Kaj se dogaja?

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a jurij »

Ljubitelj napisal/-a:
volumen cistern je okoli 85.000 litrov, na žalost na slikah ne morem dobro prebrat.
V pomoč pri branju ti prilagam eno sliko na kateri pa se osnovni karekteristični podatki in pa podatek o volumno cisterne dajo zelo dobro prebrati.

Lep pozdrav, Jurij

Slika
andrej_m
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 14
Pridružen: 04.05.2012, 9:02

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a andrej_m »

na vagonih vidim napis GATX.
ta druzba je bila vmesana v nesreco leta 2009 v italiji (viareggio - 33 mrtvih)
podrobnosti v wikipediji.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

andrej_m napisal/-a:na vagonih vidim napis GATX.
ta druzba je bila vmesana v nesreco leta 2009 v italiji (viareggio - 33 mrtvih)
podrobnosti v wikipediji.
In ravno v četrtek so potrdili sodbo na višjem sodišču v Firencah. 5 dni kasneje pa to. Februarja letos so imeli veliko srečo, da ni uhajal propen.

Slika


Slika

Slika
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a grega »

suha napisal/-a:Če me spomin ne vara bo šla nova proga prav tako čez vodovarstveno območje. #-o

Sreča v nesreči je da so se vagoni naslonili na steno, kaj pa če se bi naslonili na prepad!? Vseeno to ni izgovor, narava bo zaradi neumnosti iz preteklosti, ki se jo sedaj še enkrat ponavlja, zamazana za zmeraj.

Minimalno, sploh v primerjavi z obstoječim tirom.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

V pomoč pri branju ti prilagam eno sliko na kateri pa se osnovni karekteristični podatki in pa podatek o volumno cisterne dajo zelo dobro prebrati.

Lep pozdrav, Jurij
Najlepša hvala, veš sem bil v pripravah na kolesarjenje v Budimpešto in mi v naglici ni uspelo najti slike/podatka kolikšen je volumen in sem ga ocenil čez prst in na osnovi majavega spomina. vsekakor sem bolje zadel kot naš neuradni strokovnjak za, poštevnako. Sicer sem se pa ravnokar vrnil z nočnim vlakom. Zanimiva pot med samo mladino.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Sedaj imam pa eno vprašanje za neuradnega strokovnjaka za poštevanko, "suho", kje je sedaj njegova 1 mesečn zapora, menda danes ob 12h steče promet?
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Ljubitelj napisal/-a:Sedaj imam pa eno vprašanje za neuradnega strokovnjaka za poštevanko, "suho", kje je sedaj njegova 1 mesečn zapora, menda danes ob 12h steče promet?
Ljubitelj suha je strokovnjak za poceni. On bi vse poceni a se ne zaveda,kaj ta njegov poceni prinese
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a desiro »

No tako, proga proti Kopru je spet odprta, čez mesto iztirjenja je vpeljana počasna vožnja 20 km/h v dolžini cca 700m. Pa se bodo vlaki spet do nadaljnega (beri celo poletje in morda še jesen) vozili 20, nato kake 3 mesece 30 ali 40. Občutek pa imam da po dokončni sanaciji 50 in nič več...tako pač je... še ena stalna počasna vožnja (tako kot tisti na mestih kjer je bil pred letom ali dvemi plaz (Črnotiče-Hrastovlje in Hrastovlje-Rižana)) #-o #-o :roll:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

desiro napisal/-a:No tako, proga proti Kopru je spet odprta, čez mesto iztirjenja je vpeljana počasna vožnja 20 km/h v dolžini cca 700m. Pa se bodo vlaki spet do nadaljnega (beri celo poletje in morda še jesen) vozili 20, nato kake 3 mesece 30 ali 40. Občutek pa imam da po dokončni sanaciji 50 in nič več...tako pač je... še ena stalna počasna vožnja (tako kot tisti na mestih kjer je bil pred letom ali dvemi plaz (Črnotiče-Hrastovlje in Hrastovlje-Rižana)) #-o #-o :roll:
Ali kljub vsemu temu vozita 1604/1605 in 508/509 do Kopra? In kaj bo zdaj z napovedanim ICS Hodoš - Koper v trasi Pohorca?
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a jurij »

Ljubitelj napisal/-a:Sedaj imam pa eno vprašanje za neuradnega strokovnjaka za poštevanko, "suho", kje je sedaj njegova 1 mesečn zapora, menda danes ob 12h steče promet?
Tukaj sploh ni potrebe po nekem uradnem ali neuradnem strokovnjaku za poštevanko, kajti pri takih izrednih dogodkih ne moreš takoj iz prve roke natančno izračunati kako dolgo bo proga zaprta.

Če bi se proga sedaj po tem iztirjenju vsaj v predoru uredila v skladu najsodobnejših standardov in normativov, potem bi to zagotovo trajalo najmanj en mesec.

Če se pa brez kakršne koli garancije na hitro nekaj skup sklanfa in se po takem na novo sklanfanem odseku proge vozi 20km/h potem se to da narediti v nekaj dneh. :mrgreen:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tukaj sploh ni potrebe po nekem uradnem ali neuradnem strokovnjaku za poštevanko, kajti pri takih izrednih dogodkih ne moreš takoj iz prve roke natančno izračunati kako dolgo bo proga zaprta.
Če bi se proga sedaj po tem iztirjenju vsaj v predoru uredila v skladu najsodobnejših standardov in normativov, potem bi to zagotovo trajalo najmanj en mesec.
Če se pa brez kakršne koli garancije na hitro nekaj skup sklanfa in se po takem na novo sklanfanem odseku proge vozi 20km/h potem se to da narediti v nekaj dneh. :mrgreen:
Vprašanje zate. Imaš tovarno in ključen stroj se pokvari.

1) ali boš stroj zasilno popravil v 4 dnevih in v miro poskrbel za temeljito popravilo, seveda ko bodo za to najustreznejši pogoji.
2) ali boš za 1 mesec zaprl tovarno, da izvedeš temeljito popravilo.

Pri točki 2) moraš seveda upoštevati, da boš po 1 mesecu popravljanja pravzaprav prisiljen močno zmanjšati proizvodnjo v svoji tovarni, kupci so se namreč preusmerili in bi bilo mogoče celo bolje, da sploh ne bi popravljal, pobral zavarovalnino in odšel na Deviške otoke

PS.. pri našem neuradno spoznanem strokovnjaku za poštevanko me moto predvsem to, da zadeve v zvezi s Koprsko progo napihuje do onemoglosti in v skladu z navodili miz Trstenjakove, in to ne samo tukaj, tudi drugje sem ga že zasledil. In pri tem se ne potrudi niti toliko, da bi znal zmnožiti 50.000l/vagonx18 vagononov in mirne duše piše, da je to 1.5 miljona litrov.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a trocken »

Ljubitelj napisal/-a:
Tukaj sploh ni potrebe po nekem uradnem ali neuradnem strokovnjaku za poštevanko, kajti pri takih izrednih dogodkih ne moreš takoj iz prve roke natančno izračunati kako dolgo bo proga zaprta.
Če bi se proga sedaj po tem iztirjenju vsaj v predoru uredila v skladu najsodobnejših standardov in normativov, potem bi to zagotovo trajalo najmanj en mesec.
Če se pa brez kakršne koli garancije na hitro nekaj skup sklanfa in se po takem na novo sklanfanem odseku proge vozi 20km/h potem se to da narediti v nekaj dneh. :mrgreen:
Vprašanje zate. Imaš tovarno in ključen stroj se pokvari.

1) ali boš stroj zasilno popravil v 4 dnevih in v miro poskrbel za temeljito popravilo, seveda ko bodo za to najustreznejši pogoji.
2) ali boš za 1 mesec zaprl tovarno, da izvedeš temeljito popravilo.

Pri točki 2) moraš seveda upoštevati, da boš po 1 mesecu popravljanja pravzaprav prisiljen močno zmanjšati proizvodnjo v svoji tovarni, kupci so se namreč preusmerili in bi bilo mogoče celo bolje, da sploh ne bi popravljal, pobral zavarovalnino in odšel na Deviške otoke

PS.. pri našem neuradno spoznanem strokovnjaku za poštevanko me moto predvsem to, da zadeve v zvezi s Koprsko progo napihuje do onemoglosti in v skladu z navodili miz Trstenjakove, in to ne samo tukaj, tudi drugje sem ga že zasledil. In pri tem se ne potrudi niti toliko, da bi znal zmnožiti 50.000l/vagonx18 vagononov in mirne duše piše, da je to 1.5 miljona litrov.
Kolikor je meni znano, se je podatek o enem mesecu zapore pojavil v medijih prvi dan in tukaj je bil samo citiran.
Mene moti to, da se vsako drugačno mnenje (ki tokrat niti ni bilo, ampak je bil samo citat iz medijev) takoj enači s SDS -om in desnico. (le ta pa je v tej državi itak enačena z vsem najslabšim).
Tako kot je naprimer predlog železniške povezave med Koprom in Trstom praktično enačen z narodnim izdajstvom, čeprav bi bil samo nekaj najbolj normalnega, oziroma kar nuja.
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a anzovc »

Progo bi komot lahko odprli že v petek, če bi bilo sodelovanje korektno. Tako so pa morali 3 x kopati, če bi bili pristojni zraven vseskozi bi že prvič naredili izkop takšen kot je treba. Ampak so morali iti spat in potem jim zjutraj ni bilo všeč in potem drugič in potem še tretjič...Beržan je rekel če bo treba bodo še četrtič ali pa petič. Pač po načelu mi smo jači od groma, in zdaj je treba ajzenponarje j***t. Pa ne mislim zdaj minimizirati razsežnosti razlitja kerozina...ampak treba je sodelovati, narediti najboljše kar se da, že prvikrat ne pa potem si izmišljevati, se iti gospode, bremzati, če se mudi.
2. tir bi komot lahko naredili v 4 letih, če ne že prej, ampak o tej možnosti nobeden ne razpravlja, vedno samo to, da bi že moral biti narejen. Ampak za nazaj se ne da nič več spremeniti, za naprej se pa lahko.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

trocken napisal/-a: Tako kot je naprimer predlog železniške povezave med Koprom in Trstom praktično enačen z narodnim izdajstvom, čeprav bi bil samo nekaj najbolj normalnega, oziroma kar nuja.
A bejž no. https://www.gzs.si/Portals/Portal-Medij ... tir_v6.pdf

Predlagam v branje od točke 5.2 naprej. Še prej pa stran 5, ki v enem stavku pove, zakaj je po tvoje nekaj normalnega in nujnega, za Slovenijo precej škodljiva stvar. V zgodbo niso vpete samo SŽ, kar je večina misli. Drugače me res zanima, če bodo Italijani sprejeli, da odpade 80 % vrednosti na njihova pleča, ob tem pa Koper prevzemal posle Trstu. Pontebanna bo pa sprejela toliko vlakov, koliko jih bo možno sprejeti v Trbižu. Saj ni kaj drugače, kot na Opčinah. Jup, Italijani in njihovi predpisi na železnici. :mrgreen:


Pa še nagradno vprašanje. Kaj bi storili Italijani, če bi vlak s kerozinom iz Kopra iztiril pri Trstu? :D :D
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Kaj se dogaja?

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Pa še nagradno vprašanje. Kaj bi storili Italijani, če bi vlak s kerozinom iz Kopra iztiril pri Trstu? :D :D
Najmanj 1 mesečna dejanska zapora, verjetno pa še krepko daljše izkopavanje kontaminirane zemljine, čakanje na analize, etc... Saj niso lahi nori, da bi sebi pljuvali v skledo.
Odgovori