Kaj se dogaja?

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3520
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Kaj se dogaja?

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 01.07.2019, 19:16

trocken napisal/-a:Tako kot je naprimer predlog železniške povezave med Koprom in Trstom praktično enačen z narodnim izdajstvom, čeprav bi bil samo nekaj najbolj normalnega, oziroma kar nuja.

Vsem zagovornikom povezave Kopra s Trstom bi postavil vprašanje: Ali se morda spomnite časov ko je bila Slovenija železniško izolirana od Madžarske? Rekli boste, da je bila povezava preko hrvaške, ja je bila in to dokaj kratka, ampak cena za prevoz tam je bila cca tetino cene od Ljubljane do Madžarske, med drugim se je šlo tudi zaradi tega v izgradnjo neposredne železniške povezave z Madžarsko. Bolj ko si neodvisen od drugih bolj si suveren.

Še kar nekaj je podobnih zgodb o tem kako se je včasih nagajalo znotraj JŽ-ja, spomnite se samo serije 711 kako uspešna je bila na relaciji Ljubljana - Beograd in kaj se je dogajalo proti koncu njene eksploatacije na omenjeni relaciji. Na koncu je moral ŽG popustiti (beri ukiniti ta vlak) in iti v nakup vagonov, da so pokrili polovično kapaciteto, ostalo pa je prispeval ŽTP Zg, seveda so se tudi prihodki delili. Ne pozabiti to je bilo nekoč v skupni državi, da pa sedaj ne bi druga država "nagajala" v primeru uspešnosti je pa nesmiselno pričakovati.

Zato vas prosim za milega boga, pustite to vašo alternativo pri miru. Domnevam, da se člani tega foruma vsaj malo spoznate na železnico in jo kot tako tudi zagovarjajte, lahko tudi v nacionalnem interesu. Iz Kopra v Trst ne bi vozil SŽ, sploh pa ne naprej pa naj si bo na Opčine oz. Trbiž, saj znajo italjani zadevo lepo zapakirati v celofan. Zopet je potrebno malce pogleda nazaj v preteklost, Pendolino do Benetk, zakaj je moral nehati voziti. Pa ne se zanašat na EU, za njih smo mi nek nepomemben nebodigatreba kateri samo jamra in se ne zna konkretno postaviti za svoje in skupne interese. Ne znamo lobirati in posledično temu tudi izvleči denarja za projekte. To kar sedaj dobimo je drobiž. Sramota je to, da ima Slovenija komisarko za promet in koliko je ta naredila za svojo državo, pardon ona se je deklarirala za evropsko komisarko. Malo morgen, poglejte ostale države kako s pomočjo svojih komisarjev uspešno delujejo na njihovih področjih.
Tine
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Kaj se dogaja?

OdgovorNapisal/-a trocken » 01.07.2019, 21:51

Hudi komentarji, ni kaj.
Ker vsak dan delam na obmejnem območju in sem v stiku z Italijo in delavci tam, si upam trditi, da je moje razmišljanje drugačno tudi zaradi dejstva, da mi obzorja ne oblikujejo močvirniški mediji, ki znajo biti hudo ozki in zaplankani. Žal.
Vsekakor tisti, ki misli, da so operacije, recimo, kontejnerskih, potniških in še kakšnih drugih ladij iz Kopra v Trst in obratno - večina kontejnerskih počne prav to - ekonomične za prevoznike in špediterje, potem je z ekonomijo skregan. O ekologiji pri tem sploh ne bi govoril, to je za obalni prostor enostavno katastrofa.
Povezava med mesti bi bila dobra tudi za prebivalstvo, ki med mesti redno potuje, tako zaradi službe kot drugih opravkov. (Aja, to ni važno, v potniškem prometu so važne relacije okoli ljubljene Ljubljane, vse ostalo odjebi, se ne splača...)
Oprostite, meni je izjava Tajanija o italijanski Istri in Dalmaciji manj protievropska kot pa izjave naših politikov, da povezava dveh mest in pristanišč v zračni razdalji 6 (šest!!) kilometrov ni v našem interesu, oziroma, da nam škoduje. To bi tudi jaz, ne samo tržaški župan, smatral kot žalitev.
In še nekaj! Luka Koper ne sme biti talka države, SŽ, maket, Gašperšičev, Bratuškove in ostalih karieristov, ali še več, raznih Vili Kovačičev. Luka je samostojen subjekt, ki ga neko iztirjenje v Hrastovljah, oziroma prepucavanja o drugem tiru ne sme ohromiti. Vse ostalo je komedija !! Ali pa tragedija, kot se vzameš.
P.S. In tisti, ki mislite, da bi Italijani ustavljali koprske tovore ali drugače nagajali ste v zmoti. Denar dela denar, drek dela drek. Oni so za prvo. Za nas pa ne vem natančno...
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3520
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Kaj se dogaja?

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 02.07.2019, 11:39

@ trocken, saj bi ti človek še verjel glede italianov in okoli ekonomskega interesa. Ampak zopet je tu pogled ne tako dolgo nazaj, konkretno na sedmi tržaški pomol, katerega je nekaj časa imela v najemu Luka Koper. Metanje polen pod noge in onemogočanje, da ja nebi uspelo koprčanom. A misliš da bi bilo na železnici kaj drugače.

Tale tvoja izjava pa "zmaga"
Oprostite, meni je izjava Tajanija o italijanski Istri in Dalmaciji manj protievropska kot pa izjave naših politikov, da povezava dveh mest in pristanišč v zračni razdalji 6 (šest!!) kilometrov ni v našem interesu, oziroma, da nam škoduje.
Tine
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Kaj se dogaja?

OdgovorNapisal/-a trocken » 02.07.2019, 11:44

Obe izjavi sta populistični, namenjeni svojim volivcem. Samo to.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 226
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Kaj se dogaja?

OdgovorNapisal/-a urban120 » 02.07.2019, 11:49

MIslim, da je povezava s Trstom nujna za izvajanje redundance. Pod pogojem, da imamo v času, zaprtja drugega tira, prost dostop (preko Trsta) nazaj na svoje omrežje brez ovir oz. po slovenskih standardih. Torej bi morali imeti pogodbo oz. najem Bohinjske proge med Campo Marzio in Opčinami za naslednjih 50 let.
Italijani pa bi tudi profitirali z dostopom do drugega tira. V nasprotnem primeru po treba trenutno progo obdržati.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1330
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Kaj se dogaja?

OdgovorNapisal/-a preglednik » 02.07.2019, 13:44

Obstoječo progo bo treba v vsakem primeru obdržati. Kajti nov tir bo imel slabšo kapaciteto od dosedanjega, glede na število izogibališč oziroma možnosti križanj.
preglednik
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Kaj se dogaja?

OdgovorNapisal/-a anzovc » 02.07.2019, 15:40

Narobe. Večjo bo imel. Tudi če bo tovorni vozil s povprečno komaj 60 km/h bo zneslo to 27 minut od Kopra do Divače.
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 181
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Kaj se dogaja?

OdgovorNapisal/-a Urban91 » 02.07.2019, 16:12

Bi se lahko naši gospodje naučili kaj iz sosednjega Trsta. Še enkrat več se je pokazalo, da pameten gospodar ima vsaj dva vhoda v pristanišče. Trst ima poleg dvotirne iz zahoda, še Bohinjsko progo s severa, Reka povezavo iz Zagreba in Pivke. Obstoječa proga proti Kopru mora ostati, če nič drugega kot rezerva bodoče dvotirne proge.
Nova proga bo imela res manj postaj kot stara, ampak propustnost zaradi tega ni težava ker bo hitrost večja, krajši vozni časi, manjši naklon, možnost daljših vlakov...
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3375
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Kaj se dogaja?

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 03.07.2019, 5:09

Ce bo 2 tir zgrajen brez postaje ali izogibalisca bo imel manjso zmogljivost kot pa obstojeca proga...!! 27 km enotirne proge pac ne more dati nevem koliksno zmogljivost. Torej, po 2 tiru bomo prepeljali manj vlakov, ko bo obstojeca proga zaprta zaradi vzdrzevanj, kot pa jih danes prepeljemo. Cilj nam mora biti v startu nova dvotirna proga.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4182
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Kaj se dogaja?

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 03.07.2019, 6:41

Ce bo 2 tir zgrajen brez postaje ali izogibalisca bo imel manjso zmogljivost kot pa obstojeca proga...!! 27 km enotirne proge pac ne more dati nevem koliksno zmogljivost. Torej, po 2 tiru bomo prepeljali manj vlakov, ko bo obstojeca proga zaprta zaradi vzdrzevanj, kot pa jih danes prepeljemo. Cilj nam mora biti v startu nova dvotirna proga.


Kdo pa govori, da bodo vlaki vozili po 2tdk gori-doli. Plan predvideva ohranitev obstoječe proge, po kateri se bodo vlaki spuščali, po novem tiru pa bodo hitro vozili proti Divači. Dokumentacija družbe 2TDKP daje zmogljivost 120 vlakov dnevno navzgor in 111 vlakov navzdol, skupno 231 vlakov dnevna zmogljivost. Seveda je pogoj ohranitev starega tira. V planu pa je nadgradnja v polno 2 tirno progo, sam pa stare ne bi opustil, luka rabi 2 progi za pimer nevšečnosti..... in roko na srce, čez Kraški rob se je lepše peljati po strai trasi, kakor brzeti skozi podzemne tunele.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1330
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Kaj se dogaja?

OdgovorNapisal/-a preglednik » 03.07.2019, 6:53

Upam, da bo že v štartu zgrajena dvotirna proga. Ne vem pa zakaj ne v enocevnih predorih, ki so cenejši od dveh ločenih. Še za hitre vlake 300 km/h pod Apenini so uporabili enocevne tunele, tukaj se gre pa za tovor.
V primeru po novi gor, po stari dol, pa se je potrebno pripraviti na povečano število požarov zaradi zaviranja, bes Črnokalcev ter nadaljnje ogrožanje vodnih virov na tem območju.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1502
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Kaj se dogaja?

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 03.07.2019, 7:01

Ljubitelj napisal/-a:...sam pa stare ne bi opustil, luka rabi 2 progi za pimer nevšečnosti..... in roko na srce, čez Kraški rob se je lepše peljati po stari trasi, kakor brzeti skozi podzemne tunele.


Točno to! Lahko bodo sedaj ljubitelji Bohinjke skočili pokonci, ampak najlepša proga v Sloveniji je Koprska proga od Črnotič do Rižane. Zato mora nujno ostati, pa čeprav le za kak lokalni potniški promet in turizem.
Verjetno je že tako, da bodo morali kakšni IC in RG vlaki uporabljati novo progo zaradi skrajšanja časa potovanja. Nekaj lokalcev bi se pa lahko vseeno pustilo na stari progi.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3392
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Kaj se dogaja?

OdgovorNapisal/-a mkx » 03.07.2019, 9:10

TGV Lyria napisal/-a:Nekaj lokalcev bi se pa lahko vseeno pustilo na stari progi.


Seveda bi morali lokalci narediti ovinek do Podgorja ter 3. pomola LK (za planince, ki bi hoteli po spustu s Slavnika obiskati še Debeli rtič).

Aja, govorimo o lokalnih vlakih ali lokalnih prebivalcih? Te druge bi vsekakor pustili ob stari progi, lahko tudi na njej :wink:
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3083
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Kaj se dogaja?

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 03.07.2019, 10:00

Urban91 napisal/-a:Bi se lahko naši gospodje naučili kaj iz sosednjega Trsta. Še enkrat več se je pokazalo, da pameten gospodar ima vsaj dva vhoda v pristanišče. Trst ima poleg dvotirne iz zahoda, še Bohinjsko progo s severa, Reka povezavo iz Zagreba in Pivke....


Meni pa je zabavno gledati in se učiti iz sosednje Italije. 180 km/h, Pontebanna, kjer je potniški potenical mrtev, ker poteka daleč stran od prebivalcev + 40? % v predorih...teoretična prepustnost proge je 240 vlakov na dan, ampak zaradi tega, ker Italijani ne pristanejo na "na zaupanje", je realna prepustnost proge manjša, kot se prepelje vlakov po enotirni koprski štreki. :mrgreen:

Še bolj zabavno pa brati.

Io di persona sempre al Tarvisio ho visto (diverse volte) i controlli che fanno sui Trieste-Zeebrugge, 2 macchinisti che passano da cima a fondo tutto il convoglio, quasi un ora ci hanno impiegato


Reka pa bolj malo uporablja "zasilno" progo, ker je itak prava žalost ta proga. Kolikor vem, je RCCC po pritisku dosegel, da bo doprega na reški progi nekoč dovoljena...zanimivo, da se tega niso na Reki spomnili sami... Se ni potrebno učiti. Rast Trsta je posledica veliko dejavnikov. Npr. Prodaja terminalov in uvedba notranjih vlakov. Primer Trst-Bologna. Za mednarodbi promet se raste in pada podobno, kot Koper. Sicer pa, a se šušlja, da se še za Koper zanima tudi en nemški prevoznik? Dvojni vhod je pa tako tako. Lahko ti iztiri in se izlije tudi pred odcepom, pa nisi naredil nič.

Regan 664 napisal/-a:Ce bo 2 tir zgrajen brez postaje ali izogibalisca bo imel manjso zmogljivost kot pa obstojeca proga...!!.


Plan je izogibališče Črni Kal. Tudi stara trasa ni nujno, da bo ukinjena, če pride do nove dvotirne proge. Predvsem bi bila namenjena za lokalce. Ampak to zadnje se dela komaj študija...

Ljubitelj napisal/-a:
Kdo pa govori, da bodo vlaki vozili po 2tdk gori-doli. Plan predvideva ohranitev obstoječe proge, po kateri se bodo vlaki spuščali, po novem tiru pa bodo hitro vozili proti Divači. .


Točni plan bo odvisen od tisoč in enega dejavnika. Če drugi tir, nove proge ne bo zgrajen takoj, gre stara trasa v remont, posledica gor in dol po 2tdk. Dol v Koper po "drugem tiru" bo v vsakem primeru, kljub temu, če bi stara trasa ostala, vozili IC vlaki....

preglednik napisal/-a:Upam, da bo že v štartu zgrajena dvotirna proga. Ne vem pa zakaj ne v enocevnih predorih, ki so cenejši od dveh ločenih. Še za hitre vlake 300 km/h pod Apenini so uporabili enocevne tunele, tukaj se gre pa za tovor..


Pravila so jasna. Vsi pozabljate na potniške IC vlake, ki bi končno nornalno vozili. Zato dve cevi.

Ko si že spomnil na Apenine. Zanimivo, da 10 let stara proga med Bologno in Firencami ne prenese več 300 km/h. Zaradi prevelikih vibracij so hitrosti, mesec dva nazaj bile od 230 do 270 km/h. Uradnega razloga za vibracije ni.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1330
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Kaj se dogaja?

OdgovorNapisal/-a preglednik » 03.07.2019, 13:06

Pravila niso nič jasna. Nekje so lahko za LGV enocevni tuneli, drugje pa morajo biti dvocevni za pretežno tovorne vlake in vmes par potniških in to za običajne hitrosti. Lahko bi gradili tako viadukte kot tunele s presekom za bodočo dvotirno progo.
preglednik

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov