Iztirjenje v Avstriji

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
firkant

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a firkant » 18.06.2010, 8:47

Dolfe napisal/-a:Je morda komu znan padec proge v ‰?


Na spodnji sliki se vidi nagib celotne proge. Med postajama Landeck in Zams, kjer je prišlo do iztirjenja, pada proga za 12,4‰.

Največji nagib na tej progi znaša pa kar 31‰ :!:

Vir:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/d ... n_1912.jpg

lp virkant
Izidor

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a Izidor » 18.06.2010, 8:59

Nesreča se je zgodila pred postajo Braz iz smeri Landecka :

Slika

Gre za S zavoj, s kar velikim nagibom. Na tem odseku so v nasprotni smeri vedno uporabljajo doprege saj klanci presegajo tudi 30 in več promil vzpona.

Bojim se, da ima Cokla prav in da je vzrok ravno pri ceveh za zrak.

Sam sem imel pred nekaj leti priliko se peljati v kabini lokomotive na odseku te arlberške proge med postajama St.Anton/Arlberg - Bludenz in proga je res gorska, na nekaterih odsekih kot je ta zaradi strmih klancev in padcev ter ostrih zavojev ne omogoča na nekaterih odsekih hitrosti višjih od 60km/h.

Lp
Izidor
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3063
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a _Borsig_ » 18.06.2010, 15:09

Zamiv razvoj dogodkov:
Neuradno se sliši (o tem se govori že tudi na forumih sosednih držav), da ležijo med postajama
"Langen am Arlberg" in "Braz" v tiru tirnice, katere so izgradili oz. še čakajo na vgraditev.
Na teh naj bi se deformirala cev zavornega voda.
Ko je strojevodja opazil, da zavore ne delujejo več, je oddal kic v sili.

Iz tega razloga so na tem odseku izklopili elektriko!
Posledično pa ni delovala niti "elektro zavora" lokomotive!!!
(poznavalci povejte prosim pravilen izraz za ta načina zaviranja!)

Očitno je nekdo v tistih kritičnih trenutkih narobe reagiral!
Odklop elektrike namreč ni pripomogel k zmanjšanju hitrosti vlaka, ampak je onesposobil še zadnjo možnost zaviranja!
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
firkant

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a firkant » 18.06.2010, 15:10

_Borsig_ napisal/-a:Iz tega razloga so na tem odseku izklopili elektriko!
Posledično pa ni delovala niti "elektro zavora" lokomotive!!!
(poznavalci povejte prosim pravilen izraz za ta načina zaviranja!)


Elektro dinamično zaviranje (EDZ). :)
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a 541 » 18.06.2010, 16:23

_Borsig_ napisal/-a:Zamiv razvoj dogodkov:
Neuradno se sliši (o tem se govori že tudi na forumih sosednih držav), da ležijo med postajama
"Langen am Arlberg" in "Braz" v tiru tirnice, katere so izgradili oz. še čakajo na vgraditev.
Na teh naj bi se deformirala cev zavornega voda.


Ja pa kaj se jim zavorne cevi po progi vlečejo? :lol: Potem bi se deformirale tudi na vsaki kretnici ali nivojskem prehodu, saj tirnice v tiru niso višje od tirnic, po katerih se vozi. :^o
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3063
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a _Borsig_ » 18.06.2010, 21:32

541 napisal/-a:...Ja pa kaj se jim zavorne cevi po progi vlečejo? :lol: Potem bi se deformirale tudi na vsaki kretnici ali nivojskem prehodu, saj tirnice v tiru niso višje od tirnic, po katerih se vozi. :^o
Ponovno splet nesrečnih okoliščin. Gre za po dva fixno speta vagona.
Med prvim in drugim fixno vpetim vagonom naj bi popustil nosilci, beri: žica, ki je držala cevi na višini vsaj, mislim da 140 mm nad višino tirnice!

Iščem slike!

Sicer pa je OBB takoj po nesreči, t.j.15.6.2010 izdalo nova navodila za redno kontrolo teh vagonov, v katerem je posebej povdarjeno, da se kontrolirajo nosilci in min. višina nad višino tirnice.
To navodilo sem že videl! Ga ponovno iščem!
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 526
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a 038 » 18.06.2010, 22:14

Ne razumem, četudi so se poškodovale zračne cevi na tirnicah, kako pa, da se ni spraznil glavni zračni vod? V praksi ni lahko doseči poškodb na GZV-ju brez izgub tlaka, prej bi se močno strinjal s @coklo in preperelostjo gumijastih polspojk.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a 541 » 19.06.2010, 7:07

_Borsig_ napisal/-a:
541 napisal/-a:...Ja pa kaj se jim zavorne cevi po progi vlečejo? :lol: Potem bi se deformirale tudi na vsaki kretnici ali nivojskem prehodu, saj tirnice v tiru niso višje od tirnic, po katerih se vozi. :^o
Ponovno splet nesrečnih okoliščin. Gre za po dva fixno speta vagona.
Med prvim in drugim fixno vpetim vagonom naj bi popustil nosilci, beri: žica, ki je držala cevi na višini vsaj, mislim da 140 mm nad višino tirnice!


Potem je izjava, da so "krivec" tirnice v tiru, malo smešna, a ne? #-o Če so cevi GZV padle po tleh, bi se pač potrgale na čem drugem. Načeloma nič tragičnega (razen zamud), vendar da kljub pretrganju GZV ni prišlo do izpraznitve ali pa vsaj znižanja tlaka v GZV in s tem aktiviranja indirektne zavore, je pa moralo biti nekaj zelo močno narobe in to na vlaku.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 19.06.2010, 7:29

Ne tako dolgo nazaj se je ravno na štajerskem pokazal problem z gumijastimi cevmi. Namreč, SŽ so nabavile neke "poceni" mislim da češke cevi, ki pa so bile nekvalitetne. Odstopala je notranja stena (ovoj), nastal je žep, sila zračnega pritiska pa je naredila svoje tako, da je zamašila cev. K sreči se je defekt pokazal na štajerskih ravninah in zadeva se je dokaj srečno razpletla le s prevozom glavnega signala. Na primorskem koncu bi znalo biti hudo drugače.
Epilog je bil takšen, da je bilo treba dobesedno trenutno pregledati vsa vozna sredstva (tudi lokomotive) in jih izločiti iz prometa.

Državna akcija NNNP (nič nas ne sme presenetiti) je bila smrkavec nasproti takratnemu dogajanju okrog lokomotiv. In uspešna. =D>
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 650
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 19.06.2010, 15:57

Osebna izkušnja.Meh prevzet v CD ,z njim v Zalog na vlak proti gorenski opravljanje zavornega preizkusa, preglednik na koncu vlaka ,zavrem ,po manometrih vse v redu na vlaku nobenega učinka, bolj zaviram nič.Skoraj prepir z preglednikom "kaj me je..š". Meh nazaj v CD.Vzrok napake odluščen del gumijaste cev med polkabinama,ki je deloval kot srčna zaklopka.Hudič gre srat zmeraj na največji kup.
kristko1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 87
Pridružen: 21.10.2008, 16:44

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a kristko1 » 19.06.2010, 20:50

Kar se tiče zračnih cevi. Je to lahko vzrok in tudi pri nas je bil tak primer in tako kot pravi Dolfe k sreči je to bilo na štajerskih ravninah.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 7772
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 19.06.2010, 21:05

_Borsig_ napisal/-a:
541 napisal/-a:...Ja pa kaj se jim zavorne cevi po progi vlečejo? :lol: Potem bi se deformirale tudi na vsaki kretnici ali nivojskem prehodu, saj tirnice v tiru niso višje od tirnic, po katerih se vozi. :^o
Ponovno splet nesrečnih okoliščin. Gre za po dva fixno speta vagona.
Med prvim in drugim fixno vpetim vagonom naj bi popustil nosilci, beri: žica, ki je držala cevi na višini vsaj, mislim da 140 mm nad višino tirnice!

Iščem slike!

Sicer pa je OBB takoj po nesreči, t.j.15.6.2010 izdalo nova navodila za redno kontrolo teh vagonov, v katerem je posebej povdarjeno, da se kontrolirajo nosilci in min. višina nad višino tirnice.
To navodilo sem že videl! Ga ponovno iščem!


Navodilo...izgleda takole:

Slika


...vendar to ni rešitev problema :roll:
...in tudi ni bilo vzrok za nesrečo.
Je pa zanimivo, da so šele sedaj izdali takšno navodilo :?
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3063
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a _Borsig_ » 20.06.2010, 20:15

železocestnik napisal/-a:...Navodilo...izgleda takole: ...

To je to!
To bi si lahko že mislil, če ga bo kdo našel,
bo to "Broj jedan",
po domače @ŽC!
:mrgreen:

Ja, to je to!

AMPAK, je to res razlog za nesrečo?
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 21.06.2010, 10:03

.....verjetno,ampak zmeraj je to splet večih okoliščin.Nekje se zalomi potem se pa samo še podira!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
cokla
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 11023
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a cokla » 21.06.2010, 10:08

Nurmi napisal/-a:.....verjetno,ampak zmeraj je to splet večih okoliščin.Nekje se zalomi potem se pa samo še podira!


Tako je ...kot domine. Akcija-reakcija...

Še vedno pa mislim, da j vzrok v zamašeni cevi glavnega voda...ali zaprti pipi glavnega voda. To pa že diši po šlampariji.

Zato je uradni vzrok...takšen kot je.

In tudi jaz zgolj ugibam... #-o
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost