desni tir.