Stran 6 od 8
Re: Iztirjenje v Avstriji
Objavljeno: 02.12.2015, 9:53
Napisal/-a Re 4/4
igor72 napisal/-a:
MMG: 43601 je (bil) kontejnerski vlak za Koper
666kb.com/i/d4afjgr49gpfwtrw9.jpg
Quelle:bahnforum.info
Regan 664 napisal/-a:Strgal se je en vlak pred vlakom Adrie Kombi z bolgarskimi ploščniki? Ob tem pa je nasankal še vlak od Adrie....?
Ali bo zaradi tega dogodka prišlo do obvoza tovornih vlakov preko Jesenic ali Šentilja?
Kontejnerji gredo via Hodoš, zaenkrat neuradno.
Zaenkrat se šušlja, da je šlo tisti dan vse narobe. Najprej strganje, potem nedelovanje sife, iztirjenje pred tem in potem šele trk.
Re: Iztirjenje v Avstriji
Objavljeno: 02.12.2015, 11:18
Napisal/-a mkx
Slikica z linka, ki ga je objavil Re 4/4:
Re 4/4 napisal/-a:... potem nedelovanje sife...
Glede na okoliščine mene prav nič ne bi čudilo če bi bila SIFA na pomožni lokomotivi tako ali drugače neuporabna.
Glede na to, da je lokomotiva imela namen vožnje v zasedeni blok (pomožni stroj to pač mora slej ko prej narediti), bi v nekem trenutku morali zanemariti signal stoj.
Drugo pa je, da je kot kaže vlak, ki je obtičal za strganim, začel (najbrž) neavtorizirano "rikvercati". V tem primeru pa so SIFA bolj kot ne mejno uporabne ... recimo scenarij: pomožni stroj vstopi v blok, ki v tistem trenutku ni zaseden (lahko, da dobi signalizacijo "pričakuj stoj"). Malo kasneje v (s pomožnim strojem) zasedeni blok z drugega konca vstopi tovorni vlak s sklepom naprej. Čelo tega vlaka s SIFA napravo je pa 500 metrov znotraj naslednjega bloka in seveda ne more reagirati. Če je rikvercanje počasno, pomožni stroj pa pelje z neko za te razmere spodobno hitrostjo, se lahko pomožni stroj sreča s sklepom vlaka še precej preden čelo "vzvratno plazečega" vlaka pelje mimo meje progovnega bloka (ko bi lahko reagirala SIFA).
Re: Iztirjenje v Avstriji
Objavljeno: 02.12.2015, 11:50
Napisal/-a Re 4/4
Re: Iztirjenje v Avstriji
Objavljeno: 02.12.2015, 16:14
Napisal/-a igor72
mkx napisal/-a:Glede na okoliščine mene prav nič ne bi čudilo če bi bila SIFA na pomožni lokomotivi tako ali drugače neuporabna.
Glede na to, da je lokomotiva imela namen vožnje v zasedeni blok (pomožni stroj to pač mora slej ko prej narediti), bi v nekem trenutku morali zanemariti signal stoj.
Drugo pa je, da je kot kaže vlak, ki je obtičal za strganim, začel (najbrž) neavtorizirano "rikvercati". V tem primeru pa so SIFA bolj kot ne mejno uporabne ... recimo scenarij: pomožni stroj vstopi v blok, ki v tistem trenutku ni zaseden (lahko, da dobi signalizacijo "pričakuj stoj"). Malo kasneje v (s pomožnim strojem) zasedeni blok z drugega konca vstopi tovorni vlak s sklepom naprej. Čelo tega vlaka s SIFA napravo je pa 500 metrov znotraj naslednjega bloka in seveda ne more reagirati. Če je rikvercanje počasno, pomožni stroj pa pelje z neko za te razmere spodobno hitrostjo, se lahko pomožni stroj sreča s sklepom vlaka še precej preden čelo "vzvratno plazečega" vlaka pelje mimo meje progovnega bloka (ko bi lahko reagirala SIFA).
SIFA je budnik in nima nobene veze s signali...
Re: Iztirjenje v Avstriji
Objavljeno: 02.12.2015, 21:20
Napisal/-a Brižitka 363
Florjan napisal/-a:Po zadnjih poročilih bo proga zaprta predvidoma tri tedne. Popravilo proge, vozne mreže in signalno varnostnih naprav.
Vir?
Re: Iztirjenje v Avstriji
Objavljeno: 02.12.2015, 21:29
Napisal/-a RitterVonGhega
Danes ;
RJ 159 , potem RJ 150 iz Murzzuschlang za Špilje in Murzzuschlang 1116.201 +(01) , EC 150 potem EC 159 iz Ljubljane za Špilje , potem v Zagrebu , 342.001 .
Railjet je prvič prihod v Špilje, vesele... pa jutri ne bo ker drugi v Leibnitz bo spet menjava....
Re: Iztirjenje v Avstriji
Objavljeno: 03.12.2015, 8:43
Napisal/-a Re 4/4
Re: Iztirjenje v Avstriji
Objavljeno: 03.12.2015, 11:28
Napisal/-a cokla
igor72 napisal/-a:mkx napisal/-a:Glede na okoliščine mene prav nič ne bi čudilo če bi bila SIFA na pomožni lokomotivi tako ali drugače neuporabna.
Glede na to, da je lokomotiva imela namen vožnje v zasedeni blok (pomožni stroj to pač mora slej ko prej narediti), bi v nekem trenutku morali zanemariti signal stoj.
Drugo pa je, da je kot kaže vlak, ki je obtičal za strganim, začel (najbrž) neavtorizirano "rikvercati". V tem primeru pa so SIFA bolj kot ne mejno uporabne ... recimo scenarij: pomožni stroj vstopi v blok, ki v tistem trenutku ni zaseden (lahko, da dobi signalizacijo "pričakuj stoj"). Malo kasneje v (s pomožnim strojem) zasedeni blok z drugega konca vstopi tovorni vlak s sklepom naprej. Čelo tega vlaka s SIFA napravo je pa 500 metrov znotraj naslednjega bloka in seveda ne more reagirati. Če je rikvercanje počasno, pomožni stroj pa pelje z neko za te razmere spodobno hitrostjo, se lahko pomožni stroj sreča s sklepom vlaka še precej preden čelo "vzvratno plazečega" vlaka pelje mimo meje progovnega bloka (ko bi lahko reagirala SIFA).
SIFA je budnik in nima nobene veze s signali...
Pa še to...budnik se aktivira takoj ob premiku lokomotive...
Re: Iztirjenje v Avstriji
Objavljeno: 12.12.2015, 12:02
Napisal/-a RitterVonGhega
Semmering je bo jutri prvi odprto in naprej normalno prometi vlak po vozni red... Danes zvečer samo dva vlak za EC 150 EMONA je bo danes poti v Semmering za Dunaju in še eni RJ 79 iz Praga za Gradec (RJ Češke Drahy) =D
Re: Iztirjenje v Avstriji
Objavljeno: 12.12.2015, 13:52
Napisal/-a Florjan
Zapora proge se je preselila jugo-vzodno v Avstrijsko Radgono. V petek zjutraj je na postaji iztiril motornik . Poškodovan ni nihče. Močno je poškodovana kretnica. Za nabavo nadomestnih delov in popravilo kretnice bo proga zaprta predvidoma 14 dni. V tem času bo potekal nadomestni avtobusni promet.
Re: Iztirjenje v Avstriji
Objavljeno: 12.12.2015, 15:42
Napisal/-a RitterVonGhega
Florjan napisal/-a:Zapora proge se je preselila jugo-vzodno v Avstrijsko Radgono. V petek zjutraj je na postaji iztiril motornik . Poškodovan ni nihče. Močno je poškodovana kretnica. Za nabavo nadomestnih delov in popravilo kretnice bo proga zaprta predvidoma 14 dni. V tem času bo potekal nadomestni avtobusni promet.
Desiro 5022.043
Re: Iztirjenje v Avstriji
Objavljeno: 12.12.2015, 15:44
Napisal/-a RitterVonGhega
RitterVonGhega napisal/-a:Florjan napisal/-a:Zapora proge se je preselila jugo-vzodno v Avstrijsko Radgono. V petek zjutraj je na postaji iztiril motornik . Poškodovan ni nihče. Močno je poškodovana kretnica. Za nabavo nadomestnih delov in popravilo kretnice bo proga zaprta predvidoma 14 dni. V tem času bo potekal nadomestni avtobusni promet.
Desiro 5022.043
Foto; Radkersburger Bahn S51
Re: Iztirjenje v Avstriji
Objavljeno: 28.12.2016, 11:09
Napisal/-a Re 4/4
Vir: Kleinezeitung.at
Re: Iztirjenje v Avstriji
Objavljeno: 28.12.2016, 16:31
Napisal/-a petindvajsetka
Še sreča, če lahko tako rečem, da je iztirilo v dolini. Kaj bi šele bilo, če bi prišlo do iztirjenja kje na kakšnem viaduktu. So pa na sliki, kolikor je videti vagoni od HŽ.
Re: Iztirjenje v Avstriji
Objavljeno: 28.12.2016, 17:26
Napisal/-a igor72
petindvajsetka napisal/-a:... So pa na sliki, kolikor je videti vagoni od HŽ.
Ruda, iz Bakra za Linz...