Iztirjenje v Avstriji

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2266
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 02.12.2015, 9:53

igor72 napisal/-a:MMG: 43601 je (bil) kontejnerski vlak za Koper

[url]666kb.com/i/d4afjgr49gpfwtrw9.jpg[/url]

Quelle:bahnforum.info

Regan 664 napisal/-a:Strgal se je en vlak pred vlakom Adrie Kombi z bolgarskimi ploščniki? Ob tem pa je nasankal še vlak od Adrie....?
Ali bo zaradi tega dogodka prišlo do obvoza tovornih vlakov preko Jesenic ali Šentilja?


Kontejnerji gredo via Hodoš, zaenkrat neuradno.

Zaenkrat se šušlja, da je šlo tisti dan vse narobe. Najprej strganje, potem nedelovanje sife, iztirjenje pred tem in potem šele trk.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3081
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a mkx » 02.12.2015, 11:18

Slikica z linka, ki ga je objavil Re 4/4:

Slika

Re 4/4 napisal/-a:... potem nedelovanje sife...

Glede na okoliščine mene prav nič ne bi čudilo če bi bila SIFA na pomožni lokomotivi tako ali drugače neuporabna.

Glede na to, da je lokomotiva imela namen vožnje v zasedeni blok (pomožni stroj to pač mora slej ko prej narediti), bi v nekem trenutku morali zanemariti signal stoj.

Drugo pa je, da je kot kaže vlak, ki je obtičal za strganim, začel (najbrž) neavtorizirano "rikvercati". V tem primeru pa so SIFA bolj kot ne mejno uporabne ... recimo scenarij: pomožni stroj vstopi v blok, ki v tistem trenutku ni zaseden (lahko, da dobi signalizacijo "pričakuj stoj"). Malo kasneje v (s pomožnim strojem) zasedeni blok z drugega konca vstopi tovorni vlak s sklepom naprej. Čelo tega vlaka s SIFA napravo je pa 500 metrov znotraj naslednjega bloka in seveda ne more reagirati. Če je rikvercanje počasno, pomožni stroj pa pelje z neko za te razmere spodobno hitrostjo, se lahko pomožni stroj sreča s sklepom vlaka še precej preden čelo "vzvratno plazečega" vlaka pelje mimo meje progovnega bloka (ko bi lahko reagirala SIFA).
LP, Metod
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4370
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a igor72 » 02.12.2015, 16:14

mkx napisal/-a:Glede na okoliščine mene prav nič ne bi čudilo če bi bila SIFA na pomožni lokomotivi tako ali drugače neuporabna.

Glede na to, da je lokomotiva imela namen vožnje v zasedeni blok (pomožni stroj to pač mora slej ko prej narediti), bi v nekem trenutku morali zanemariti signal stoj.

Drugo pa je, da je kot kaže vlak, ki je obtičal za strganim, začel (najbrž) neavtorizirano "rikvercati". V tem primeru pa so SIFA bolj kot ne mejno uporabne ... recimo scenarij: pomožni stroj vstopi v blok, ki v tistem trenutku ni zaseden (lahko, da dobi signalizacijo "pričakuj stoj"). Malo kasneje v (s pomožnim strojem) zasedeni blok z drugega konca vstopi tovorni vlak s sklepom naprej. Čelo tega vlaka s SIFA napravo je pa 500 metrov znotraj naslednjega bloka in seveda ne more reagirati. Če je rikvercanje počasno, pomožni stroj pa pelje z neko za te razmere spodobno hitrostjo, se lahko pomožni stroj sreča s sklepom vlaka še precej preden čelo "vzvratno plazečega" vlaka pelje mimo meje progovnega bloka (ko bi lahko reagirala SIFA).

SIFA je budnik in nima nobene veze s signali...
LEP DAN
Igor
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2103
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a Brižitka 363 » 02.12.2015, 21:20

Florjan napisal/-a:Po zadnjih poročilih bo proga zaprta predvidoma tri tedne. Popravilo proge, vozne mreže in signalno varnostnih naprav.

Vir?
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1112
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 02.12.2015, 21:29

Danes ;

RJ 159 , potem RJ 150 iz Murzzuschlang za Špilje in Murzzuschlang 1116.201 +(01) , EC 150 potem EC 159 iz Ljubljane za Špilje , potem v Zagrebu , 342.001 .

Railjet je prvič prihod v Špilje, vesele... pa jutri ne bo ker drugi v Leibnitz bo spet menjava....

Slika

Slika
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2266
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 03.12.2015, 8:43

Brižitka 363 napisal/-a:Vir?


http://fahrplan.oebb.at/bin/help.exe/dn ... p_external

1.12-20.12
cokla
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 11104
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a cokla » 03.12.2015, 11:28

igor72 napisal/-a:
mkx napisal/-a:Glede na okoliščine mene prav nič ne bi čudilo če bi bila SIFA na pomožni lokomotivi tako ali drugače neuporabna.

Glede na to, da je lokomotiva imela namen vožnje v zasedeni blok (pomožni stroj to pač mora slej ko prej narediti), bi v nekem trenutku morali zanemariti signal stoj.

Drugo pa je, da je kot kaže vlak, ki je obtičal za strganim, začel (najbrž) neavtorizirano "rikvercati". V tem primeru pa so SIFA bolj kot ne mejno uporabne ... recimo scenarij: pomožni stroj vstopi v blok, ki v tistem trenutku ni zaseden (lahko, da dobi signalizacijo "pričakuj stoj"). Malo kasneje v (s pomožnim strojem) zasedeni blok z drugega konca vstopi tovorni vlak s sklepom naprej. Čelo tega vlaka s SIFA napravo je pa 500 metrov znotraj naslednjega bloka in seveda ne more reagirati. Če je rikvercanje počasno, pomožni stroj pa pelje z neko za te razmere spodobno hitrostjo, se lahko pomožni stroj sreča s sklepom vlaka še precej preden čelo "vzvratno plazečega" vlaka pelje mimo meje progovnega bloka (ko bi lahko reagirala SIFA).

SIFA je budnik in nima nobene veze s signali...


Pa še to...budnik se aktivira takoj ob premiku lokomotive...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1112
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 12.12.2015, 12:02

Semmering je bo jutri prvi odprto in naprej normalno prometi vlak po vozni red... Danes zvečer samo dva vlak za EC 150 EMONA je bo danes poti v Semmering za Dunaju in še eni RJ 79 iz Praga za Gradec (RJ Češke Drahy) =D =D>
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 602
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a Florjan » 12.12.2015, 13:52

Zapora proge se je preselila jugo-vzodno v Avstrijsko Radgono. V petek zjutraj je na postaji iztiril motornik . Poškodovan ni nihče. Močno je poškodovana kretnica. Za nabavo nadomestnih delov in popravilo kretnice bo proga zaprta predvidoma 14 dni. V tem času bo potekal nadomestni avtobusni promet.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1112
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 12.12.2015, 15:42

Florjan napisal/-a:Zapora proge se je preselila jugo-vzodno v Avstrijsko Radgono. V petek zjutraj je na postaji iztiril motornik . Poškodovan ni nihče. Močno je poškodovana kretnica. Za nabavo nadomestnih delov in popravilo kretnice bo proga zaprta predvidoma 14 dni. V tem času bo potekal nadomestni avtobusni promet.


Desiro 5022.043 #-o
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1112
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 12.12.2015, 15:44

RitterVonGhega napisal/-a:
Florjan napisal/-a:Zapora proge se je preselila jugo-vzodno v Avstrijsko Radgono. V petek zjutraj je na postaji iztiril motornik . Poškodovan ni nihče. Močno je poškodovana kretnica. Za nabavo nadomestnih delov in popravilo kretnice bo proga zaprta predvidoma 14 dni. V tem času bo potekal nadomestni avtobusni promet.


Desiro 5022.043 #-o


Foto; Radkersburger Bahn S51


Slika
Slika
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2266
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 28.12.2016, 11:09

Slika
Vir: Kleinezeitung.at
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 775
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a petindvajsetka » 28.12.2016, 16:31

Še sreča, če lahko tako rečem, da je iztirilo v dolini. Kaj bi šele bilo, če bi prišlo do iztirjenja kje na kakšnem viaduktu. So pa na sliki, kolikor je videti vagoni od HŽ.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4370
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Iztirjenje v Avstriji

OdgovorNapisal/-a igor72 » 28.12.2016, 17:26

petindvajsetka napisal/-a:... So pa na sliki, kolikor je videti vagoni od HŽ.

Ruda, iz Bakra za Linz...
LEP DAN
Igor

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov