Iztirjenje v Avstriji

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
AEE_Express
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 345
Pridružen: 16.03.2010, 11:24

Re: Iztirjenje v Avstriji

Odgovor Napisal/-a AEE_Express »

541-110 napisal/-a:
virkant napisal/-a:
AEE_Express napisal/-a:več slika; http://eurocitycard.blogspot.com/2010/0 ... vlaka.html poglej
Oprostite, sem si vzel čas in pogledal omenjeno spletno stran. Ste morda urednik 24ur, ki ima v lasti še "fuš-spletno stran", da je pod vsakim člankom, napisan tudi na 24 ur, vaš podpis? =D>

lp virkant
Miro ni urednik na 24ur. Je pa očitno prekopiral tekst od tam. :jezn :jezn :jezn :jezn :jezn
virkant napisal/-a:Z velikm zanimanjem za to katastrofo, sem uspel izbrskat še nekaj fotografij iz vseh zornih kotov.
http://www.bahnforum.info/smf/index.php?topic=121362.54

lp, virkant
Živjo!

@541-110 je moj urednik za EuroCityCard ja, pa 24ur nisem ampak samo kopija beseda.....pa slika kolegi v avstriji ljubitelji je dal še orf-tv ena slika.

@virkant!
imam člani za bahnforum je redko večkrat gledam....ne more gor slika ker samo člani potem lahko odprto gor slika..... :D

lp,miro
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Re: Iztirjenje v Avstriji

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

Miro meni slike na bahn forumu normalno odpre pa nisem registriran :roll:
LP
Matic
firkant

Re: Iztirjenje v Avstriji

Odgovor Napisal/-a firkant »

664-111 napisal/-a:Miro meni slike na bahn forumu normalno odpre pa nisem registriran :roll:
Tudi jaz nisem član njihovega foruma, in sem ravno s tem namenom dal povezavo do tja na ta forum. :)

lp virkant
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Iztirjenje v Avstriji

Odgovor Napisal/-a holding »

...zanimivo..... :idea: ....res zanimivo...

...vlak je bil očitno "pod zrakom", saj je nekaj vagonov ostalo zavrtih na progi....lok je najbrž iztirila (prav tako vagoni) in na nadvozu ter uvozni kretnici je šlo vse skupaj v maloro... #-o ....

....le zakaj se ni dalo zavreti iz lokomotive.. :?: ...oziroma:teh 700 ton lahko na 25%o elektrodinamična zavora drži na 60 km/h....
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Iztirjenje v Avstriji

Odgovor Napisal/-a cokla »

holding napisal/-a:...zanimivo..... :idea: ....res zanimivo...

...vlak je bil očitno "pod zrakom", saj je nekaj vagonov ostalo zavrtih na progi....lok je najbrž iztirila in na uvozni kretnici je šlo vse skupaj v maloro... #-o ....

....le zakaj se ni dalo zavreti iz lokomotive.. :?: ...oziroma:teh 700 ton lahko na 25%o elektrodinamična zavora drži na 60 km/h....
Ne vemo kaj se je dogajalo...teorija prenese razne izračune ( to vedno trdim ), praksa pa je nekaj povsem drugega. Opazovanje s trdnih tal in komentiranje je pa itak naša lastnost; v kabini kjer se dogaja vse s svetlobno hitrostjo in kjer misli zaostajajo za instinktnimi reakcijami za svetlobna leta pa v takem primeru ni lahko biti in je to vse prej kot "sanjska služba".

Lahko je kriva le ena navadna deformacija tira.... :roll:




Kar pa se Mirota tiče....je pa že vse znano. Pač rad "krade" drugod, sam pa svojih slik ne da... :D
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Iztirjenje v Avstriji

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Mene vedno zanima, kako "preživi" lokomotiva takšne dogodke. In, seveda, kakšne so možnosti za stojno osebje.
S Taurusi je nekaj izkušenj bilo na Madžarskem, spominjam se fotografij, ki so prikazovale povsem deformirano kabino ob naletu na stoječo kompozicijo. V Bližini Beljaka je nekaj časa nazaj Taurus ušel in se zvrnil pod progo.
Tokrat je šlo po iztirjenju verjetno za drsenje na boku...vsaj tako se vidi iz nekaj fotografij. Imate vtis, da se je Taurus konstrukcijsko izkazal za lokomotivo z dovolj trdno zasnovo ogrodja?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Iztirjenje v Avstriji

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Očitno je Taurus konstrukcijsko kar čvrsta lokomotiva.
Madžarski primer Gyseva je nekaj drugega - izrednega. Tam je bila na vagonih pločevina, ki je rezala kot kosa. Brižita je morda edina lokomotiva, ki bi se najbrž izmazala bolje.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
AEE_Express
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 345
Pridružen: 16.03.2010, 11:24

Re: Iztirjenje v Avstriji

Odgovor Napisal/-a AEE_Express »

664-111 napisal/-a:Miro meni slike na bahn forumu normalno odpre pa nisem registriran :roll:
vem, malo gor slika-ampak dosti sliki je ne more tudi še dosti program za video,itd... bahnforum je samo regustriran, tudi zasonj video bahn vlak..... pojdi registriran!

ajde
Uporabniški avatar
541-110
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1093
Pridružen: 11.06.2006, 9:25
Kraj: LJUBLJANA

Re: Iztirjenje v Avstriji

Odgovor Napisal/-a 541-110 »

AEE_Express napisal/-a:Živjo!

@541-110 je moj urednik za EuroCityCard ja, pa 24ur nisem ampak samo kopija beseda.....pa slika kolegi v avstriji ljubitelji je dal še orf-tv ena slika.

lp,miro
Da ne bo prelivanja krvi, bom poskusil iz tega konteksta narediti pravi stavek. Še prej pa: 541-110 ni nikoli sodeloval na portalu EuroCityCard, kaj šele bil urednik tega portala.
miro je urednik na "ECC", na portalu 24ur pa ni urednik, je pa od tam kopiral tekst. Fotografije pa so od kolegov in ljubiteljev iz Avstrije.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Iztirjenje v Avstriji

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

541-110 napisal/-a:
AEE_Express napisal/-a:Živjo!

@541-110 je moj urednik za EuroCityCard ja, pa 24ur nisem ampak samo kopija beseda.....pa slika kolegi v avstriji ljubitelji je dal še orf-tv ena slika.

lp,miro
.......... Še prej pa: 541-110 ni nikoli sodeloval na portalu EuroCityCard, kaj šele bil urednik tega portala.
Kar izgovarjaj se. Nič ne pomaga, je kar je. SAZAS te že ima na seznamu. Samo Matoz te lahko še reši. press Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
AEE_Express
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 345
Pridružen: 16.03.2010, 11:24

Re: Iztirjenje v Avstriji

Odgovor Napisal/-a AEE_Express »

541-110 napisal/-a:
AEE_Express napisal/-a:Živjo!

@541-110 je moj urednik za EuroCityCard ja, pa 24ur nisem ampak samo kopija beseda.....pa slika kolegi v avstriji ljubitelji je dal še orf-tv ena slika.

lp,miro
Da ne bo prelivanja krvi, bom poskusil iz tega konteksta narediti pravi stavek. Še prej pa: 541-110 ni nikoli sodeloval na portalu EuroCityCard, kaj šele bil urednik tega portala.
miro je urednik na "ECC", na portalu 24ur pa ni urednik, je pa od tam kopiral tekst. Fotografije pa so od kolegov in ljubiteljev iz Avstrije.
nisem reko sodeloval za eurocitycard, glede eurocitycard je da samo jaz moj, kdo reko- čundo! ne razumeš beri....ajde
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Iztirjenje v Avstriji

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Brižita je morda edina lokomotiva, ki bi se najbrž izmazala bolje.
Dokazano!!! Brižita je zakon v primerih trdega srečanja. V primeru sinočne nesreče na severu Nemčije pri mestu Pein bi strojevodja odnesel brez posledic. Nocoj so objavili tudi vzrok nesreče v Avstriji. Napaka naj bi bila na cevi glavnega zračnega voda.
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Iztirjenje v Avstriji

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

Florjan napisal/-a:... Nocoj so objavili tudi vzrok nesreče v Avstriji. Napaka naj bi bila na cevi glavnega zračnega voda...
Čeprav je malce čudno, pretrgal naj bi se vod med prvim in drugim vagonom. In to tako nesrečno, da vod od drugega vagona pa do konca vlaka NI izgubil pritiska in posledično NI avtomatsko zavrl zadnjega dela vlaka!?!

Če prav poznam način delovanja zavornega sistema (če ne naj me prosim poznavalci popravijo), bi naj v primeru pretrganja zračnega voda pritisk v sistemu padel in avtomatsko zavrl kompozicijo!

Pri tej teoriji sem mi tudi poraja vprašanje, kako lahko ugotovijo, kdaj se je vod pretrgal: pred nesrečo, v sami nesreči ali kot posledica nesreče?
Ampak, po bitki je zmeraj lahko biti general, upajmo pa, da se kaj takega ne bo več ponovilo!
Sreča v nesreči pa je dejstvo, da gre samo za materialno škodo in da na srečo nihče ni bil poškodovan!!!
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Iztirjenje v Avstriji

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Borsig, se v celoti strinjam s tvojim razmišljanjem. Tako kot je zapisano - nič jasno, oziroma namenjeno le nepoznavalski javnosti.
Vse skupaj je zelo podobno lanskemu reškemu primeru. Pa še lahek vlak je to bil. Je morda komu znan padec proge v ‰?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Iztirjenje v Avstriji

Odgovor Napisal/-a cokla »

Edina razlaga ob temu razlogu nesreče je , da je del ( možno preperele cevi zračnega voda ), ki je odstopil na notranji strani , naredil čep, ki ni dovolil izzstopa zraka iz glavnega voda in posledično zavrtje vlaka. In , da ne bo "navala name " ; že videno in doživeto tudi pri nas.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Odgovori