Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Jembah napisal/-a:Haha malo jace, tale vlak po trasi pendolinota s 813 bi pa z veseljem peljal
Samo na žalost dobiš elemente kakšnega IC vlaka z Vmaks 100 km/h.
MMG, kaj imajo Fiati še vedno na progi Pragersko - Središče zaradi nezadostnega DZO Vmaks 95 km/h? Ker sedaj, ko je (ali bo ) 1000 metrska zavorna razdalja, po mojem ni več potrebe za zmanjševanje Vmaks. Oziroma tako ne bi bilo nikoli potrebno, ker ne vem, če kateri Fiat zmore 95 km/h, sploh z ozirom na število počasnih voženj. Mogoče 1 teden po reviziji.
Po navedbah strojevodje, kateri jih je včasih vozil na struženje v Bosno, ga je prišponal tudi čez stotko cca 5 km/h, seveda na progah izven Slovenije.
Enega Fiata z novim turbomotorjem so probni voznji prignali do 135km/h...Letel bi se vec, samo je prestavno razmerje tako nastavljeno, da vec ne gre...
Jembah napisal/-a:Haha malo jace, tale vlak po trasi pendolinota s 813 bi pa z veseljem peljal
Samo na žalost dobiš elemente kakšnega IC vlaka z Vmaks 100 km/h.
MMG, kaj imajo Fiati še vedno na progi Pragersko - Središče zaradi nezadostnega DZO Vmaks 95 km/h? Ker sedaj, ko je (ali bo ) 1000 metrska zavorna razdalja, po mojem ni več potrebe za zmanjševanje Vmaks. Oziroma tako ne bi bilo nikoli potrebno, ker ne vem, če kateri Fiat zmore 95 km/h, sploh z ozirom na število počasnih voženj. Mogoče 1 teden po reviziji.
541 vidim da imaš strica na visokem položaju ,da te zalaga z svežimi informacijami.1000 metrska zavorna razdalja za Hodoš Pa nova proga, na p-13 pa obvestilo," ker ni uporabnega dovoljenja hitrost Vmax 80km/h.
Vožnja Herkulesa z vlakom v marcu -res dober vir informacij
Mene nihče ne zalaga z informacijami. Glede na to da je pa SIMIS-W aktiviran na celotni progi od Pragerskega do Ormoža oziroma Središča in Hodoša, verjetno niso gradili novih varnostnih naprav s 700 metrsko zavorno razdaljo.
Proga Murska Sobota - Hodoš bo pa letos stara 10 let. Za železniške razmere tako novo, da še niso uspeli dobiti uporabnega dovoljenja.
541 napisal/-a:
Proga Murska Sobota - Hodoš bo pa letos stara 10 let. Za železniške razmere tako novo, da še niso uspeli dobiti uporabnega dovoljenja.
Uporabnega dovoljenja te proge še nekaj časa ne bo. Pač Siemens za Slovenijo izdeluje varnostne naprave le do hitrosti 50 km/h.
Na SŽ so jih sfrizirali in navili, da dovoljujejo hitrost do 80 km/h. In to je kar neverjetnih + 60%. Več se očitno ne da.
SZ ljubitelj napisal/-a:
A tam proga ne visi proti Lj., da bi se vlak lahko sam zapeljal tistih par metrov naprej?
Pri izpadu napetosti v voznem vodu je strojevodja dolžantakoj zaustaviti vlak. In če je pravilno ukrepal potem ni imel dovolj zraka, da bi , če je za to imel dovoljenje , napolnil glavni vod ter prestavil vlak za tistih nekaj deset metrov.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Vlak je bil dolg nekaj več kot 600 m tako, da če bi ga strojevodja spustil nižje in sprostil cestni prehod bi zasedel kretnice na Lb strani in tako onemogočil prihod električarjev iz smeri Lb.
hulk napisal/-a:Vlak je bil dolg nekaj več kot 600 m .....
.... ...večina postajnih tirov na Gorenjki pa med 350 in 500 metrov.... ....ampak v želji po "Amerikanizaciji" (beri: dobičkonosnosti) vozijo tudi daljši vlaki....
....pa ne bi spet polemiziral..... ..samo kot pojasnilo:"stare babe ne mor'š nar'dit mlade"....