Stran 5 od 8

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 24.06.2010, 22:29
Napisal/-a _Borsig_
desiro napisal/-a:Microsoft??? To bi potem bolj tako zgledalo:
Karkoli bi strojevodja karkoli v kabini premaknil bi napisalo Are you shore??? Yes No?????
Zamisli si kombinacijo:

Are you shore??? /Ali ste sigurni???: "DA", "NE", "MOGOČE"

:mrgreen:

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 24.06.2010, 22:56
Napisal/-a hulk
cokla napisal/-a:
hulk napisal/-a:
cokla napisal/-a:Ja, če ni napetosti v voznem vodu ni tudi elktrodinamične zavore...
Na 541 (1216) nekaj malega je EDZ. :wink:
No takole je, Hulk. Če pride do posredovanja zaščite in zaradi tega odprtja glavnega stikala-EDZ ni.

EDZ je le vprimeru, da gl. stikalo zavestno odpreš in spustiš odjemnik toka. Le v tem primeru.
Tako približno ja.

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 24.11.2014, 19:19
Napisal/-a Florjan
Pred dnevi je bilo v avstrijskih poročilih objavljeno, da bo strojevodja "podivjanega vlaka" dobil 50.000€ odškodnine za bolečine.

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 24.11.2014, 20:26
Napisal/-a nik
Tono napisal/-a:
holding napisal/-a:...kaj pa "software" na lok... :?: ...obstaja mogoče ta možnost...
Ja, si predstavljate Micro$softov modri ekran (BSOD = Blue Screeen Of Death) na mašini ...

Pravkar ste ostali brez bremz, prosimo resetirajte sistem :)

Lp,

T
Imam Windowse na tramvaju...
:D
Nekad se ekran zamrzne.
Nekad preko cijelog ekrana dobijem crveni okvir sa upozorenjem i uputom ali bez napisanog teksta upozorenja i upute.
Nekad zaštita usred kočenja isključi EDZ a nemam kočnik nego samo ručicu vožnje/kočenja pa mogu samo čekati da kompjuter prije ili kasnije aktivira disk-kočnice.
Nekad kod pokretanja upravljački sklop da struju vožnje na motore ali 'zaboravi' raskočiti disk-kočnice pa se tramvaj samo propne i zuji.
Nekad kod pokretanja upravljački sklop raskoči disk-kočnice ali 'zaboravi' dati struju na motore pa na uzbrdici tramvaj krene nazad.
Protuklizna zaštita kod polaska funkcionira samo ako nije klizavo dok kod klizavog mogu ići korakom a da brzinomjer pokazuje 70km/h.
Protuklizna zaštita kod kočenja funkcionira samo ako nije klizavo dok kod klizavog moram nešto sam poduzeti inače ću sa blokiranim kotačima odkliziti do idućeg raskrižja.
#-o

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 01.12.2015, 13:12
Napisal/-a Florjan
Danes zjutraj je med Semmeringom in Breitensteinom iztiril tovorni vlak. Zaradi poškodb bo "Južna železnica" zaprta predvidoma do četrtka. Odprava posledic nesreče je težavna zaradi težkega dostopa in v predoru.
.

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 01.12.2015, 13:30
Napisal/-a RitterVonGhega
Florjan napisal/-a:Danes zjutraj je med Semmeringom in Breitensteinom iztiril tovorni vlak. Zaradi poškodb bo "Južna železnica" zaprta predvidoma do četrtka. Odprava posledic nesreče je težavna zaradi težkega dostopa in v predoru.
.
odgovori je DA !

EC 151 je ustavil in še vedno čaka , bo nadomestni avtobusni za Gradec...

EC 158 je vozi samo do Gradec potem za EC "10151" do Ljubljane , potem spet v Gradec ...... potem EC 159 do Zagrebu .

lp

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 01.12.2015, 18:18
Napisal/-a Florjan
Po zadnjih poročilih bo proga zaprta predvidoma tri tedne. Popravilo proge, vozne mreže in signalno varnostnih naprav.

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 01.12.2015, 18:58
Napisal/-a Re 4/4
Slika


Quelle: bahnforum.info

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 01.12.2015, 19:05
Napisal/-a igor72
kopirano iz FB...Googlov prevajalnik je obup....če lahko kdo bolj v detajle prevede:

Gar kein schöner Anblick vom Zugunglück am Semmering. Soweit bislang bekannt hier der Ablauf:

Zug 42322 fährt bergwärts und es kommt zu einer Zugtrennung. Daraufhin wird der Zug zwangsgebremst und kommt zum Stillstand (auch der abgerissene Zugteil). Beinahe im Blockabstand fährt Zug 43601 ebenfalls den Berg hoch und kommt aufgrund des vor ihn liegen gebliebenen 42322 zum Stillstand.
Es wird beschlossen den Zug 43601 mit einem Hilfstriebfahrzeug aus Gloggnitz zurück zu ziehen um ihn am Gegengleis vorbei zu lassen.
Daher macht sich die 1144 282 als Nebenfahrt 98599 von Gloggnitz auf den Weg um Zug 43601 in den nächsten Bahnhof zurück zu ziehen. Während die 1144 bergwärts fährt, entrollt aus bisher ungeklärter Ursache der Zug 43601 und macht sich auf den Weg ins Tal. Schließlich prallt Zug 43601 im Pollereswandtunnel frontal auf die zu Hilfe kommende 1144...

Der Triebfahrzeugführer der 1144 282 wird wie durch ein Wunder nicht schwer verletzt und kann rasch von der Rettung geborgen werden (es geht ihm den Umständen entsprechend). Der Triebfahrzeugführer vom Zug 43601 wird vom Kriseninterventionsteam betreut.
Der Tunnel ist komplett mit Güterwagen und Containern zu und man kommt auch nicht zu Fuß an der Unglücksstelle vorbei. Die Bergung muss also von beiden Seiten separat erfolgen. Der Oberbau, Tunneldecke, Tunnelwand sowie die Fahrleitung muss komplett erneuert werden.

Man kann von großen Glück sprechen, dass es hier keine Toten oder eine Vielzahl an verletzten Personen gibt. Wäre statt der 1144 zb ein Talent oder dergleichen zu dem Zeitpunkt dort gewesen, wäre diese Kollision in einer Katastrophe geendet.

Wir wünschen allen Beteiligten alles Gute und schnelle Genesung und bitten auch die Fahrgäste um Verständnis für die auftretenden Schwierigkeiten bezüglich Schienenersatzverkehr und dergleichen.

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 01.12.2015, 19:32
Napisal/-a RitterVonGhega
Tovorni promet Vlaki med Dunaju in v Gradcu bo šel preko Fehring za d.lok2016 Lokomotion herkules, tudi EC 159 je vozi sestave vagon od railjet do Špilje + 1116+2016 .

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 01.12.2015, 19:54
Napisal/-a Re 4/4
Grd pogled iz kabine vlaka. Kolikor je trenutno znano je bil potek dogodkov takšen:
Vlak 42322 je vozil v klanec in takrat je prišlo do strganaja. Vlak je začel prisilno zavirati, tudi del vlaka, ki se je strgal. Medtem je vlak 43601, ki je vozil prav tako v breg ustavil za njim. Rečeno je bilo, da bodo 43601 odpeljali v Gloggnitz.
Lokomotiva 1144 282 je odpeljala kot 98599, da bi prišla do vlaka in ga odpeljalo v dolino. Med tem, ko se je 1144 vzpenjala se je vlak 43601 iz neznanega razloga začel spuščati v dolino. Nakar sta 1144 in vlak 43601 čelno trčila v Pollereswandtunnelu. Strojevodja na 1144 na srečno ni bil huje poškodovan. Z hitrim posredovanjem strojevodje na vlaku 43601 so Kriseninterventionsteam (nujna medicinska pomoč) hitro opravili svoje delo.

Dostop v predor, vagonov in kontejnerjev je praktično nemogoč, zato je reševanje potekalo iz obeh smereh. Popravilo bo zahtevalo ma komplet.

Lahko govorimo o veliki sreči, če bi namesto 1144 bil kakšen talent, bi lahko poročali o smrtnih žrtvah

Vsem vpletenim žeilmo veliko sreče, prav tako potnikom, ki jih prosijo za potrpljenje in, da naj razumejo težave ob nadomestnih prevozih

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 01.12.2015, 20:15
Napisal/-a igor72
Hvala ;)

MMG: 43601 je (bil) kontejnerski vlak za Koper

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 01.12.2015, 20:52
Napisal/-a Dino S
Re 4/4 napisal/-a:Grd pogled iz kabine vlaka. Kolikor je trenutno znano je bil potek dogodkov takšen:
Vlak 42322 je vozil v klanec in takrat je prišlo do strganaja. Vlak je začel prisilno zavirati, tudi del vlaka, ki se je strgal. Medtem je vlak 43601, ki je vozil prav tako v breg ustavil za njim. Rečeno je bilo, da bodo 43601 odpeljali v Gloggnitz.
Lokomotiva 1144 282 je odpeljala kot 98599, da bi prišla do vlaka in ga odpeljalo v dolino. Med tem, ko se je 1144 vzpenjala se je vlak 43601 iz neznanega razloga začel spuščati v dolino. Nakar sta 1144 in vlak 43601 čelno trčila v Pollereswandtunnelu. Strojevodja na 1144 na srečno ni bil huje poškodovan. Z hitrim posredovanjem strojevodje na vlaku 43601 so Kriseninterventionsteam (nujna medicinska pomoč) hitro opravili svoje delo.

Dostop v predor, vagonov in kontejnerjev je praktično nemogoč, zato je reševanje potekalo iz obeh smereh. Popravilo bo zahtevalo ma komplet.

Lahko govorimo o veliki sreči, če bi namesto 1144 bil kakšen talent, bi lahko poročali o smrtnih žrtvah

Vsem vpletenim žeilmo veliko sreče, prav tako potnikom, ki jih prosijo za potrpljenje in, da naj razumejo težave ob nadomestnih prevozih
Dostop v predor je nemogoč zaradi nakopičenih vagonov in kontejnerjev ki so tako nagrmadeni, da še človek ne more mimo.

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 01.12.2015, 23:40
Napisal/-a RitterVonGhega
Quelle: bahnforum.info

Slika
tovorni je lastnik od "Adria Kombi" .

ostali drugi tovorni obvozi tudi Leoben -Linz- Wien Westbf-Breclav, potem naprej...
še
Obvozi ; Špilje-Graz-leoben-Linz-Češke Budejovice poten naprej.......
danes dan v Špilje je veliko in gužva tovorni vlak cca 30-35x na dan (24ur)

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 02.12.2015, 6:51
Napisal/-a Regan 664
Strgal se je en vlak pred vlakom Adrie Kombi z bolgarskimi ploščniki? Ob tem pa je nasankal še vlak od Adrie....?
Ali bo zaradi tega dogodka prišlo do obvoza tovornih vlakov preko Jesenic ali Šentilja?