Puconci, 2 mrtva
Re: Puconci, 2 mrtva
Samo to: Kultura marsikaterega slovenskega voznika je čisto v ....
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Puconci, 2 mrtva
Ja, kaj vam skoz govorimgrega napisal/-a:Sem gledal dnevnik na RTV-ju in je en domačin podal svoje mnenje, ki je blo nekak tkole: prehod je zavarovan LE z polzapornicami, kar je PREMALO...
Lubi Slovenci, naša kultura je ostala na nivoju avsto-ogrske
Dajte nam nazaj polne zapornice. Te so nam vsilili komisarji po drugi svetovni vojni...
Mi pa še nismo zreli za njih...
Samo malo bolj narazen jih je potrebno postaviti (stran od tirov), tako če te ujamejo pri spuščanju, da se lahko še kam umakneš, da te ne zapne vlak, ki prihaja...
Izjava SŽ:
" Prav tako do zdaj niso bile ugotovljene nepravilnosti pri ravnanju strojevodje ali na lokomotivi, ki je vozila tovorni vlak,” pojasnjuje Igor Hribar iz SŽ."
...pa je izjava leta
V danem primeru bi bilo vseeno, tudi če na lokomotivi ne bi prijele zavore...
MMG...kolikor vem, velja po svetu "formula" vlak=lokomotiva+vagoni (potniški oz. tovorni)
Ali je zdaj v SLO to drugače
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Puconci, 2 mrtva
Vlak je lahko tudi ena sama lokomotiva, brez vagonov. Že iz avstroogrskih cajtov.
MMG, možakar iz SŽ je hotel le medijem, pač glede na njihov univerzalen način dojemanja, pojasniti, da ne bi hiteli s kakšnimi čudnimi zaključki.
MMG, možakar iz SŽ je hotel le medijem, pač glede na njihov univerzalen način dojemanja, pojasniti, da ne bi hiteli s kakšnimi čudnimi zaključki.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Puconci, 2 mrtva
Razumem...
formula se glasi:
vlak= lokomotiva, motornik...ali...več lokomotiv spetih skupaj...ali: lokomotiva+vagoni...ali več motornikov spetih skupaj
Ja, izjava leta samo kaže na nivo novinarjev v SLO, to mi je pa tud jasn
Izgleda, da je ta možakar iz SŽ pametnejši od njih
preventivnodejanje.press
formula se glasi:
vlak= lokomotiva, motornik...ali...več lokomotiv spetih skupaj...ali: lokomotiva+vagoni...ali več motornikov spetih skupaj
Ja, izjava leta samo kaže na nivo novinarjev v SLO, to mi je pa tud jasn
Izgleda, da je ta možakar iz SŽ pametnejši od njih
preventivnodejanje.press
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Puconci, 2 mrtva
Zaradi drobnega lapsusa, "lokomotiva je vozila" namesto "vlekla vlak" , si ta izjava res ne zasluži take ocene. To že meji na dlakocepstvo. Cooll down.ŽC:
Izjava SŽ:
" Prav tako do zdaj niso bile ugotovljene nepravilnosti pri ravnanju strojevodje ali na lokomotivi, ki je vozila tovorni vlak,” pojasnjuje Igor Hribar iz SŽ."
...pa je izjava leta
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Puconci, 2 mrtva
Dobro, dobro, dajte no.. Kdo je zdaj pomemben v tej žalostni zgodbi? Pokojni in njihovi svojci ali strokovno ajzenponarsko izrazoslovje oziroma novinarsko raceslovje? Postavimo vendar stvari na svoje mesto!
preglednik
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Puconci, 2 mrtva
Ja, imaš prav.
Odpreti bi bilo posebno temo: vožnja in prehod mimo zaprtih zapornic in se tam pogovarjati o teh problemih neodvisno od tekočih nesreč.
Se opravičujem, da sem tukaj dodal svojo idejo o polnih zapornicah in dejstvo, da se mora SŽ braniti, ker je lokomotiva pripeljala po voznem redu pri zaprtih zapornicah.
Odpreti bi bilo posebno temo: vožnja in prehod mimo zaprtih zapornic in se tam pogovarjati o teh problemih neodvisno od tekočih nesreč.
Se opravičujem, da sem tukaj dodal svojo idejo o polnih zapornicah in dejstvo, da se mora SŽ braniti, ker je lokomotiva pripeljala po voznem redu pri zaprtih zapornicah.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Puconci, 2 mrtva
In še motorno progovno vozilo,kadar vozi kot vlak.železocestnik napisal/-a:Razumem...
formula se glasi:
vlak= lokomotiva, motornik...ali...več lokomotiv spetih skupaj...ali: lokomotiva+vagoni...ali več motornikov spetih skupaj
Ja, izjava leta samo kaže na nivo novinarjev v SLO, to mi je pa tud jasn
Izgleda, da je ta možakar iz SŽ pametnejši od njih
preventivnodejanje.press
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Puconci, 2 mrtva
Slovencelj je najbolj delaven, najbolj pošten, najbolj ubog, naj... in najboljši šofer.
Predvsem takšen, ki v semaforiziranih križiščih rad smukne skozi pravkar prižgano rdečo luč, ki ne upošteva rdeče luči pred tuneli na AC, čeprav se iz tunela že vali dim in ki ne rad ustavlja pred (pol)zapornicami NPr-ov, ko je zavarovanje že aktivirano.
Morda bi pomagalo, če bi pred NPr-e vgradili kamere, ki bi posnele junake-korenjake, ki obvažajo (pol)zapornice. Seveda bi morali te junake-korenjake 'pošteno udariti po žepu', tako kot tiste, ki jih kamere polovijo na slovenskih AC.
MMG, čeprav 'Slovencelj' ne bo všeč našemu članu, se nisem mogel odločiti za drugi izraz.
Predvsem takšen, ki v semaforiziranih križiščih rad smukne skozi pravkar prižgano rdečo luč, ki ne upošteva rdeče luči pred tuneli na AC, čeprav se iz tunela že vali dim in ki ne rad ustavlja pred (pol)zapornicami NPr-ov, ko je zavarovanje že aktivirano.
Morda bi pomagalo, če bi pred NPr-e vgradili kamere, ki bi posnele junake-korenjake, ki obvažajo (pol)zapornice. Seveda bi morali te junake-korenjake 'pošteno udariti po žepu', tako kot tiste, ki jih kamere polovijo na slovenskih AC.
MMG, čeprav 'Slovencelj' ne bo všeč našemu članu, se nisem mogel odločiti za drugi izraz.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Puconci, 2 mrtva
O problemu "slalomiranja" bi morali odpreti posebno temo.
Sam sem začel sicer malo zafrkantsko pisati, da bi morali uvesti nazaj polne zapornice v temi "imela sta srečo" v rubriki ID, potem pa je Dolfe sicer v rubriki Čvek "na novo" postavil temo "Ovire preko ceste" ...
Ker še nimamo nove teme pišem tukaj, vendar vse to nima povezave s trenutno nesrečo, ker ne vem točno vzroka nesreče in ker se o nesreči naj ne bi govorilo, dokler se nanjo ne pozabi.
@Signal: tvojega "Slovenceljna" bi se dalo hitro vzgojiti v dobrega Slovenca, če bi mu znali dopovedati, kakšno p.......o lahko naredi, če se mu slalom ne izide.
Predvsem žalost za domače in sorodnike...ampak ne samo žalost, tudi probleme, ki lahko nastanejo iz takega ID-ja: lastno invalidnost, nesposobnost preživljati družino, stroške, ki jih nakoplje sorodnikom itd., itd.
...potem žalost za svojce (in finančne probleme, ki lahko nastanejo iz takega ID-ja) neznanih oseb, ki so lahko soudeleženi pri takšnem ID-ju (vlak lahko iztiri, potniki se poškodujejo pa ne vem kaj vse se lahko zgodi...)
...in ne nazadnje gospodarsko škodo, ki je ne bi mogel izplačati državi Sloveniji (kot lastnici SŽ), tudi če jo odnese živ in zdrav...
Ja, predvsem se da človeku (posebno tvojemu "Slovenceljnu") dopovedati s kaznijo
Dokler pa bodo "slalomisti" frajerji, pa bo še kar nekaj takšnih ID-jev...
Sam sem začel sicer malo zafrkantsko pisati, da bi morali uvesti nazaj polne zapornice v temi "imela sta srečo" v rubriki ID, potem pa je Dolfe sicer v rubriki Čvek "na novo" postavil temo "Ovire preko ceste" ...
Ker še nimamo nove teme pišem tukaj, vendar vse to nima povezave s trenutno nesrečo, ker ne vem točno vzroka nesreče in ker se o nesreči naj ne bi govorilo, dokler se nanjo ne pozabi.
@Signal: tvojega "Slovenceljna" bi se dalo hitro vzgojiti v dobrega Slovenca, če bi mu znali dopovedati, kakšno p.......o lahko naredi, če se mu slalom ne izide.
Predvsem žalost za domače in sorodnike...ampak ne samo žalost, tudi probleme, ki lahko nastanejo iz takega ID-ja: lastno invalidnost, nesposobnost preživljati družino, stroške, ki jih nakoplje sorodnikom itd., itd.
...potem žalost za svojce (in finančne probleme, ki lahko nastanejo iz takega ID-ja) neznanih oseb, ki so lahko soudeleženi pri takšnem ID-ju (vlak lahko iztiri, potniki se poškodujejo pa ne vem kaj vse se lahko zgodi...)
...in ne nazadnje gospodarsko škodo, ki je ne bi mogel izplačati državi Sloveniji (kot lastnici SŽ), tudi če jo odnese živ in zdrav...
Ja, predvsem se da človeku (posebno tvojemu "Slovenceljnu") dopovedati s kaznijo
Dokler pa bodo "slalomisti" frajerji, pa bo še kar nekaj takšnih ID-jev...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Puconci, 2 mrtva
Kazen je že sedaj dovolj visoka - 500 EUR, kar je nekajkrat več kot na primer v Nemčiji.
Pešamo predvsem pri vzgoji in izobraževanju voznikov. Če imajo lahko delavci ki sodelujejo v železniškem prometu vsako leto redno, ob spremembi pravilnikov pa še izredno šolanje, zakaj ne bi podobno veljalo še za voznike v cestnem prometu?
Oseba, ki je upravljala z avtomobilom bi lahko teoretično vozniški izpit naredila pred 48 leti, torej leta 1962.
V tem času so bile celo asfaltne ceste prava redkost, vmes se je spremenilo marsikaj, organi ki skrbijo za varnost cestnega prometa pa niso storili nič za izobraževanje tega voznika, razen da so vsakih nekaj let zvišali kazni.
Pešamo predvsem pri vzgoji in izobraževanju voznikov. Če imajo lahko delavci ki sodelujejo v železniškem prometu vsako leto redno, ob spremembi pravilnikov pa še izredno šolanje, zakaj ne bi podobno veljalo še za voznike v cestnem prometu?
Oseba, ki je upravljala z avtomobilom bi lahko teoretično vozniški izpit naredila pred 48 leti, torej leta 1962.
V tem času so bile celo asfaltne ceste prava redkost, vmes se je spremenilo marsikaj, organi ki skrbijo za varnost cestnega prometa pa niso storili nič za izobraževanje tega voznika, razen da so vsakih nekaj let zvišali kazni.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Puconci, 2 mrtva
Pozdrav
Če malo bolj pomislim, mogoče pa @Žc-jev predlog sploh ni slab. Mislim tega z uvedbo zapornic čez celo cesto, po možnosti z mrežo spodaj. Jaz bi ga še dopolnil s tem, da bi morale biti one stare, "na kurbl" z obveznim zaporničarjem zraven. Le-ta bi pa moral biti vsaj 195cm visok, širok kot trodelna omara, vedno mrkega pogleda in pa dlani bi moral imeti kot lopate. Ko bi spustil zapornice, bi se postavil prednje, pol pa naj kdo še kaj poskusi...če si upa...
Sicer je tole bolj za šalo, kot pa zares, ampak pogosto prisotnost take "grdosije" res pomaga....
LP
Jože
Če malo bolj pomislim, mogoče pa @Žc-jev predlog sploh ni slab. Mislim tega z uvedbo zapornic čez celo cesto, po možnosti z mrežo spodaj. Jaz bi ga še dopolnil s tem, da bi morale biti one stare, "na kurbl" z obveznim zaporničarjem zraven. Le-ta bi pa moral biti vsaj 195cm visok, širok kot trodelna omara, vedno mrkega pogleda in pa dlani bi moral imeti kot lopate. Ko bi spustil zapornice, bi se postavil prednje, pol pa naj kdo še kaj poskusi...če si upa...
Sicer je tole bolj za šalo, kot pa zares, ampak pogosto prisotnost take "grdosije" res pomaga....
LP
Jože
Re: Puconci, 2 mrtva
Mnogi se spotikate ob starost voznikov. Ker sam pripadam kljubu 60+ se bom pa zavzel za stare voznike. Sposobnost vožnje je individualna kategorija. Nekateri niso sposobni varno voziti ne pri 18 letih in ne kadarkoli pozneje. Po drugi starni pa poznam pa cel kup šoferjev, ki so tudi pri 80+ (recimo moj oče) vozili brez tveganja za okolico. Res pa je malo čudno, ko vidiš, da ti brez zdravstvene omejitve velja vozniško preko 80 leta starosti. Tudi na stara leta namreč prenaša človek svoje vedenjske vzorce. Norec, ki ni upošteval v mladih letih predpisov, jih tudi na stara leta ne spoštuje. V mladosti ga sicer lahko v določeni meri rešujejo boljši refleksi....Voznik, ki pa vse življenje upošteva predpise, pa jih tudi na stara leta. Takemu nedvomno pomeni spuščena (pol)zapornica da prihaja vlak in se ustavi. Torej, vse je v glavi (in vzgoji) individuuma. Vendar pa sam navijam tudi za preventivne preglede za starejše voznike, saj lahko predstavljajo potencialno nevarnost za ostale.Grikos:
Oseba, ki je upravljala z avtomobilom bi lahko teoretično vozniški izpit naredila pred 48 leti, torej leta 1962.
V tem času so bile celo asfaltne ceste prava redkost, vmes se je spremenilo marsikaj, organi ki skrbijo za varnost cestnega prometa pa niso storili nič za izobraževanje tega voznika, razen da so vsakih nekaj let zvišali kazni.
Tisto o izobraževanju starih voznikov je pa malo bosa. Če se šofer tekom desetletij ni znal prilagoditi razvoju prometa, ga noben bog ne bo naučil na nekem tečaju. Saj te končno tudi avtošola ne naredi voznika. Da ti le neke temelje, na katerih se posameznik razvija v bolj ali manj varnega voznika, odvisno od njegovih sivih celic.
O 100% zavarovanju prehodov čez progo pa ni da bi zgubljali besede. Kajti ob dobrem zavarovanju (antiterosistične zapornice.... ) bi se norci ubili na njih, pa bi bil spet halo. Tako lahko samo upamo, da se bo čim več norcev, po možnosti dokaj neškodljivo za ostale, poslovilo od prometa na prehodih čez železnice in ne bodo večmogli ogrožati normalnih državljanov.
Toliko in
LPL
Re: Puconci, 2 mrtva
Ni mi jasno, kaj se nekaterim mota po glavi, medtem ko počnejo take neumnosti. Recimo včeraj popoldne je na ovinku pod skalco nekaj primerkov imelo nekakšne opravke na tiru. Če sem prav videl, sta se dva (verjetno starš in otrok) odločila, da bosta še malo sedela na tirnici. Adijo pamet.
- SZ ljubitelj
- Strojevodja I
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 26.01.2007, 11:33
- Kraj: Nova Štifta
Re: Puconci, 2 mrtva
Se ne strinjam popolnoma. Sam se še ne štejem med starce, a je bilo, ko sem delal izpit dvoje krožišč v Ljubljani, po katerih so nas učili voziti, mnogi so delali izpit še prej in jim ni noben razložil, kako se vozi skozi krožišče, zdaj pa imamo cel kup krožišč, ki so super, a sem hvaležen, ker poznam instruktoja, ki mi je razložil in mi razlaga vse novosti, da bi se čimbolj lahko jaz sam držal CPP-ja.Ljubitelj napisal/-a:
Tisto o izobraževanju starih voznikov je pa malo bosa. Če se šofer tekom desetletij ni znal prilagoditi razvoju prometa, ga noben bog ne bo naučil na nekem tečaju. Saj te končno tudi avtošola ne naredi voznika. Da ti le neke temelje, na katerih se posameznik razvija v bolj ali manj varnega voznika, odvisno od njegovih sivih celic.
Toliko in
LPL
Veliko pa prispevajo tudi same izkušnje. Če prevoziš na leto okrog 1000 km ali pa blizu 100.000 km je velika razlika. IN pa vsem manjka strpnosti in egoizma na naših cestah.
Čim več srečno prevoženih km ne glede na podlago
Lep pozdrav vsem
Tadej
Tadej