Slikica z linka, ki ga je objavil Re 4/4:
Re 4/4 napisal/-a:... potem nedelovanje sife...
Glede na okoliščine mene prav nič ne bi čudilo če bi bila SIFA na pomožni lokomotivi tako ali drugače neuporabna.
Glede na to, da je lokomotiva imela namen vožnje v zasedeni blok (pomožni stroj to pač mora slej ko prej narediti), bi v nekem trenutku morali zanemariti signal stoj.
Drugo pa je, da je kot kaže vlak, ki je obtičal za strganim, začel (najbrž) neavtorizirano "rikvercati". V tem primeru pa so SIFA bolj kot ne mejno uporabne ... recimo scenarij: pomožni stroj vstopi v blok, ki v tistem trenutku ni zaseden (lahko, da dobi signalizacijo "pričakuj stoj"). Malo kasneje v (s pomožnim strojem) zasedeni blok z drugega konca vstopi tovorni vlak s sklepom naprej. Čelo tega vlaka s SIFA napravo je pa 500 metrov znotraj naslednjega bloka in seveda ne more reagirati. Če je rikvercanje počasno, pomožni stroj pa pelje z neko za te razmere spodobno hitrostjo, se lahko pomožni stroj sreča s sklepom vlaka še precej preden čelo "vzvratno plazečega" vlaka pelje mimo meje progovnega bloka (ko bi lahko reagirala SIFA).