Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Dolfe, lih na to sem mislil! Glede na prebrano mi je jasno, da je problem v zamrznitvi določenih delov, torej bi bilo potrebno te dele ogrevati. Ena varianta je ravno motorski prostor, druga pa prisilno ogrevanje. Kaj je lažje narediti je pa druga štorija. V mislih sem imel torej ravno take konstrukcijske izboljšave
A ni bolj naravna rešitev uporaba suhega zraka. Sušilce raznih vrst se dobi na primer pri Omega Air. Ravno včeraj so pri nas montirali nov kompresor, vključno sušilnik zraka visoke kvalitete. Imajo pa v prodajnem programu cel kup raznih sušilnikov zraka, ki zagotavljajo skorajda poljubno kvaliteto zraka/rosiščno temperaturo vse do -40°C. Pa ni več nobenega zmrzovanja pnevmatike, pa še tako drago ni vse skupaj.
Je že res ,da se bolj naravno ponuja sušilec zraka.Vendar to potegne za sabo tudi menjavo kompresorjev. Na Mopedih so vgradili sušilno ob stari tip kompresorjev in se zaradi netesnosti obročkovv olje nabira v sušilnem "mediju" in pride posledično do zapacanja ter nedelovanja le tega....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Gorchi napisal/-a: V mislih sem imel torej ravno take konstrukcijske izboljšave
Gorči, ni šans. Je bolje in ceneje narediti novo lokomotivo. Pneumatike je na lokomotivah ogromno, in vse rabi svoj prostor.
V to ne dvomim in težko sodim o tem, kaj se da ali more narediti, če ne poznam reči "pod kiklo" Do nadaljnega bo verjetno Džura za "zmrznjene" pogoje dela ostala rahlo vprašljiva... Hvala za pojasnila
Ljubitelj napisal/-a:
A ni bolj naravna rešitev uporaba suhega zraka. Sušilce raznih vrst se dobi na primer pri Omega Air. Ravno včeraj so pri nas montirali nov kompresor, vključno sušilnik zraka visoke kvalitete. Imajo pa v prodajnem programu cel kup raznih sušilnikov zraka, ki zagotavljajo skorajda poljubno kvaliteto zraka/rosiščno temperaturo vse do -40°C. Pa ni več nobenega zmrzovanja pnevmatike, pa še tako drago ni vse skupaj.
LPL
Kar nekaj firm je že ponujalo in še ponuja svojo sušilno tehniko. Že na testiranju domala vsi pogorijo. Verjetno so temu kriva prevelika nihanja klimatskih sprememb.
Je pač razlika med stacionarno sušilno napravo ter mobilno, kjer mora le-ta delovati v vseh pogojih enako. Poleg tega gre pri lokomotivah za sorazmerno velike količine kompromiranega zraka. In tega kot kaže, sušilne naprave ne zmorejo kar tako.
cokla napisal/-a:Je že res ,da se bolj naravno ponuja sušilec zraka.Vendar to potegne za sabo tudi menjavo kompresorjev. Na Mopedih so vgradili sušilno ob stari tip kompresorjev in se zaradi netesnosti obročkovv olje nabira v sušilnem "mediju" in pride posledično do zapacanja ter nedelovanja le tega....
Vaši fantje so vgradili napačen tip sušilca zraka. Morali bi takšnega,pri katerem komprimiran zrak ne pride v direktni stik s hladilnim sredstvom (če hočeš obdržati star, nevzdrževan kompresor, ki pljuva olje).
Če se pa že vgradi takšnega s "sušilnim medijem", potem mora biti kompresor vzdrževan tako kot je treba. Tudi filtri za zrak morajo biti zamenjani v časovnih intervalih, ki jih zahteva "zapacanost" oz. razlika tlakov na vstopu in izstopu iz filtra, to vse pa stane...
Najbolje pa je pogledati na eno novejšo lokomotivo, kjer je vse v redu tudi pri nizkih temperaturah in potem "copy-paste"
Ali pa Ljubitelja pokličete na pomoč
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers