Trk dveh vlakov v Indiji

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
SandiP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1572
Pridružen: 11.11.2007, 9:39
Kraj: Ljubljana Moste
Kontakt:

Re: Trk dveh vlakov v Indiji

Odgovor Napisal/-a SandiP »

Take a pick...

Slika
Slika
Slika

:twisted: :roll: :wink:
grlica71
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 27.03.2008, 15:56

Re: Trk dveh vlakov v Indiji

Odgovor Napisal/-a grlica71 »

G. Ljubitelj

V bistvu se ti nisem niti mislil oglasit, pa naj bo. Malo se pozanimaj, kdo so bili vsi kontrolni strojevodje, strokovnjaki za lokomotive, ki so bili na teh mestih pred dobrimimi petnajstimi leti. Lahko ti odgovorim (takrat sem že vozil več kot pet let). Največji kreteni, ki niso znali popolnoma nič drugega kot "jebat narod" (oprosti izrazu). Ko je bilo z lokomotivo vse prav in je delala, je bil neizmerno pameten in podučen o vsem, kaj, kje in kako deluje, ko pa je izdahnila dušo, pa so VSI hodili zeeeeeeeelo daleč okoli. Potem pa, ko si stvar popravil, pa je prišel zraven s svojimi pametnimi idejami. VEM TO, ker sem bil v veliko primerih zraven, še posebej pred 15 - 20 leti, ko so bile delavnice neizmerno dobro plačane z vstopom vozila vanjo, naredili pa niso popolnoma nič. Če nisi popravil sam, pač nisi vozil. A vozit si moral. O teh "kontrolnih strojevodjih" pišem v prejšnjih sestavkih, da se razumeva. To so bili ljudje z pomankljivim znanjem lokomotive (včasih tudi ne strojevodje), ki so jih za nagrado, ker so uspešno uničevali vozna sredstva, raje umaknili z vožnje.
Za Vleko vem, tako da me za tam ne moreš prepričat o inteligenci teh ljudi. Npr. naredili so zelo veliko predelav in šele ko so jih naredili, so ugotovili, da zaradi njih ne dela nekaj drugega (zračne predelave lok. 363; klime, ki vsekaj drugega kot hladijo; ogledala na 362 - ko se je vedelo, da odhajajo iz prometa; stoli; sekundarna ventilacija, ki je pobrala marsikateri vlečni motor; obremenitve lokomotiv, ki so jih po tridesetih letih uporabe lokomotiv dvignili za 100% ....).
Bili so tudi strokovnjaki, a teh je bilo mogoče samo za prste ene roke!
Never mind, midva ne bova rešila tega sistema. Bi bilo potrebno res dobro prevetriti sistem in zamenjati 9/10 tega kadra!





"O tem da pa
NI znal popolnoma nič drugega.
se bi pa dalo razpravljati. Je bil kar neke sorte manjša avtoriteta na SŽ, poleg ing. Podboja in še nekaterih, ki sem jih uspel tudi osebno srečati v mojih najstniških letih. O tem da je bil kar spoštovan strokovnjak pa še to:
približno polovica vagonov uvoženih iz Poljske v tistih časih je imelo v dokumentih njegov podpis (cca 9mes v Pafawagu kot organ direkcijeJŽ), kakor vsi spalniki KSR in vagoni PTT, privatne cisterne...do Modrega vlaka, ki so prišli iz revizije v TŽV BK Mb."
lp, b
Stoj vzravnano, veselo se nasmehni in pusti, da razmišljajo, zakaj si vedno dobre volje!


(¨`·.·´¨) Always
`·.¸(¨`·.·´¨) Keep
(¨`·.·´¨)¸.·´ Smiling!
`·.¸.·´
Odgovori