Stran 7 od 8

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 28.12.2016, 19:04
Napisal/-a Dino S
Je bilo kaj narobe z vagonom ali kretnico?

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 28.12.2016, 20:36
Napisal/-a holding
....zadeva naj bi uvažala v odklon (60 km/h) v Spittal Millstätter See (+doprega....1600 ton).... :roll: ...na področju nadvoza nad cesto pa je iztiril drugi vagon za lok-tandem-om..... "laufal po švelarjih " cca 150 metrov. na kretnici pa je šlo "v maloro".....in še naslednjih šest vagonov...... #-o ....loksi pa sta ostali na tiru....
.... baje pa je vzrok tehnična napaka na vagonu....

...če bi šlo pa "skoz"......100 km/h.... #-o ...uuuhhhh

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 16.01.2017, 17:29
Napisal/-a Re 4/4
Znano je delno poročilo iz nesreče na Semmeringu.

Kot poročajo mediji prve ugotovitve kažejo, da je strojevodja vlaka, ki je trčil s strojno lokomotivo bil v službi 12 ur in pol. (20 ure prejšnjega dne, do trka okoli pol 9). V tem trenutko še ni jasno, ali je imel prekinitev službe in, kaj je počel v tem času. Druga ugotovitev pa kaže, ko so mu sporočili, da je pred njim prišlo do ID-ja (strganje vlaka pred njim) in, da naj ustavi, je to storil le z indirketno zavoro. Šele po petih minutah pa z direktno (nekatere podrobnosti kažejo celo, da je bil sistem v okvari in, da tega nihče ni jemal resno). Vlak je začel drseti in po dobrem kilometru trčil z lokomotivo, ki je bila namenjena, da ga povleče v dolino, saj pri 1188 tonah doprega ni bila potrebna.

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 16.01.2017, 20:18
Napisal/-a igor72
Re 4/4 napisal/-a:Znano je delno poročilo iz nesreče na Semmeringu.

Kot poročajo mediji prve ugotovitve kažejo, da je strojevodja vlaka, ki je trčil s strojno lokomotivo bil v službi 12 ur in pol. (20 ure prejšnjega dne, do trka okoli pol 9). V tem trenutko še ni jasno, ali je imel prekinitev službe in, kaj je počel v tem času. Druga ugotovitev pa kaže, ko so mu sporočili, da je pred njim prišlo do ID-ja (strganje vlaka pred njim) in, da naj ustavi, je to storil le z indirketno zavoro. Šele po petih minutah pa z direktno (nekatere podrobnosti kažejo celo, da je bil sistem v okvari in, da tega nihče ni jemal resno). Vlak je začel drseti in po dobrem kilometru trčil z lokomotivo, ki je bila namenjena, da ga povleče v dolino, saj pri 1188 tonah doprega ni bila potrebna.
To poročilo izgleda, točno tako, kot bi ga pisal en moderen novinar...skratka napisal ni nič....
V Avstriji, kot tudi v večini drugih držav, kolegi, niso omejeni z 12 urami službe! Še več, tudi polovica, od mesečnih služb je daljših od 12h, vse tja do 16,17,18 in dlje! Seveda pa so omejeni z urami VOŽNJE, tako da podatek koliko časa je bil v službi, ne pove ničesar!
In kot drugo, vsak vlak moraš ustaviti z Indirektno zavoro!! Dvomim da bi v tistem klancu, samo lokomotiva držala 1188t na mestu, kaj šele 5.min....in konec koncev, ko vlak zavreš z Indirektno zavoro, se proporcionalno zavre tudi direktna, tako da je tudi druga ugotovitev eno samo nakladanje nekoga ki nima ravno razčiščenih pojmov...

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 16.01.2017, 21:21
Napisal/-a Re 4/4
igor72 napisal/-a: To poročilo izgleda, točno tako, kot bi ga pisal en moderen novinar...skratka napisal ni nič....
Sem šel poiskati to poročilo in piše naslednje:

slika izbrisana, ker nimam dovoljenja za objavo.

Kratek "nestrokoven" prevod:

Po pregledu tahografa iz vlaka 43601 se je pokazalo, da se je po zaustavitvi v bloksignalu Bt1 v obdobju med 06:53 in 07:25 zaviral z direktno in indirektno zavoro.
In glavni del:
Aus den Auswertungen ist darüber hinaus zu entnehmen, dass um ca. 07:26 Uhr eine Lösung der indirekten
Bremse erfolgte und um ca. 07:31 Uhr das Zurückrollen des Z 43601 begann. Weiters ist zu entnehmen,
dass zu diesem Zeitpunkt auch eine Lösung der direkten Bremse erfolgte.
Iz ocen je razvidno, da je okoli 7:26 bil narejena indirektna zavora in ob 7:31 je vlak začel drseti nazaj. V istem trenutku pa se je še poskušalo še z direktno zavoro.

V času trčenja je imel vlak hitrost 60 km/h. Podrobnosti so v fazi preiskave.

So pa se tudi na Avstrijskem forumu vrgli v teh 12 ur in sedaj mečejo vsa pravila, pa gostilne... :roll:

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 17.01.2017, 9:18
Napisal/-a desiro
Re 4/4 napisal/-a:[
Aus den Auswertungen ist darüber hinaus zu entnehmen, dass um ca. 07:26 Uhr eine Lösung der indirekten
Bremse erfolgte und um ca. 07:31 Uhr das Zurückrollen des Z 43601 begann. Weiters ist zu entnehmen,
dass zu diesem Zeitpunkt auch eine Lösung der direkten Bremse erfolgte.
Iz ocen je razvidno, da je okoli 7:26 bil narejena indirektna zavora in ob 7:31 je vlak začel drseti nazaj. V istem trenutku pa se je še poskušalo še z direktno zavoro.

V času trčenja je imel vlak hitrost 60 km/h. Podrobnosti so v fazi preiskave.

So pa se tudi na Avstrijskem forumu vrgli v teh 12 ur in sedaj mečejo vsa pravila, pa gostilne... :roll:
Jaz bi tole prevedel drugače in sicer:

Iz podatkov je razvidno, da je ob cca 7:26 začela popuščati indirektna (posredna) zavora,ta je popustila ob približno 7:31 iz tega sklepamo, da je istočasno popustila tudi direktna (neposredna) zavora, vlak je zato začel drseti nazaj. :roll:

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 17.01.2017, 14:29
Napisal/-a 038
Jaz se vseeno ne razumem kaj mislite s tem "je bila narejena" ali "je zacela popuscati" indirektna zavora. Namrec ve se kako delujejo zavore. Se mi pa zastavlja vprasanje ali je prislo do samodejnega odviranja zaradi napake na zaviralniku, je to nehote storil strojevodja, ali je zmankalo zraka v glavnih zracnih posodah. Namrec taksno laicno tolmacenje se ne pove nicesar, kot je ze povedal @igor 72.

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 17.01.2017, 14:47
Napisal/-a Ljubitelj
Namrec taksno laicno tolmacenje se ne pove nicesar,
Če je tole spodaj citirano laično tolmačenje naj me koklja brcne. Za moje male možgane je to povsem neutralen zapis dejstev ali pa ne razumem nemščine!
Aus den Auswertungen ist darüber hinaus zu entnehmen, dass um ca. 07:26 Uhr eine Lösung der indirekten
Bremse erfolgte und um ca. 07:31 Uhr das Zurückrollen des Z 43601 begann. Weiters ist zu entnehmen,
dass zu diesem Zeitpunkt auch eine Lösung der direkten Bremse erfolgte.
Drua stvar pa je, zakaj je prišlo do odviranja, toda o tem ni nikjer nič zapisanega in je očevidno pod nadaljnjo preiskavo....

LPL

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 17.01.2017, 14:54
Napisal/-a 038
@ljubitelj, ti si napisal da je prislo do odviranja, drugi so navedli da je bila narejena ali zacela popuscati. Nemscine pa ne poznam tako dobro.

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 17.01.2017, 16:05
Napisal/-a Ljubitelj
038 beseda Lösung se lahko prevaja na mnoge načine, dva sta razvidena spodaj in ustrezata izgubi in popustitvi zavore v zvezi z nesrečo

Nemško-angleška primerjava pomena besede lösung
izguba zavorne moči:
nemško: Der Fahrer löste die Bremse und das Auto rollte langsam nach vorne.
angleško: The driver released the brake and the car slowly rolled forward.
popustitev zavore:
nemško: Der Mechaniker musste drei Schrauben lösen.
angleško:The mechanic had to undo three screws.
Sedaj pa lahko debatiramo v nedogled ali je prišlo do izgube zavorne moči ali sprostitve zavore. Takšno je pač moje skromno znanje nemščine.

LPL

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 17.01.2017, 17:08
Napisal/-a kristko1
Beseda Lösung ima v nemški žel. terminologiji vedno pomen: odviranje.

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 17.01.2017, 17:50
Napisal/-a Peter 5
Zdravo!
Kot je že bilo navedeno, ima beseda "Lösung" kar nekaj različnih pomenov (n. pr. tudi raztopina :D ), vendar v pričujočem nemškem zapisu najbolje ustreza v prevodu naš pojem "popustitev". Torej gre za popustitev zavore oz. čez čas kar obeh. Ni pa zapisano, kdo ali kaj je to popustitev povzročil(o). Bo pač treba počakati na podrobnejši opis.

LP - Peter

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 11.02.2021, 19:47
Napisal/-a Florjan
V Avstriji je na Westbahn progi pri Flachgau iztiril tovorni vlak. Zaradi močno poškodovane proge bo ta zaprta do 18. novembra.
https://salzburg.orf.at/stories/3089648/

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 11.02.2021, 20:13
Napisal/-a Ljubitelj
V Avstriji je na Westbahn progi pri Flachgau iztiril tovorni vlak. Zaradi močno poškodovane proge bo ta zaprta do 18. novembra.
Pretiravat pa vseeno ni potrebno, v linku piše precej krajša zapora, do 18. februarja.

Re: Iztirjenje v Avstriji

Objavljeno: 12.02.2021, 12:47
Napisal/-a Florjan
Uf, to je bila pomota za celih 9 mesecev. Hitrost pri pisanju. Oprosti!