Trk dveh vlakov v Indiji

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Trk dveh vlakov v Indiji

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Ma za božjo voljo, zakaj je vsem ta "ljubitelj" obtičal vsem tako v želodcu. Pri vseh temah, kadarkoli se oglasi, vsi bumf po njemu. Meni se zdijo včasih njegove pripombe čisto v redu!
preglednik
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 812
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Trk dveh vlakov v Indiji

Odgovor Napisal/-a Anzee »

preglednik napisal/-a:Ma za božjo voljo, zakaj je vsem ta "ljubitelj" obtičal vsem tako v želodcu. Pri vseh temah, kadarkoli se oglasi, vsi bumf po njemu. Meni se zdijo včasih njegove pripombe čisto v redu!
Se podpisem pod ta post!

lp Anze
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Trk dveh vlakov v Indiji

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Anzee napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Ma za božjo voljo, zakaj je vsem ta "ljubitelj" obtičal vsem tako v želodcu. Pri vseh temah, kadarkoli se oglasi, vsi bumf po njemu. Meni se zdijo včasih njegove pripombe čisto v redu!
Se podpisem pod ta post!

lp Anze



Čemu se potem držita zadaj. Udarita z njim debato, da bomo še ostali imeli kaj od tega.

Na prste ene "tišlarske" roke se lahko preštejemo tisti, ki gremo v polemiko z njim.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
grlica71
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 27.03.2008, 15:56

Re: Trk dveh vlakov v Indiji

Odgovor Napisal/-a grlica71 »

G. ljubitelj! :twisted:
Mislim, da nisi pošten do vseh tistih strojevodij, ki se trudimo opravljati službo po najboljših močeh in predvsem žališ vse tiste, ki s svojim poštenim delom opravljajo (opravljamo) poklic. Kako je bilo včasih, me ne zanima. Godile so se marsikatere bedarije. Sedaj lahko samo za prevoz oznake "S" pošteno plačaš tako v službi, republiškemu inšpektorju in še pri sodniku za prekrške (da ne pišem, kaj pomeni vožnja nazaj iz zadnje kabine, prevoz signala, ki prepoveduje vožnjo, neustavitev na postaji ali postajališču ...). Zato ne razgljabljaj, kako so nekoč vozili pijani (pa ti poizkusi v treh urah zmetati v luknjo deset in več ton premoga!, bodi v službi kot v tistih časih (36+ ur brez vode, stranišča, toplega obroka)) in kako so ali niso ustavljali po postajah. Oba, strojevodja in kurjač, sta si v tistih časih z krvjo in znojem zaslužila svoj kruh. Ko sta v prepihu, mrazu, vročini in prahu stala v (odprti) kabini. Kinkal? Poizkusi to delati v avtu in videl boš, da se bo tvoja odisejada kaj kmalu končala v jarku!

In še nekaj. Tudi v največji megli so signali dobro vidni. Največji problem je edino približevanju signalu, ki prepoveduje vožnjo (zaradi značinost rdeče barve). A tudi to ni problem, če se zavedaš, da rdeča pomeni ZID, preko katerega ne smeš. Zato je približevanje takemu signalu skrajno previdno in pogojeno z NAJMANJŠO hitrostjo, s katero se še vedno ZANESLJIVO ustaviš pred njim.




"Ko pa se omenja strojevodje in kurjače in pijačo na parnjačah v starih dobrih časih pa samo to, da na marsikateri parni lokomotivi za desni promet (mislim da je taka npr. 06) je bil kurjač odgovoren ne samo za kurjenje, ampak tudi za opazovanje signalov. G. strojevodja je pa lahko (poetično rečeno) kinkal ob regulatorju in ravnalu in bentil nad kurjačem, ki istočasno slabo nalaga premog v peč in opazuje v takratnih časih ponoči komaj vidne signale...(to so informacije iz prve roke, tako rekoč družinska tradicija iz predvojne Mb kurilnice).

LPL[/quote]"
lp, b
Stoj vzravnano, veselo se nasmehni in pusti, da razmišljajo, zakaj si vedno dobre volje!


(¨`·.·´¨) Always
`·.¸(¨`·.·´¨) Keep
(¨`·.·´¨)¸.·´ Smiling!
`·.¸.·´
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Trk dveh vlakov v Indiji

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Pod ta post se podpišem tudi jaz.

1. Kar je bilo, je bilo (saj itak vsi veste, da nikoli več ne bo tako, kot je bilo :lol: :lol: )
Kar je bilo, sodi v rubriko "Železnica skozi čas". Bomo tam kakšno rekli o šegah in navadah strojevodij, kurjačev....
Vpletanje starih dogodkov v današnje samo zamegljuje današnje in pri reševanju današnjih dogodkov in problemov samo vodi k nadaljnim sporom. Mislim, da to ni naš namen. Spori, mislim.

2. strojevodja mora pošteno opravljati svoje delo, saj je od njegovega dela odvisno življenje potnikov in lahko zaradi nevestnega dela nastane velika gospodarska škoda (ki jo nazadnje plačamo vsi, če vam to ni jasno, tudi @Ljubitelj).
Njegovo delo pa se seveda nadzoruje:
grlica71 napisal/-a:Sedaj lahko samo za prevoz oznake "S" pošteno plačaš tako v službi, republiškemu inšpektorju in še pri sodniku za prekrške (da ne pišem, kaj pomeni vožnja nazaj iz zadnje kabine, prevoz signala, ki prepoveduje vožnjo, neustavitev na postaji ali postajališču ...).
Vse skupaj je enako kot na cesti, samo še bolj poostreno...
Ja, letalski promet pa je specifičen. Še nobeno letalo ni ostalo "zgoraj" :titanic :pope
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Trk dveh vlakov v Indiji

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Grlica 71:

Če bi pazljivo prebiral poste bi opazil, da jaz nisem nikoli pisal o pijanih kurjačih in strojevodjah. Napisal pa sem, da so marsikaterega kurjača gnjavili g. strojevodje ker ni dobro opravljal tako rekoč dvojnega del, to je kurjenja in opazovanja signalov. O kinkanju med službo pa sem lepo napisal da je to "poetično" rečeno. Ampak to je bilo nekoč tako, vsaj po izjavah mojega pok. očeta, ki je šel skozi vse to, dokler ni postal "gnjavator" strojevodij in kurjačev oziroma nekakšen kotlovski inšpektor za svinčene vijake, kakor sem ga občasno dražil.

LP in pazlivejše branje

Ljubitelj
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 812
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Trk dveh vlakov v Indiji

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Dolfe napisal/-a: Čemu se potem držita zadaj. Udarita z njim debato, da bomo še ostali imeli kaj od tega.
Pa saj ves kako pravijo o kreganju na internetu .. jama brez dna pac, tako da nocem niti zaceti :) obenem se pocutim tudi malo manj kompetenten za resnicno debato, ker pac premalo poznam situacije v zelezniskem prometu.. :oops:

Je pa zelezocestnik lepo napisal nekaj postov gor.. =D>

lp Anze
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Trk dveh vlakov v Indiji

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Ljubitelj napisal/-a:
Nurmi:
Si že diplomiran provokator,.....
Ni kaj, moram se iskreno zahvaliti Nurmiju za dodatno diplomo. Upam, da mi bo v vedi "provkatorstva" uspelo pridrajsati za mojega življenja še za kakšno stopničko višje, da se bom tudi na tem področju izenačil z dosežki v fiziki in elektrotehniki.

LPL
Tipični forumaški molji,vsak forum ma kakega,zakaj ga ne bi še ta.Besedno nadvladati,povoziti in spljuvati delo drugega,............ Evo pa ti pribijem še en kompliment,to so vse potrebne kvalitete dobrega politika.In ker imajo baje politiki največjo dodano vrednost,ti sklonjen priznavam,da ste taki ljudje prihodnost sveta.Svaka čast,evo kapo dol.
In glede na to da si Ljubitelj železnic in da je povprečna izobrazba in IQ Slovenskega železničarja na nivoju pečenega puran,se verjetno najde kako delavno mesto v teamu g.Brankoviča,z individualno pogodbo tudi zate.
Saj ne rabi za polni delavni čas,ampak vsaj za svetovalca,te imajo naši na SŽ še posebej radi.Mislim,da bo tvoje znanje za kakih 10.000 Eur neta mesečno vstrezno plačano.

In kot zaposleni železničar,bi v miru spal,saj bi vedel,da nas čaka svetla prihodnost,moja družina pa preskrbljena.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Trk dveh vlakov v Indiji

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Nurmi napisal/-a:... in da je povprečna izobrazba in IQ Slovenskega železničarja na nivoju pečenega puran ...
S tem se ne strinjam, Dolfe je TAKOJ preštel denar za pir, ko sva se srečala v Kopru!
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Trk dveh vlakov v Indiji

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Denar so nas naučili šteti južnjaki,ko smo jih uvozili,da zvečajo dodano vrednost na SŽ v 60 in 70 letih prejšnjega stoletja.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
grlica71
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 27.03.2008, 15:56

Re: Trk dveh vlakov v Indiji

Odgovor Napisal/-a grlica71 »

G Ljubitelj:

Pri resnem delu ni čas za poezijo in tudi ne za to, kar ti praviš "poetično rečeno". Vsak je in dela službo po najboljših močeh in tisto tvoje provociranje o tem, da so kurjači delali namesto strojevodij je milo rečeno kretenizem. Sami so imeli dovolj dela z lopato. Je pa res, da se še sedaj pojavljajo interesi posameznikov, ki bi delali samo "fine" stvari. Vedno so in vedno bojo taki, ki si iščejo privilegije in posploševanje, da so nekateri kinkali, ko so drugi delali, je nepošteno. Ne smeš besed, ki ti jih je povedal oče, jemati dobesedno. V tistih časih, ko je bil on "kvazi" inšpektor, itak VSI njegovi "podrejeni" niso bili NIČ vredni. Nosili so se visoko, a pojma niso imeli o ničemer. Pametovanje o vsem in o ničemer, zmiksali so posledice različnih obležanj in nekonstruktivno pametovali naprej. Poznal sem jaz take (tako, da ne razgljabljam naprej s tabo!!!). Včasih te srenje še pozdravit nisi smel, kaj šele, da bi se pogovarjal z njimi. Bili so visoki, brez osnovnega bontona in predvsem nečloveški. Samo oni in nihče drug. Po domače, oprosti, kreteni.
Ni mi treba pazljiveje brat. Če že, potem napiši resnico. Napiši, kaj ti je ali ti bo povedal nekdo, ki je delal kot strojevodja ali kurjač. Ne moreš pa pisat o tem, kar ti bo povedal nekdo, ki je imel v opisu dela in njegovih nalog "zajebavanje" in NI znal popolnoma nič drugega. Tudi z lopato ni vrgel premoga v (oddaljeni) kot peči, premaknil regulatorja ... A za podcenjevanje in širjenje laži o "sanjskem" delu je bil pa dober. Daj umiri se malo....
Sicer pa, zakaj sploh razpravljam s tabo? Si pač provokator in širiš laži. To si ti. Raje daj gor kakšno sliko brez komentarja. Tako bo še najbolje.

Res je čudovio pesem napisal Dr. France Prešeren:
Apel podobo na ogled postavi


Apel podobo na ogled postavi,
ker bolj resnico ljubi kakor hvalo,
zad skrit vsevprek posluša, kaj zijalo
neumno, kaj umetni od nje pravi.

Pred njo s kopiti čévljarček se ustavi;
ker ogleduje smôlec obuvalo,
jermenov méni, de ima premalo;
kar on očita, koj Apel popravi.

Ko pride drugi dan spet mož kopitni,
namest, de bi šel delj po svoji poti,
ker čevlji so pogodi, méč se loti;

zavrne ga obraznik imenitni,
in tebe z njim, kdor napačen si očitar,
rekoč: "Le čevlje sodi naj Kopitar!"

Tako, tu sem zaključil, ker se mi zdi zguba časa prepiranje s tabo. Ko bi vsaj malo pomislil, preden napišeš naslednjo bedarijo. Samo malo, prosim!


Ljubitelj napisal/-a:Grlica 71:

Če bi pazljivo prebiral poste bi opazil, da jaz nisem nikoli pisal o pijanih kurjačih in strojevodjah. Napisal pa sem, da so marsikaterega kurjača gnjavili g. strojevodje ker ni dobro opravljal tako rekoč dvojnega del, to je kurjenja in opazovanja signalov. O kinkanju med službo pa sem lepo napisal da je to "poetično" rečeno. Ampak to je bilo nekoč tako, vsaj po izjavah mojega pok. očeta, ki je šel skozi vse to, dokler ni postal "gnjavator" strojevodij in kurjačev oziroma nekakšen kotlovski inšpektor za svinčene vijake, kakor sem ga občasno dražil.

LP in pazlivejše branje

Ljubitelj
lp, b
Stoj vzravnano, veselo se nasmehni in pusti, da razmišljajo, zakaj si vedno dobre volje!


(¨`·.·´¨) Always
`·.¸(¨`·.·´¨) Keep
(¨`·.·´¨)¸.·´ Smiling!
`·.¸.·´
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Trk dveh vlakov v Indiji

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Grlica 71, to, da je moral oz. še mora kurjač sporočati določene signalne pomene še vedno drži (tu ne mislim le na signale, temveč tudi na zelo osnoven "signalni znak" za odhod), katerega po novem na vmesnih postajah signalizira sprevodnik, da ne naštevam naprej.

Bi pa še eno rekel okoli tistega tvojega povdarjenega teksta iz Prešernove pesnitve. Ta forum ni zgolj forum strojevodji oz. zaposlenih na železnici. Moje mnenje je, da je potrebno napačne navedbe "zunanjih" članov tega foruma argumentirano pojasniti prav z vašo pomočjo, kateri ste vsak dan v stiku z vašim delom :!:

Da pa ne bi kdo napak razumel, tudi jaz ne zagovarjam pisanja v stilu rumenega tiska oz. komentarjev na posameznih "tavelikih" spletnih straneh, saj se s skrivanjem za posameznimi "nicki" ljudje opogumijo in blatijo tja v tri dni, sam zato da nekoga p......vajo :!:

V kolikor sem se zmotil okoli tega komu je forum namenjen, se prizadetim že v naprej opravičujem.
Tine
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Trk dveh vlakov v Indiji

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Grlica 71:
Sicer pa, zakaj sploh razpravljam s tabo? Si pač provokator in širiš laži. To si ti.
Prosim, da me pravilno tituliraš kot "diplomiranega provokatorja".

Grlica 71:
Ne moreš pa pisat o tem, kar ti bo povedal nekdo, ki je imel v opisu dela in njegovih nalog "zajebavanje" in NI znal popolnoma nič drugega. Tudi z lopato ni vrgel premoga v (oddaljeni) kot peči, premaknil regulatorja ...
Ti bom povedal samo to, da je kurjač, za kar je poleg kasneje strojevodskega izpita bil usposobljen moj oče (pa še kaj več.....) v tisti časih orenk metal premog. Skoraj dva tenderja je zmetal med Špiljem in Rakekom z vmesnim nalaganjem v Trbovljah. Da boš vedel o čem pišeš. Da pa je bil kasneje v sporu z prenekaterim strojevodjem ali kurjačem, pa so si bili krivi kar sami. Hudič je če zmanjka vode v kotlu in se stope svinčeni vijaki. Enega leta 1963 sem celo sam prisostvoval ogledu ene take imobilizirane lokomotive v Pesjem. Seveda posadka ni bila preveč zadovoljna, če je bila diagnoza tako preprosta....Toliko o "zajebavanju".

O tem da pa
NI znal popolnoma nič drugega.
se bi pa dalo razpravljati. Je bil kar neke sorte manjša avtoriteta na SŽ, poleg ing. Podboja in še nekaterih, ki sem jih uspel tudi osebno srečati v mojih najstniških letih. O tem da je bil kar spoštovan strokovnjak pa še to:
približno polovica vagonov uvoženih iz Poljske v tistih časih je imelo v dokumentih njegov podpis (cca 9mes v Pafawagu kot organ direkcijeJŽ), kakor vsi spalniki KSR in vagoni PTT, privatne cisterne...do Modrega vlaka, ki so prišli iz revizije v TŽV BK Mb.

Upam, da ti je sedaj jasno da klatiš traparije....

Pa brez zamere, le čevlje sodi naj kopitar.

Ljubitelj
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Trk dveh vlakov v Indiji

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Jaz sem zelo vesel,da ima železnica veliko privržencev,štejem se celo za zelo srečnega človeka,da lahko opravljam delo,ki me veseli,delo ki mi je hobi in služba hkrati.
Gre samo za čisto enostavno etiko pisanega komuniciranja,pa tudi medčloveških odnosov,spoštovanja.Tako glomazen živ sistem kot je železnica,ne deluje samo na podlagi milijarde pravilnikov in odredb,ampak na temeljih intuzijazma velike večine zaposlenih.Dotika se tudi naših družin,je tema pogovorov pri nedeljskem kosilu,.......
Ljubitelji železnic imajo enkratno priložnost,da se prav pri zaposlenih dokopljejo do neprecenljivih informacij,izkušnjah,ki niso napisane nikjer.Usmerijo svoj intuzijazem,željo po znanju v to smer.
Morajo pa se zavedati,da so težki časi.Večino našega časa posvetimo tej firmi,skoraj noben vikend nismo z družino na izletu,vsako 3 noč ne poljubim otrok za lahko noč.Glede na to,da ljubimo svoje delo,ter da smo mu s srcem in dušo predani.Nas taka pamfletarska obtoževanja,laži,provokacije pošteno žalijo če ne še kaj drugega.Ni nam vseeno,niti za usodo SŽ niti za usodo naše zaposlitve ter usode naših družin.Marsikateri med nami je pred najhujšo življensko preizkušnjo in ozračje je zelo napeto.Zato vse kar prosimo je malo obzirnosti,spoštljivosti in razumevanja.
TISTIH ,KI SO ZAKUHALI GODLJO NA SŽ NE BOSTE NAŠLI NA FORUMU LJUBITELJEV ŽELEZNIC KER TO NISO.

Ali prosimo preveč?
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Klemen
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 309
Pridružen: 24.05.2008, 7:41
Kraj: Bližje Murski Soboti kot Mariboru

Re: Trk dveh vlakov v Indiji

Odgovor Napisal/-a Klemen »

Nurmi napisal/-a:Jaz sem zelo vesel,da ima železnica veliko privržencev,štejem se celo za zelo srečnega človeka,da lahko opravljam delo,ki me veseli,delo ki mi je hobi in služba hkrati.
Gre samo za čisto enostavno etiko pisanega komuniciranja,pa tudi medčloveških odnosov,spoštovanja.Tako glomazen živ sistem kot je železnica,ne deluje samo na podlagi milijarde pravilnikov in odredb,ampak na temeljih intuzijazma velike večine zaposlenih.Dotika se tudi naših družin,je tema pogovorov pri nedeljskem kosilu,.......
Ljubitelji železnic imajo enkratno priložnost,da se prav pri zaposlenih dokopljejo do neprecenljivih informacij,izkušnjah,ki niso napisane nikjer.Usmerijo svoj intuzijazem,željo po znanju v to smer.
Morajo pa se zavedati,da so težki časi.Večino našega časa posvetimo tej firmi,skoraj noben vikend nismo z družino na izletu,vsako 3 noč ne poljubim otrok za lahko noč.Glede na to,da ljubimo svoje delo,ter da smo mu s srcem in dušo predani.Nas taka pamfletarska obtoževanja,laži,provokacije pošteno žalijo če ne še kaj drugega.Ni nam vseeno,niti za usodo SŽ niti za usodo naše zaposlitve ter usode naših družin.Marsikateri med nami je pred najhujšo življensko preizkušnjo in ozračje je zelo napeto.Zato vse kar prosimo je malo obzirnosti,spoštljivosti in razumevanja.
TISTIH ,KI SO ZAKUHALI GODLJO NA SŽ NE BOSTE NAŠLI NA FORUMU LJUBITELJEV ŽELEZNIC KER TO NISO.

Ali prosimo preveč?
Podpišem! :roll:
LP, Klemen
Odgovori